Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αδυναμία του esp του Kangoo
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αδυναμία του esp του Kangoo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    46
    229
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      webfox last edited by

      Για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο η περιβόητη 'πεντάστερη' Renault βρίσκεται στο στόχαστρο των δημοσιογράφων σε ότι αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της...

      Πρώτο θέμα χτες βράδυ στα Γερμανικά δελτία ειδήσεων η αποτυχία του Renault Kangoo να σταθεί όρθιο σε σλάλομ, ΠΑΡΟΤΙ διέθετε ενεργοποιημένο ESP!!!

      Στα πλαίσια συγκριτικού τεστ των πιο εμπορικών μικρών Van μεταξύ VW Caddy, Citroen Berlingo και Renault Kangoo, το τελευταίο απέτυχε οικτρά στο slalom και μόνο η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού έσωσε την κατάσταση...

      http://www.focus.de/auto/neuwagen/auswe ... 34991.html' target='_blank

      Αποδεικνύεται ότι το να έχουμε ESP στα αμάξια μας, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αποδίδει όταν το χρειαζόμαστε (για ένα απλό σλάλομ συζητάμε, όχι για καμιά τρελή και υπερβολική κατάσταση)!!!

      Γεια σου βρε Renault, που έχεις φουμάρει τον κόσμο με τα τάχα ασφαλή σου αμάξια...
      (το ότι και στην Γαλλία υπάρχουν ΚΑΛΑ και ΑΣΦΑΛΗ αμάξια το απέδειξε περίτρανα η Citroen, της οποίας το Berlingo τα πήγε μια χαρά στο τεστ).

      Υ.Γ.: Η Renault σε επίσημη ανακοίνωσή αποδέχτηκε το αποτέλεσμα του τεστ και υποσχέθηκε να ενσωματώσει σε όλα τα ΝΕΑ αμάξια της ένα βελτιωμένο ESP...όσα δε έχουν ήδη πωληθεί, θα αποχτήσουν ανανεωμένο Software...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        webfox last edited by

        Για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο η περιβόητη 'πεντάστερη' Renault βρίσκεται στο στόχαστρο των δημοσιογράφων σε ότι αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της...

        Πρώτο θέμα χτες βράδυ στα Γερμανικά δελτία ειδήσεων η αποτυχία του Renault Kangoo να σταθεί όρθιο σε σλάλομ, ΠΑΡΟΤΙ διέθετε ενεργοποιημένο ESP!!!

        Στα πλαίσια συγκριτικού τεστ των πιο εμπορικών μικρών Van μεταξύ VW Caddy, Citroen Berlingo και Renault Kangoo, το τελευταίο απέτυχε οικτρά στο slalom και μόνο η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού έσωσε την κατάσταση...

        http://www.focus.de/auto/neuwagen/auswe ... 34991.html' target='_blank

        Αποδεικνύεται ότι το να έχουμε ESP στα αμάξια μας, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αποδίδει όταν το χρειαζόμαστε (για ένα απλό σλάλομ συζητάμε, όχι για καμιά τρελή και υπερβολική κατάσταση)!!!

        Γεια σου βρε Renault, που έχεις φουμάρει τον κόσμο με τα τάχα ασφαλή σου αμάξια...
        (το ότι και στην Γαλλία υπάρχουν ΚΑΛΑ και ΑΣΦΑΛΗ αμάξια το απέδειξε περίτρανα η Citroen, της οποίας το Berlingo τα πήγε μια χαρά στο τεστ).

        Υ.Γ.: Η Renault σε επίσημη ανακοίνωσή αποδέχτηκε το αποτέλεσμα του τεστ και υποσχέθηκε να ενσωματώσει σε όλα τα ΝΕΑ αμάξια της ένα βελτιωμένο ESP...όσα δε έχουν ήδη πωληθεί, θα αποχτήσουν ανανεωμένο Software...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          webfox last edited by

          Για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο η περιβόητη 'πεντάστερη' Renault βρίσκεται στο στόχαστρο των δημοσιογράφων σε ότι αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της...

          Πρώτο θέμα χτες βράδυ στα Γερμανικά δελτία ειδήσεων η αποτυχία του Renault Kangoo να σταθεί όρθιο σε σλάλομ, ΠΑΡΟΤΙ διέθετε ενεργοποιημένο ESP!!!

          Στα πλαίσια συγκριτικού τεστ των πιο εμπορικών μικρών Van μεταξύ VW Caddy, Citroen Berlingo και Renault Kangoo, το τελευταίο απέτυχε οικτρά στο slalom και μόνο η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού έσωσε την κατάσταση...

          http://www.focus.de/auto/neuwagen/auswe ... 34991.html' target='_blank

          Αποδεικνύεται ότι το να έχουμε ESP στα αμάξια μας, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αποδίδει όταν το χρειαζόμαστε (για ένα απλό σλάλομ συζητάμε, όχι για καμιά τρελή και υπερβολική κατάσταση)!!!

          Γεια σου βρε Renault, που έχεις φουμάρει τον κόσμο με τα τάχα ασφαλή σου αμάξια...
          (το ότι και στην Γαλλία υπάρχουν ΚΑΛΑ και ΑΣΦΑΛΗ αμάξια το απέδειξε περίτρανα η Citroen, της οποίας το Berlingo τα πήγε μια χαρά στο τεστ).

          Υ.Γ.: Η Renault σε επίσημη ανακοίνωσή αποδέχτηκε το αποτέλεσμα του τεστ και υποσχέθηκε να ενσωματώσει σε όλα τα ΝΕΑ αμάξια της ένα βελτιωμένο ESP...όσα δε έχουν ήδη πωληθεί, θα αποχτήσουν ανανεωμένο Software...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Επειδη απετυχε οικτρα το Kangoo στο σλαλομ καταδικαζουμε συλληβδην ολα τα μοντελα της Renault ?

            Μια χαρα ασφαλεια εχουν ολα τα επιβατικα της.

            Κ απο προσωπικη εμπειρια,οποτε χρειαστηκα το Esp στο Clio,αυτο ηταν εκει κ με εσωσε απο εξοδο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              drdino last edited by

              Αλλάχτηκε ο τίτλος σε κάτι πιο αντιπροσωπευτικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • scotch
                scotch last edited by

                Κάτι ολίγον ξεκάρφωτο... το video το βλέπετε ολόκληρο ή διακόπτεται κάποια στιγμή;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  drdino last edited by

                  Διακόπτεται θα έλεγα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Όποιος νομίζει πως το ESP μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο στο αμάξι του Speed Racer είναι απλώς ηλίθιος.

                    Το kangoo πρώτης γενιάς που είχα οδηγήσει ήταν ασφαλέστατο και τολμώ να πω πως είχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Δεν νομίζω το καινούριο να έγινε από εξαιρετικό, επικύνδυνο.

                    Το τεστ βλέπω είναι του Focus, υπάρχει κάποιο άλλο ανάλογο τεστ (πχ του Cosmopolitan) για να βγάλουμε συμπέρασμα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      ΙΚΕ από ότι κατάλαβα, είναι του ADAC.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Δε νομίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι αντιπροσωπευτικός. Δεν πρόκειται για απλή αδυναμία του ESP όταν ένα αμάξι ανατρέπεται από απότομους ελιγμούς που λόγω αδράνειας προκαλούν μεταφορά του κέντρου βάρους έξω από το footprint του οχήματος. Τι εννοώ: Aν εγώ βάλω μια σχάρα στην οροφή του 206 μου και τη φορτώσω με 350 κιλά τσιμέντο, τι πρέπει να κάνει το ταλαίπωρο το ESP σε περίπτωση που κάνω μια απότομη τιμονιά για ν'αποφύγω κάποιο εμπόδιο για να μη βρεθώ με τις 2 ρόδες στον αέρα? Να μη με αφήσει να στρίψω?...

                        Δε λύνονται τόσο απλά τέτοια προβλήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          ΙΚΕ από ότι κατάλαβα, είναι του ADAC.

                          Το θέμα είναι τι λέει η ADAC, τι παρουσιάζει το focus και τι καταλαβαίνει ο webfox. Όποιος έχει παίξει χαλασμένο τηλέφωνο καταλαβαίνει τι εννοώ. Ευτηχώς που δεν εμπίπτει στα αποθυμένα του skullone η Renault, πάλι σκάνδαλα θα είχαμε..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              markvag last edited by

                              Βασικά όλα τα ESP έχουν (σοβαρή) αδυναμία στην αντιμετώπιση της υπόστροφής. Τώρα, το πως μπορεί ένα ESP να σώσει ένα αμάξι από ανατροπή, είναι κάτι που προσπαθώ να καταλάβω από την εποχή των ταράνδων της Α-Klass... Εξάλλου η ανατροπή δεν γίνεται επειδή το αμάξι γλιστράει, αντιθέτως, γίνεται επειδή ο δρόμος κρατάει πολύ περισσότερο και αντί η υπερβολική δύναμη να εκτονωθεί με γλίστριμα, δημιουργεί τάση ανατροπής.

                              Κάνω λάθος;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nick last edited by

                                Καλά οι μονάδες ESP δεν είναι της Γερμανικής BOSCH!!?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                  Τώρα, το πως μπορεί ένα ESP να σώσει ένα αμάξι από ανατροπή, είναι κάτι που προσπαθώ να καταλάβω από την εποχή των ταράνδων της Α-Klass... Εξάλλου η ανατροπή δεν γίνεται επειδή το αμάξι γλιστράει, αντιθέτως, γίνεται επειδή ο δρόμος κρατάει πολύ περισσότερο και αντί η υπερβολική δύναμη να εκτονωθεί με γλίστριμα, δημιουργεί τάση ανατροπής.

                                  Κάνω λάθος;;;

                                  Έτσι είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    webfox last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    ...Το θέμα είναι τι λέει η ADAC, τι παρουσιάζει το focus και τι καταλαβαίνει ο webfox. ...

                                    Μωρέ σε όσες γλώσσες και να το ψάξεις...το ΙΔΙΟ καταλαβαίνουμε...

                                    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ: http://www.adac.de/mitgliedschaft_leist ... ocation=32' target='_blank' target='_blank

                                    ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ: http://www.expertmotor.com/news/video-r ... -test.html' target='_blank' target='_blank

                                    ΓΑΛΛΙΚΑ: http://news.caradisiac.com/Tests-ADAC-L ... l-Elan-174' target='_blank' target='_blank

                                    ΔΑΝΕΖΙΚΑ: http://fpn.dk/motor/bil/article1445453.ece' target='_blank' target='_blank

                                    ΙΑΠΩΝΙΚΑ: http://kamy.jugem.jp/' target='_blank' target='_blank

                                    ...είχε και μερικές άλλες εκατοντάδες γλώσσες (Σουαχίλι, κλπ.), αλλά το ΙΔΙΟ πράγμα λένε όλες...

                                    Τώρα αν κάποιος ΔΕΝ θέλει να καταλάβει, σε όσες γλώσσες και να το πούμε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Είναι φοβερό το πως συγκλίνουν οι γνώμες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!

                                      Λες και είναι το ίδιο βίντεο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        govus last edited by

                                        Γιατί μπαίνετε στον κόπο ήθελα να 'ξερα. Το Kangoo δεν εισάγεται (ακόμα...) και οι 'πωλητές' στα 'εξουσιοδοτημένα' δεν έχουν ιδέα για το πότε θα γίνει αυτό. Επιπλέον, το Kangoo είναι ακριβό (ξεκινάει από 17+χιλιάρικα η βασική του έκδοση στη Γαλλία), βαρύ (1398 κιλά !! ) και με 'αστείο' 1600άρη (105 ίππων ...). Και να έρθει και να μην έρθει και να γίνει 'ασφαλέστερο' και να μην γίνει, πάλι το Scenic προτιμότερο θα είναι ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nick last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          Είναι φοβερό το πως συγκλίνουν οι γνώμες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!

                                          Λες και είναι το ίδιο βίντεο!

                                          Παγκοσμιοποίηση γαρ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            papadim_jim last edited by

                                            Δεν ξέρω αν πρόκειται για κακή ρύθμιση του esp ή κακό setup του αυτοκινήτου, πάντως σίγουρα πρόκειται για επικίνδυνη συμπεριφορά.

                                            Κοιτώντας το βίντεο παρατήρησα ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου ελιγμού του σλάλομ, το αυτοκίνητο παρουσίασε μια μικρή υπερστροφική ταση, η οποία θα έπαιρνε διαστάσεις, αν δεν επακολουθούσε ο δεύτερος ελιγμός.

                                            Μόλις λοιπόν το αυτοκίνητο άρχισε να υπερστρέφει ελαφρώς, ήρθε ο δεύτερος ελιγμός, μετατοπίστηκε απότομα η ουρά προς την άλλη πλευρά και λόγω κέντρου βάρους, κακού setup του αυτοκινήτου ή και κακώς ρυθμισμένου esp (ένα από αυτά; Και τα τρία; Συνδυασμός αυτών;), το αυτοκίνητο θα αναποδογύριζε αν ο οδηγός δεν αντιδρούσε ακαριαία.

                                            Τόσο το Citroen, όσο και το vw φαίνονται αρκετά πιο υποστροφικά από το Renault. Το μεν citroen, που εμφανίζει λιγότερη υποστροφή από το VW, σήκωσε λίγο και τον πίσω τροχό. Το δε VW είναι μεν πιο υποστροφικό από το citroen αλλά έχει πολύ σταθερό το πίσω μέρος (σχεδόν ακλόνητο).

                                            Γνώμη μου είναι ότι με μια πιο υποστροφική συμπεριφορά, το Renault δεν θα εμφάνιζε τέτοιες τάσεις. Εδώ μπορεί να βοηθήσει μια διαφορετική ρύθμιση του esp.

                                            Υγ. Πρώτα η δοκιμή πρόσκρουσης της Laguna III με 80km/h, τώρα το Kangoo...Που το πάνε οι Γερμανοί;
                                            Την έχουν 'πατήσει' οι Γάλλοι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr