-
Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
Περιμένω τις απόψεις σας!!! -
Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
Περιμένω τις απόψεις σας!!! -
Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
Περιμένω τις απόψεις σας!!! -
jazz
-
Thanks johnkyr. Άριστο το Volvo σου. Είχα σκεφτεί κι εγώ το C30, αλλά 1)το βγάζει 3 θυρο και 2) αυτόματο μόνο στα 2000cc.
-
Polo 1.2 DSG...
απαξ και οδηγησεις DSG there is no way back....
-
Με το καλό αλλά γιατί στα 'Μελλοντικά Μοντέλα' όμως?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με το καλό αλλά γιατί στα 'Μελλοντικά Μοντέλα' όμως?Ίσως επειδή δεν έχει έρθει το Polo ακόμα.
-
Κοριτσάκι δεν είσαι; Τότε προφανώς Polo (ευτυχώς ξέφυγες από τα Yaris! ), μιας και μάλλον δεν φτάνεις το ΜΙΝΙ και δεν θέλεις το 500. Ούτως ή άλλως φαίνεται μια χαρά, θα είναι σίγουρα καλύτερο (και μάλλον ακριβότερο...) από το Ibiza, ενώ το Jazz έχει σαν πλεονέκτημα τους χώρους, αλλά δεν είναι τόσο μουράτο... Πάντως είναι εξαιρετικό, αλλά δεν θα φτάνει την ποιότητα στο εσωτερικό του Polo, ούτε την κύλισή του... Και ειδικά το Polo με τον νέο 1.2 TSI και το DSG, δεν έχει αντίπαλο...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κοριτσάκι δεν είσαι; Τότε προφανώς Polo (ευτυχώς ξέφυγες από τα Yaris! ), μιας και μάλλον δεν φτάνεις το ΜΙΝΙ και δεν θέλεις το 500. Ούτως ή άλλως φαίνεται μια χαρά, θα είναι σίγουρα καλύτερο (και μάλλον ακριβότερο...) από το Ibiza, ενώ το Jazz έχει σαν πλεονέκτημα τους χώρους, αλλά δεν είναι τόσο μουράτο... Πάντως είναι εξαιρετικό, αλλά δεν θα φτάνει την ποιότητα στο εσωτερικό του Polo, ούτε την κύλισή του... Και ειδικά το Polo με τον νέο 1.2 TSI και το DSG, δεν έχει αντίπαλο...+1
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
... Και ειδικά το Polo με τον νέο 1.2 TSI και το DSG, δεν έχει αντίπαλο...+1
Donna καλύτερα επικεντρώσου στο Polo και στο Jazz.
Το Ιbiza πέρα απο την 'υποκειμενικά' καλή εμφάνιση δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα άλλο. -
Το πολο θα κυκλοφορησει το ΄10... Το ιμπιζα ειναι παλιο πλεον και οι κινητηρες τιποτα το ιδιαιτερο.
Το τζαζ ειναι λιγο ασχημο αλλα καλη επιλογη γενικα αν και ακριβο.
Αυτα εχω καταλαβει εγω πουτα κοιταω εδω και μηνες.Εγω θα περιμενω με το πεζακι(206) μου το πολο !Παντως δεν εχετε δικιο για το γιαρις. Αν εισαι οδηγος με καμμια απαιτηση το γιαρις σε κερδιζει με την πρωτη. Ειναι το πιο ευκολοδηγητο αμαξι που υπαρχει ! Αριστη επιλογη θα τη χαρακτηριζα (ακομα και για μενα αλλα μεσα μου φαινεται μπλιαααχχ)..
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με το καλό αλλά γιατί στα 'Μελλοντικά Μοντέλα' όμως?γιατι δεν το εχει παρει ακομα αλλα θα το παρει .
δλδ στο μελλον,αρα καλα εκανε και το εβαλε εδω. -
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Παντως δεν εχετε δικιο για το γιαρις. Αν εισαι οδηγος με καμμια απαιτηση το γιαρις σε κερδιζει με την πρωτη. Ειναι το πιο ευκολοδηγητο αμαξι που υπαρχει ! Αριστη επιλογη θα τη χαρακτηριζα (ακομα και για μενα αλλα μεσα μου φαινεται μπλιαααχχ)..
+1 Ακριβώς το ίδιο έλεγα σήμερα σε μια κουβέντα που είχαμε για αμάξια σε μια παρέα.....
-
Από ότι έχω πληροφορηθεί, το μεγαλύτερο για εμένα μειονέκτημα του jazz εκτός του ότι είναι ερκετά ακριβό για την κατηγορία του είναι οι ΜΗ αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του!!! Στο αντίστοιχο forum του jazz έχει γραφτεί ότι οι βαλβίδες του νέου κινητήρα δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και ότι κάθε 40.000 χιλ. περίπου θέλουν ρύθμιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...από ότι γνωρίζω πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κινητήρα με Μη αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...μου θυμίζει ένα opel kadett του 1979 που είχε ο πατέρας μου και όταν το πηγαίναμε για ρύθμιση βαλβίδων και το έπιαναν τα 'μαγικά' χέρια των 'γκαραζοτεκνών'έλεγες βόηθα παναγιά... αν λοιπόν όντως ισχύει φανταστείτε να επιχειρούν τη ρύθμιση τα 'εξουσιοδοτημένα' με κάθε λογής μαθητευόμενο...
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
Από ότι έχω πληροφορηθεί, το μεγαλύτερο για εμένα μειονέκτημα του jazz εκτός του ότι είναι ερκετά ακριβό για την κατηγορία του είναι οι ΜΗ αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του!!! Στο αντίστοιχο forum του jazz έχει γραφτεί ότι οι βαλβίδες του νέου κινητήρα δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και ότι κάθε 40.000 χιλ. περίπου θέλουν ρύθμιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...από ότι γνωρίζω πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κινητήρα με Μη αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...μου θυμίζει ένα opel kadett του 1979 που είχε ο πατέρας μου και όταν το πηγαίναμε για ρύθμιση βαλβίδων και το έπιαναν τα 'μαγικά' χέρια των 'γκαραζοτεκνών'έλεγες βόηθα παναγιά... αν λοιπόν όντως ισχύει φανταστείτε να επιχειρούν τη ρύθμιση τα 'εξουσιοδοτημένα' με κάθε λογής μαθητευόμενο...Υπερβάλλεις και φαίνεται ότι δεν ξέρεις (χωρίς παρεξήγηση). Η ρύθμιση βαλβίδων είναι πανεύκολη, το δε μοτεράκι του Jazz είναι ΤΟ καλύτερο ατμοσφαιρικό (συνδυασμός απόδοσης ΚΑΙ κατανάλωσης).
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Από ότι έχω πληροφορηθεί, το μεγαλύτερο για εμένα μειονέκτημα του jazz εκτός του ότι είναι ερκετά ακριβό για την κατηγορία του είναι οι ΜΗ αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του!!! Στο αντίστοιχο forum του jazz έχει γραφτεί ότι οι βαλβίδες του νέου κινητήρα δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και ότι κάθε 40.000 χιλ. περίπου θέλουν ρύθμιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...από ότι γνωρίζω πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κινητήρα με Μη αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...μου θυμίζει ένα opel kadett του 1979 που είχε ο πατέρας μου και όταν το πηγαίναμε για ρύθμιση βαλβίδων και το έπιαναν τα 'μαγικά' χέρια των 'γκαραζοτεκνών'έλεγες βόηθα παναγιά... αν λοιπόν όντως ισχύει φανταστείτε να επιχειρούν τη ρύθμιση τα 'εξουσιοδοτημένα' με κάθε λογής μαθητευόμενο...
Υπερβάλλεις και φαίνεται ότι δεν ξέρεις (χωρίς παρεξήγηση). Η ρύθμιση βαλβίδων είναι πανεύκολη, το δε μοτεράκι του Jazz είναι ΤΟ καλύτερο ατμοσφαιρικό (συνδυασμός απόδοσης ΚΑΙ κατανάλωσης).
Και στην Enfield , την ινδική μοτοσυκλέτα που φτιάχνεται στην Ινδία με τον ίδιο τρόπο που την έφτιαχναν οι Βρετανοί της Royal Enfield πριν 50τόσα χρόνια, είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ η ρύθμιση των βαλβίδων... Απλώς , είναι και άχρηστη, ΠΛΕΟΝ. Όλες οι άλλες μοτοσυκλέτες, ΔΕΝ χρειάζονται τέτοια ρύθμιση.
Αν αυτό συμβαίνει, είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ μειονέκτημα, όταν σε όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας, οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες.
Σαφώς επίσης, υπάρχουν κι άλλου ωραία μοτεράκια και κάθε άλλο παρά κορυφαίο είναι αυτό το Jazz. Το θεωρούσα μια χαρά, μέχρι που διάβασα τα περί ρύθμισης, που το θεωρώ απαράδεκτο. -
Ο χρήστης donna_c έγραψε:
Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
Περιμένω τις απόψεις σας!!!Χα! Κάπου εκεί είμαι κι εγώ (χωρίς Ibiza ομολογώ)...
Αμφότερα (Polo κ΄ Jazz) ακριβά (θα δούμε πόσο για το Polo), τα πιο ακριβά ίσως της κατηγορίας τους (και αγορά και συντήρηση), αλλά το ωραίο πρόβλημα είναι πού θέλει κανείς να σπρώξει τα παραπάνω λεφτουδάκια του: στους απίστευτους χώρους του Jazz (που χωρίς υπερβολή θυμίζει μικρομεσαίο) ή στην -αναμενόμενη- κορυφαία ποιότητα του Polo και το κορυφαίο μοτέρ?(Αν το Polo είχε 300άρι+ χώρο αποσκευών θα ήταν ο προσωπικός μου μονόδρομος. Αν...)
-
Υπερβάλλεις και φαίνεται ότι δεν ξέρεις (χωρίς παρεξήγηση). Η ρύθμιση βαλβίδων είναι πανεύκολη, το δε μοτεράκι του Jazz είναι ΤΟ καλύτερο ατμοσφαιρικό (συνδυασμός απόδοσης ΚΑΙ κατανάλωσης).[/quote]
Θεωρητικά όντως μπορεί να είναι πανεύκολη η ρύθμιση...ομως για εμένα όταν ανοίγει το καπάκι του κινητήρα και μπαίνει ανθρώπινο χέρι στα κινούμενα μέρη του (βαλβίδες) για να ρυθμίσει το διάκενο τους το θεωρώ μειονέκτημα σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που έχουν υδραυλικά αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...και αν μη τι άλλο δεν είναι εξέλιξη αυτό κυρίως όταν οι υπόλοιποι σύγχρονοι κινητήρες ανεξαρτήτως κυβισμού δεν έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο... ενδεικτικά αναφέρω το νέο κινητήρα του yaris 1.33 με 101 ίππους που είναι εξίσου καλός και οικονομικός...
Παραθέτω το εξής:
'υδραυλική ρύθμιση βαλβίδων : Σύστημα αυτόματης ρύθμισης των βαλβίδων, έτσι ώστε αυτές να ακουμπούν πάντα πάνω στο έκκεντρο του εκκεντροφόρου. Στην περίπτωση των υδραυλικά αυτορυθμιζόμενων βαλβίδων, δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης διακένου, που προβλέπεται εξαιτίας της διαστολής των βαλβίδων λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Kύρια πλεονεκτήματα του συστήματος είναι ότι δεν χρειάζεται ρύθμιση, ότι μειώνει το θόρυβο και ότι επιτρέπει στο σύστημα εκκεντροφόρου - βαλβίδας να λειτουργεί πάντα ιδανικά, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του κινητήρα' -
Καλησπέρα
Όταν έθεσα σε 'ψηφοφορία' τα 3 μικρά, είχα στο μυαλό μου σα μονόδρομο το new Polo, γι αυτό έγραψα στα μελλοντικά μοντέλα.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το Polo, μοντ. 2000, 1400cc, αυτόματο.
Αν και το μεταχειρίστηκα σκληρά- είναι αλήθεια- , εκτός από τα καθιερωμένα σέρβις και μια φορά το τζάμι του συνοδηγού που κόλλαγε, ποτέ δε με απασχόλησε. Τώρα το χρησιμοποεί η κόρη μου και πρόκειται να το αλλάξουμε. Η κόρη μου σκέφτεται το Seat Ibiza Stylance στα 1600 , εμένα μου αρέσει η ποιότητα και η αυστηρή αισθητική των γερμανικών. Ίσως to seat είναι πιο νεανικό, μπορεί νάχει και δίκιο, σκέφτηκα και ζήτησα απόψεις. Βέβαια εκείνη θα το οδηγήσει και δική της θα είναι η τελευταία λέξη.
Πήρα αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ όλους όσους ασχοληθήκατε.
VW Polo new , Seat Ibiza ή Honda Jazz ?