-
Μια γνώμη φίλτατοι για ένα θεματάκι που αντιμετωπίζω. Έχω δάνειο αυτοκινήτου από την άλφα με σταθερό επιτόκιο για 18 μήνες, 292 ευρώ η δόση. Έδινα 300 ευρώ/μήνα είτε στο ταμείο είτε στο μηχάνημα, συνήθως 3-4 μέρες νωρίτερα και κάθε φορά στην κίνηση που ερχόταν έβλεπα το ποσό που μειωνόταν, αλλά και τη δόση. Σε κάποια φάση μου έρχεται το χαρτί και μου λέει ότι μπορώ να πληρώσω 266 ευρώ, προφανώς λόγω του ότι έβαζα πιο πολλά τις άλλες φορές. Το αγνοώ και πληρώνω πάλι 300. Υπόψιν ότι η σύμβαση αναγράφει πως σε περίπτωση πρόωρης ολικής/μερικής αποπληρωμής η όποια ζημιά αποροφάται από την τράπεζα.
Τώρα μου ήρθε ή ανάλυση και βλέπω ότι μου έχουν υπολογίσει χρεωστικούς τόκους. Πηγαίνω στην τράπεζα, όπου έκπληκτος ακούω από τον υπάληλο, αφού πήρε 4-5 τηλέφωνα να μου λέει ότι το σύστημα θεώρησε πως αφού δεν πλήρωσα τα 266 ευρώ, όπως τα ανέγραφε(αλλα πλήρωσα 300) τα υπολογίζει ως οφειλόμενα και υπολογίζει τόκους. Οπότε για να τακτοποιηθεί το θέμα, μου προτείνει να πληρώσω και εκείνα τα 266 αλλά και την δόση που τρέχει, ΜΑΖΙ,δλδ. 266+292=558(!) Φυσικα αρνούμαι και επικαλούμαι ότι δεν έχω καθυστερήσει δόση, αλλά ήμουν και παραπάνω από τυπικός. Μετά από 2-3 άλλα τηλέφωνα μου προτείνει να πληρώσω τώρα ένα ποσό που αντιστοιχεί στη δόση (260 ευρώ από 292 ευρώ, γιατί αφαιρεσε τα έξτρα 8 ευρώ΄που πλήρωνα κάθε φορά στις προηγούμενες δόσεις) και μου λέει ότι ελπίζει να διορθωθεί στην μηνιαία ανάλυση το πρόβλημα. Πλήρωσα όπως μου είπε, ενώ παράληλα έστειλα κι ένα mail στην υπηρεσία εξυπηρέτησης της ΆΛφα, και περιμένω.... -
Μια γνώμη φίλτατοι για ένα θεματάκι που αντιμετωπίζω. Έχω δάνειο αυτοκινήτου από την άλφα με σταθερό επιτόκιο για 18 μήνες, 292 ευρώ η δόση. Έδινα 300 ευρώ/μήνα είτε στο ταμείο είτε στο μηχάνημα, συνήθως 3-4 μέρες νωρίτερα και κάθε φορά στην κίνηση που ερχόταν έβλεπα το ποσό που μειωνόταν, αλλά και τη δόση. Σε κάποια φάση μου έρχεται το χαρτί και μου λέει ότι μπορώ να πληρώσω 266 ευρώ, προφανώς λόγω του ότι έβαζα πιο πολλά τις άλλες φορές. Το αγνοώ και πληρώνω πάλι 300. Υπόψιν ότι η σύμβαση αναγράφει πως σε περίπτωση πρόωρης ολικής/μερικής αποπληρωμής η όποια ζημιά αποροφάται από την τράπεζα.
Τώρα μου ήρθε ή ανάλυση και βλέπω ότι μου έχουν υπολογίσει χρεωστικούς τόκους. Πηγαίνω στην τράπεζα, όπου έκπληκτος ακούω από τον υπάληλο, αφού πήρε 4-5 τηλέφωνα να μου λέει ότι το σύστημα θεώρησε πως αφού δεν πλήρωσα τα 266 ευρώ, όπως τα ανέγραφε(αλλα πλήρωσα 300) τα υπολογίζει ως οφειλόμενα και υπολογίζει τόκους. Οπότε για να τακτοποιηθεί το θέμα, μου προτείνει να πληρώσω και εκείνα τα 266 αλλά και την δόση που τρέχει, ΜΑΖΙ,δλδ. 266+292=558(!) Φυσικα αρνούμαι και επικαλούμαι ότι δεν έχω καθυστερήσει δόση, αλλά ήμουν και παραπάνω από τυπικός. Μετά από 2-3 άλλα τηλέφωνα μου προτείνει να πληρώσω τώρα ένα ποσό που αντιστοιχεί στη δόση (260 ευρώ από 292 ευρώ, γιατί αφαιρεσε τα έξτρα 8 ευρώ΄που πλήρωνα κάθε φορά στις προηγούμενες δόσεις) και μου λέει ότι ελπίζει να διορθωθεί στην μηνιαία ανάλυση το πρόβλημα. Πλήρωσα όπως μου είπε, ενώ παράληλα έστειλα κι ένα mail στην υπηρεσία εξυπηρέτησης της ΆΛφα, και περιμένω.... -
Μια γνώμη φίλτατοι για ένα θεματάκι που αντιμετωπίζω. Έχω δάνειο αυτοκινήτου από την άλφα με σταθερό επιτόκιο για 18 μήνες, 292 ευρώ η δόση. Έδινα 300 ευρώ/μήνα είτε στο ταμείο είτε στο μηχάνημα, συνήθως 3-4 μέρες νωρίτερα και κάθε φορά στην κίνηση που ερχόταν έβλεπα το ποσό που μειωνόταν, αλλά και τη δόση. Σε κάποια φάση μου έρχεται το χαρτί και μου λέει ότι μπορώ να πληρώσω 266 ευρώ, προφανώς λόγω του ότι έβαζα πιο πολλά τις άλλες φορές. Το αγνοώ και πληρώνω πάλι 300. Υπόψιν ότι η σύμβαση αναγράφει πως σε περίπτωση πρόωρης ολικής/μερικής αποπληρωμής η όποια ζημιά αποροφάται από την τράπεζα.
Τώρα μου ήρθε ή ανάλυση και βλέπω ότι μου έχουν υπολογίσει χρεωστικούς τόκους. Πηγαίνω στην τράπεζα, όπου έκπληκτος ακούω από τον υπάληλο, αφού πήρε 4-5 τηλέφωνα να μου λέει ότι το σύστημα θεώρησε πως αφού δεν πλήρωσα τα 266 ευρώ, όπως τα ανέγραφε(αλλα πλήρωσα 300) τα υπολογίζει ως οφειλόμενα και υπολογίζει τόκους. Οπότε για να τακτοποιηθεί το θέμα, μου προτείνει να πληρώσω και εκείνα τα 266 αλλά και την δόση που τρέχει, ΜΑΖΙ,δλδ. 266+292=558(!) Φυσικα αρνούμαι και επικαλούμαι ότι δεν έχω καθυστερήσει δόση, αλλά ήμουν και παραπάνω από τυπικός. Μετά από 2-3 άλλα τηλέφωνα μου προτείνει να πληρώσω τώρα ένα ποσό που αντιστοιχεί στη δόση (260 ευρώ από 292 ευρώ, γιατί αφαιρεσε τα έξτρα 8 ευρώ΄που πλήρωνα κάθε φορά στις προηγούμενες δόσεις) και μου λέει ότι ελπίζει να διορθωθεί στην μηνιαία ανάλυση το πρόβλημα. Πλήρωσα όπως μου είπε, ενώ παράληλα έστειλα κι ένα mail στην υπηρεσία εξυπηρέτησης της ΆΛφα, και περιμένω.... -
ντοιγκκκ τι άλλο θα διαβάσουμε.
-
Σαν τραπεζικός (σε άλλη, σαφώς πιο σοβαρή τράπεζα), έχω να παρατηρήσω ότι το μηχανογραφικό τους είναι για τα μπάζα.
-
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Σαν τραπεζικός (σε άλλη, σαφώς πιο σοβαρή τράπεζα), έχω να παρατηρήσω ότι το μηχανογραφικό τους είναι για τα μπάζα.ok, το μηχανογραφικό τους έχει ένα πρόβλημα...
ΑΥΤΟΙ ΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟ;_
-
ως τραπεζικός σε ακόμα πιο σοβαρή τράπεζα απο την σαφως πιο σοβαρή της προηγούμενης δε μπορώ να καταλάβω γιατι να σου έρθει 266ρα δόση.Αν υποθέσουμε οτι το δάνειο σου δεν ειναι πιστωτικό όριο αλλά τοκοχρεωλυτικό,τα όποια περισεύματα απο τις μηνιαίες καταβολές θα παραμένουν στο λογαριασμό (πχ ταμιευτηριου) που εξυπηρετεί το δάνειο.Και οταν έλθει η ώρα της τελευταίας δόσης-ή μιας ολικής προεξόφλησης,θα αφαιρεθούν απο το υπόλοιπο των τοκοχρεολυσίων που παραμένουν.
Υ.Γ:Εχω να παρατηρήσω κάτι το οποίο συμβαίνει συχνά σε τράπεζες,εταιρείες κινητης τηλεφωνίας κτλ.Μιας και (μεχρι προτινος...) οι προσλήψεις και οι αλλαγές προσωπικού ήταν συνεχείς,βλέπουμε συχνά απειρους υπαλληλους σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατείας που αδυνατούν να ερμηνεύσουν τις αναλύσεις των μηχανογραφικών συστημάτων ή λόγω ελλειψης επαρκούς γνώσης του αντικειμένου,δημιουργούν προβλήματα άθελα τους.Οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις που κάτι δεν μας ακούγεται λογικο ,επιβάλλεται να ενοχλούμε περισσότερους υπαλλήλους ή κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
-
[quote='offset']ως τραπεζικός σε ακόμα πιο σοβαρή τράπεζα απο την σαφως πιο σοβαρή της προηγούμενης δε μπορώ να καταλάβω γιατι να σου έρθει 266ρα δόση.Αν υποθέσουμε οτι το δάνειο σου δεν ειναι πιστωτικό όριο αλλά τοκοχρεωλυτικό,τα όποια περισεύματα απο τις μηνιαίες καταβολές θα παραμένουν στο λογαριασμό (πχ ταμιευτηριου) που εξυπηρετεί το δάνειο.Και οταν έλθει η ώρα της τελευταίας δόσης-ή μιας ολικής προεξόφλησης,θα αφαιρεθούν απο το υπόλοιπο των τοκοχρεολυσίων που παραμένουν.
quote]
O Πίνακας μηνιάιων δόσεων ήταν για 18 μήνες με την πρώτη δόση να είναι 492,52 ευρώ(292,50 η δόση +200 τα έξοδα φακέλου). Όλες οι άλλες δόσεις ήταν 292,52 πληρωτέες κάθε 6 του μήνα. Κάθε φορά που πλήρωνα μου ερχόταν το αντίγραφο λογαριασμού ταχυδρομικώς που έγραφε: Προηγούμενο υπόλοιπο= τόσο, Καταβολή μέσω καταστήματος=τόσο, Τόκοι περιόδου=τόσο, έναντι επόμενων δόσεων = τόσο και κάτω μου έγραφε το νέο υπόλοιπο.
Το Νοέμβριο μου ήρθε το χαρτί όπου, πέραν των άλλων ΔΕΝ έγραφε τίποτα έναντι επόμενων δόσεων(ήταν μηδέν), αλλά ότι η νέα δόση του δανείου διαμορφώνεται σε 266 ευρώ. Από τη στιγμή που πλήρωσα 300 ευρώ, στο χαρτί του επόμενου μήνα έγραφε Καταβολή = τόσο, Μη εκτοκιζόμενοι τόκοι= τόσο, Τόκοι περιόδου= τόσο και τόκοι υπερημερίας=τόσο, ενώ υπήρχε σημείωση ότι ο λογαριασμός μου παρουσίαζει καθυστέρηση.
και κάτι για την Άλφα, που μπορεί να είναι τυχαίο. Ασχολούμαι με τις πληρωμές ενεχυριασμένων τιμολογίων επιχειρήσεων σε τράπεζες, οπότε πολλές τράπεζες περνάνε από μπροστά μου. Με εξαίρεση 1-2 μικρές συνεταιριστικές τράπεζες μόνο η Άλφα ποτέ δεν καταλαβαίνει τι πληρώθηκε και για ποιον λόγο. Η αποτυχία της επικοινωνίας είναι επική. -
Να ζητήσεις να δεις τον διευθυντή και αν δεν σε ικανοποιήσει να ζητήσεις το έντυπο του τραπεζικού διαμεσολαβητή κάτι που συνήθως οδηγεί σε πανικό και άμεση εξυπηρέτηση. Αλλιώς το προχωράς με τον τραπεζικό διαμεσολαβητή που τους βάζει λίγο χέρι και δεν τους αρέσει...
-
Δίκιο έχει ο όνυξ.Ρίξε κανα 2-3 εκβιασμούς ακόμη,κάλεσε τον αλτερ,στείλε και καμια συστημένη στον διοικητη της ΤτΕ.Μπας και συμμορφωθει ο τεντυμπόης.
Και βγάλε μια φωτογραφία το μπουρι με τα αίματα για αποδεικτικό στοιχείο.
Περαν της πλάκας τώρα,ονυξ θεωρείς οτι ο υπάλληλος αποκλείεται να έκανε λάθος?Η πιστεύεις οτι ο υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατείας ακολουθεί διαφορετική πολιτική απο τον διευθυντή του υποκαταστήματος?Και ειδικά εαν απευθυνθείς στον τραπεζικο διαμεσολαβητή (που θεωρώ ως την τελευταία λύση) μετά κόβεις το δίαυλο επικοινωνίας με το υποκατάστημα σου..
Είμαι σίγουρος οτι με ήρεμο διάλογο (με τους υπέυθυνους βάσει ιεραρχίας) θα βρείς την άκρη-στη συγκεκριμένη περίπτωση τουλάχιστον που απ'οτι φαίνεται ο φαμας δεν έχει κανένα πρόβλημα απο το μέρος του. -
Σαφώς και κάποιος μπορεί να κάνει λάθος. Και το λάθος αυτό μπορεί να είτε απλό ανθρώπινο λάθος είτε αποφυγή τυχόν ευθύνης είτε απλή βλακεία είτε λάθος ερμηνεία των αρχών της πολιτικής της τράπεζας. Συνήθως οι διευθυντές τραπεζών έχουν αρκετή εμπειρία ώστε να έχουν κατασταλάξει σχετικά με την ερμηνεία και για αυτό συνιστώνται. Επίσης επειδή αυτοί κερδίζουν-χάνουν αν το κατάστημα δεχτεί παράπονα οπότε σε αντίθεση με τον υπαλληλίσκο αυτός συνήθως θέλει να εξυπηρετήσει...
Γενικά στην Ελλάδα έμαθα από μικρός να ρωτάω περισσότερους από έναν υπαλλήλους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε δημόσιες υπηρεσίες, εφορίες κλπ, τράπεζες αλλά ακόμα και σε μαγαζιά με ρούχα, οι μισοί υπάλληλοι ούτε που ξέρουν τι έχουν στα ράφια τους. -
Η περιπέτειά σου οφείλεται σε λάθος του μηχανογραφικού συστήματος της Alpha και ακόμη πιο λάθος κατανόηση & αντιμετώπιση του προβλήματος-εξυπηρέτηση του υπαλλήλου της. Μην αγχώνεσαι, πιθανότατα σε ένα γραφείο πιο πέρα θα υπήρχε κάποιος άλλος υπάλληλος που πιθανότατα θα μπορούσε να σε είχε εξυπηρετήσει.
-
Έχω κι εγώ μια απορία σχετικά με την Alpha. Στο τέλος του Δεκέμβρη (31/12) έκανα ερώτηση τελευταίων κινήσεων λογαριασμού μου σε ATM. Περιέργως η εκτύπωση μού εμφάνισε συγκεντρωτικές εγγραφές (μία χρέωση και μία πίστωση) με ημερομηνία 29/12 και μία αναλυτική γραμμή με ημερομηνία 29/12 (κατάθεση μισθοδοσίας Δεκεμβρίου).Παλαιότερα (προηγούμενη ερώτηση στις 09/10) εμφανίζονταν αναλυτικά οι τελευταίες δέκα κινήσεις του λογαριασμού μου. Σήμερα ενημέρωσε η μητέρα μου το βιβλιάριό μου. Και σε αυτό εμφανίζονται οι ίδιες συγκεντρωτικές εγγραφές (+ αναλυτική μισθοδοσίας Δεκεμβρίου). Οι τελευταίες αναλυτικές κινήσεις που εμφανίζονται χρονολογούνται από τις 29/08, δηλ. ακριβώς 4 (!) μήνες πίσω, και πρέπει να είχαν τυπωθεί στην προηγούμενη ενημέρωση του βιβλιαρίου. Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποια καινούργια πολιτική της τράπεζας; Εγώ που θέλω να μάθω ποιες ακριβώς κινήσεις έχουν γίνει στο λογαριασμό μου στο διάστημα 09/10-29/12 τι μπορώ να κάνω;
Φίλη μου που εργάζεται στη μηχανογράφηση άλλης μεγάλης τράπεζας μού είπε ότι στο καινούργιο σύστημα που στήνουν τώρα όλες οι παλαιότερες των τελευταίων 100ημερών κινήσεις διαγράφονται από το runtime σύστημα και αντικαθίστανται από συγκεντρωτικές εγγραφές. Εξακολουθεί να δίνεται η δυνατότητα ανάκτησης των παλαιότερων κινήσεων (διατηρούνται σε άλλη βάση-αρχείο) αλλά ο πελάτης πρέπει να πληρώσει για να πάρει την ανάλυση αυτή (το ποσό μπορεί να φτάσει και τα 150ευρώ ανάλογα το πόσο πίσω στο χρόνο θέλει κάποιος να πάει).
Όμως, στην περίπτωση της Alpha ούτε αυτό δεν φαίνεται να ισχύει καθώς δεν μπορώ να δω σε βιβλιάριο και ανάλυση από το ATM την εγγραφή τόσο του δώρου Χριστουγέννων όσο και της πληρωμής κάποιων εξοδολογίων, δηλ. κινήσεων του τελευταίου μήνα.
-
Μέσω Web Banking μπορείς να δεις αναλυτικά τις τελευταίες κινήσεις (ακόμα και σε περίπτωση συγκεντρωτικής εγγραφής).
-
ερωτηση και απο εμενα..
εχω δανειο το οποιο θελει αλλους 12 μηνες για να ληξει..
αν παω και κανω ολικη εξοφληση και δεδομενου οτι δεν εχει ποινη προεξοφλησης δεν θα πρεπει λογικα να γλιτωσω τους τοκους των 12 μηνων?
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ερωτηση και απο εμενα..εχω δανειο το οποιο θελει αλλους 12 μηνες για να ληξει..
αν παω και κανω ολικη εξοφληση και δεδομενου οτι δεν εχει ποινη προεξοφλησης δεν θα πρεπει λογικα να γλιτωσω τους τοκους των 12 μηνων?
Λογικά ναι!
Η ποινή παλαιότερα για αυτό τον λόγο υπήρχες, ώστε η τράπεζα να σου έπαιρνε ένα ποσό από το συνολικό ποσό των τόκων που θα έχανε.
Τώρα εάν κάνεις πρόωρη αποπληρωμή δεν πληρώνεις τους εναπομείναντες τόκους.
-
Οέο, ήρθε πάλι σήμερα το εξτρέ της τράπεζας(αρκετά καθυστερημένα βεβαια), όπου και ΠΑΛΙ μου είχε χρεωμένους τόκους υπερημερίας για την υποτιθέμενη δόση που δεν είχα πληρώσει. Και ξανά τηλέφωνο στην γραμμή εξυπηρέτησης, και ξανά περιμένετε να αποτανθώ κάπου αλλού και στο τέλος 'είναι λάθος του μηχαν/κου συστήματος και τα χρήματα θα αφαιρεθούν στο τέλος του δανείου'
ΝΑ τους πιστέψω ή να πάω για καυγά την Δευτέρα(αφού πάρω χίλια τηλέφωνα πρώτα για να ειδοποιήσω ότι θα αργήσω στη δουλειά). -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μέσω Web Banking μπορείς να δεις αναλυτικά τις τελευταίες κινήσεις (ακόμα και σε περίπτωση συγκεντρωτικής εγγραφής).Ευτυχώς που υπάρχει το forum γιατί διαφορετικά ακόμα θα ψαχνόμουν. Τετάρτη πρωί-πρωί πήγα στο υποκατάστημα της Alpha όπου έχω ανοίξει το λογαριασμό. Αρχικά ρώτησα έναν ταμία (α) γιατί βλέπω συγκεντρωτικές και όχι αναλυτικές εγγραφές και (β) τι μπορώ να κάνω για να δω αναλυτικά τις συγκεντρωτικές. Η απάντηση του στο (α) ερώτημα ήταν ότι μετά το πέρας τριών μηνών από την τελευταία ενημέρωση του βιβλιαρίου και εφόσον οι κινήσεις είναι περισσότερες ( ) των δεκαπέντε (15) οι αναλυτικές εγγραφές αντικαθίστανται από συγκεντρωτικές. ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ Δηλαδή επειδή (και καλά*) δεν ενδιαφέρθηκα να δω αναλυτικά τις κινήσεις μου για πριν 2-3 μήνες, μου 'κλειδώνουν' και τις κινήσεις της προηγούμενης εβδομάδας Σε ότι είχε να κάνει με το (β) σκέλος, μού είπε ότι για να δω αναλυτικά τις συγκεντρωτικές κινήσεις του τελευταίου μήνα πρέπει να κάνω αίτηση μετά το πρώτο δεκαήμερο του επόμενου μήνα Απογοητευμένος τον ρώτησα πως μπορώ να ενεργοποιήσω το web-banking και με παρέπεμψε σε έναν άλλον κύριο. Ο τελευταίος πάνω στη συζήτηση και καθώς συμπλήρωνα τα χαρτιά για την ενεργοποίηση αυτού μού είπε ότι ούτε με web banking μπορώ να δω αναλυτικά τις συγκεντρωτικές εγγραφές Ευτυχώς, ενθυμούμενος την απάντησή σου, τον αγνόησα και συνέχισα τη διαδικασία ενεργοποίησης. Σήμερα το πρωί μου ήρθε σπίτι ο κωδικός πρόσβασης, συνδέθηκα και είδα εύκολα κι ωραία τις περίφημες εγγραφές αναλυτικά
- στο ενδιάμεσο είχα πάρει ανάλυση κινήσεων από ATM
Πρόβλημα με τράπεζα