Ελπίζω να είναι το κατάλληλο θέμα, είπα να μην ανοίξω νέο τόπικ, ορίστε μία μικρή ιστορία προς γνώση και συμόρφωση:
Πρίν περίπου ένα μήνα ο πατέρας μου άλλαξε το τηλέφωνο/internet του σπιτιού από OTE (γραμμή) και forthnet (internet/τηλεφωνία) σε πακέτο εξ'ολοκληρου της HOL (double play).
Το πακέτο αυτό υπόσχεται γρήγορη ταχύτητα στο internet και έχει συμφέρουσες χρεώσεις για τηλεφωνία. Επίσης σου στέλνουν και ένα voip ασύρματο ρούτερ.
Μέχρι εδώ ακούγεται καλό, τα προβλήματα άρχισαν εδώ και περίπου 10 μέρες που ενεργοποιήθηκε η γραμμή.
Η σύνδεση στο internet αν και ενίοτε γρήγορη, δηλαδή μπορεί κάποια στιγμή, κάποτε να κατεβάζω ένα αρχείο με πχ 600kb/s συνεχώς κολάει και σέρνεται. Ζώ μέρες 1998 όταν πρωτομπήκα στο internet με 56άρι modem και συνδεόμουν στα 28kbit.
Όταν η γραμμή έχει κέφια οι σελίδες δεν ανοίγουν με την πρώτη, αργούν, θέλουν refresh 2-3 φορές. Συνήθως μετά απο κάποιες ώρες το ρούτερ μπουκώνει και χρειάζεται επανεκκίνηση (συμβουλή του support της HOL..).
Επίσης επειδή έχω συγγενείς στο εξωτερικό και χρησιμοποιώ καθημερινά skype η συνομιλία πλέον είναι αδύνατη (με το 1mbit της forthnet και ΟΤΕ δούλευε άψογα). Η εικόνα και ο ήχος κολάνε συνέχεια και δεν μπορείς να ανταλλάξεις κουβέντα.
Στο άλλο σκέλος της τηλεφωνίας επίσης γίνεται χαμός, η ποιότητα είναι απλώς απαράδεκτη, με ασύρματο dect τηλέφωνο (που και πάλι δούλευε άψογα πριν) κάποιες ώρες με δυσκολία καταλαβαίνεις τι λέει ο συνομιλιτής σου, λες και μιλας από χαλασμένο ασύρματο του Β'ΠΠ.
2 στα 2 λοιπόν στην ποιότητα internet και τηλεφωνίας, αλλά υπάρχει και μία τρίτη θανατηφόρα πληγή, η τεχνική υποστήριξη.
Κάθε τηλέφωνο στην HOL συνδυάζεται με τουλάχιστον μισή ώρα αναμονής. Μόλις μετά από τόσή ώρα απαντήσει κάποιος αυτός είναι ένας άσχετος (και επισήμως) τηλεφωνητής/τηλεφωνήτρια ο οποίος το μόνο που σου λέει είναι πως 'θα προωθήσει το θέμα στους τεχνικούς'.
Υπάρχει και η πολύ βολική υπηρεσία όπου αντί να περιμένεις το μισάωρο αφήνεις το τηλέφωνό σου και θα σε καλέσουν αυτοί μετά απο 4-5 ή και παραπάνω ώρες. Η κλήση τους έχει μία πιθανότητα επιτυχίας περίπου 10%, συνήθως χτυπάει το τηλέφωνο αλλά κλείνει μόλις απαντήσεις κλπ.
Με λίγα λόγια η HOL πουλάει υπηρεσίες τις οποίες αδυνατεί να καλύψει και το χειρότερο απο όλα αδιαφορεί πλήρως και επιδεικτικά στην όποια προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων των υπηρεσιών της. Τα οποία προβλήματα δεν θα έπρεπε καν να υπήρχαν.
Το συμπέρασμα είναι πως μεθάυριο θα πάω στα κεντρικά της HOL στην Αθήνα για να κάνω ότι χρειάζεται και να πληρώσω όσα κερατιάτικα χρειάζεται για να διακόψω κάθε σχέση με τις άθλιες υπηρεσίες τους. Ελπίζω μόνο να μην μου κάνουν νούμερα και μείνω χωρίς τηλέφωνο/internet μέχρι να απελευθερώσουν την γραμμή στον ΟΤΕ.