-
Ρε σεις αφήστε το δούλεμα.
Τι ειν' αυτή η π@π@ριά?
Εδώ τα πράματα είναι σοβαρά... θα με πάνε μέσα?? -
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Εδώ τα πράματα είναι σοβαρά... θα με πάνε μέσα??
Αυτο ειναι δεδομενο!!!
Εμεις σκεφτομαστε τι να φερουμε στο επισκεπτηριο.Στα σοβαρα :μηπως να ρωτησεις δικηγορο;
-
Ήσουν καλό παιδί τα τελευταία χρόνια?
Μήπως είχες εμπλακεί σε κανα σκηνικό ή έγινες μάρτυρας αυτού? Για θυμήσου
-
Πήγε ένα χαρτί στον πατέρα μου να παρουσιαστώ λέει στο τμήμα μέσα σε 3 μέρες να δώσω κατάθεση...
Κάτι για εισαγγελική παραγγελία και προκαταρκτική εξέταση μου είπε ότι γράφει πάνω.
Τι ειν' τούτο ρε παιδιά??Τέτοια έγγραφα έρχονται όταν έισαι κατηγορούμενος για κάτι και καλείσαι να δώσεις κατάθεση ή όπως σου είπαν ως μάρτυρας..
Μήπως είχες εμπλακείς σε κάποιο περιστατικό και κάποιος σου έκανε μήνυση?Ή και το το αλλο να ήσουν μαρτυρας σε κάτι και ο εμπλεκόμενος να επικαλέστηκε το όνομά σου...Πάντως για ό,τι είναι,ενημέρωσέ μας!
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
Τέτοια έγγραφα έρχονται όταν έισαι κατηγορούμενος για κάτι
Προκαταρκτική λέει Δεν έχει καν ασκηθεί δίωξη σε αυτό το στάδιο οπότε και δεν υπάρχει ακόμα ιδιότητα κατηγορουμένου. Απλά ύποπτος και καλείται για παροχή εξηγήσεων ή ήταν μάρτυρας σε σκηνικό.
Kovathe θυμήσου τι έκανες
-
Χμμ... το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ένα Μαλ@κα με τον οποίο έχουμε τρεχάματα σε πολεοδομίες και μλκίες (για καταγγελία που έκανε) αλλά έχει φάει τρελή πίπ@ και μάλλον τον έτσουξε.
Παίζει να έκανε καμιά κουλή μήνυση για σπάσιμο. -
Re>: Νομική ερωτηση
Δημοσίευσηαπό kon5 » 27/11/12 20:11
VANGSKG έγραψε:Τέτοια έγγραφα έρχονται όταν έισαι κατηγορούμενος για κάτι
Προκαταρκτική λέει
δεν είμαι δικηγόρος απλά μου θύμισε ενα παρόμοιο έγγραφο που είχα λάβει και εγώ...Αν είναι όπως τα λες και δεν του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη,τότε ας ελπίσουμε όλα να πάνε καλά και να μην έχει μπλεξίματα με δικαστήρια κλπ..
Εδώ είμαστε και μάλλον θα μας πει για το τι τελικά είναι αυτό το χαρτί... -
Αν είχε κάνει μήνυση θα το ήξερες προτού σε καλέσουν.
Προκαταρκτική σημαίνει ότι υπάρχει κάποια υποψία/καταγγελία και το ψάχνουμε για να δούμε αν υπάρχει όντως λόγος να προβούμε σε κάποια κατηγορία.
Μπορεί να διερευνάται κάποια υπόθεση πχ κάποιος στη δουλειά σου έκλεψε λεφτά και θέλουν να δουν τι ξέρεις για αυτόν αν είχες καταλάβει κάτι. -
Mίλησα με μια αξιωματικό στο τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι από την πολεοδομία για αυθαίρετη δόμηση.
Άρα είναι προφανώς από την καταγγελία πριν τακτοποιηθεί η αυθαιρεσία με το νόμο για τα αυθαίρετα.. μάλλον γραφειοκρατικό δλδ αφού πλέον δεν υπάρχει εκκρεμότητα. Θα μάθω σίγουρα αύριο πάντως. -
Eλλάδα
Η απόφαση δικαίωσης πολίτη λόγω υπέρβασης της εύλογης διάρκειας της δίκης, απ. 4467/2012 ΣτΕΑπόφαση σταθμός θεωρείται η απ. 4467/2012 του ΣτΕ καθώς για πρώτη φορά, αναγνωρίζεται υπέρβαση της εύλογης διάρκειας της δίκης και αποζημιώνεται πολίτης για την ηθική βλάβη που υπέστη28/11/2012 14:37
Απόφαση – σταθμός θεωρείται η υπ. αριθμ. 4467/2012 [PDF] απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας καθώς για πρώτη φορά, κατ’ εφαρμογή του ν. 4055/2012, αναγνωρίζεται υπέρβαση της εύλογης διάρκειας της δίκης και αποζημιώνεται πολίτης για την ηθική βλάβη που υπέστη λόγω της υπερβολικής καθυστέρησης της απονομής δικαιοσύνης.Ειδικότερα, η υπόθεση είχε ως αντικείμενο την πρόσληψη δικηγόρου στη θέση του Νομικού Συμβούλου του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. Ένας εκ των υποψηφίων άσκησε αίτηση ακύρωσης ενώπιον του ΣτΕ στρεφόμενος κατά της 89/16.4.2003 απόφασης του Πρυτανικού Συμβουλίου του εν λόγω Πανεπιστημίου, με την οποία επελέγη για τη θέση έτερη υποψήφια, κατά παράλειψη του αιτούντος.
Η αίτηση ακύρωσης κατατέθηκε στις 30.6.2003, η υπόθεση εισήχθη προς συζήτηση στο Γ’ Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου και η εκδίκασή της προσδιορίστηκε αρχικά για τη δικάσιμο της 6.5.2004. Μετά από επανειλημμένες αναβολές, η υπόθεση τελικά συζητήθηκε στις 5.2.2009. Η απόφαση δε, δημοσιεύτηκε στις 20.10.2011ενώ η καθαρογραφή αυτής ολοκληρώθηκε στις 17.1.2012 και η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο δύο ημέρες αργότερα. Συνεπώς, αν υπολογισθεί το χρονικό διάστημα από την κατάθεση του δικογράφου μέχρι τη δημοσίευση της επίμαχης υπ. αριθμ. 3267/2011 απόφασης, προκύπτει ότι η διαδικασία ενώπιον του ΣτΕ διήρκεσε συνολικά οκτώ (8) έτη και τέσσερις (4) μήνες.
Ο αιτών - δικηγόρος, βάσει των διατάξεων των άρθρων 53 και 58 του ν. 4055/2012, κατέθεσε αίτηση για δίκαιη ικανοποίηση λόγω υπερβολικής υπέρβασης της διάρκειας της διαδικασίας. Να σημειωθεί ότι ο εύλογος χαρακτήρας της διάρκειας μιας διαδικασίας εκτιμάται σύμφωνα με τις συνθήκες της υποθέσεως και αφού ληφθούν υπ’ όψη τα κριτήρια που καθιερώνει το άρθρο 57 παρ. 1 του ν. 4055/2012, και συγκεκριμένα, η πολυπλοκότητα της υπόθεσης, η συμπεριφορά του προσφεύγοντος και των αρμοδίων αρχών καθώς και η σημασία (διακύβευμα) της διαφοράς για τους ενδιαφερόμενους.
Εν προκειμένω, ο αιτών ισχυρίζεται ότι οι συνεχείς αναβολές δεν οφείλονταν σε δική του υπαιτιότητα καθώς ο ίδιος ουδέποτε κατέθεσε σχετικό αίτημα. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου της υπόθεσης, οι πολυάριθμες αναβολές χορηγήθηκαν είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατόπιν αιτήσεως του Πανεπιστημίου ενώ σημαντική καθυστέρηση προκάλεσε η εκ μέρους της Διοίκησης επανειλημμένη παράλειψη αποστολής στο δικαστήριο των στοιχείων του φακέλου της υπόθεσης. Περαιτέρω, υποστηρίζει ότι η υπόθεση, έχουσα ως αντικείμενο την αιτιολογία πράξεως με την οποία επελέγη συνυποψήφιός του για τη θέση του Νομικού Συμβούλου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, δεν παρουσίαζε καμία ιδιαιτερότητα ή αποδεικτική δυσκολία. Τέλος, το διακύβευμα της υπόθεσης είναι ήσσονος σημασίας καθώς η πρόσληψη δικηγόρου στη θέση Νομικού Συμβούλου ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος αφορά πρόσθετη απασχόληση και δε συνδέεται με τη διαβίωση του ενδιαφερομένου. Το Δικαστήριο, εκτιμώντας τα ανωτέρω στοιχεία, κατέληξε ότι πράγματι η διάρκεια της δίκης υπήρξε υπερβολική ξεπερνώντας τα όρια της εύλογης διάρκειας και εν τέλει, επιδίκασε στον αιτούντα το ποσό των 4.800 ευρώ για ηθική βλάβη καθώς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο κείμενο της απόφασης, «η καθυστέρηση αυτή προκάλεσε πράγματι στον αιτούντα ηθική βλάβη, συνιστάμενη στην αγωνία, την ταλαιπωρία και την αβεβαιότητα που υπέστη κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας, για την αποκατάσταση δε της βλάβης αυτής κρίνεται δικαιολογημένη η επιδίκαση εύλογου χρηματικού ποσού ως δίκαιη ικανοποίηση του αιτούντος».
Ο κ. Αντώνης Αργυρός, Αναπληρωτής Νομικός Σύμβουλος του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε σχετικό σχολιό του [Link, πλήρες κείμενο] επί τη απόφασης του ΣτΕ, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι “Η (νέα) ισχύουσα διαδικασία για την καταβολή αποζημίωσης λόγω καθυστέρησης έκδοσης δικαστικής απόφασης από την ελληνική Δικαιοσύνη προβλέπεται για πρώτη φορά στα άρθρα 53 έως 58 του Ν. 4055/2012. Μέχρι τώρα οι Έλληνες πολίτες προσέφευγαν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, όταν η ελληνική Δικαιοσύνη καθυστερούσε στην έκδοση απόφασης και οι καταδίκες της χώρας μας είναι ήδη αρκετές....Το πρόβλημα της βραδύτητας απονομής της δικαιοσύνης αγγίζει τόσο την Πολιτική όσο και την Διοικητική δικαιοσύνη. Δεν είναι προς τιμήν της Χώρας η καταδίκη της για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, λόγω της αδικαιολόγητης βραδύτητας απονομής της Δικαιοσύνης”.
-
Έχω μία σφραγισμένη από 31/8/2012 επιταγή στα χέρια μου. Χάνω κάποιο δικαίωμα με το να καθυστερώ τη νομική οδό; Τα περί παραγραφής μετά την παρέλευση 6μήνου εξακολουθούν να ισχύουν;
-
Νομίζω πως αν δεν κάνεις ενέργειες για να εκδόσεις διαταγή πληρωμής χάνεις τα δικαιώματα σου μετά το εξάμηνο...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Έχω μία σφραγισμένη από 31/8/2012 επιταγή στα χέρια μου. Χάνω κάποιο δικαίωμα με το να καθυστερώ τη νομική οδό; Τα περί παραγραφής μετά την παρέλευση 6μήνου εξακολουθούν να ισχύουν;λοιπόν έχεις 3 μήνες για να κάνεις έγκληση (μήνυση δηλαδή) η οποία είναι το ποινικό μέρος της υπόθεσης ... δηλαδή ένα επιπλέον μέσο πίεσης για να πληρωθεί η επιταγή γιατί αλλιώς ο εκδότης της ακάλυπτης έχει σίγουρη ποινή φυλάκισης το ύψος της οποίας εξαρτάται από το ποσό... σε κάθε περίπτωση εντός 6 μηνών πρέπει να εκδοθεί και να επιδοθεί διαταγή πληρωμής αλλιώς παραγράφηκε η απαίτησή σου...αυτό είναι το αστικό μέρος της υπόθεσης...
-
Ευχαριστώ
-
Ερώτηση προς τους νομικούς: Φιλικό μου πρόσωπο υπέβαλε στην εφορία κάποιο αίτημα με αριθμό πρωτοκόλλου, κτλ. Κάποιες ημέρες αργότερα την επισκέφτηκε για να δει την πορεία του αιτήματος. Εκεί ενημέρωθηκε προφορικά από την αρμόδια προϊσταμένη ότι το αίτημά του ΔΕΝ μπορεί να ικανοποιηθεί. Η αιτιολόγηση ήταν λίγο ασαφής: 'Από τη στιγμή που έλαβε χώρα το Α, θεωρείται ότι ισχύει το Β κι άρα το αίτημα δεν μπορεί να γίνει δεκτό', 'Δεν είμαστε αρμόδιοι', κτλ. Σε ερώτηση του φιλικού προσώπου κατά πόσο θα πάρει μια γραπτή απάντηση εφόσον έχει υποβάλει αίτημα με αριθμό πρωτοκόλλου, η απάντηση ήταν αποστομωτική: 'Όχι. Κι ανεβείτε στο μητρώο να ακυρώσετε το αίτημα' Το κορυφαίο είναι ότι του δόθηκε πίσω η αίτηση που φέρει τη σφραγίδα με τον αριθμό πρωτοκόλλου
Πώς πρέπει να κινηθεί πλέον για να απαιτήσει γραπτή απάντηση στο αίτημά του; Και τι να κάνει με την αίτηση πού έχει στα χέρια του; Εκείνη τη στιγμή 'σάστισε' και την κράτησε, αντί να την αφήσει μέχρι να πάρει γραπτή απάντηση.
-
Σύμφωνα με το άρθρο 4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν. 2690/1999)
*1. α. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματα τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη ημέρες. β. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού μπορεί να ορίζεται, κατά περίπτωση, διαφορετική προθεσμία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων, εφόσον το επιβάλλουν ειδικοί λόγοι, που αναφέρονται ρητώς σ' αυτήν'.
'2. Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα:
α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία'.
'3. Οι υπηρεσίες απαλλάσσονται από τις κατά την παράγραφο 1 υποχρεώσεις αν το αίτημα είναι εμφανώς παράλογο, αόριστο, ακατάληπτο ή επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό'.
- Οι διοικητικές αρχές οφείλουν, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου, να χορηγούν αμέσως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις. Αν η άμεση χορήγηση τούτων δεν είναι δυνατή, αυτά αποστέλλονται ταχυδρομικώς, μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών, στη διεύθυνση που έχει δηλωθεί. Η υποχρέωση αυτή δεν υφίσταται αν ο ενδιαφερόμενος, με την αίτησή του, δηλώσει ότι δεν επιθυμεί την ταχυδρομική αποστολή και ότι θα παραλάβει τα έγγραφα αυτά αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδοτημένον εκπρόσωπό του.
'5. Η υπηρεσία στην οποία υποβάλλεται η αίτηση χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής όπου περιλαμβάνονται ο οικείος αριθμός πρωτοκόλλου, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση προς διεκπεραίωση της υπόθεσης, καθώς και η επισήμανση ότι, σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων που καθορίζονται στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου, παρέχεται δυνατότητα αποζημίωσης κατά τις ρυθμίσεις των παραγράφων 7 και 8 του άρθρου 5 του Ν.1943/1991 (ΦΕΚ50 Α'), όπως ισχύει'.
'6. Οι προθεσμίες των παραγράφων 1 και 2 του παρόντος άρθρου δεν ισχύουν για αναγνώριση απαιτήσεων κατά του Δημοσίου, εφόσον υφίσταται σχετική εκκρεμής δίκη, καθώς και για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται εμφάνιση του ενδιαφερομένου ενώπιον συλλογικού οργάνου, και η μη προσέλευση του οφείλεται σε υποκειμενικούς ή αντικειμενικούς λόγους*'.
Κατά συνέπεια θα τους επιστρέψει την αίτηση επισημαίνοντας τους τα ανωτέρω : ότι δηλ. έχουν 50 ημέρες να απαντήσουν ή αλλιώς θα έπρεπε εντός 3ημέρου να διαβιβάσουν την αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία ειδοποιώντας τον (είναι υποχρέωσή τους ακόμα και αν είναι αναρμόδιοι) και σε περίπτωση υπέρβασης των προθεσμιών θα ζητήσει αποζημίωση σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Αποφ-ΔΙΣΚΠΟ/Φ17/17170/3-8-04 (ΦΕΚ-1226/Β/10-8-04). Ας τους ζητήσει και το σχετικό έντυπο για τη διεκδίκηση αποζημίωσης
*ΑΡΘΡΟΝ-1
- Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπόμενων, από τις διατάξεις του Αρθ-4 του Ν-2690/99, όπως τροποποιήθηκαν με το Αρθ-6 του Ν-3242/04, προθεσμιών μέσα στις οποίες οι υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα, υποχρεούνται να απαντούν οριστικά στα αιτήματα των πολιτών και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους, καταβάλλεται στον αιτούντα, από τον οικείο φορέα, πλήρης αποζημίωση. Η αποζημίωση αυτή αφαιρείται από το τυχόν, μεταγενεστέρως, επιδικαζόμενο ποσό, εφόσον γίνει δεκτή από το αρμόδιο δικαστήριο σχετική αγωγική απαίτηση, κατά τις περί αστικής ευθύνης διατάξεις.
Οι ενδιαφερόμενοι, προκειμένου να τους καταβληθεί η ως άνω αποζημίωση υποβάλλουν αίτηση σε ειδικό έντυπο όπως το συνημμένο υπόδειγμα, το οποίο εμφαίνεται στο παράρτημα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της απόφασης αυτής, στην Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους - Πολίτη του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, για θέματα αρμοδιότητας των Υπουργείων, ή στην Ειδική Επιτροπή της παρ.13 του άρθρου δεύτερου του Ν-2690/99 που λειτουργεί στην έδρα κάθε Περιφέρειας, για θέματα υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα, όπως αυτός οριοθετείται από τις διατάξεις του Αρθ-14 του Ν-2190/94, όπως ισχύει κάθε φορά. Το έντυπο αυτό ισχύει για αιτήματα αποζημίωσης, που υποβάλλονται στις αρμόδιες υπηρεσίες από την 24η Μαΐου 2004 και μετά.
-
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία εξήντα (60) ημερών, από την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας που ορίζεται για την διεκπεραίωση της υπόθεσης ή την οριστική απάντηση.
-
Το έντυπο της αίτησης της προηγούμενης παραγράφου χορηγείται σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη από τις υπηρεσίες του δημόσιου τομέα, στις οποίες υποβάλλει αίτηση για διεκπεραίωση υπόθεσης του ή παροχή πληροφοριών. Έντυπα αιτήσεων χορηγούνται επίσης από το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών καθώς και τις υπηρεσίες όλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της χώρας, που έχουν αρμοδιότητα την πληροφόρηση του πολίτη. Σε περίπτωση έλλειψης εντύπου, η αίτηση μπορεί να υποβάλλεται και σε απλό χαρτί. Στην περίπτωση αυτή οι αρμόδιοι υπάλληλοι υποχρεούνται να συντά ξουν την σχετική αίτηση, εφόσον το ζητήσει ο ενδιαφερόμενος.
-
Μετά την υποβολή της αίτησης οτο ΥΠΕΣΔΔΑ ή στις Περιφέρειες, η οποία μπορεί να σταλεί και ταχυδρομικώς επί αποδείξει ή μέσω τηλεομοιοτυπίας (Fax), επιλαμβάνεται της υπόθεσης ο αρμόδιος εισηγητής και αφού εξετάσει την μη τήρηση της προθεσμίας εισηγείται σχετικά στην οικεία Επιτροπή. Για τον καθορισμό του ύψους της καταβλητέας πλήρους αποζημιώσεως, οι αρμόδιες Επιτροπές λαμβάνουν υπόψη ως κριτήρια ιδίως το μέγεθος της περιουσιακής ζημίας και της ηθικής βλάβης που προκλήθηκε από την καθυστέρηση, τις συνθήκες στις οποίες οφείλεται η καθυστέρηση και το τυχόν υφιστάμενο σχετικό πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη, με τον οποίο οφείλουν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται, προκειμένου να διαπιστώνουν την ύπαρξη σχετικού πορίσματος, εφόσον αυτό δεν προσκομίζεται από τον πολίτη, αλλά δηλώνει ότι είχε προσφύγει στο Συνήγορο του Πολίτη.
Οι Επιτροπές, μετά από εξέταση της συνδρομής των ανωτέρω προϋποθέσεων, εκδίδουν τις αποφάσεις τους, οι οποίες περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο και άλλα αναγκαία στοιχεία προσδιορισμού της ταυτότητας του δικαιούχου, την καθοριζόμενη αποζημίωση ολογράφως και αριθμητικώς, σε περίπτωση θετικής για τον πολίτη απόφασης, καθώς και την συγκεκριμένη υπηρεσιακή μονάδα του φορέα που δεν τήρησε την προβλεπόμενη προθεσμία.
Οι αποφάσεις αυτές κοινοποιούνται στον ενδιαφερόμενο πολίτη, στην υπηρεσία που δεν ενήργησε μέσα στην νόμιμη προθεσμία και αποτελούν εντολή καταβολής στον πολίτη του ορισθέντος ποσού, στις Διευθύνσεις Διοικητικού και Οικονομικού του αρμόδιου φορέα και στη Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους - Πολίτη του ΥΠΕΣΔΔΑ, αν πρόκειται για αποφάσεις της Επιτροπής που λειτουργεί σε αυτό ή στην αρμόδια Περιφέρεια, αν πρόκειται για αποφάσεις των Επιτροπών που λειτουργούν σε κάθε μία από τις Περιφέρειες της χώρας.
- Αν η καταβολή της αποζημίωσης δεν γίνει μέσα σ' ένα μήνα από την κοινοποίηση της απόφασης της Επιτροπής, το χρηματικό ποσό καταβάλλεται εντόκως. Ο τόκος υπολογίζεται για κάθε μήνα με το επιτόκιο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, που ισχύει για τις καταθέσεις, επί προθεσμία διάρκειας ενός έτους. *
-
Τα παραπάνω ισχύουν και για περιπτώσεις αιτήσεων επιστροφής ΦΠΑ?
-
Φυσικά και ισχύουν : θα σου απαντήσουν εντός 50 ημερών για ποιο λόγο δε σου επιστρέφουν το ΦΠΑ
-
Εντελώς παράνομη η στάση της υπαλλήλου.
Ξεκίνησα να γράφω τις διατάξεις του ΚΔΔ, αλλά σταμάτησα και με πρόλαβε ο koutsan.
Είναι από τις πιο σοβαρές παρανομίες της διοίκησης, από αυτές τουλάχιστον που δεν αποτελούν ταυτόχρονα και ποινικό αδίκημα.
Ακόμα και πριν την ισχύ του ΚΔΔ, δεν ήταν νοητή η μη λήψη αιτήματος ή οποιουδήποτε εγγράφου πολίτη από τη διοίκηση, απλώς και μόνο βάσει του άρθρου 10 του Συντάγματος, ακόμα και με τη μορφή του πριν την τελευταία αναθεώρηση.
Είναι τόσο εξόφθαλμη η παπαριά της υπηρεσίας, που αναρωτιέσαι μήπως παίζει κάτι άλλο.
Νομική ερωτηση