Και την οποία δεν αλλάζουμε αν απλώς ακούγεται ένας πλαστικός θόρυβος.. Την αλλάζουμε μόνο αν κοπεί το πλακέ καλωδιάκι που έχει. Τότε ανάβει λαμπάκι αερόσακου + service. Πριν κοπεί συνήθως ακούς κάτι πλαστικό να σπάει πίσω από το τιμόνι. Πιθανότατα για κάποιες μέρες θα υπολειτουργεί, δηλαδή πότε θα ανάβει και πότε θα σβήνει το λαμπακι του αερόσακου (ανάλογα με τη θέση του τιμονιού) και κάποια στιγμή θα μείνει μονίμως αναμμένο. Το κόστος της επισκευής (περιστροφικός διακόπτης + εργατικά (της πλάκας)+ έλεγχος με διαγνωστικό στο επίσημο δίκτυο) απ' ό,τι θυμάμαι ξεπερνά τα 300 ευρώ.
Πάντως ένα γουργουρητο το κάνει το τιμόνι του Megane II όταν στρίβεις. Το ακούς μόνο κατά τη διάρκεια ελιγμών, (με παράθυρα κλειστά και λίγο εξωτερικό θόρυβο), είναι φυσιολογικός και προέρχεται από τη λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης. Όσο πιο γρήγορα στρίβεις το τιμόνι, τόσο πιο πολύ ακούγεται.