-
Η Ford φέρεται να έχει ανα-ανακαλύψει τον τροχό με το νέο σύστημα διατήρησης του κάμπερ άσχετα με τη γωνία των τροχών και εικάζει οτι μ'αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψει την απουσία των 2 επιπλέον διαφορικών του φτερουγάτου Ιαπωνικού ανταγωνισμου...γίνεται;
περισσότερες λεπτομέρειες στο pdf...http://www.autolinedetroit.tv/journal-wp-content//uploads/2009/02/revo-knuckle.pdf
Σίγουρα είναι εξέλιξη, αλλά μπορεί να περάσει 300 άλογα και τοοοόση ροπή απο 2 τροχούς με επιτυχία;
και μή ξεχνάτε οτι το 5κύλινδρο volvo είναι μαντεμένιο με ο,τι συνεπάγεται αυτό σε βάρος κρεμασμένο μάλιστα μπροστά απο τους μπροστινούς τροχούς! -
Η Ford φέρεται να έχει ανα-ανακαλύψει τον τροχό με το νέο σύστημα διατήρησης του κάμπερ άσχετα με τη γωνία των τροχών και εικάζει οτι μ'αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψει την απουσία των 2 επιπλέον διαφορικών του φτερουγάτου Ιαπωνικού ανταγωνισμου...γίνεται;
περισσότερες λεπτομέρειες στο pdf...http://www.autolinedetroit.tv/journal-wp-content//uploads/2009/02/revo-knuckle.pdf
Σίγουρα είναι εξέλιξη, αλλά μπορεί να περάσει 300 άλογα και τοοοόση ροπή απο 2 τροχούς με επιτυχία;
και μή ξεχνάτε οτι το 5κύλινδρο volvo είναι μαντεμένιο με ο,τι συνεπάγεται αυτό σε βάρος κρεμασμένο μάλιστα μπροστά απο τους μπροστινούς τροχούς! -
Η Ford φέρεται να έχει ανα-ανακαλύψει τον τροχό με το νέο σύστημα διατήρησης του κάμπερ άσχετα με τη γωνία των τροχών και εικάζει οτι μ'αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψει την απουσία των 2 επιπλέον διαφορικών του φτερουγάτου Ιαπωνικού ανταγωνισμου...γίνεται;
περισσότερες λεπτομέρειες στο pdf...http://www.autolinedetroit.tv/journal-wp-content//uploads/2009/02/revo-knuckle.pdf
Σίγουρα είναι εξέλιξη, αλλά μπορεί να περάσει 300 άλογα και τοοοόση ροπή απο 2 τροχούς με επιτυχία;
και μή ξεχνάτε οτι το 5κύλινδρο volvo είναι μαντεμένιο με ο,τι συνεπάγεται αυτό σε βάρος κρεμασμένο μάλιστα μπροστά απο τους μπροστινούς τροχούς! -
όλα είναι θέμα ελέγχου της γεωμετρίας της ανάρτησης και κατά πόσον αυτή παραμένει σταθερή κάτω από αντίξοες συνθήκες. Προσωπικά τους βγάζω το καπέλο καθώς πετυχαίνουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με το απλό McFerson και ήταν καιρός να δούμε κάτι καινούργιο.
Το να είναι καλύτερο από τα διπλά ψαλίδια πάντως πολύ δύσκολο το βλέπω καθώς η δυνατότητα ρυθμίσεων είναι το ίδιο περιορισμένη όσο και στα γόνατα McFerson.
Οψόμεθα στο δρόμο....
-
Κανένα βίντεο υπάρχει? Έχω μπερδευτεί
-
Μήπως να τοποθετηθεί στο 'Αναρτήσεις' αν κάποιος κάνει ανάλυση; Κρίμα είναι...
Αν έχω χρόνο θα κάνω αντιπαράθεση με τα διπλά ψαλίδια του 407 και το Renault μπροστοσύστημα. ΑΝ έχω χρόνο και υπάρχει επιθυμία...
-
Μήπως είναι παρόμοια διάταξη με το SuperStrut της παλιάς Celica?
-
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μήπως να τοποθετηθεί στο 'Αναρτήσεις' αν κάποιος κάνει ανάλυση; Κρίμα είναι...Αν έχω χρόνο θα κάνω αντιπαράθεση με τα διπλά ψαλίδια του 407 και το Renault μπροστοσύστημα. ΑΝ έχω χρόνο και υπάρχει επιθυμία...
Υπάρχει, υπάρχει!
-
.
http://www.not2fast.com/chassis/revoKnuckle.pdfΔεν ανακάλυψαν και το τροχό ... προσπάθησαν να μειώσουν τη scrub radius μειώνοντας το King Pin offset (όμως μείωσαν και τη γωνία του King Pin)
Η μικρότερη scrub radius δίνει μικρότερες αντιδράσεις στο τιμόνι και μικρότερη οριζόντια μετατόπιση του πέλματος υπό φορτίο. Μειώνεται το torque steer αλλά ταυτόχρονα η camber δεν μεγαλώνει με στριμμένο τιμόνι και συμπιεσμένη ανάρτηση γιατί η caster μένει αμετάβλητη ... (αυτό χρειάζεται βέβαια μόνο σε οδήγηση σε πίστα) -
ΒΑΣΙΛΗ, ΓΡΑΨΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-
Εγω ετσι οπως το βλεπω θεωρω οτι ειναι πολυ σωστο σαν κατασκευη και κρατα την καθετη δυναμη της αναρτησης ακριβως πανω η καθετα με το τροχο (μουαγιε) και με την πολυ καντινη τοποθετηση του συνδεσμου της κρεμαγιερας (μπαλακι) με τον τροχο (μουαγιε) δινει σταθεροτητα και ελενχο στο τιμονι!
Πολυ καλη κατασκευη! -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
ΒΑΣΙΛΗ, ΓΡΑΨΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕO Bασίλης να γραψει....την μεταφραση ποιος θα την κανει?
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
.
http://www.not2fast.com/chassis/revoKnuckle.pdfΔεν ανακάλυψαν και το τροχό ... προσπάθησαν να μειώσουν τη scrub radius μειώνοντας το King Pin offset (όμως μείωσαν και τη γωνία του King Pin)
Η μικρότερη scrub radius δίνει μικρότερες αντιδράσεις στο τιμόνι και μικρότερη οριζόντια μετατόπιση του πέλματος υπό φορτίο. Μειώνεται το torque steer αλλά ταυτόχρονα η camber δεν μεγαλώνει με στριμμένο τιμόνι και συμπιεσμένη ανάρτηση γιατί η caster μένει αμετάβλητη ... (αυτό χρειάζεται βέβαια μόνο σε οδήγηση σε πίστα)Άν θυμάμαι καλά, όσο πιό μεγάλο το kingpin inclination τόσο πιό θετικό γίνεται το camber στον εξωτερικό τροχό όταν στρίβει. Το αντιθετο κάνει το caster, όσο πιό μεγάλο τόσο πιό αρνητικό γίνεται το camber στον εξωτερικό τροχό.
Ψάχνω κάποιο calculator που να του βάζεις διάφορες τιμές για kingpin inclination, caster, διάμετρο τροχού κτλ και να βλέπεις πώς μεταβάλονται με το στρίψιμο των τροχών ή την συμπίεση της ανάρτησης αλλά μέχρι τώρα τίποτα
-
Δυστυχώς κι εγώ δεν έχω βρεί κάποιο free calculator, καλά προγράμματα υπάρχουν ..... σαν το suspension analyzer
Αν θυμάμαι καλά η Renault πριν χρόνια είχε παρουσιάσει μια βελτιωμένη έκδοση του McPherson με αντίστοιχα αποτελέσματα.
Και βέβαια μην ξεχνάμε ότι μπροστινές αναρτήσεις με λιγότερη διαφήμηση ([χ. Alfa, Vag ..) δουλεύουν τουλάχιστον το ίδιο αποτελεσματικά
RevoKnuckle...