-
Aνεβασε το στο youtube και βαλε το λινκ εδω.
-
τι βαρος ειπαμε θα εχει το αμαξι?
-
Παρακολουθώ το θέμα εδώ και λίγο καιρό και έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις. Καταρχήν μπράβο στον Σπυρίδων που είχε τα λεφτά και τα κότσια να πραγματοποιήσει ένα εγχείρημα σαν κι αυτό. Ωστόσο ενώ στην αρχή πίστευα ότι το αμάξι θα είναι μια προσεγμένη replica Shelby Cobra (με έναν κλασικό bigblock αμερικάνικο V8) πλέον διαπίστωσα ότι με αυτό το μοτέρ είναι στην ουσία dragster. 1000+ άλογα και προφανώς ακραίο στήσιμο, κάτι που δεν ταιριάζει με τους ελληνικόυς δρόμους. Σε ποιον δρόμο θα μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτή τη θηριώδη δύναμη?? Ούτε τα 500 δεν θα μπορεί να βάλει κάτω. Ακόμη και για πίστα (που δεν έχουμε στην Ελλάδα) το θεωρώ ακραίο. Πισωκίνητο, σχεδόν έναν τόνο (μάλλον), 1000+ άλογα και τούρμπο (πισωκίνητο+τούρμπο δεν είναι και ο καλύτερος συνδυασμός) αμφιβάλλω αν θα στρίβει όπως πρέπει και δε θα θέλει τον Ρερλ στο τιμόνι του.. Εγώ το θεωρώ υπερβολή. Θα προτιμούσα το Cobra σε μια πιο νορμάλ έκδοση κινητήρα αλλιώς αν ήθελα ωμή αίσθηση της ταχύτητας θα κοιτούσα ενα Caterham 7 ή ένα Ariel Αtom.
-
-
ανεβασε παρακαλω πολυ το βιντο στο youtube
-
Σπυρίδων το θέμα το έχω διαβάσει όλο και δεν αμφιβάλλω για την ποιότητα των περιφερειακών ούτε για την ποιότητα τής εργασίας (είτε συναρμολόγησης είτε setup). Σίγουρα 1000hp στον πίσω άξονα θέλουν σύνεση, συνεχή επαγρύπνυση, ικανότητες (για να μην πω δίπλωμα superlisence!!) κτλ... Το ερώτημα που έθεσα εγώ είναι αν όντως μπορείς να εκμεταλλευτείς το 100% των δυνατοτήτων αυτού του αυτοκινήτου στις ελληνικές συνθήκες. Το όλο εγχείρημα μου φαίνεται πολύ ωραίο απλώς κάπου ξέφυγε και υπάρχει μια δόση υπερβολής. Περισσότερο το θέμα είναι ψυχολογικό (ότι έχεις ένα αυτοκίνητο με τόση δύναμη) παρά πρακτικό (κάνω την βόλτα μου με έναν θρύλο).
Αλήθεια πόσο σου κόστισε το όλο εγχείρημα?
-
Νίκο δεν νομίζω να γίνει το αυτοκίνητο με τον παράγοντα να εκμεταλλευτεί το 100% των δυνατοτήτων του. Αν είναι δυνατών να μπορέσει να βγάλει τόση ιπποδύναμη στον πίσω άξονα είτε σε πίστα όπως λες είτε στους Ελληνικούς δρόμους. Όπως έχει αναφέρει κι ο Σπυρίδων θα είναι ένα 'Κυριακάτικο' αυτοκίνητο για καλές βόλτες κι όχι μόνο.
-
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
Το αυτοκινητο ειναι ετοιμο..δυναμομετρηθηκε στους 1220,56 ιππους με 169,95 kg/m ροπη...
το αυτοκινητο ρυθμιστηκε στους 1034,59 ιππους με 150,64 kg/m ροπη..Διακτινιστήκαμε όπως στο star treck,
αφήνω το τιμόνι και πιάνω το peck deck,
τω-τώρα κοριτσάκι με την ταχύτητα που πιάνω,
σου κάνω τσάμπα lifting, τι τον θέλεις τον Φουστάνο; -
-
-
Μια χαρά δουλεύει! Φυσάει το εργαλείο!!
-
Θα ήθελα να δω κάποιο διάγραμμα ισχύος πάντως. Από τον ήχο και μόνο όμως καταλαβαίνεις ότι από τι στιγμή που φουσκώνει το τούρμπο και κάνει overboost έχει τρομερό σκαλοπάτι ισχύος (κόλαση πραγματική). Αν οδηγιέται αυτό το πράγμα εκτός αεροδρομίου εγω θα γίνω αστροναύτης
-
και εγω χαιρομαι με το φυσημα-ξεφυσημα του TSI
Ειναι σαν να φτερνιζεται(και βρυχαται) ο Τ-Rex -
Ακούγεται πραγματικά....τρομακτικό!
Πάντως, πραγματικά δεν ξέρω τι λάστιχα μπορούν να βγάλουν αυτή τη δύναμη στην ελληνική άσφαλτο και κατά πόσον τελικά θα μπορεί να σταθεί σε....ευθεία γραμμή!
Αλλά ο ήχος, είναι πραγματικά...απόκοσμος!
-
Darth Vader.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Caterham 7 ή ένα Ariel Αtom.O Σπυρος μου φαινεται ακρως συνειδητοποιημενος αν αντιθεσει με σενα που προτεινεις ενα Aτομ πχ στη θεση του (οπως εχει ξαναπαει ο ιδιος) ονειρου του.
Mε το καλο να το παραλαβεις το τερας Σπυρο και περιμενουμε εντυπωσεις!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ακούγεται πραγματικά....τρομακτικό!Πάντως, πραγματικά δεν ξέρω τι λάστιχα μπορούν να βγάλουν αυτή τη δύναμη στην ελληνική άσφαλτο και κατά πόσον τελικά θα μπορεί να σταθεί σε....ευθεία γραμμή!
Αλλά ο ήχος, είναι πραγματικά...απόκοσμος!
+1, Θεε μου τι οδηγάμε...
-
-
ποια λαστιχα θα χρησιμοποιησουν?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ποια λαστιχα θα χρησιμοποιησουν?Κάτι σε Hoosier μάλλον!
shelby cobra...