- 
				
				
				
				
 φοβερά επιχειρήματα δηλαδή, ούτε στα show του ευαγγελάτου δεν εκτοξεύονται τέτοια .... 
- 
				
				
				
				
 Το 30% πώς το βγάλανε??? 
 άμα έχουμε ένα φρένο 257 και το αυξήσουμε κατά 10% γίνεται 280
- 
				
				
				
				
 Δεν μας νοιάζουν τα μαθηματικά σου, baz! Είμαστε φανατισμένοι αυτή τη στιγμή, στον πόλεμο δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε σωστά πράξεις και να τις επαληθεύουμε κιόλας. 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης baz έγραψε: 
 Το 30% πώς το βγάλανε???
 άμα έχουμε ένα φρένο 257 και το αυξήσουμε κατά 10% γίνεται 280....και όμως υπάρχει και σε αυτό επιχείρημα! Είναι 30% της επιφάνειας του δίσκου (ακούγεται καλύτερα)! Το διάβασα σε απάντηση μιας ερώτησης στο site τους. Πιάσε 3 τετραγωνικά δισκόφρανο φιλαράκι 
- 
				
				
				
				
 Αυτό το τελευταίο είναι σωστό, η δύναμη πέδησης είναι ανάλογα της επιφάνειας του δίσκου, όχι της διαμέτρου του (δηλ. είναι πρακτικά ανάλογη του τετραγώνου της διαμέτρου του). 
- 
				
				
				
				
 Ακόμα και έτσι (πr^2) δεν βγαίνει 30%.....(19% είναι) 
 ..ούτε ένα ψέμα σωστό δεν μπορούν να πούν.....
- 
				
				
				
				
 Η δύναμη πέδησης (τυπικά ροπή είναι και όχι δύναμη βέβαια) δεν είναι ανάλογη της ακτίνας για ίδια υλικά τριβής και ίδια πίεση; Η αντοχή σε θερμοκρασίες πιθανώς έχει κάποια συσχέτιση με την επιφάνεια, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σχέση απλής αναλογίας... Όπως και να'χει μιλάμε για γελοιότητες πάντως... 
- 
				
				
				
				
 Σωστό! 
- 
				
				
				
				
 Βρήκα την απάντηση με το 30% tasos... (20/11/2007, 23:10) 
 Όντως το bravo 1.4 φοράει μικρότερα δισκόφρενα από τα άλλα μικρομεσαία, αλλά το 30% που το βρήκατε??? Ακόμα και από το Citroen C3 που έχει τα μεγαλύτερα δισκόφρενα εμπρος (283 mm) είναι κατά 9,2% μικρότερα και όχι 30%!!! Αν πάρουμε το Astra που φοράει εμπρός 280 και πίσω 240 (μικρότερα από του bravo κατά 5,6%) οι 2,3 πόντοι στην εμπρός δισκόπλακα κάνουν την διαφορά και με 2 φρεναρίσματα ανάβουν του bravo ενώ όλα τα άλλα αντέχουν 10 ?!!! Μήπως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε και κάποιο άλλο πρόβλημα? Επίσης το bravo δεν ζυγίζει 1310 κιλά αλλά 1205!
 Απάντηση:
 Η επιφανεια εχει σημασια οχι η διαμετρος. Το 257 εχει 30% μικρότερη επιφάνεια απο το 280 χιλ.
- 
				
				
				
				
 να στήσω μια διαφορικούλα...?.... 
- 
				
				
				
				
 και πάλι η διαφορά στην επιφάνεια είναι 19% 
- 
				
				
				
				
 Μην το ψάχνετε, η διαφορά επιφάνειας των 257mm από τους 280mm είναι 15,75% (μικρότερη επιφάνεια). Προφανώς οι 'επιστήμονες' της εν λόγω φυλλάδας το στρογγύλευσαν στο 15% και το πολλαπλασίασαν επί 2 ........ κι έτσι τους προέκυψε το 30% που αναφέρουν. Αντίστροφα, οι 280άρηδες έχουν 18,70% μεγαλύτερη επιφάνεια από τους 257άρηδες. 
- 
				
				
				
				
 Ίσως το πήγαν πιο μακριά και μέτρησαν μόνο το ποσοστό του δίσκου στο οποίο πατάει το τακάκι. Ο δίσκος άλλωστε δεν είναι σαν πιατέλα, αλλά σαν κουλούρι (ήτοι με τρύπα). Το μάμησα ε; 
- 
				
				
				
				
 Ακόμα και έτσι να ήταν, αν λύσεις το πρόβλημα με πλάτος τακακιού 50mm η διαφορά στην επιφάνεια των δακτυλιδιών από το σημείο που πατάει το τακάκι μέχρι την περιφέρεια του δίσκου 257 και 284 mm αντίστοιχα είναι μόλις 11%. Αρα ούτε αυτό παίζει, πατάτα κάνανε και με το 30% να δώ πως θα το εξηγήσουν....ΧαΧαΧα.... 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης aserf έγραψε: 
 Ίσως το πήγαν πιο μακριά και μέτρησαν μόνο το ποσοστό του δίσκου στο οποίο πατάει το τακάκι. Ο δίσκος άλλωστε δεν είναι σαν πιατέλα, αλλά σαν κουλούρι (ήτοι με τρύπα).Το μάμησα ε; Mια χαρά το είπες aserf! ΄ Δεν πρέπει να κάνουν λάθος λέγοντας 30% διαφορά στην επιφάνεια ή τουλάχιστον δεν κάνουν πολύ λάθος. 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης envy έγραψε: 
 Ακόμα και έτσι να ήταν, αν λύσεις το πρόβλημα με πλάτος τακακιού 50mm η διαφορά στην επιφάνεια των δακτυλιδιών από το σημείο που πατάει το τακάκι μέχρι την περιφέρεια του δίσκου 257 και 284 mm αντίστοιχα είναι μόλις 11%. Αρα ούτε αυτό παίζει, πατάτα κάνανε και με το 30% να δώ πως θα το εξηγήσουν....ΧαΧαΧα....Ίδιο τακάκι έχουν τα φρένα των 250mm και τα φρένα των 280mm? 
 Kάτι μου λέει πως όχι.
- 
				
				
				
				
 Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει. 
 Εν πάσει περιπτώσει ας μας αποκαλύψουν τον 'επιστημονικό' τους υπολογισμό.
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης envy έγραψε: 
 Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.Mια χαρά το βρίσκω (τα 10mm) δεδομένου ότι ο δίσκος αυξάνει 30mm σε διάμετρο. Mάλιστα θα μπορούσε να είναι και περισσότερο. 
- 
				
				
				
				
 Πάντως μπράβο. Πρέπει να συγχαρώ το επίπεδο των χρηστών... 
 Φτάσαμε να παραγωγίσουμε τη μαλακία των συντακτών του autotriti...
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης technik έγραψε: Εχουν κολλησει ολοι οτι μονο στην Ελλαδα ερχονται bravo με μικροτερα φρενα!!!ΕΛΕΟΣ ......'όλους' ποιούς εννοείς? Εννοω καταρχην αυτους που εστειλαν το παραπανω spam αλλα κ πολλους αλλους που βλεπω να οριονται σε διαφορα φορουμ επειδη δε λογαριαζουν τους Ελληνες!!!Παλι στο εθνικιστικο το ριξαμε... 
		
		To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων