Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Piaggio MP3 400 LT
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Piaggio MP3 400 LT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Μοτοσικλέτα
    26
    74
    2656
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodwris last edited by

      Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
      Το 400 τι διαφορά έχει στη τιμή απο το 250;
      Με ΑΒS βγαίνουν αυτά;

      οχι δεν εχουν ABS.

      http://www.gr.piaggio.com/el_GR/prodott ... fault.aspx

      Τιμες: http://www.gr.piaggio.com/el_GR/listino ... step1.aspx

      € 6.353 το 250 και € 7.537 το 400αρι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kovathe last edited by

        Με 6-7 χιλιάρικα παίρνεις CBR ή Ηοrnet 600 και είσαι άρχοντας.

        Άκου 7.000 για σκούτερ

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • T
          thodwris last edited by

          http://www.mototriti.gr/magazine/viewth ... 317&admin=

          Στο συμπερασμα:

          *Τελικά αξίζει τα λεφτά που πρέπει να καταβάλει κάποιος αυτοκινητιστής για την απόκτησή του; Σίγουρα ναι, με την πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά, τα ισχυρά φρένα του και τους, σε γενικές γραμμές, καλούς χώρους για επιβαίνοντες και αποσκευές να αποτελούν τα ισχυρότερα ατού του. Χώρια το χρόνο που θα κερδίζει στην καθημερινή διαδρομή από και προς το σπίτι, αλλά και τα χρήματα σε βενζίνες, πάρκινγκ, service, ασφάλειες… Όταν κάποιος βρίσκεται στη σέλα του θα πρέπει να οδηγεί και να σκέφτεται όπως ένας οδηγός αυτοκινήτου; Σίγουρα όχι. Ούτε καν όπως σε μία γουρούνα. Και αυτό γιατί πολύ απλά το MP3, σε αντίθεση με τα συμπαθή τετράροδα, παίρνει κλίση και μάλιστα αρκετά μεγάλη, αν αναλογιστεί κανείς το χαρακτήρα του. Το να πέσεις με το εν λόγω μοντέλο, για εμάς τουλάχιστον, μοιάζει εξαιρετικά δύσκολο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται κιόλας. Όσοι από εσάς δεν έχετε καμία εμπειρία πάνω στους δύο ή τους τρεις τροχούς καλό θα ήταν να την εμπλουτίσετε, είτε κάνοντας κάποια μαθήματα οδήγησης είτε βάζοντας έναν «δίτροχο» φίλο σας να σας δείξει κάποια πράγματα. Κατά τ’ άλλα, κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας που πραγματικά αξίζει και δείτε στην πράξη τι σημαίνει να κερδίζετε έως και δύο ώρες από τη ζωή σας κάθε μέρα…
          *

          Μην το βλεπεις λοιπον σαν ενα ακομα απλο scooter. Αλλα μια κατηγορια μονο του, που μεχρι τωρα δεν υπηρχε, με ενα αγορστικο κοινο ( μονο με διπλωμα αυτοκινητου ) που επισης δεν υπηρχε, και σε μια τιμη που δεν μπορει να συγκριθει με τα ηδη υπαρχοντα scooter!

          Στην συγκεκριμενη περιπτωση λοιπον, προσωπικα πιστευω οτι η Piaggio ειναι πραγματικα πρωτοπορος με ολη την σημασια της λεξεως! Λογικα θα προσπαθησουν να την αντιγραψουν και οι αλλες εταιριες απο Ιαπωνια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            danaos_master last edited by

            Ο χρήστης kovathe έγραψε:
            :yikes:

            Με 6-7 χιλιάρικα παίρνεις CBR ή Ηοrnet 600 και είσαι άρχοντας.

            Άκου 7.000 για σκούτερ

            Μάλλον δεν είναι σωστό να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Άλλη δουλειά κάνει το ένα άλλη τα 2 που είπες. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μεταχειρισμένα με καινούριο, ε; Εκτός αν εννοείς το CBR-άκι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • S
              spiros last edited by

              μια χαρα ειναι σαν ιδεα. Εγω πχ που δε θα εμπαινα στη διαδικασια να παρω μηχανακι για τη πολη επειδη ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα φαω σουπα ( ), το ΜΡ3 θα το σκεφτομουν. Επισης γλυτωνω και τα λεφτα για να βγαλω διπλωμα μηχανης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • O
                old-navy last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                μια χαρα ειναι σαν ιδεα. Εγω πχ που δε θα εμπαινα στη διαδικασια να παρω μηχανακι για τη πολη επειδη ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα φαω σουπα ( ), το ΜΡ3 θα το σκεφτομουν. Επισης γλυτωνω και τα λεφτα για να βγαλω διπλωμα μηχανης.

                Μην μου στεναχωριεσε.Σουπα δυσκολα θα φας αλλα το κατευθειαν στο ψαχνο δεν το γλυτωνεις.Πορτες ανοιγουν,αναστροφες κανουν,κοκκινα παραβιαζουν,στριβουν χωρις να σε δουν....Να σου πω μερικα ακομη η αρκουν.Δυσκολη η επιβιωση ακομα και με 3 ροδες...Παντος μπορει να ειναι αρκετα αλμυρη η τιμουλα του αλλα κανει καλη δουλεια και προσφερει και μια αισθηση ασφαλειας.Ασε που στα extra εχει και μια ζελατινα που φτανει μεχρι τον πισω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  thodwris last edited by

                  Ο χρήστης OLD NAVY έγραψε:
                  .Ασε που στα extra εχει και μια ζελατινα που φτανει μεχρι τον πισω.

                  http://www.piaggioforums.com/forums/topic252.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    spiros last edited by

                    μιας και το συγκεκριμενο οδηγειται με διπλωμα αυτοκινητου, στα διοδια πληρωνει σαν μηχανη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Το σκέφτομαι και εγώ πολύ...
                      Προς το παρόν, εδώ και περίπου 10 μήνες κινούμε με ένα σπαστό Brompton το οποίο έχω ερωτευθεί και εξοικονομώ με αυτό αρκετές ώρες. Αλλά τώρα πρέπει πλην της κλασσικής διαδρομής Μαρούσι-Ακρόπολη-Παλλήνη - Μαρούσι, να μπει και ο Πειραιάς και σκέφτομαι ότι δεν γίνεται άλλο.

                      Μηχανάκι έχω οδηγήσει παλιά, αλλά όχι σε σημείο που να με θεωρώ έμπειρο. Βέβαια οδηγώ ποδήλατο μέσα στην κίνηση άρα μάλλον την ψυχολογία την έχω...

                      Ακριβό το ρημάδι αλλά δείχνει σούπερ. Άραγε μπορώ να ζητήσω ένα τεστ ραιντ; τόσα λεφτά κάνει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        shytestosterone last edited by

                        ολα τα τρικυκλα οδηγουνται με αδεια αυτοκινητου ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Όχι. Προϋπόθεση είναι το μετατρόχιο να είναι από κάποιο μέγεθος και πάνω. Αυτό ισχύει στην έκδοση LT.

                          Θοδωρή, μια ερώτηση. Να υποθέσω οτι στο LT (και γενικότερα στα ΜΡ3) ξεχναμε το γυροσκοπικό φαινόμενο, έτσι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mesastou
                            mesastou last edited by

                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                            Όχι. Προϋπόθεση είναι το μετατρόχιο να είναι από κάποιο μέγεθος και πάνω. Αυτό ισχύει στην έκδοση LT.

                            Θοδωρή, μια ερώτηση. Να υποθέσω οτι στο LT (και γενικότερα στα ΜΡ3) ξεχνάμε το γυροσκοπικό φαινόμενο, έτσι?

                            Λογικά όχι, εφόσον και αυτό πρέπει να πάρει κλήση για να στρίψει.

                            test drive, παλαιότερα έδιναν, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και τώρα.

                            δεν νομίζω στα διόδια να πληρώνει σαν αυτοκίνητο, εξάλλου που να το ξέρουν εκεί;!

                            mouths are for eating, noses for breathing.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Κανονικά πρέπει να πληρώνει σαν αυτοκίνητο γιατί η άδεια του αν δεν κάνω λάθος δεν είναι 2κύκλου. Τώρα αν θα δει ο υπάλληλος το LT ή θα αναγνωρίσει το αυξημένο μετατρόχιο...κλάιν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thodwris last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                μιας και το συγκεκριμενο οδηγειται με διπλωμα αυτοκινητου, στα διοδια πληρωνει σαν μηχανη?

                                50 euro πληρωσα και στο ειδοποιητηριο ελεγε τρικυκλο επιβατικο ΙΧ ( 400 cc )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thodwris last edited by

                                  Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

                                  μιας και το συγκεκριμενο οδηγειται με διπλωμα αυτοκινητου, στα διοδια πληρωνει σαν μηχανη?

                                  50 euro πληρωσα και στο ειδοποιητηριο ελεγε τρικυκλο επιβατικο ΙΧ ( 400 cc )

                                  Γραψε λαθος! Νομιζα οτι με ρωτησες για τελη κυκλοφοριας!

                                  Στα διοδια σαν μηχανη πληρωνει και οχι σαν αμαξι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ρε Θοδωρή, όσους πετυχαίνω στην κίνηση με τα MP3 πάντως, υπάρχουν πολλά σημεία που δε χωράνε να περάσουν ή να μανουβράρουν όπως εγώ... και το δικό μου είναι και χοντρούλικο, όχι καμιά πάπια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thodwris last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      Ρε Θοδωρή, όσους πετυχαίνω στην κίνηση με τα MP3 πάντως, υπάρχουν πολλά σημεία που δε χωράνε να περάσουν ή να μανουβράρουν όπως εγώ... και το δικό μου είναι και χοντρούλικο, όχι καμιά πάπια

                                      Ιδεα σου ειναι!

                                      Σαν κορμος εχει ακριβως τον ιδιο ογκο με αλλα μηχανακια. Εγω ποτε δεν κολησα πουθενα απο οπου περναγε μηχανη. Μην σε ξεγελανε οι ροδες , ο 'κορμος' το 'σωμα' το σασι δεν ξερω πως να το πω σωστα ειναι το ιδιο ακριβως σε πλατος με ενα X7-Xevo (76 mp3 lt - 74,5 X-X7 ) το beverly cruiser για παραδειγμα ειναι 80 ποντους και το νεο beverly 78 πλατος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Δε μου απαντησες όμως για το γυροσκοπικό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα αλλά λογικά από γυροσκοπικής άποψης δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να έχει διαφορά από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ ή μοτοσικλέτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Λόγω γεωμετρίας ίσως? Δεν ξέρω, ρωτάω.
                                            Πχ, στα τσοπεροειδή ουσιαστικά το ξεχνάς το γυροσκοπικό. Υφίσταται μεν, αλλά πρακτικά δεν μπορείς να το εφαρμόσεις έτσι εύκολα (και χωρίς κίνδυνο να φας τα μούτρα σου ).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr