-
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ζει σε μια προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα, κοντά σε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Είναι δυνατό να πάει προσωπικά στο εργοστάσιο, να παραγγείλει το αυτοκίνητο της προτίμησής του και να το παραλάβει ζεστό-ζεστό από το βαφείο (ή το τεστ-ντράιβ); Εννοείται βέβαια πως θα δώσει την αρμόζουσα προκαταβολή, το αυτοκίνητο θα εξοφληθεί τοις μετρητοίς και ο αγοραστής θα είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας-πινακίδων, τη μεταφορά του αυτοκινήτου στην έδρα του (π.χ. οδικώς ) και ό,τι άλλο θα έκανε κανονικά ο αντιπρόσωπος.
Ο σκοπός των πιο πάνω είναι, φυσικά, η εξοικονόμηση χρημάτων από την παράκαμψη των εμπόρων. Αν ξέρει κανείς να απαντήσει στα σίγουρα, έχει καλώς αλλά και η συζήτηση ευπρόσδεκτη είναι
-
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ζει σε μια προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα, κοντά σε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Είναι δυνατό να πάει προσωπικά στο εργοστάσιο, να παραγγείλει το αυτοκίνητο της προτίμησής του και να το παραλάβει ζεστό-ζεστό από το βαφείο (ή το τεστ-ντράιβ); Εννοείται βέβαια πως θα δώσει την αρμόζουσα προκαταβολή, το αυτοκίνητο θα εξοφληθεί τοις μετρητοίς και ο αγοραστής θα είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας-πινακίδων, τη μεταφορά του αυτοκινήτου στην έδρα του (π.χ. οδικώς ) και ό,τι άλλο θα έκανε κανονικά ο αντιπρόσωπος.
Ο σκοπός των πιο πάνω είναι, φυσικά, η εξοικονόμηση χρημάτων από την παράκαμψη των εμπόρων. Αν ξέρει κανείς να απαντήσει στα σίγουρα, έχει καλώς αλλά και η συζήτηση ευπρόσδεκτη είναι
-
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ζει σε μια προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα, κοντά σε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Είναι δυνατό να πάει προσωπικά στο εργοστάσιο, να παραγγείλει το αυτοκίνητο της προτίμησής του και να το παραλάβει ζεστό-ζεστό από το βαφείο (ή το τεστ-ντράιβ); Εννοείται βέβαια πως θα δώσει την αρμόζουσα προκαταβολή, το αυτοκίνητο θα εξοφληθεί τοις μετρητοίς και ο αγοραστής θα είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας-πινακίδων, τη μεταφορά του αυτοκινήτου στην έδρα του (π.χ. οδικώς ) και ό,τι άλλο θα έκανε κανονικά ο αντιπρόσωπος.
Ο σκοπός των πιο πάνω είναι, φυσικά, η εξοικονόμηση χρημάτων από την παράκαμψη των εμπόρων. Αν ξέρει κανείς να απαντήσει στα σίγουρα, έχει καλώς αλλά και η συζήτηση ευπρόσδεκτη είναι
-
Αν παρεις Κατερχαμ ή κατι παρόμοιο μπορει και να ειναι εφικτο,σε ολες τις αλλες περιπτωσεις φυσικά και όχι,οι αντιπροσωποι εχουν συμβολαια δεν ειναι στον αερα.
Παντως τα χρηματα που κερδιζει ο αντιπροσωπος σε πολλες περιπτωσεις ειναι λίγα(δεδομενου οτι εχει μια σειρα απο εξοδα,δεν μεταπωλει αυτοκινητα με laptop απο το σαλονι του), στο service βγαζουν τα λεφτά. -
Φυσικά ΟΧΙ.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που δεν μπορείς να πας στον FOURLIS και να
πάρεις ένα ψυγείο. Ο παραγωγός δεν 'πουλά' το δίκτυο διανομής του,
είναι οικονομολογικά ανήθικο.Η μοναδική περίπτωση που γίνεται, είναι αν πάρεις 'ειδική συναρμολόγηση'
όπως για παράδειγμα αυτό:
Youtube Video -
Για τους Αμερικανους που αγοραζουν γερμανικο premium Bmw ,audi,MB ,υπαρχει τοeuropean delivery.Οπου παραγγελνεις το αυτοκινητο σου απο την Αμερικη και πας και το παιρνεις απο το εργοστασιο στην Ευρωπη.
Ειναι το πιο κοντινο σε αυτο που λες... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για τους Αμερικανους που αγοραζουν γερμανικο premium Bmw ,audi,MB ,υπαρχει τοeuropean delivery.Οπου παραγγελνεις το αυτοκινητο σου απο την Αμερικη και πας και το παιρνεις απο το εργοστασιο στην Ευρωπη.
Ειναι το πιο κοντινο σε αυτο που λες...Και για τα Porsche αλλά η διαδικασία κοστίζει παραπάνω! Στην ουσία τους κάνουν ένα τριήμερο στην Ευρώπη, οπότε και βλέπουν ένα μικρό κομμάτι της παραγωγής, το αυτοκίνητό τους που βγαίνει καινούργιο από τη γραμμή και μετά το ξαναβλέπουν στην πατρίδα τους. Πακέτο διακοπών είναι ουσιαστικά, με πρόφαση το καινούργιο αυτοκίνητο, καμία σχέση με έκπτωση!
-
D-Jet
Μα δε μιλησα για εκπτωση!Απλα ειναι το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο,οταν ακουσα για παραλαβη του αυτοκινητου απο το εργοστασιο.
Υπαρχει η δυνατοτητα να βγαλεις προσωρινες πινακιδες και ασφαλεια.Πολλοι ,κανουν 15θημερες διακοπες στην ευρωπη με το καινουριο τους αυτοκινητο και μετα το αφηνουν σε προκαθορισμενα λιμανια,οπου το αυτοκινητο φορτωνεται σε πλοιο για Αμερικη και ο ιδιοκτητης επιστρεφει αεροπορικως. -
Καλα στην Αμερικη για να βγαλουν λεφτα σου πουλανε οτι μλκεια να ναι.
Ειναι σαν πας να αγορασεις μια σοκολατα απο το εργοστασιο του παυλιδη
-
Το είχε κάνει το 1993 ή 1994 το Ελληνικό Auto Moto und Sport. Είχε παρακολουθήσει όλη τη διαδικασία κατασκευής και παραλαβής του 'δικού' του Nissan Sunny που είχαν αγοράσει. Και το παρέλαβαν κατευθείαν από το εργοστάσιο στο Βόλο. Είχε τότε κάνει και ρεπορτάζ σε ένα τεύχος όλη τη διαδικασία παραγωγής μέχρι τον τελικό ποιοτικό έλεγχο και το τελικό OK και την παράδοση-παραλαβή του αυτοκινήτου.
Επίσης γνωστός μου είχε παραλάβει Audi A4 1.8TQ με μια λίστα extra (του είχαν δώσει κατάλογο να διαλέξει και ο ίδιος επέλεξε και το φόρτωσε με πολλά εξ αυτών) κατευθείαν από τα κεντρικά της Audi στη Γερμανία (με γερμανικές πινακίδες φυσικά) το 1999. Όπως μου έλεγε, την ημέρα της παράδοσης μάλιστα, καθυστέρησαν ένα 2ωρο, και πήγαν σε ένα restaraunt εκεί κοντά του έκαναν το τραπέζι μέχρι να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο. Έπειτα τον οδήγησαν σε μια αίθουσα όπου ήταν κόκκινο χαλί μέχρι το αυτοκίνητο. Και τον έβγαλαν φωτογραφία μπροστά στο αυτοκίνητο μαζί με τον υπεύθυνο που του το παρέδιδε. Η φωτογραφία (από τη στιγμή της παραλαβής του αυτοκινήτου) ήταν σε μέγεθος Α4 και την έβαλε στο γραφείο του.
-
Αν ήταν Α8 το αμάξι του θα την είχε βάλει στο πορτοφόλι του;
-
Δεν ήταν απλό Α4. Αν το έβλεπες ήταν full extra. Και εξωτερικά και μέσα. Για να το αγόραζε εδώ με αυτά που είχε πάνω, ούτε που θα μπορούσε να διανοηθεί πόσα χρήματα παραπάνω θα του κόστιζε (σε εκατομμύρια δρχ μιλάμε)...
-
Τελικά, γίνεται ή όχι;
Λέω να στείλω ένα ένα ευγενικό e-mail, συγκεκριμένα στη Ford για το S-Max, που παράγεται στη Genk του Βελγίου. Το σκέφτηκα γιατί ταξιδεύω συχνά στο Βέλγιο για επαγγελματικούς λόγους και θα μου είναι εύκολο να κάνω μια παράκαμψη μέχρι εκεί, και για την παραγγελία και για την παράδοση. Θα μου απαντήσουν άραγε;
-
Γιατί να μην απαντήσουν?
-
Η μόνη περίπτωση που γνωρίζω να είναι δυνατή η παραλαβή από το εργοστάσιο, με το κόστος μεταφοράς και ασφάλισης να επιβαρύνει τον αγοραστή ιδιωτικώς (και άρα να μη συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του αυτοκινήτου) είναι οι διπλωματικές πωλήσεις της ΒΜW, όπου το αυτοκίνητο είναι και αφορολόγητο και δίδεται και με επιπλέον έκπτωση επί της (γερμανικής πάντα) εργοστασιακής τιμής.
Αυτό το τελευταίο δεν είναι κατ' ανάγκην ό,τι καλύτερο, αφού σε ορισμένες αγορές, όπως στην ελληνική, το εργοστάσιο ορίζει αρχική τιμή (Cost) χαμηλότερη της γερμανικής, γιατί ξέρει ότι το αμάξι θα το 'πηδήξουν' στους φόρους και η τιμή αγοράς για τους ιθαγενείς δεν θα είναι ανταγωνιστική.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για τους Αμερικανους που αγοραζουν γερμανικο premium Bmw ,audi,MB ,υπαρχει τοeuropean delivery.Οπου παραγγελνεις το αυτοκινητο σου απο την Αμερικη και πας και το παιρνεις απο το εργοστασιο στην Ευρωπη.
Ειναι το πιο κοντινο σε αυτο που λες...Το κάνουν για για τους Ευρωπαίους. Η Mercedes μάλιστα με αντίστοιχο αντίτιμο σου το διπλώνε σε κορδέλα , το παραλαμβάνεις από το εργοστάσιο και είσαι ο πρώτος που μπαίνει μέσα βγάζοντας την κορδέλα. Δεν υπάρχει έκπτωση όμως.
-
Φίλος μου πήρε Mini Cooper 1.6 πριν 4 μήνες από το εργοστάσιο στη Γερμανία κερδίζοντας συνολικά κάτι λιγότερο από 3.000 ευρώ σε σχέση με το να το παράγγελνε από αντιπρόσωπο εδώ. Όμως είναι μεγάλη διαδικασία να πας να το παραγγείλεις και να ξαναπάς να το παραλάβεις άσε που πρέπει να φέρεις το αμάξι οδικώς εδώ που σημαίνει ότι με το καλημέρα θα έχεις 1.000 χλμ.
-
Ξέρεις λεπτομέρειες για το πως το έκανε;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ζει σε μια προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα, κοντά σε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Είναι δυνατό να πάει προσωπικά στο εργοστάσιο, να παραγγείλει το αυτοκίνητο της προτίμησής του και να το παραλάβει ζεστό-ζεστό από το βαφείο (ή το τεστ-ντράιβ); Εννοείται βέβαια πως θα δώσει την αρμόζουσα προκαταβολή, το αυτοκίνητο θα εξοφληθεί τοις μετρητοίς και ο αγοραστής θα είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας-πινακίδων, τη μεταφορά του αυτοκινήτου στην έδρα του (π.χ. οδικώς ) και ό,τι άλλο θα έκανε κανονικά ο αντιπρόσωπος.Ο σκοπός των πιο πάνω είναι, φυσικά, η εξοικονόμηση χρημάτων από την παράκαμψη των εμπόρων. Αν ξέρει κανείς να απαντήσει στα σίγουρα, έχει καλώς αλλά και η συζήτηση ευπρόσδεκτη είναι
To 1987 το είχα κάνει αυτό ακριβώς με μια E-Class που την πήραμε από την Στουτγκάρδη ζεστή ζεστή.... δεν ξέρω εάν το κάνουν ακόμα
Υποθετική ερώτηση περί αγοράς αυτοκινήτου...