-
Παιδιά καλησπέρα !
Βλέποντας τα χάλια μας, με τον κάθε κλάδο να απεργεί όποτε του' ρθει κι εμείς να ξεροσταλιάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι σαν λαλάκες στα πρατήρια, αποφάσισα να καβαντζώσω κάνα-δυο μπετόνια βενζίνη στο υπόγειο. Θέλω λοιπόν να θέσω τα εξής ερωτήματα στους γνώστες του φόρουμ :
- Το μπετόνι να είναι μεταλικό (Πράκτικερ - 26 ευρώ τα 20 lt )** ή **κάνουν και τα πλαστικά ( 9 ευρω τα 20 lt) που πουλάνε στα πρατήρια ? Εδώ αναφέρομαι σε μακροχρόνια φύλαξη ( > 1 μήνα ) και ρωτάω αν υπάρχει κίνδυνος διάβρωσης του πλαστικού δοχείου απο την βενζίνη.
- Η βενζίνη για πόσο χρονικό διάστημα μπορεί να αποθηκευτεί ? Με την πάροδο του χρόνου αλλοιώνεται η σύσταση της - υπάρχει κάποια επίπτωση για τον κινητήρα ?
Ευχαριστώ !
-
Παιδιά καλησπέρα !
Βλέποντας τα χάλια μας, με τον κάθε κλάδο να απεργεί όποτε του' ρθει κι εμείς να ξεροσταλιάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι σαν λαλάκες στα πρατήρια, αποφάσισα να καβαντζώσω κάνα-δυο μπετόνια βενζίνη στο υπόγειο. Θέλω λοιπόν να θέσω τα εξής ερωτήματα στους γνώστες του φόρουμ :
- Το μπετόνι να είναι μεταλικό (Πράκτικερ - 26 ευρώ τα 20 lt )** ή **κάνουν και τα πλαστικά ( 9 ευρω τα 20 lt) που πουλάνε στα πρατήρια ? Εδώ αναφέρομαι σε μακροχρόνια φύλαξη ( > 1 μήνα ) και ρωτάω αν υπάρχει κίνδυνος διάβρωσης του πλαστικού δοχείου απο την βενζίνη.
- Η βενζίνη για πόσο χρονικό διάστημα μπορεί να αποθηκευτεί ? Με την πάροδο του χρόνου αλλοιώνεται η σύσταση της - υπάρχει κάποια επίπτωση για τον κινητήρα ?
Ευχαριστώ !
-
Παιδιά καλησπέρα !
Βλέποντας τα χάλια μας, με τον κάθε κλάδο να απεργεί όποτε του' ρθει κι εμείς να ξεροσταλιάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι σαν λαλάκες στα πρατήρια, αποφάσισα να καβαντζώσω κάνα-δυο μπετόνια βενζίνη στο υπόγειο. Θέλω λοιπόν να θέσω τα εξής ερωτήματα στους γνώστες του φόρουμ :
- Το μπετόνι να είναι μεταλικό (Πράκτικερ - 26 ευρώ τα 20 lt )** ή **κάνουν και τα πλαστικά ( 9 ευρω τα 20 lt) που πουλάνε στα πρατήρια ? Εδώ αναφέρομαι σε μακροχρόνια φύλαξη ( > 1 μήνα ) και ρωτάω αν υπάρχει κίνδυνος διάβρωσης του πλαστικού δοχείου απο την βενζίνη.
- Η βενζίνη για πόσο χρονικό διάστημα μπορεί να αποθηκευτεί ? Με την πάροδο του χρόνου αλλοιώνεται η σύσταση της - υπάρχει κάποια επίπτωση για τον κινητήρα ?
Ευχαριστώ !
-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα !Βλέποντας τα χάλια μας, με τον κάθε κλάδο να απεργεί όποτε του' ρθει κι εμείς να ξεροσταλιάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι σαν λαλάκες στα πρατήρια, αποφάσισα να καβαντζώσω κάνα-δυο μπετόνια βενζίνη στο υπόγειο. Θέλω λοιπόν να θέσω τα εξής ερωτήματα στους γνώστες του φόρουμ :
- Το μπετόνι να είναι μεταλικό (Πράκτικερ - 26 ευρώ τα 20 lt )** ή **κάνουν και τα πλαστικά ( 9 ευρω τα 20 lt) που πουλάνε στα πρατήρια ? Εδώ αναφέρομαι σε μακροχρόνια φύλαξη ( > 1 μήνα ) και ρωτάω αν υπάρχει κίνδυνος διάβρωσης του πλαστικού δοχείου απο την βενζίνη.
- Η βενζίνη για πόσο χρονικό διάστημα μπορεί να αποθηκευτεί ? Με την πάροδο του χρόνου αλλοιώνεται η σύσταση της - υπάρχει κάποια επίπτωση για τον κινητήρα ?
Ευχαριστώ !
Καλησπέρα και απο μένα.
Και εγώ με το ίδιο σκεπτικό είχα πάρει πριν κανα 6 μηνο ένα απο τα Lidl.Είναι πλαστικό πάντως.
Εχω αφήσει μέχρι και 3μήνες βενζίνη μέσα χωρίς να παρατηρήσω κάτι παράξενο,πχ διάβρωση.
Εννοείται ότι το έχω σε δροσερό μέρος μέσα σε αποθήκη.
Για μπιντόνι δεν μπορώ να σου απαντήσω στην δεύτερη ερώτηση,αλλά για αμάξι μετά απο ένα ολόκληρο σχεδόν χρόνο ακινησίας το αμάξι ξεκίνησε κανονικά,οπότε υπέθεσα ότι δεν αλλοιώθηκε κάτι στην σύστασή της. -
Μια άλλη καλή ιδέα είναι να αποθηκεύετε και νιτρογλυκερίνη.
-
Βρήκα αυτό (από τη Chevron)
http://www.chevron.com/products/ourfuel ... oline.aspx
Με σωστή αποθήκευση δηλώνουν ένα έτος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μια άλλη καλή ιδέα είναι να αποθηκεύετε και νιτρογλυκερίνη.Νομίζω ότι γίνεσαι λίγο κακός....
Κακό είναι να έχεις καμια 10αρια-20αρια λίτρα καβάντζα για την δύσκολη ώρα;
Το προτιμώ χίλιες φορές παρά να κάθομαι σαν μα@@@@@ας στην ατελείωτη ουρά όταν έχουν απεργία για να βάλεις max ένα 20αρικο. -
Απλώς ήθελα να τονίσω πως η βενζίνη δεν είναι σαν το πετρέλαιο, είναι ΠΟΛΥ εφλεκτη και πολύ πτητική. Ακόμα και 20 λίτρα (δεν είναι και λίγα) αρκούν για να δημιουργήσουν μεγάλη ζημιά αν κάτι πάει στραβά. Αν πιστεύετε πως θα έχετε 100% ασφαλείς συνθήκες αποθήκευσης και η διασφάλιση αυτή αξίζει τον κόπο τότε οκ. Σε κάθε άλλη περίπτωση καλύτερα να περιμένετε στην ουρά λίγη ώρα αν τυχόν γίνει απεργία.
-
Ειδικά πλαστικά μπετόνια σαν αυτά που χρησιμοποιούμε στις εξωλέμβιες και να ρίξεις μέσα και ένα πρόσθετο (treatment and stabilizer) γιατί η βενζίνη αν μείνει καιρό πιάνει 'μίξα' μέσα στο μπετόνι. Την έχω πατήσει έτσι στο μπετονάκι της εξωλέμβιας.
-
Αρκεί το δοχείο να είναι πιστοποιημένο για βενζίνη και να κλείνει ΕΡΜΗΤΙΚΑ. Δέν πειράζει να είναι πλαστικό, πλαστικά είναι και τα τεπόζιτα των αυτοκινήτων.
Οι ατμοί της βενζίνης είναι όντως πολύ επικίνδυνοι και λόγω του οτι είναι βαρύτεροι απο τον αέρα έχουν την τάση να συγκεντρόνονται σε υπόγεια κτλ. Αν όμως το δοχείο σφραγίζει ερμητικά δέν υπάρχει πρόβλημα.
-
Τα καλύτερα μπιτόνια είναι τα πλαστικά για προδιαγραφές βενζίνης για την μεταφορά της, αυτά τα βρίσκεις στα καταστήματα για αξεσουάρ σκαφών, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω.
Τα σοβαρά πλαστικά δοχεία είναι από αντιστατικό πλαστικό για να μην έχουν φορτία στατικού ηλεκτρισμού, και έχουν ανάγλυφη επάνω στο δοχείο όλη τη νομολογία για τα καύσιμα ( μεταφορά και αποθήκευση ) καθώς και τα πιστοποιητικά τους και συνήθως είναι Αμερικάνικα και πολύ ακριβά.Έχω δύο 20λιτρα και ένα 10λιτρο από το 1993, είναι σαν καινούργια, αν και τα έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές, με λάστιχο και φελλό στην κυρίως τάπα, που όταν την ξεβιβώνεις την αναστρέφεις και την ξαναβιδώνεις καθώς έχει το στόμιο πλήρωσης με φίλτρο και τάπα με εξαέρωση στην άλλη άκρη του δοχείου. Τα είχα πληρώσει τότε 5.500 δρχ το μικρό και 7.500 το κάθε ένα από τα μεγάλα, όταν τα απλά πλαστικά δοχεία βενζίνης είχαν 800-900 δρχ.
Τα συνεργεία στους αγώνες ράλλυ που μεταφέρουν δική τους βενζίνη από το εργοστάσιο μέχρι το τέλος του αγώνα, έχουν αλουμινένια για το βάρος την αντοχή και την αποφυγή σπινθήρων λόγω φορτίων στατικού ηλεκτρισμού.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οι ατμοί της βενζίνης είναι όντως πολύ επικίνδυνοι και λόγω του οτι είναι βαρύτεροι απο τον αέρα έχουν την τάση να συγκεντρόνονται σε υπόγεια κτλ. Αν όμως το δοχείο σφραγίζει ερμητικά δέν υπάρχει πρόβλημα.+1000
Αν το κάνετε βάλτε τα μπιτόνια στη σκιά σε κάνα μπαλκόνι καλύτερα. -
Θα πρότεινα να το ξεχάσετε!!! Υπάρχουν μεγάλοι κίνδυνοι!!!
Εχω στην αποθήκη άδειο μπετόνι που μεταφέρω βενζίνη για το σκάφος και αν και άδειο μυρίζει όλη η αποθήκη! Το πλαστικό παραμορφώνεται από τα αέρια, και άδειο που είναι!
Ούτε στο σκάφος δεν αφήνω πολύ βενζίνη διότι χαλάει, όταν το έχω 5 μήνες σε ακινησία για να το βάλω μπροστά βάζω καινούρια βενζίνη και την παλιά την πετάω!!!!
Επίσης εξατμίζετε πολύ εύκολα!!!!!
Εξάλλου στην Αθήνα ειδικά αλλά και στην επαρχία ποτέ δεν έχω ξεμείνει από βενζίνη! Απεργία οι τελωνειακοί; Αποτέλεσμα γεμίσαμε αμάξια , μηχανάκια , σκάφος βενζίνη και ακόμα δεν μας έχει τελειώσει!!!!!!! -
Σε κάθε αυτοκίνητό μου έχω ένα πλαστικό δοχείο 5λιτρο με βενζίνη σε περίπτωση που μείνω. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα πλαστικά, αλλά ήταν εγκεκριμένα γι 'αυτή τη δουλειά.Είναι πολύ σημαντικό η τάπα να κλείνει καλά γιατί η βενζίνη είναι πολύ πτητική, εξατμίζεται εύκολα και μυρίζει έντονα σε κλειστό χώρο.
Όμως θα τονίσω τα εξής. Με τον καιρό, έχω διαβάσει, πέφτει λίγο η ποιότητά της γι 'αυτό ενώ χρησιμοποιώ 95 οκτανίων, αποθηκεύω πάντα 100άρα. Αν δεν την χρησιμοποιήσω τότε 1 φορά το χρόνο την αδειάζω με χωνί σε μισογεμάτο ρεζερβουάρ, την καίω με αυτή που έχω μέσα, και βάζω καινούργια 100άρα στο δοχείο. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Ούτε στο σκάφος δεν αφήνω πολύ βενζίνη διότι χαλάει, όταν το έχω 5 μήνες σε ακινησία για να το βάλω μπροστά βάζω καινούρια βενζίνη και την παλιά την πετάω!!!!Βάλε αυτό μέσα στο τεπόζιτο του σκάφους και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Το έχει στα μαγαζιά που πουλάνε ναυτιλιακά είδη της quicksilver
http://www.marinepowerservice.com/Boati ... /39075.cfm
Αυτό κάνουμε από το 89 και το σκάφος μένει ακίνητο 9 μήνες το χρόνο. Όταν βάζουμε πρώτη φορά μπρος τη μηχανή, τσακμάκι παίρνει αμέσως
-
Θεωρώ υπερβολή το στοκάρισμα βενζίνης.
Προτιμώ να γεμίζω το αυτοκίνητο όταν φθάσει στο μισό ρεζερβουάρ και έτσι έχω περίπου 5 μέρες αυτονομία στη χειρότερη.
Στο κάτω κάτω τι μπορεί να γίνει με 20 και 30 λίτρα καβάτζα? θα σωθώ για 10 μέρες?
Και ταξί να χρησιμοποιώ και άλλο μέσο, δεν θα κάνω απόσβεση στο στοκάρισμα+αγορά καλού δοχείου σε περίπτωση ανάγκης!
-
Δεν είναι μόνο υπερβολή, είναι και άκρως επικίνδυνο...
Ψυχραιμία παίδες!
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Αυτό κάνουμε από το 89 και το σκάφος μένει ακίνητο 9 μήνες το χρόνο. Όταν βάζουμε πρώτη φορά μπρος τη μηχανή, τσακμάκι παίρνει αμέσως
Mε την εφεδρική (δίχρονη) έχω πρόβλημα , χύνω την παλιά και βάζω φρέσκια!!!!
Ενεκα του λαδιού μίξης!!!!!
Δεν βάζω ενισχυτικά!!!!! -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Δεν είναι μόνο υπερβολή, είναι και άκρως επικίνδυνο...Ψυχραιμία παίδες!
Πολύ σωστός. Ειδικά στη τελευταία φράση.
-
Πάρα πολύ επικίνδυνη συνήθεια παιδιά. Πέρα από τον κίνδυνο να πάρει φωτιά κάτι καθόλου δύσκολο, σκεφτείτε τις συνέπειες αν πάρει κάτι άλλο φωτιά (καθόλου σπάνιο επίσης) κοντά στο δοχείο.
Επίσης τα άδεια δοχεία είναι εξίσου επικίνδυνα. κάνουν θαυμάσιες εκρήξεις να ξέρετε.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ...ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ