Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 36
    • Best 0
    • Groups 0

    papadim_jim

    @papadim_jim

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    36
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    papadim_jim Unfollow Follow

    Latest posts made by papadim_jim

    • RE: Renault Megane II (2004): Θόρυβος στο τιμόνι

      Και την οποία δεν αλλάζουμε αν απλώς ακούγεται ένας πλαστικός θόρυβος.. Την αλλάζουμε μόνο αν κοπεί το πλακέ καλωδιάκι που έχει. Τότε ανάβει λαμπάκι αερόσακου + service. Πριν κοπεί συνήθως ακούς κάτι πλαστικό να σπάει πίσω από το τιμόνι. Πιθανότατα για κάποιες μέρες θα υπολειτουργεί, δηλαδή πότε θα ανάβει και πότε θα σβήνει το λαμπακι του αερόσακου (ανάλογα με τη θέση του τιμονιού) και κάποια στιγμή θα μείνει μονίμως αναμμένο. Το κόστος της επισκευής (περιστροφικός διακόπτης + εργατικά (της πλάκας)+ έλεγχος με διαγνωστικό στο επίσημο δίκτυο) απ' ό,τι θυμάμαι ξεπερνά τα 300 ευρώ.

      Πάντως ένα γουργουρητο το κάνει το τιμόνι του Megane II όταν στρίβεις. Το ακούς μόνο κατά τη διάρκεια ελιγμών, (με παράθυρα κλειστά και λίγο εξωτερικό θόρυβο), είναι φυσιολογικός και προέρχεται από τη λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης. Όσο πιο γρήγορα στρίβεις το τιμόνι, τόσο πιο πολύ ακούγεται.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      papadim_jim
    • RE: ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ MEGANE

      Τι λόγος υπάρχει;
      Η τσέπη μου το ξέρει.

      Αν τυχόν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις Megane II ευχαρίστως να σου πω τι να προσέξεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      papadim_jim
    • RE: ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ MEGANE

      Ο χρήστης geiatsou έγραψε:
      ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΚΑΤΙ.ΕΝΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ MEGANE ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ,ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΦΥΞΙΜΟ?

      Αυτές είναι οι γνωστές δικαιολογίες φίλε (έχω και εγώ την **ατυχία **να είμαι ιδιοκτήτης του προηγούμενου Megane II). Τις έχω ακούσει και εγώ.

      Πήγαινέ το σε άλλο εξουσιοδοτημένο. Μπορεί να είσαι τυχερός, με την έννοια ότι εκεί μπορεί να έχουν κάνει σεμινάρια στην εξυπηρέτηση πελατών και όχι στη στατιστική βλαβών.

      Μην τους πεις ούτε για σφιξίματα ούτε για λιπανσεις. Περίγραψέ τους το πρόβλημα και πες τους το αυτονόητο, ότι δηλαδή τα καινούργια αυτοκίνητα δεν πρέπει να παράγούν περίεργους μεταλλικούς θορύβους και ότι δεν σε ενδιαφέρουν τα στατιστικά της Renault, του τύπου 'το κάνουν όλα'. Και πάντα να απαιτείς το αποδεικτικό για εργασίες εντός εγγύησης (ακόμα και αν δεν επισκευάστηκε τίποτα).

      ΥΓ. Είσαι τυχερός. Το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, οπότε μπορείς να τους πιέσεις αρκετά, αν βέβαια έχεις τον χρόνο και την ψυχική διάθεση να μπεις σε τέτοιου είδους διαδικασία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      papadim_jim
    • RE: Οδηγώ στην μεσαία λωρίδα και δεν ενοχλώ κανέναν!

      Και ο ληστής όταν βγαίνει από την τράπεζα με το όπλο στο χέρι και σου ζητάει το αυτοκίνητό σου για να διαφύγει, είναι υποχρεωση σου, απέναντι στο ένστικτο επιβίωσής, να του το δώσεις για να σωθείς. Και της αστυνομίας να τον συλλάβει...της δικαιοσύνης να τον δικάσει κ.ο.κ....
      ΔΕΝ υποχρεούσαι να το δώσεις, αλλά θα ήταν καλό να το κάνεις, αν δεν θέλεις να βάλεις σε κίνδυνο τη ζωή σου.

      Στην περίπτωσή μας όμως, όσο πολιτισμένο και νόμιμο είναι, όπως λετε, να κάνεις δεξιά, άλλο τόσο νόμιμο-πολιτισμένο-επιβεβλημένο είναι να σεβόμαστε τα όρια ταχύτητας. Μπορεί πολλά όρια ταχύτητας να είναι λάθος, αλλά υπάρχουν και ισχύουν για όλους. Αν δεν μας αρέσουν, είμαστε πολίτες με δύναμη μιας ψήφου...

      Οπότε, όταν εγώ κινούμαι με το νόμιμο όριο ταχύτητας και ο άλλος πλησιάζει με μεγαλύτερη ταχύτητα (παράνομος - επικίνδυνος), ο μόνος λόγος για να κάνω δεξιά είναι γιατί θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου. Οχι γιατί είμαι πολιτισμένος, ούτε γιατί υποχρεούμαι εκ του νόμου. Απλώς για να προστατεύσω τον εαυτό μου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadim_jim
    • RE: Σφυριγμα φρενων

      Καλημέρα.

      Είμαι σίγουρος ότι κάποιος θα το έγραφε, αλλά αφού δεν έχει γίνει έως τώρα, ας το γράψω εγώ.

      Γράσσο χαλκού δεν υπάρχει. Πάστα χαλκού ναι. Η πάστα με βάση τον χαλκό δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες. Συνήθως χρησιμοποιείται σε σπειρώματα μπουλονιών που εκτίθενται σε υψηλές θερμοκρασίες (πολλαπλές, κεφαλες βαλβίδων κ.ο.κ.) και εμποδίζει το κόλλημά τους ενώ προστατεύει από τη σκουριά. Η αντοχή της σε υψηλές θεμοκρασίες είναι εξαιρετική (μια που έχω εδώ και κάθεται της versachem λέει 2000F).

      Να έχετε υπόψη:

      1. Η πάστα χαλκού δεν είναι φιλική σε φλάτζες, φούσκες, τσιμούχες λαστιχιένιες (μακρυά λοιπόν από το πιστόνι της δαγκάνας και από τους πείρους της δαγκάνας).
      2. Τα επώνυμα τακάκια έχουν ειδική επίστρωση για τους θορύβους στην εξωτερική πλευρά τους.

      Επίσης από την προσωπική σας εμπειρία, πόσες φορές έχει τύχει να βρεθείτε σε συνεργείο για σέρβις φρένων και:
      α) να δείτε - τουλάχιστον - να καθαρίζουν τη δαγκάνα και τον δίσκο πριν βάλουν τα καινούργια τακάκια;
      β) να ελέγχουν και να λιπαίνουν τους πείρους (το μόνο σημείο που χρειάζεται λίπανση με γράσσο που έχει βάση τη σιλικόνη, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες, και δεν περιέχει μέταλλα);

      Η μόνη εφαρμογή που μπορεί να έχει η πάστα χαλκού στο σύστημα πέδησης είναι στο μουαγιέ όταν αλλάζουμε δίσκους όπου εκει βάζουμε μικρή ποσότητα με πινελάκι κατά προτίμηση όταν αλλάζουμε δίσκους ΚΑΙ αφού καθαρίσουμε τη σκουριά.

      Με λίγα λόγια, η πάστα χαλκού δεν θα κάνει τίποτα μακροπρόθεσμα. Ένας τεχνικός όμως που δεν έχει ως δικαιολογία την έλλειψη αμιάντου για τα σφυρίγματα αλλά καθαρίζει και ελέγχει το σύστημα πριν βάλει τα κανούργια υλικά τριβής, μπορεί να κάνει πολλά. Και αν δεν θέλει να το κάνει, του το ζητάμε.
      Ή τον αλλάζουμε...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      papadim_jim
    • RE: Μαιμου POLO ?

      Ο χρήστης Burst έγραψε:
      Ναι, έχουν άλλο κωδικό κινητήρα, αλλά πιστεύεις ότι ο κάθε άσχετος πωλητής, ακόμα και της Volkswagen, μπορεί να ξεχωρίσει ότι ο κωδικός πχ.: BZT αντιστοιχεί σε 40KW(55HP) ενώ ο κωδικός BZX στον κινητήρα των 47KW(64HP)?

      Δίκιο έχεις. Είναι να μην σου τύχει.

      Από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή που ανέφερε ο spiros, κατέβασε αν θέλεις και τον Ν2251/1994 περί προστασίας καταναλωτών. Μπορεί να σου φανεί χρήσιμος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadim_jim
    • RE: Μαιμου POLO ?

      Είναι φυσικό να νιώθει κάποιος 'ριγμένος' μετά από τέτοια αγορά.
      Αλλά μου κάνει εντύπωση:
      Πώς είναι δυνατόν να μην γνωρίζει μια αντιπροσωπεία της VW ποιο κινητήρα έχει το τάδε πλαίσιο και να απαιτείται 'πραγματογνωμοσύνη' συνεργείου για να εξακριβωθεί η αλήθεια;

      Δεν έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα τα αυτοκίνητα αυτά;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadim_jim
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα.............

      Τους παρεξήγησες όλους....

      Ο πρώτος απλά δεν θέλει να βλέπει τον εαυτό του στους καθρέπτες της μηχανής. Δεν είμαστε όλοι μοντέλα....

      Τα φώτα στο φορτηγό είναι προαιρετικά αν τα μπεκ είναι σε καλή κατάσταση. Μόνο όταν βγάζει ντουμάνι ανοίγει ο οδηγός τον ειδικό διακόπτη των φώτων για να τον βλέπουν όσοι ακολουθούν.

      Για το ρενώ, είναι απλό. Πήγαινε ο άνθρωπος βιαστικά να πάρει το αμάξι του από το συνεργείο (γι' αυτό παρέκαμψε την ουρά) και ξαφνικά τον πήραν τηλέφωνο και τον ενημέρωσαν για το τελικό κόστος επισκευής. Εσύ τι θα έκανες;;;;

      Το μηχανάκι, δεν είναι ότι δεν ήθελε να πάει δεξιά. Απλά δεν μπορούσε με τέτοιο φόρτωμα. Δεν λες καλά που πήγαινε ευθεία τουλάχιστον;

      Να είστε περισσότερο επιεικείς με τους συνανθρώπους σας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadim_jim
    • RE: Καμικάζι αυτοκτονίας στους Ελληνικούς δρόμους

      Αγαπητοί φίλοι, οι κανόνες χρήσης των δρόμων υπάρχουν. Σχεδόν όλοι τους γνωρίζουμε, αλλά ίσως πολλές φορές τους αγνοούμε.

      Η ουσία κατά τη γνώμη μου είναι ότι πρέπει να προστατεύουμε εμείς οι ίδιοι τους εαυτούς μας από 'καμικάζι αυτοκτονίας', τη στιγμή που α)υπάρχουν και β) οι τροχονομικοί έλεγχοι είναι ανεπαρκείς.

      Όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες...

      Το τι είναι σωστό και τι λάθος, όλοι (πάνω - κάτω) το ξέρουμε.

      ΥΓ. @Mango. Σε όποιον και αν αναφέρθηκες, καλά έκανες. Όπως είπα, συζήτηση κάνουμε.
      Και όταν η συζήτηση κινείται εντός ορίων ευγενείας, μπορεί να είναι και χρήσιμη. Αυτο ήθελα να τονίσω κατά κύριο λόγο στο προηγούμενο post.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadim_jim
    • RE: Καμικάζι αυτοκτονίας στους Ελληνικούς δρόμους

      Αν κάποιος θέλει να ρισκάρει ή όχι κάτι είναι δική του υπόθεση.
      Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε.

      Σε όσους περνούν από το μυαλό όμως ιδέες 'αυτοδικίας' η άποψή μου είναι από τη μία να μπουν και από την άλλη να βγούν....

      Με τι συμφωνείς ακριβώς φίλε Mango;
      Για το αν υπάρχει όριο ταχύτητας; Για το αν πρέπει να εφαρμόζεται; Για το ποιοι πρέπει να το επιβάλλουν;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadim_jim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr