- 
				
				
				
				
φοβερά επιχειρήματα δηλαδή, ούτε στα show του ευαγγελάτου δεν εκτοξεύονται τέτοια ....
 - 
				
				
				
				
Το 30% πώς το βγάλανε???
άμα έχουμε ένα φρένο 257 και το αυξήσουμε κατά 10% γίνεται 280 - 
				
				
				
				
Δεν μας νοιάζουν τα μαθηματικά σου, baz! Είμαστε φανατισμένοι αυτή τη στιγμή, στον πόλεμο δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε σωστά πράξεις και να τις επαληθεύουμε κιόλας.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης baz έγραψε:
Το 30% πώς το βγάλανε???
άμα έχουμε ένα φρένο 257 και το αυξήσουμε κατά 10% γίνεται 280....και όμως υπάρχει και σε αυτό επιχείρημα!
Είναι 30% της επιφάνειας του δίσκου (ακούγεται καλύτερα)! Το διάβασα σε απάντηση μιας ερώτησης στο site τους.
Πιάσε 3 τετραγωνικά δισκόφρανο φιλαράκι
 - 
				
				
				
				
Αυτό το τελευταίο είναι σωστό, η δύναμη πέδησης είναι ανάλογα της επιφάνειας του δίσκου, όχι της διαμέτρου του (δηλ. είναι πρακτικά ανάλογη του τετραγώνου της διαμέτρου του).
 - 
				
				
				
				
Ακόμα και έτσι (πr^2) δεν βγαίνει 30%.....(19% είναι)
..ούτε ένα ψέμα σωστό δεν μπορούν να πούν..... - 
				
				
				
				
Η δύναμη πέδησης (τυπικά ροπή είναι και όχι δύναμη βέβαια) δεν είναι ανάλογη της ακτίνας για ίδια υλικά τριβής και ίδια πίεση; Η αντοχή σε θερμοκρασίες πιθανώς έχει κάποια συσχέτιση με την επιφάνεια, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σχέση απλής αναλογίας...
Όπως και να'χει μιλάμε για γελοιότητες πάντως...
 - 
				
				
				
				
Σωστό!
 - 
				
				
				
				
Βρήκα την απάντηση με το 30%
tasos... (20/11/2007, 23:10)
Όντως το bravo 1.4 φοράει μικρότερα δισκόφρενα από τα άλλα μικρομεσαία, αλλά το 30% που το βρήκατε??? Ακόμα και από το Citroen C3 που έχει τα μεγαλύτερα δισκόφρενα εμπρος (283 mm) είναι κατά 9,2% μικρότερα και όχι 30%!!! Αν πάρουμε το Astra που φοράει εμπρός 280 και πίσω 240 (μικρότερα από του bravo κατά 5,6%) οι 2,3 πόντοι στην εμπρός δισκόπλακα κάνουν την διαφορά και με 2 φρεναρίσματα ανάβουν του bravo ενώ όλα τα άλλα αντέχουν 10 ?!!! Μήπως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε και κάποιο άλλο πρόβλημα? Επίσης το bravo δεν ζυγίζει 1310 κιλά αλλά 1205!
Απάντηση:
Η επιφανεια εχει σημασια οχι η διαμετρος. Το 257 εχει 30% μικρότερη επιφάνεια απο το 280 χιλ. - 
				
				
				
				
να στήσω μια διαφορικούλα...?....
 - 
				
				
				
				
και πάλι η διαφορά στην επιφάνεια είναι 19%
 - 
				
				
				
				
Μην το ψάχνετε, η διαφορά επιφάνειας των 257mm από τους 280mm είναι 15,75% (μικρότερη επιφάνεια). Προφανώς οι 'επιστήμονες' της εν λόγω φυλλάδας το στρογγύλευσαν στο 15% και το πολλαπλασίασαν επί 2 ........ κι έτσι τους προέκυψε το 30% που αναφέρουν.
Αντίστροφα, οι 280άρηδες έχουν 18,70% μεγαλύτερη επιφάνεια από τους 257άρηδες.
 - 
				
				
				
				
Ίσως το πήγαν πιο μακριά και μέτρησαν μόνο το ποσοστό του δίσκου στο οποίο πατάει το τακάκι. Ο δίσκος άλλωστε δεν είναι σαν πιατέλα, αλλά σαν κουλούρι (ήτοι με τρύπα).
Το μάμησα ε;
 - 
				
				
				
				
Ακόμα και έτσι να ήταν, αν λύσεις το πρόβλημα με πλάτος τακακιού 50mm η διαφορά στην επιφάνεια των δακτυλιδιών από το σημείο που πατάει το τακάκι μέχρι την περιφέρεια του δίσκου 257 και 284 mm αντίστοιχα είναι μόλις 11%. Αρα ούτε αυτό παίζει, πατάτα κάνανε και με το 30% να δώ πως θα το εξηγήσουν....ΧαΧαΧα....
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ίσως το πήγαν πιο μακριά και μέτρησαν μόνο το ποσοστό του δίσκου στο οποίο πατάει το τακάκι. Ο δίσκος άλλωστε δεν είναι σαν πιατέλα, αλλά σαν κουλούρι (ήτοι με τρύπα).Το μάμησα ε;
Mια χαρά το είπες aserf! ΄
Δεν πρέπει να κάνουν λάθος λέγοντας 30% διαφορά στην επιφάνεια ή τουλάχιστον δεν κάνουν πολύ λάθος.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης envy έγραψε:
Ακόμα και έτσι να ήταν, αν λύσεις το πρόβλημα με πλάτος τακακιού 50mm η διαφορά στην επιφάνεια των δακτυλιδιών από το σημείο που πατάει το τακάκι μέχρι την περιφέρεια του δίσκου 257 και 284 mm αντίστοιχα είναι μόλις 11%. Αρα ούτε αυτό παίζει, πατάτα κάνανε και με το 30% να δώ πως θα το εξηγήσουν....ΧαΧαΧα....Ίδιο τακάκι έχουν τα φρένα των 250mm και τα φρένα των 280mm?
Kάτι μου λέει πως όχι. - 
				
				
				
				
Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.
Εν πάσει περιπτώσει ας μας αποκαλύψουν τον 'επιστημονικό' τους υπολογισμό. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης envy έγραψε:
Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.Mια χαρά το βρίσκω (τα 10mm) δεδομένου ότι ο δίσκος αυξάνει 30mm σε διάμετρο. Mάλιστα θα μπορούσε να είναι και περισσότερο.
 - 
				
				
				
				
Πάντως μπράβο. Πρέπει να συγχαρώ το επίπεδο των χρηστών...
Φτάσαμε να παραγωγίσουμε τη μαλακία των συντακτών του autotriti... - 
				
				
				
				
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εχουν κολλησει ολοι οτι μονο στην Ελλαδα ερχονται bravo με μικροτερα φρενα!!!ΕΛΕΟΣ
......'όλους' ποιούς εννοείς?
Εννοω καταρχην αυτους που εστειλαν το παραπανω spam αλλα κ πολλους αλλους που βλεπω να οριονται σε διαφορα φορουμ επειδη δε λογαριαζουν τους Ελληνες!!!Παλι στο εθνικιστικο το ριξαμε...
 
		
		To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων