-
Για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο η περιβόητη 'πεντάστερη' Renault βρίσκεται στο στόχαστρο των δημοσιογράφων σε ότι αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της...
Πρώτο θέμα χτες βράδυ στα Γερμανικά δελτία ειδήσεων η αποτυχία του Renault Kangoo να σταθεί όρθιο σε σλάλομ, ΠΑΡΟΤΙ διέθετε ενεργοποιημένο ESP!!!
Στα πλαίσια συγκριτικού τεστ των πιο εμπορικών μικρών Van μεταξύ VW Caddy, Citroen Berlingo και Renault Kangoo, το τελευταίο απέτυχε οικτρά στο slalom και μόνο η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού έσωσε την κατάσταση...
http://www.focus.de/auto/neuwagen/auswe ... 34991.html' target='_blank
Αποδεικνύεται ότι το να έχουμε ESP στα αμάξια μας, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αποδίδει όταν το χρειαζόμαστε (για ένα απλό σλάλομ συζητάμε, όχι για καμιά τρελή και υπερβολική κατάσταση)!!!
Γεια σου βρε Renault, που έχεις φουμάρει τον κόσμο με τα τάχα ασφαλή σου αμάξια...
(το ότι και στην Γαλλία υπάρχουν ΚΑΛΑ και ΑΣΦΑΛΗ αμάξια το απέδειξε περίτρανα η Citroen, της οποίας το Berlingo τα πήγε μια χαρά στο τεστ).Υ.Γ.: Η Renault σε επίσημη ανακοίνωσή αποδέχτηκε το αποτέλεσμα του τεστ και υποσχέθηκε να ενσωματώσει σε όλα τα ΝΕΑ αμάξια της ένα βελτιωμένο ESP...όσα δε έχουν ήδη πωληθεί, θα αποχτήσουν ανανεωμένο Software...
-
Για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο η περιβόητη 'πεντάστερη' Renault βρίσκεται στο στόχαστρο των δημοσιογράφων σε ότι αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της...
Πρώτο θέμα χτες βράδυ στα Γερμανικά δελτία ειδήσεων η αποτυχία του Renault Kangoo να σταθεί όρθιο σε σλάλομ, ΠΑΡΟΤΙ διέθετε ενεργοποιημένο ESP!!!
Στα πλαίσια συγκριτικού τεστ των πιο εμπορικών μικρών Van μεταξύ VW Caddy, Citroen Berlingo και Renault Kangoo, το τελευταίο απέτυχε οικτρά στο slalom και μόνο η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού έσωσε την κατάσταση...
http://www.focus.de/auto/neuwagen/auswe ... 34991.html' target='_blank
Αποδεικνύεται ότι το να έχουμε ESP στα αμάξια μας, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αποδίδει όταν το χρειαζόμαστε (για ένα απλό σλάλομ συζητάμε, όχι για καμιά τρελή και υπερβολική κατάσταση)!!!
Γεια σου βρε Renault, που έχεις φουμάρει τον κόσμο με τα τάχα ασφαλή σου αμάξια...
(το ότι και στην Γαλλία υπάρχουν ΚΑΛΑ και ΑΣΦΑΛΗ αμάξια το απέδειξε περίτρανα η Citroen, της οποίας το Berlingo τα πήγε μια χαρά στο τεστ).Υ.Γ.: Η Renault σε επίσημη ανακοίνωσή αποδέχτηκε το αποτέλεσμα του τεστ και υποσχέθηκε να ενσωματώσει σε όλα τα ΝΕΑ αμάξια της ένα βελτιωμένο ESP...όσα δε έχουν ήδη πωληθεί, θα αποχτήσουν ανανεωμένο Software...
-
Για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο η περιβόητη 'πεντάστερη' Renault βρίσκεται στο στόχαστρο των δημοσιογράφων σε ότι αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της...
Πρώτο θέμα χτες βράδυ στα Γερμανικά δελτία ειδήσεων η αποτυχία του Renault Kangoo να σταθεί όρθιο σε σλάλομ, ΠΑΡΟΤΙ διέθετε ενεργοποιημένο ESP!!!
Στα πλαίσια συγκριτικού τεστ των πιο εμπορικών μικρών Van μεταξύ VW Caddy, Citroen Berlingo και Renault Kangoo, το τελευταίο απέτυχε οικτρά στο slalom και μόνο η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού έσωσε την κατάσταση...
http://www.focus.de/auto/neuwagen/auswe ... 34991.html' target='_blank
Αποδεικνύεται ότι το να έχουμε ESP στα αμάξια μας, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αποδίδει όταν το χρειαζόμαστε (για ένα απλό σλάλομ συζητάμε, όχι για καμιά τρελή και υπερβολική κατάσταση)!!!
Γεια σου βρε Renault, που έχεις φουμάρει τον κόσμο με τα τάχα ασφαλή σου αμάξια...
(το ότι και στην Γαλλία υπάρχουν ΚΑΛΑ και ΑΣΦΑΛΗ αμάξια το απέδειξε περίτρανα η Citroen, της οποίας το Berlingo τα πήγε μια χαρά στο τεστ).Υ.Γ.: Η Renault σε επίσημη ανακοίνωσή αποδέχτηκε το αποτέλεσμα του τεστ και υποσχέθηκε να ενσωματώσει σε όλα τα ΝΕΑ αμάξια της ένα βελτιωμένο ESP...όσα δε έχουν ήδη πωληθεί, θα αποχτήσουν ανανεωμένο Software...
-
Επειδη απετυχε οικτρα το Kangoo στο σλαλομ καταδικαζουμε συλληβδην ολα τα μοντελα της Renault ?
Μια χαρα ασφαλεια εχουν ολα τα επιβατικα της.
Κ απο προσωπικη εμπειρια,οποτε χρειαστηκα το Esp στο Clio,αυτο ηταν εκει κ με εσωσε απο εξοδο.
-
Αλλάχτηκε ο τίτλος σε κάτι πιο αντιπροσωπευτικό.
-
Κάτι ολίγον ξεκάρφωτο... το video το βλέπετε ολόκληρο ή διακόπτεται κάποια στιγμή;
-
Διακόπτεται θα έλεγα...
-
Όποιος νομίζει πως το ESP μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο στο αμάξι του Speed Racer είναι απλώς ηλίθιος.
Το kangoo πρώτης γενιάς που είχα οδηγήσει ήταν ασφαλέστατο και τολμώ να πω πως είχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Δεν νομίζω το καινούριο να έγινε από εξαιρετικό, επικύνδυνο.
Το τεστ βλέπω είναι του Focus, υπάρχει κάποιο άλλο ανάλογο τεστ (πχ του Cosmopolitan) για να βγάλουμε συμπέρασμα?
-
ΙΚΕ από ότι κατάλαβα, είναι του ADAC.
-
Δε νομίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι αντιπροσωπευτικός. Δεν πρόκειται για απλή αδυναμία του ESP όταν ένα αμάξι ανατρέπεται από απότομους ελιγμούς που λόγω αδράνειας προκαλούν μεταφορά του κέντρου βάρους έξω από το footprint του οχήματος. Τι εννοώ: Aν εγώ βάλω μια σχάρα στην οροφή του 206 μου και τη φορτώσω με 350 κιλά τσιμέντο, τι πρέπει να κάνει το ταλαίπωρο το ESP σε περίπτωση που κάνω μια απότομη τιμονιά για ν'αποφύγω κάποιο εμπόδιο για να μη βρεθώ με τις 2 ρόδες στον αέρα? Να μη με αφήσει να στρίψω?...
Δε λύνονται τόσο απλά τέτοια προβλήματα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ΙΚΕ από ότι κατάλαβα, είναι του ADAC.Το θέμα είναι τι λέει η ADAC, τι παρουσιάζει το focus και τι καταλαβαίνει ο webfox. Όποιος έχει παίξει χαλασμένο τηλέφωνο καταλαβαίνει τι εννοώ. Ευτηχώς που δεν εμπίπτει στα αποθυμένα του skullone η Renault, πάλι σκάνδαλα θα είχαμε..
-
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
-
Βασικά όλα τα ESP έχουν (σοβαρή) αδυναμία στην αντιμετώπιση της υπόστροφής. Τώρα, το πως μπορεί ένα ESP να σώσει ένα αμάξι από ανατροπή, είναι κάτι που προσπαθώ να καταλάβω από την εποχή των ταράνδων της Α-Klass... Εξάλλου η ανατροπή δεν γίνεται επειδή το αμάξι γλιστράει, αντιθέτως, γίνεται επειδή ο δρόμος κρατάει πολύ περισσότερο και αντί η υπερβολική δύναμη να εκτονωθεί με γλίστριμα, δημιουργεί τάση ανατροπής.
Κάνω λάθος;;;
-
Καλά οι μονάδες ESP δεν είναι της Γερμανικής BOSCH!!?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τώρα, το πως μπορεί ένα ESP να σώσει ένα αμάξι από ανατροπή, είναι κάτι που προσπαθώ να καταλάβω από την εποχή των ταράνδων της Α-Klass... Εξάλλου η ανατροπή δεν γίνεται επειδή το αμάξι γλιστράει, αντιθέτως, γίνεται επειδή ο δρόμος κρατάει πολύ περισσότερο και αντί η υπερβολική δύναμη να εκτονωθεί με γλίστριμα, δημιουργεί τάση ανατροπής.Κάνω λάθος;;;
Έτσι είναι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
...Το θέμα είναι τι λέει η ADAC, τι παρουσιάζει το focus και τι καταλαβαίνει ο webfox. ...Μωρέ σε όσες γλώσσες και να το ψάξεις...το ΙΔΙΟ καταλαβαίνουμε...
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ: http://www.adac.de/mitgliedschaft_leist ... ocation=32' target='_blank' target='_blank
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ: http://www.expertmotor.com/news/video-r ... -test.html' target='_blank' target='_blank
ΓΑΛΛΙΚΑ: http://news.caradisiac.com/Tests-ADAC-L ... l-Elan-174' target='_blank' target='_blank
ΔΑΝΕΖΙΚΑ: http://fpn.dk/motor/bil/article1445453.ece' target='_blank' target='_blank
ΙΑΠΩΝΙΚΑ: http://kamy.jugem.jp/' target='_blank' target='_blank
...είχε και μερικές άλλες εκατοντάδες γλώσσες (Σουαχίλι, κλπ.), αλλά το ΙΔΙΟ πράγμα λένε όλες...
Τώρα αν κάποιος ΔΕΝ θέλει να καταλάβει, σε όσες γλώσσες και να το πούμε...
-
Είναι φοβερό το πως συγκλίνουν οι γνώμες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!
Λες και είναι το ίδιο βίντεο!
-
Γιατί μπαίνετε στον κόπο ήθελα να 'ξερα. Το Kangoo δεν εισάγεται (ακόμα...) και οι 'πωλητές' στα 'εξουσιοδοτημένα' δεν έχουν ιδέα για το πότε θα γίνει αυτό. Επιπλέον, το Kangoo είναι ακριβό (ξεκινάει από 17+χιλιάρικα η βασική του έκδοση στη Γαλλία), βαρύ (1398 κιλά !! ) και με 'αστείο' 1600άρη (105 ίππων ...). Και να έρθει και να μην έρθει και να γίνει 'ασφαλέστερο' και να μην γίνει, πάλι το Scenic προτιμότερο θα είναι ...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι φοβερό το πως συγκλίνουν οι γνώμες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!Λες και είναι το ίδιο βίντεο!
Παγκοσμιοποίηση γαρ!
-
Δεν ξέρω αν πρόκειται για κακή ρύθμιση του esp ή κακό setup του αυτοκινήτου, πάντως σίγουρα πρόκειται για επικίνδυνη συμπεριφορά.
Κοιτώντας το βίντεο παρατήρησα ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου ελιγμού του σλάλομ, το αυτοκίνητο παρουσίασε μια μικρή υπερστροφική ταση, η οποία θα έπαιρνε διαστάσεις, αν δεν επακολουθούσε ο δεύτερος ελιγμός.
Μόλις λοιπόν το αυτοκίνητο άρχισε να υπερστρέφει ελαφρώς, ήρθε ο δεύτερος ελιγμός, μετατοπίστηκε απότομα η ουρά προς την άλλη πλευρά και λόγω κέντρου βάρους, κακού setup του αυτοκινήτου ή και κακώς ρυθμισμένου esp (ένα από αυτά; Και τα τρία; Συνδυασμός αυτών;), το αυτοκίνητο θα αναποδογύριζε αν ο οδηγός δεν αντιδρούσε ακαριαία.
Τόσο το Citroen, όσο και το vw φαίνονται αρκετά πιο υποστροφικά από το Renault. Το μεν citroen, που εμφανίζει λιγότερη υποστροφή από το VW, σήκωσε λίγο και τον πίσω τροχό. Το δε VW είναι μεν πιο υποστροφικό από το citroen αλλά έχει πολύ σταθερό το πίσω μέρος (σχεδόν ακλόνητο).
Γνώμη μου είναι ότι με μια πιο υποστροφική συμπεριφορά, το Renault δεν θα εμφάνιζε τέτοιες τάσεις. Εδώ μπορεί να βοηθήσει μια διαφορετική ρύθμιση του esp.
Υγ. Πρώτα η δοκιμή πρόσκρουσης της Laguna III με 80km/h, τώρα το Kangoo...Που το πάνε οι Γερμανοί;
Την έχουν 'πατήσει' οι Γάλλοι;
Αδυναμία του esp του Kangoo