You'd better keep your mouth shut and others think you are a fool, than open it and convince them.
Latest posts made by envy
-
RE: Αlfa Romeo Brera/Spider
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Όπως και να το υπολογίσεις το 30% δεν τους βγαίνει παρά μόνο αν μέτρησαν το δίσκο της Corolla....
Καλά κάνουμε και το αναλύουμε γιατί να δώ πως θα μαζέψουν πίσω το 30%.... -
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.
Mια χαρά το βρίσκω (τα 10mm) δεδομένου ότι ο δίσκος αυξάνει 30mm σε διάμετρο. Mάλιστα θα μπορούσε να είναι και περισσότερο.
Ο δίσκος αυξάνει 10% το τακάκι 20% λογικό ακόύγεται εεε? Δηλαδή με 330mm δίσκους θα έπρεπε τα τακάκια να είναι 80mm!!!!!!!
Ασε το βρήκα....Είναι η διαφορά στην συνολική επιφάνεια μεταξύ του δίσκου της Corolla της φωτογραφίας και του 280....
Μόνο τέτοιες εξηγήσεις από εδώ και πέρα..
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.
Εν πάσει περιπτώσει ας μας αποκαλύψουν τον 'επιστημονικό' τους υπολογισμό. -
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Ακόμα και έτσι να ήταν, αν λύσεις το πρόβλημα με πλάτος τακακιού 50mm η διαφορά στην επιφάνεια των δακτυλιδιών από το σημείο που πατάει το τακάκι μέχρι την περιφέρεια του δίσκου 257 και 284 mm αντίστοιχα είναι μόλις 11%. Αρα ούτε αυτό παίζει, πατάτα κάνανε και με το 30% να δώ πως θα το εξηγήσουν....ΧαΧαΧα....
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Και μια γνώμη από τις πολλές που δεν δημοσιεύονται στο site του Autotriti:
*Δεν περιμένω τα σχόλια μου να δημοσιευθούν, όπως δεν δημοσιεύθηκαν και 'κόπηκαν' πολλά σχόλια γνωστών και φίλων που είχαν την ίδια άποψη με εμένα. Μήπως χρησιμοποειτε τα ίδια φίλτρα στο πρόγραμμα που κατέγραψε τις απαντήσεις στην έρευνα αξιοπιστίας?
Για το περιοδικό:
α) Τα φρένα που εμφανίσατε στις φωτογραφίες είναι από γιαπωνέζικο μοντέλο 30ετίας, απαράδεκτο!!! Αυτοί που μιλούν για αξιοπιστία θα έπρεπε πρώτοι να δίνουν το παράδειγμα
β) Δεν δεχτήκατε να επαναληφθεί το τέστ παρουσία εκπροσώπων της FIAT, γιατί?
γ) Πόσο από το διαφημιστικό budget της FAH έχει ανατεθεί στο AMS και στο Autotriri? Μήπως αυτό είναι το πρόβλημα σας και όχι τα φρένα του Bravo?Για τους λοιπούς συμπολίτες:
Πριν χειροκροτήσετε με το μήνυμά σας την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο και τις αποκαλύψεις, σκεφτείτε διπλά: Η κάθε υπογραφή σας αυξάνει τις πωλήσεις κάποιων άλλων, οι οποίοι διαφημίζονται έμμεσα από τέτοιες αρνητικές πρακτικές*