Όχι, η ίδια ανάκληση είναι...
papagiannis-spyros
@papagiannis-spyros
Latest posts made by papagiannis-spyros
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...............Οσο για την 155, δεν έβγαινε σε 1600 νομίζω, είχε μια έκδοση 1.7 που ήταν η φτηνή και ουσιαστικά είχε ίδιο μπλοκ με την 1.8 αλλά άλλη κεφαλή και λιγότερους ίππους..........Η δεύτερη σειρά (μετά το 1995) που είχε τα φουσκωμένα φτερά (λόγω μεγαλύτερου μετατρόχιου) φόραγε στην 'εισαγωγική' της έκδοση το TS 16V 1600άρι (120 ίππων) μοτέρ σε αντικατάσταση του TS 8V 1700αριού (115 ίππων) της πρώτης σειράς...
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Στην έκδοση sport (βενζίνη) νομίζω είναι στον βασικό εξοπλισμό.
Με επιβάρυνση μπαίνει ρεζέρβα κανονική και όχι το κιτ. (100Ε)Έτσι ακριβώς είναι, η sport T-jet 150 τις φοράει στάνταρ σε 17' με 225/45R17 και μόνο οι 18άρες είναι στα extra, ομοίως ισχύει και αυτό για την κανονική ρεζέρβα.
Αλλά σε άλλες αγορές της Ευρώπης ο βασικός εξοπλισμός αλλάζει, δεν ισχύουν τα της Ελλάδας όπου το αυτοκίνητο έρχεται τελικά πολύ καλά εξοπλισμένο με αρκετά καλούδια στο βασικό εξοπλισμό που έξω τα πληρώνουν extra. -
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Δύο παρατηρήσεις:
(α) ΔΕΝ είναι αεροδιάδρομοι (αυτός ό όρος αφορά ιδεατούς 'ουράνιους' διαδρόμους στους οποίους κινούνται τα αεροσκάφη όντας εν πτήσει) αλλά διάδρομοι απο-προσγείωσης, και
(β) ΟΛΟΙ έχουν κλίσεις τόσο κατά τον διαμήκη άξονα όσο και κατά την εγκάρσια έννοια, για την απορροή των ομβρίων κτλ... -
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Μην το ψάχνετε, η διαφορά επιφάνειας των 257mm από τους 280mm είναι 15,75% (μικρότερη επιφάνεια). Προφανώς οι 'επιστήμονες' της εν λόγω φυλλάδας το στρογγύλευσαν στο 15% και το πολλαπλασίασαν επί 2 ........ κι έτσι τους προέκυψε το 30% που αναφέρουν.
Αντίστροφα, οι 280άρηδες έχουν 18,70% μεγαλύτερη επιφάνεια από τους 257άρηδες.
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Δε νομίζω ότι υπάρχει κανείς σχετικός με το άθλημα που να παίρνει στα σοβαρά τα εν λόγω δημοσιεύματα, οι άνθρωποι έχουν δώσει άπειρα δείγματα (κακο)γραφής από την πρώτη στιγμή της παρουσίας τους στον Ελληνικό χώρο μέχρι σήμερα....
Τώρα βέβαια οι άσχετοι επηρρεάζονται δίχως αμφιβολία, αλλά ακριβώς εκεί αποσκοπεί και η εν λόγω προσπάθεια, να επηρρεάσει αρνητικά/αποτρεπτικά μεγάλη μερίδα των άσχετων υποψήφιων (ή μη) αγοραστών, οι ίδιοι οι συντάκτες δεν πιστεύω ότι έχουν αυταπάτες ως προς το σε ποιούς απευθύνονται.
-
RE: Πιστα F1 ???
Χτές προσπαθώντας να βγάλουμε κάποια δουλειά με Google Earth, έπεσα πάνω στην πίστα του Αιγινίου. Αλήθεια με αυτή την πίστα τη έχει γίνει. Κάποτα είχα ακούσει οτι απαγορέψανε την λειτουργία επειδή ήτανε κοντά σε υδροβιότοπο. Ξέρει κανείς τίποτα;
Αν δεν κάνω λάθος παραμένει εγκαταλελειμένη. Θυμάμαι ακόμα κάποια παλιά άρθρα του Δ. Παπανδρέου στο περιοδικό Motosport όπου λίγο-πολύ έλεγε πως η αδρανοποίηση του Αιγινίου αποτελούσε μοναδικό παράδειγμα αγαστής συνεργασίας οικολόγων και κυνηγών αφού αμφότεροι (και για διαφορετικούς λόγους βέβαια) ενοχλούνταν από τη θέση της πίστας σε σχέση με τον παρακείμενο υδροβιότοπο...
-
RE: 54 RALLY ACROPOLIS 2007
(1) Αδυνατούν να διδαχθούν οι αρμόδιοι ή όντως θεωρούν πετυχημένη τη συνταγή και την επαναλαμβάνουν σε ελαφρά παραλλαγμένη έκδοση;
(2) 'Είναι πολλά τα λεφτά Άρη...'
(3) Ρε σεις, είναι τόσο στραβός ο έρημος ο γιαλός ή εμείς (οι 'κλασσικοί' - ή έστω νεοκλασσικοί) τελικά αρμενίζουμε στραβά και δεν το πήραμε πρέφα;
-
RE: ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μπορείς να εξηγήσεις σε τι ακριβώς συνίσταται αυτή η καταπληκτική διορατικότητα που περιγράφεις ? Τι ακριβώς είχαν 'δει' αυτοί οι θεατές και δεν πήγαν ?Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ήταν ο φόβος για λαοθάλασσα, ταλαιπωρία και ακυρώσεις ειδικών.
Το άλλο είναι η ίδια η κάτω βόλτα που έχει πάρει το WRC (κακά τα ψέμματα). Αλλά για αυτό δε φταίει η οργάνωση του Ακρόπολις...
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΡΗΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ Η ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΣΗ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΤΟΣΟ ΕΜΜΕΣΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΟΝΤΡΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ) .
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ κτλ (ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ).
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΤΗΣ 'ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ' ΣΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑCROPOLIS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ π.χ. ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΙΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ (Ή ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ) ΠΑΡΑ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ (ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΠΕΣΕΙ ΣΥΡΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ΠΛΕΟΝ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΠΕΡΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑΣ)...
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΞΗΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΟ WRC, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΠΕΡΣΙ Ή ΠΡΟΠΕΡΣΙ. ΙΣΑ-ΙΣΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ WRC H OΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ... ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ή ΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΗΤΑΝ Η ΕΥΚΟΛΗ 'ΑΡΠΑΧΤΗ' ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΚΟΛΗ) ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΤΟΥΣ 'ΑΠΟ ΚΑΤΩ') ΠΟΥ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ....