-
Εδώ που τα λέμε ρε παιδιά, το πιο σωστό μέτρο ήταν αυτό της απόσυρσης στη δεκαετία του '90. Είχες δικαίωμα σε έκπτωση μόνο αν αγόραζες αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας. Το να δίνει το κράτος 1500€ για ένα χρέπι που δεν πιάνει ούτε 500€ ήταν σκέτη πράξη αυτοκτονίας. Εξακολουθώ να διαφωνώ με την υιοθέτηση των υψηλών τελών κυκλοφορίας όμως. Ειδικά όταν το πλασάρουν με περιτύλιγμα οικολογικών ανησυχιών. Και ακόμα ειδικότερα, απο τη στιγμή που έβγαλα σήμερα τη κάρτα καυσαερίων στο αμάξι μου και είδα στη πράξη πως είναι μπούρδες οι προφάσεις για ρυπογόνα αυτοκίνητα πριν το '95 και κυβισμού >1400cc.
-
*Ο χρήστης *H Μπιρμπιλω στα Νέα ** έγραψε:
«Απόσυρση τέλος. Δεν είχε περιβαλλοντικό όφελος και είχε υψηλό κόστος. Σε μια τόσο δύσκολη, δημοσιονομικά, εποχή, αυτά τα χρήματα θα προτιμούσαμε να τα δώσουμε για την Παιδεία» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Μαλιστα.Ας μετρησουμε τα ΨΕΜΜΑΤΑ αλλα και τις απατες που οι ιδιοι ξεσκεπαζουν:
Ψεμμα πρωτο:
Δεν ειχε περιβαλλοντικο οφελος??Μπα??Τι μας λες??
Αν αποσυρθει απο τη κυκλοφορια ενα αυτοκινητο εικοσαετιας και αντικατασταθει με ενα αντιστοιχου κυβισμου καινουριο υπαρχει ή δεν υπαρχει περιβαλλοντικο οφελος??
Αλλα και ΑΠΑΤΗ πρωτη:
Αν δεχτουμε οτι δεν ειχε κανενα περιβαλλοντικο οφελος η αποσυρση 1.000.000 παλιων οχηματων γιατι μας πρηξατε ρε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ τα @@ για την αντικατασταση 50.000 κρατικων οχηματων με νεα υβριδικα??Ψεμμα Δευτερο:
Θα ειχε η αποσυρση υψηλο κοστος.Σοβαρα??Ας τη χρηματοδοτουσατε απο το ΕΤΤ και τα αυξημενα τελη κυκλοφοριας οπως ελεγε ο τρισκαταρατος Σουφλιας.
Αλλα και ΑΠΑΤΗ δευτερη:
Γιατι ρε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ καταργησατε μονο τη ΜΙΣΗ Π.Ν.Π. του Σουφλια και κρατησατε μονο τις αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας??Ψεμμα τριτο:Θα δωσουμε τα λεφτα στη Παιδεια.
Σκατα στα μουτρα σας θα δωσετε.Αφου λετε οτι δεν υπαρχουν αυτα τα λεφτα.
Αλλα και ΑΠΑΤΗ τριτη:
Αυτος εδω ποτε ελεγε την αληθεια??
Τοτε...
http://www.youtube.com/watch?v=odVGroOBs-Y&translated=1
για να παρει τα ψηφαλακια ή τωρα??Ξαναλεω:Αλλο πραγμα η επιδοτηση της αποσυρσης που ειναι απολυτως σωστη και αλλο πραγμα η επιδοτηση αγορας καινουριου που υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες ειναι λαθος.
Μακαρι να αφηναν οι ΨΕΥΤΕΣ να φυγουν απο τους δρομους μας μερικες χιλιαδες κινουμενοι βενζινοβοροι χαροι.Και ενα παραδειγμα σημερινο:
Σημερα πηρε αναστολη μεχρι νεωτερας η ακινητοποιηση-αποσυρση τεσσαρων ΛαντΡοβερ 90 και 110 του 1985-86 που εχουμε στη δουλεια, τα οποια θα αντικαθισταντο απο ισαριθμα πετρελαιοκινητα Ισουζου ΝτιΜαξ.
Και τα τεσσερα ειναι χρεπια (1000ευρω/μηνα στα συνεργεια) καινε μια Αραβια βενζινη και μιση Καστρολ λαδια, και πανω απ'ολα ΔΕΝ ειναι ουτε καν καταλυτικα.Γιατι λοιπον να σε πιστεψω κυρα Μπιρμπιλω??
-
Δε μπορω... θα τα πουλησω ολα και θα παω στο Ντουμπάι
-
Ξαναλεω:Αλλο πραγμα η επιδοτηση της αποσυρσης που ειναι απολυτως σωστη και αλλο πραγμα η επιδοτηση αγορας καινουριου που υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες ειναι λαθος.
Μακαρι να αφηναν οι ΨΕΥΤΕΣ να φυγουν απο τους δρομους μας μερικες χιλιαδες κινουμενοι βενζινοβοροι χαροι.Διαφωνώ. Αν κάποιος έχει λαδιέρα, μπορεί να τη πάει για πέταμα, να τη κάνει κοτέτσι ή πυροτέχνημα την Ανάσταση. Δεν είναι ανάγκη να του το αγοράσει το κράτος σε πολλαπλάσια της εμπορικής αξίας τιμή. Το κράτος σε αυτή τη περίπτωση θα έχανε, όντως. Δεν υπάρχει περιβαλλοντικό όφελος σε αυτή τη πράξη, δεν υπάρχει καν λόγος να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Μπορεί απλά να επιβαρύνει με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα χάρους και λαδιέρες, ειδικά βάσει των εκπομπών ρύπων αφού όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε κάρτες ελέγχου καυσαερίων, άρα το κράτος έχει τη δυνατότητα να δει ποιοι επιβαρύνουν το περιβάλλον ( που προσωπικά πιστεύω ότι όλοι χεσμένο το έχουμε το περιβάλλον, απλή πρόφαση είναι αμφοτερόπλευρα ). Μπορεί όμως να επιδοτήσει την αντικατάσταση των παλιών, αποδεδειγμένα απο τα επίσημα έγγραφα ( ΚΕΚ ), ρυπογόνων αυτοκινήτων με νέα και με τον τρόπο που ακολουθήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90. Να μπορούσαμε να αποσύρουμε και να επιδοτηθούμε με τη προϋπόθεση ότι θα αγοράζαμε ένα νέο. Επίσης, θα μπορούσε να βάλει πλαφόν το κράτος τόσο ορίζοντας προς αντικατάσταση αυτοκίνητα αυτά που επιβαρύνουν το περιβάλλον ( αυτό που λέγανε σε αυτή τη περίοδο απόσυρσης, ότι θα έπρεπε τα αυτοκίνητα να μπορούσαν να πηγαίνουν για ανακύκλωση με τον κινητήρα τους και χωρίς να είναι σμπαραλιασμένα, ας έβαζαν και τον όρο να ήταν πηγές ομίχλης απο τα καυσαέρια στο πέρασμά τους ), αυτοκίνητα επικίνδυνα για κυκλοφορία, όσο και για τα αυτοκίνητα που θα έπαιρναν τη θέση τους. Π.χ. Μέχρι κάποια κυβικά και γιατί όχι, μέχρι και κάποια αξία. Αυτός που έχει ανάγκη την απόσυρση, δεν πάει για τη Mercedes, πάει για το hyundai και το όποιο hyundai, άρα σε αυτόν, τα 2500€ θα του φανούν και με το παραπάνω. Αν και κρίνω ότι σε τόσα posts λέμε ακριβώς αυτό που περιέγραψα παραπάνω, πιστεύω ότι έτσι και το κράτος θα εποφελείτω καθώς θα είχε έσοδα απο τα νέα αυτοκίνητα και το περιβάλλον ( που είπαμε, χεσμένο το έχουμε, αλλά ας είμαστε politicaly correct και ας το αναφέρουμε ), καθώς και οι αγοραστές. Όλοι οι παράγοντες κερδισμένοι λοιπόν και ο ένας, επιπρόσθετα, χεσμένος.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
«Απόσυρση τέλος. Δεν είχε περιβαλλοντικό όφελος και είχε υψηλό κόστος. Σε μια τόσο δύσκολη, δημοσιονομικά, εποχή, αυτά τα χρήματα θα προτιμούσαμε να τα δώσουμε για την Παιδεία» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Μαλιστα.Ας μετρησουμε τα ΨΕΜΜΑΤΑ αλλα και τις απατες που οι ιδιοι ξεσκεπαζουν:
Ψεμμα πρωτο:
Δεν ειχε περιβαλλοντικο οφελος??Μπα??Τι μας λες??
Αν αποσυρθει απο τη κυκλοφορια ενα αυτοκινητο εικοσαετιας και αντικατασταθει με ενα αντιστοιχου κυβισμου καινουριο υπαρχει ή δεν υπαρχει περιβαλλοντικο οφελος??
Αλλα και ΑΠΑΤΗ πρωτη:
Αν δεχτουμε οτι δεν ειχε κανενα περιβαλλοντικο οφελος η αποσυρση 1.000.000 παλιων οχηματων γιατι μας πρηξατε ρε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ τα @@ για την αντικατασταση 50.000 κρατικων οχηματων με νεα υβριδικα??Ψεμμα Δευτερο:
Θα ειχε η αποσυρση υψηλο κοστος.Σοβαρα??Ας τη χρηματοδοτουσατε απο το ΕΤΤ και τα αυξημενα τελη κυκλοφοριας οπως ελεγε ο τρισκαταρατος Σουφλιας.
Αλλα και ΑΠΑΤΗ δευτερη:
Γιατι ρε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ καταργησατε μονο τη ΜΙΣΗ Π.Ν.Π. του Σουφλια και κρατησατε μονο τις αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας??Ψεμμα τριτο:Θα δωσουμε τα λεφτα στη Παιδεια.
Σκατα στα μουτρα σας θα δωσετε.Αφου λετε οτι δεν υπαρχουν αυτα τα λεφτα.
Αλλα και ΑΠΑΤΗ τριτη:
Αυτος εδω ποτε ελεγε την αληθεια??
Τοτε...
http://www.youtube.com/watch?v=odVGroOBs-Y&translated=1
για να παρει τα ψηφαλακια ή τωρα??Ξαναλεω:Αλλο πραγμα η επιδοτηση της αποσυρσης που ειναι απολυτως σωστη και αλλο πραγμα η επιδοτηση αγορας καινουριου που υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες ειναι λαθος.
Μακαρι να αφηναν οι ΨΕΥΤΕΣ να φυγουν απο τους δρομους μας μερικες χιλιαδες κινουμενοι βενζινοβοροι χαροι.Και ενα παραδειγμα σημερινο:
Σημερα πηρε αναστολη μεχρι νεωτερας η ακινητοποιηση-αποσυρση τεσσαρων ΛαντΡοβερ 90 και 110 του 1985-86 που εχουμε στη δουλεια, τα οποια θα αντικαθισταντο απο ισαριθμα πετρελαιοκινητα Ισουζου ΝτιΜαξ.
Και τα τεσσερα ειναι χρεπια (1000ευρω/μηνα στα συνεργεια) καινε μια Αραβια βενζινη και μιση Καστρολ λαδια, και πανω απ'ολα ΔΕΝ ειναι ουτε καν καταλυτικα.Γιατι λοιπον να σε πιστεψω κυρα Μπιρμπιλω??
+10000000000
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Κάποια στιγμη σε πρωινάδικο αναφέρθηκε από κάποιον κυβερνόντα ότι αυτή την στιγμή η κατάσταση στα ταμεία του κράτους είναι τραγική, αλλά ίσως του χρόνου να ξαναέρθει απόσυρση (με διαφορετικούς όρους κτλ )Ο Χυτήρης το είπε.
-
Πάντως η διαφωνία απόψεων σχετικά με την κατάργηση της απόσυρσης βγάζει στην επιφάνεια το πόσο προσδιορισμένη από την κομματική ταυτότητα είναι η άποψη ορισμένων (δε μιλάω για το συγκεκριμένο φόρουμ, αλλά αναφέρομαι σε συζητήσεις στο φιλικό/επαγγελματικό μου περιβάλλον). Πιο συγκεκριμένα...
Άτομα που πριν τις εκλογές συμφωνούσαν απολύτως ή σε μεγάλο βαθμό με την απόσυρση, τώρα που η κυβέρνηση την κατέργησε, επειδή υποστηρίζουν ιδεολογικά την κυβέρνηση, επιχειρηματολογούν υπέρ της ορθότητας της κατάργησης του μέτρου της απόσυρσης.
Και το αντίθετο. Πολλοί που δεν πολυσυμφωνούσαν με την απόσυρση πριν από τις εκλογές, τώρα (όντας αντίθετοι με την τωρινή κυβέρνηση) εμφανίζονται ένθερμοι υποστηρικτές της απόσυρσης και εναντιώνονται έντονα στην κατάργησή της.
Γενικά έχω πολλές φορές παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι (επίσης δεν αναφέρομαι σε αυτό το φόρουμ, αλλά στις κοινωνικές μου επαφές) περιμένουν να εκφραστεί επίσημη θέση από το κόμμα τους, και μετά «κατευθύνουν» τη σκέψη τους σύμφωνα με αυτό που άλλοι έχουν σκεφτεί. Κι έτσι παρατηρεί κανείς το φαινόμενο να συμφωνούν 100% με απόψεις/θέσεις της παράταξής τους, διαφωνώντας απλά σε θέματα ελάσσονος σημασίας, μόνο και μόνο για να μην τους πουν ότι δεν είναι φυσικό να συμφωνούν σε όλα.
Jacob
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ψεμμα Δευτερο:
Θα ειχε η αποσυρση υψηλο κοστος.Σοβαρα??Ας τη χρηματοδοτουσατε απο το ΕΤΤ και τα αυξημενα τελη κυκλοφοριας οπως ελεγε ο τρισκαταρατος Σουφλιας.
Ξαναλεω:Αλλο πραγμα η επιδοτηση της αποσυρσης που ειναι απολυτως σωστη και αλλο πραγμα η επιδοτηση αγορας καινουριου που υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες ειναι λαθος.Aνακρίβεια Πρώτη...Πώς θα τη χρηματοδοτούσαν απο το ΕΕΤ, όταν παρακάτω λες να επιδοτηθεί ΜΟΝΟ ή απόσυρση των παλιών, ΧΩΡΙΣ ταυτόχρονη υποχρέωση αγοράς νέου αυτοκινήτου....????
Κατα τ΄αλλα συμφωνώ....
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Ψεμμα Δευτερο:
Θα ειχε η αποσυρση υψηλο κοστος.Σοβαρα??Ας τη χρηματοδοτουσατε απο το ΕΤΤ και τα αυξημενα τελη κυκλοφοριας οπως ελεγε ο τρισκαταρατος Σουφλιας.
Ξαναλεω:Αλλο πραγμα η επιδοτηση της αποσυρσης που ειναι απολυτως σωστη και αλλο πραγμα η επιδοτηση αγορας καινουριου που υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες ειναι λαθος.Aνακρίβεια Πρώτη...Πώς θα τη χρηματοδοτούσαν απο το ΕΕΤ, όταν παρακάτω λες να επιδοτηθεί ΜΟΝΟ ή απόσυρση των παλιών, ΧΩΡΙΣ ταυτόχρονη υποχρέωση αγοράς νέου αυτοκινήτου....????
Κατα τ΄αλλα συμφωνώ....
Η εμπειρία δείχνει (1990-1993 πρώτη απόσυρση) ότι συνήθως τα οχήματα στέλνονται για διάλυση εφόσον έχει αποφασιστεί η αγορά νέου. Η πρόταση για την επιδότηση απόσυρσης οχημάτων σχετίζεται με μία μελέτη που είχε εκτελέσει κάποια στιγμή το ΕΜΠ για το Υ.Μ.Ε. Βάσει της μελέτης αυτής η απόσυρση παλαιών οχημάτων με κάποιο κόστος για την Κυβέρνηση έχει οφέλη σε επίπεδο ρύπων, κυκλοφοριακού και κυριότερα σε επίπεδο υποδομής.
Το να πάρει κάποιος 500 ή 1000 ευρώ για να αποσύρει το όχημα με σκοπό α) να μην πιάνει χώρο β) να μην είναι Δημόσιος κίνδυνος όταν κυκλοφορεί και γ) να μην μολύνει όσο 10 καταλυτικά έχει και τα κέρδη του.
Η όλη ιδέα είχε και τη φάκα η οποία ήταν η αύξηση των τελών κυκλοφορίας (που μάλλον αυτήν εννοεί ο 888888) για τα παλαιά οχημάτα που θα έσπρωχναν πολλά άτομα μεγάλης κυρίως ηλικίας να κρεμάσουν τα αυτοκινητιστικά 'γάντια' ώστε να πάψουν να είναι Δημόσιοι κίνδυνοι για τους ευατούς τους και για τους γύρω τους.
Σε συνδυασμό με τον πράσινο δακτύλιο αυτό που ήθελε να εφαρμόσει ο Σαρακατσάνος είναι το σχέδιο της Regione Lombardia που πρώτη στην Ιταλία πριν χρόνια απαγόρευσε την κυκλοφορία οχημάτων Euro 0 ως και 1 (σε λίγο θα πάρουν δρόμο και τα Euro 2 και σειρά θα έχουν τα Euro 3). Σημειώνεται ότι η Λομβαρδία είναι η περιοχή με την μεγαλύτερη φωτοχημική ρύπανση στην Ιταλία λόγω της κίνησης οχημάτων καθώς είναι σε μία τεράστια μεν έκταση ένα ανάλογο του Λεκανοπεδίου της Αττικής.
Τώρα η απόσυρση πάει στις Ελληνικές Καλένδες. Ο πράσινος δακτύλιος ομοίως και μένουν μόνον τα εισπρακτικά μέτρα για να καλύψουν τις χιλιάδες προσλήψεις που θα γίνουν στους ΟΤΑ το 2010 (έτος και Δημοτικών εκλογών) μέσω ΑΣΕΠ.
Φυσικά μαντέψτε ποιών Δήμων οι προσλήψεις θα προωθηθούν με προτεραιότητα και σε ποιούς Δήμους το ΑΣΕΠ θα κωλυσυεργήσει. Όταν είσαι στην Κυβέρνηση μπορείς να τα κάνεις αυτά.
Εμένα αυτό που πραγματικά με απογοητεύει είναι η απόλυτως ξύλινη γλώσσα μίας νέας γενεάς ΠΑΣΟΚ που δείχνει να μην έμαθε τίποτα από τα 3 στραπάτσα του 2004 και 2007. Κατά τα άλλα 'λεφτά υπάρχουν' αλλά δεν είναι για μας. Φυσικά προτεραιότητα στην σημερινή Κυβέρνηση είναι να δώσει 2% αύξηση στους Δημόσιους Υπαλλήλους και το επίδομα ενίσχυσης που για μία ακόμα φορά θα χωρίσει τους Έλληνες στους Επιδοτούμενους και μη.
Από την άλλη η απόσυρση πέραν της βελτίωσης του στόλου και ηλικιακά αλλά και από πλευράς ποιότητας ρύπων και κατανάλωσης καυσίμων (δεν νομίζω ότι κάποιος θα αγόραζε αυτή τη στιγμή δίλιτρο με εκπομπές CO2 πάνω από 200gr στην Αθήνα) αποσκοπούσε στην τόνωση ενός κλάδου που απασχολεί περίπου 100,000 εργαζομένους. Φυσικά θα υπήρχαν και παράπλευρα οφέλη (όπως μείωση των νεκρών και τραυματιών καθώς ο νεότερος στόλος είναι πιο ασφαλής, μείωση του ποσοστού των θανάτων που προκαλούνται από ρύπους σε μία αστική περιοχή) αλλά αυτά δύσκολα ποσοτικοποιούνται.
Το μόνο που είχα καταλογίσει στον Σουφλιά και αυτό ισχύει και σήμερα ήταν η απίστευτη λογική να κατηγοροιοποιεί τα οχήματα όχι μέσω των ρύπων αλλά μέσω πινακίδων το οποίο ήλπιζα να αλλαχθεί από τη νέα Κυβέρνηση αλλά είναι το μόνο που κράτησε...
-
Πάντως επί πρώτης απόσυρσης, 1991, έκανα την διπλωματική μου εργασία αξιοποιώντας στοιχεία από το ΠΕΡΠΑ (Πρόγραμμα Ελέγχου Ρύπανσης Περιβάλλοντος Αθηνών). Τα στοιχεία που συνέλεγα, δεν ήταν για την ατμοσφαιρική ρύπανση, με αυτή ασχολούνταν κυρίως χημικοί μηχανικοί, αλλά την ηχορύπανση.
Έβλεπα τους συναδέλφους που έτριβαν τα μάτια τους. Εκεί που είχαμε περίπου μία στις τρείς ημέρες συναγερμό για διάφορους ρύπους, κυρίως οξείδια του αζώτου και μικροσωματίδια, οι τιμές παρουσίαζαν περί το 15-20% μείωση και είμασταν μόλις στους πρώτους 12 μήνες των μέτρων και της ευρείας εισόδου της αμόλυβδης στην αγορά.
Αυτό γιά όσους νομίζουν ότι δεν θα υπήρχαν και τώρα περιβαντολλογικά ωφέλη. -
Νομίζω αναμενόμενη η τότε μείωση λόγω απο την super και παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα βρεθήκαμε με unleaded και καταλύτη!!!
Τώρα νομίζεις θα υπήρχε αντίστοιχη μείωση? -
σίγουρα ναι
θα σταματούσε η κυκλοφορία τόσων και τόσων καταλυτικών με διακοσμητικό καταλύτη (ως προς του ρύπους)
επίσης κοίτα πόσοι αναφέρονται στο οτι το καινούριο τους αυτοκίνητο δεν ακούγεται και δεν μπορείς να κάνεις αλλαγές με το αυτί αλλά πρέπει να κοιτάς στροφόμετρο για να πάρεις μια ιδέα της διαφοράς.επίσης ειπώθηκε οτι το κράτος θα έδινε 1500 για αυτοκίνητα των 500, ομοίως θα έδινε και 1500 για αυτοκίνητα των 2000. κανένας δεν θα έμπαινε στη διαδικασία να ψάξει να βρει αγοραστή αν και όταν για 500 ευρώ.
δεν έχω κατασταλάξει αν ήταν καλή η απόσυρση ή όχι και αντίστοιχα η κατάργηση της. αλλά ρε παιδιά έχω μια απορία.
δεν μας έλεγαν οτι τα λεφτά της απόσυρσης ήταν μέσω ΕΕ? θυμάμαι λάθος? -
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Πάντως η διαφωνία απόψεων σχετικά με την κατάργηση της απόσυρσης βγάζει στην επιφάνεια το πόσο προσδιορισμένη από την κομματική ταυτότητα είναι η άποψη ορισμένων (δε μιλάω για το συγκεκριμένο φόρουμ, αλλά αναφέρομαι σε συζητήσεις στο φιλικό/επαγγελματικό μου περιβάλλον). Πιο συγκεκριμένα...Άτομα που πριν τις εκλογές συμφωνούσαν απολύτως ή σε μεγάλο βαθμό με την απόσυρση, τώρα που η κυβέρνηση την κατέργησε, επειδή υποστηρίζουν ιδεολογικά την κυβέρνηση, επιχειρηματολογούν υπέρ της ορθότητας της κατάργησης του μέτρου της απόσυρσης.
Και το αντίθετο. Πολλοί που δεν πολυσυμφωνούσαν με την απόσυρση πριν από τις εκλογές, τώρα (όντας αντίθετοι με την τωρινή κυβέρνηση) εμφανίζονται ένθερμοι υποστηρικτές της απόσυρσης και εναντιώνονται έντονα στην κατάργησή της.
Γενικά έχω πολλές φορές παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι (επίσης δεν αναφέρομαι σε αυτό το φόρουμ, αλλά στις κοινωνικές μου επαφές) περιμένουν να εκφραστεί επίσημη θέση από το κόμμα τους, και μετά «κατευθύνουν» τη σκέψη τους σύμφωνα με αυτό που άλλοι έχουν σκεφτεί. Κι έτσι παρατηρεί κανείς το φαινόμενο να συμφωνούν 100% με απόψεις/θέσεις της παράταξής τους, διαφωνώντας απλά σε θέματα ελάσσονος σημασίας, μόνο και μόνο για να μην τους πουν ότι δεν είναι φυσικό να συμφωνούν σε όλα.
Jacob
Εισαι πολυ σωστος μαγκα...
-
Ενταξει γινονται μαλλον αρχιζουν και γινονται τραγελαφικα τα πραγματα...δηλαδη ρε παιδια με το ΕΤΤ 50% μολις καταργηθηκε πως ενα πολυ μεγαλο ποσοστο αγορασε αυτοκινητο και βρηκε τα λευτα και τωρα για 1000ε το κανει ολοκληρο θεμα και γραφουμε ποσες γραμμες σε αναριθμητα threads αναλυοντας συνεχεια το ιδιο πραγμα? Ναι μεγαλη τα τελη κυκλοφοριας ωντος ειναι καφριλα θα συμφωνησω. Αλλα τωρα και για την αποσυρση δεν θα κλαψω κιολας...εχω παλιοι αμαξι 26ετων θα το δωσω και θα παρω αλλο. Ενταξει συμφωνω πως θα επεφτα -1000ε στην τιμη αλλα επειδη θα το πληρωσω μετρητα το αμαξι και εδω και καιρο εχω κατασταλαξει τι θελω δεν με συγκινει και τοσο αλλωστε σε καμια περιπτωση δεν γινομαι μ@@@κας να δωσω τα λευτα μου σε τοκους τραπεζας..
-
Αλλοι αυτοί που πηραν όχημα με την μείωση του ΕΤΤ και άλλοι αυτοί που περίμεναν την απόσυρση...
Ξέρω και κόσμο που περιμενε την αποσυρση, όχι για να πάρει καινούργιο αλλα για να πληρώσει βασικές καθημερηνές ανάγκες... -
Ακουσα καποιον υφυπουργο οικονομικων(μπορει να κανω και λαθος διοτι υπαρχει και μια συγχυση αρμοδιοτητων στο νεο κυβερνητικο σχημα) να ισχυριζεται μεταξυ αλλων πως εξετασανε το μετρο της αποσυρσης και ειδανε πως δεν ειχε μεγαλο οικολογικο οφελος.Οτι δλδ τα σαραβαλακια που θα συνεχιζουν να κινουνται δε ρυπαινουν και τοσο πολυ.Τοτε για ποιο λογο να διατηρησουν τα πρασινα τελη της δεξιας?Μηπως καθαρα για φορομπηχτικους λογους?
-
Εχουμε βεβαια καραξεφυγει απ το θεμα μας....τα λεφτα απο την Εφορια τα πηρε κανεις ?
Εγω ξαναπηρα χτες...και μου ειπαν οτι δεν εχουν ιδεα , ουτε εντυπο,ουτε εντολη ουτε εγκυκλιος τους εχει ερθει ακομα. -
Ο χρήστης zoikarios έγραψε:
Ενταξει γινονται μαλλον αρχιζουν και γινονται τραγελαφικα τα πραγματα...δηλαδη ρε παιδια με το ΕΤΤ 50% μολις καταργηθηκε πως ενα πολυ μεγαλο ποσοστο αγορασε αυτοκινητο και βρηκε τα λευτα και τωρα για 1000ε το κανει ολοκληρο θεμα και γραφουμε ποσες γραμμες σε αναριθμητα threads αναλυοντας συνεχεια το ιδιο πραγμα? Ναι μεγαλη τα τελη κυκλοφοριας ωντος ειναι καφριλα θα συμφωνησω. Αλλα τωρα και για την αποσυρση δεν θα κλαψω κιολας...εχω παλιοι αμαξι 26ετων θα το δωσω και θα παρω αλλο. Ενταξει συμφωνω πως θα επεφτα -1000ε στην τιμη αλλα επειδη θα το πληρωσω μετρητα το αμαξι και εδω και καιρο εχω κατασταλαξει τι θελω δεν με συγκινει και τοσο αλλωστε σε καμια περιπτωση δεν γινομαι μ@@@κας να δωσω τα λευτα μου σε τοκους τραπεζας..φίλε δεν αντιλαμβάνομαι ακριβώς το ύφος σου, μάλλον δεν έχεις βρεθεί επανειλημμένα με τον ισολογισμό το μήνα στο μείον από τα πάγια έξοδα, για να καταλάβεις ότι 2000 ευρώ (συνολικά για αγορά) είναι περιουσία. Και τα 1000 είναι πολλά όπως ειπώθηκε αφού αυτοκίνητα προ 96 τείνουν να περάσουν στη σφαίρα της αρχαιολογίας και δεν πωλούνται με τίποτα ούτε για ανταλλακτικά, όπως προέκυψε και στην περίπτωση μου.
το μειωμένο τέλος απ όσο γνωρίζω ακολουθήθηκε κατευθείαν από την απόσυρση, οπότε εσύ για ποια φάση ακριβώς μιλάς στην οποία οι καταναλωτές έτρεξαν να αγοράσουν αυτοκίνητο;
-
Σχετικά με την απόσυρση πάντως, ορίστε που η κυβέρνηση σχεδιάζει να επενδύσει τα χρήματα αυτά:
Ο χρήστης in.gr έγραψε:
...το ποσό που εξοικονομείται από την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των πόρων για την ΠαιδείαΑπό εδώ: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
Καταλαβαίνω ότι σε μερικούς τους πήρε τη μπουκιά απ'το στόμα...αλλά όπως διαβάζω από το προϋπολογισμό, δεν είναι καιρός για να ξοδεύουμε χρήματα σαν χώρα.
-
Υπάρχει κάτι περίεργο με την απόσυρση σε σχέση με τις ταξινομήσεις ή μου φαίνεται?
Η απόσυρση ξεκίνησε στις 29/9/2009 και μέχρι να ακυρωθεί πρόλαβαν και αποσύρθηκαν περί τα 70.000 οχήματα.
Από την άλλη μεριά οι ταξινομήσεις Οκτωβρίου ήταν σκάρτα 12.000 τεμάχια. Άρα δύο τινά συμβαίνουν :A. Η πλειοψηφία όσων απέσυραν το έκαναν για το πριμ απόσυρσης και δεν προέβησαν σε αγορά νέου ΙΧ, με προφανή τα ωφέλη εδώ από ρύπανση και από θέσεις πάρκιγκ (Μπιρμπίλη μ' ακούς- σ'ακούω να λες) και σε μερικές περιπτώσεις γερόντων ιδιοκτητών έχουμε επιπλέον ώφελος από την ...ταυτόχρονη απόσυρση και του οδηγού ή
Β. Δεν πρόλαβαν να αγοράσουν καινούργιο, άρα θα το κάνουν τους επόμενους μήνες, άρα οι ταξινομήσεις στους παραδοσιακά ισχνούς μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο θα φτάσουν στα ύψη.
Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016