Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RevoKnuckle...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. RevoKnuckle...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    14
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papazent last edited by

      Η Ford φέρεται να έχει ανα-ανακαλύψει τον τροχό με το νέο σύστημα διατήρησης του κάμπερ άσχετα με τη γωνία των τροχών και εικάζει οτι μ'αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψει την απουσία των 2 επιπλέον διαφορικών του φτερουγάτου Ιαπωνικού ανταγωνισμου...γίνεται;

      περισσότερες λεπτομέρειες στο pdf...http://www.autolinedetroit.tv/journal-wp-content//uploads/2009/02/revo-knuckle.pdf

      Σίγουρα είναι εξέλιξη, αλλά μπορεί να περάσει 300 άλογα και τοοοόση ροπή απο 2 τροχούς με επιτυχία;
      και μή ξεχνάτε οτι το 5κύλινδρο volvo είναι μαντεμένιο με ο,τι συνεπάγεται αυτό σε βάρος κρεμασμένο μάλιστα μπροστά απο τους μπροστινούς τροχούς!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        papazent last edited by

        Η Ford φέρεται να έχει ανα-ανακαλύψει τον τροχό με το νέο σύστημα διατήρησης του κάμπερ άσχετα με τη γωνία των τροχών και εικάζει οτι μ'αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψει την απουσία των 2 επιπλέον διαφορικών του φτερουγάτου Ιαπωνικού ανταγωνισμου...γίνεται;

        περισσότερες λεπτομέρειες στο pdf...http://www.autolinedetroit.tv/journal-wp-content//uploads/2009/02/revo-knuckle.pdf

        Σίγουρα είναι εξέλιξη, αλλά μπορεί να περάσει 300 άλογα και τοοοόση ροπή απο 2 τροχούς με επιτυχία;
        και μή ξεχνάτε οτι το 5κύλινδρο volvo είναι μαντεμένιο με ο,τι συνεπάγεται αυτό σε βάρος κρεμασμένο μάλιστα μπροστά απο τους μπροστινούς τροχούς!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papazent last edited by

          Η Ford φέρεται να έχει ανα-ανακαλύψει τον τροχό με το νέο σύστημα διατήρησης του κάμπερ άσχετα με τη γωνία των τροχών και εικάζει οτι μ'αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψει την απουσία των 2 επιπλέον διαφορικών του φτερουγάτου Ιαπωνικού ανταγωνισμου...γίνεται;

          περισσότερες λεπτομέρειες στο pdf...http://www.autolinedetroit.tv/journal-wp-content//uploads/2009/02/revo-knuckle.pdf

          Σίγουρα είναι εξέλιξη, αλλά μπορεί να περάσει 300 άλογα και τοοοόση ροπή απο 2 τροχούς με επιτυχία;
          και μή ξεχνάτε οτι το 5κύλινδρο volvo είναι μαντεμένιο με ο,τι συνεπάγεται αυτό σε βάρος κρεμασμένο μάλιστα μπροστά απο τους μπροστινούς τροχούς!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            christos-dimou last edited by

            όλα είναι θέμα ελέγχου της γεωμετρίας της ανάρτησης και κατά πόσον αυτή παραμένει σταθερή κάτω από αντίξοες συνθήκες. Προσωπικά τους βγάζω το καπέλο καθώς πετυχαίνουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με το απλό McFerson και ήταν καιρός να δούμε κάτι καινούργιο.

            Το να είναι καλύτερο από τα διπλά ψαλίδια πάντως πολύ δύσκολο το βλέπω καθώς η δυνατότητα ρυθμίσεων είναι το ίδιο περιορισμένη όσο και στα γόνατα McFerson.

            Οψόμεθα στο δρόμο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Κανένα βίντεο υπάρχει? Έχω μπερδευτεί

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Μήπως να τοποθετηθεί στο 'Αναρτήσεις' αν κάποιος κάνει ανάλυση; Κρίμα είναι...

                Αν έχω χρόνο θα κάνω αντιπαράθεση με τα διπλά ψαλίδια του 407 και το Renault μπροστοσύστημα. ΑΝ έχω χρόνο και υπάρχει επιθυμία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  georgetz last edited by

                  Μήπως είναι παρόμοια διάταξη με το SuperStrut της παλιάς Celica?

                  http://gtfour.supras.org.nz/superstrut.htm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                    Κανένα βίντεο υπάρχει? Έχω μπερδευτεί

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      kavy last edited by

                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                      Μήπως να τοποθετηθεί στο 'Αναρτήσεις' αν κάποιος κάνει ανάλυση; Κρίμα είναι...

                      Αν έχω χρόνο θα κάνω αντιπαράθεση με τα διπλά ψαλίδια του 407 και το Renault μπροστοσύστημα. ΑΝ έχω χρόνο και υπάρχει επιθυμία...

                      Υπάρχει, υπάρχει!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        .
                        http://www.not2fast.com/chassis/revoKnuckle.pdf

                        Δεν ανακάλυψαν και το τροχό ... προσπάθησαν να μειώσουν τη scrub radius μειώνοντας το King Pin offset (όμως μείωσαν και τη γωνία του King Pin)
                        Η μικρότερη scrub radius δίνει μικρότερες αντιδράσεις στο τιμόνι και μικρότερη οριζόντια μετατόπιση του πέλματος υπό φορτίο. Μειώνεται το torque steer αλλά ταυτόχρονα η camber δεν μεγαλώνει με στριμμένο τιμόνι και συμπιεσμένη ανάρτηση γιατί η caster μένει αμετάβλητη ... (αυτό χρειάζεται βέβαια μόνο σε οδήγηση σε πίστα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          ΒΑΣΙΛΗ, ΓΡΑΨΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Εγω ετσι οπως το βλεπω θεωρω οτι ειναι πολυ σωστο σαν κατασκευη και κρατα την καθετη δυναμη της αναρτησης ακριβως πανω η καθετα με το τροχο (μουαγιε) και με την πολυ καντινη τοποθετηση του συνδεσμου της κρεμαγιερας (μπαλακι) με τον τροχο (μουαγιε) δινει σταθεροτητα και ελενχο στο τιμονι!
                            Πολυ καλη κατασκευη!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              ΒΑΣΙΛΗ, ΓΡΑΨΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

                              O Bασίλης να γραψει....την μεταφραση ποιος θα την κανει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                .
                                http://www.not2fast.com/chassis/revoKnuckle.pdf

                                Δεν ανακάλυψαν και το τροχό ... προσπάθησαν να μειώσουν τη scrub radius μειώνοντας το King Pin offset (όμως μείωσαν και τη γωνία του King Pin)
                                Η μικρότερη scrub radius δίνει μικρότερες αντιδράσεις στο τιμόνι και μικρότερη οριζόντια μετατόπιση του πέλματος υπό φορτίο. Μειώνεται το torque steer αλλά ταυτόχρονα η camber δεν μεγαλώνει με στριμμένο τιμόνι και συμπιεσμένη ανάρτηση γιατί η caster μένει αμετάβλητη ... (αυτό χρειάζεται βέβαια μόνο σε οδήγηση σε πίστα)

                                Άν θυμάμαι καλά, όσο πιό μεγάλο το kingpin inclination τόσο πιό θετικό γίνεται το camber στον εξωτερικό τροχό όταν στρίβει. Το αντιθετο κάνει το caster, όσο πιό μεγάλο τόσο πιό αρνητικό γίνεται το camber στον εξωτερικό τροχό.

                                Ψάχνω κάποιο calculator που να του βάζεις διάφορες τιμές για kingpin inclination, caster, διάμετρο τροχού κτλ και να βλέπεις πώς μεταβάλονται με το στρίψιμο των τροχών ή την συμπίεση της ανάρτησης αλλά μέχρι τώρα τίποτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Δυστυχώς κι εγώ δεν έχω βρεί κάποιο free calculator, καλά προγράμματα υπάρχουν ..... σαν το suspension analyzer

                                  Αν θυμάμαι καλά η Renault πριν χρόνια είχε παρουσιάσει μια βελτιωμένη έκδοση του McPherson με αντίστοιχα αποτελέσματα.
                                  Και βέβαια μην ξεχνάμε ότι μπροστινές αναρτήσεις με λιγότερη διαφήμηση ([χ. Alfa, Vag ..) δουλεύουν τουλάχιστον το ίδιο αποτελεσματικά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr