-
Ο χρήστης otso έγραψε:
Πετρελαιοκινητηρας 1.6 euro4 Εβγαλα τον σωληνα που παει απο το φιλτροκουτι στην εισαγωγη της τουρμπινας . Σε ενα σημειο διακλαδωνεται και δεχεται και τις αναθυμιασεις απο το καπακι του κινητηρα .
Στο σωληνα της διακλαδωσης ειδα λαδακι , οπως και πριν την φτερωτη του turbo .
Απορια , μηπως δεδομενου οτι ο αερας μετα το turbo καταληγει στο intercooler , λεω εγω, μηπως μερος των αναθυμιασεων εχει υγροποιηθει μεσα στο intercooler; μηπως τελικα ειναι γεματο λαδια;
Και γιατι το κανουν ; για περιβαλλοντικους λογους; Σε παλαιοτερους πετρελαιοκινητηρες υπηρχαν σωληνακια αναθυμιασεων.
Αν το καταργησουμε και βαλουμε βαλουμε ενα σωληνακι να τα κατεβαζει κατω θα ειναι κατι κακο;Σίγουρα το intercooler γεμίζει λάδια από τις αναθυμιάσεις και δεν λειτουργεί σωστά, δεν είναι λύση να βγάζεις τις αναθυμιάσεις στην ατμόσφαιρα, η λύση είναι να τις ρίξεις σε ένα δοχείο αναθυμιάσεων
https://www.google.gr/search?q=δ%C ... 8Aeho52gBg
-
Πρωτη φορα το ακουω και το βλεπω.
Τα δοχεια απ οτι ειδα στις φωτο εχουν εισοδο και εξοδο Απ την μια μπαινουν οι αναθυμιασεις απ την την αλλη τι κανουμε; -
Ο χρήστης otso έγραψε:
Πρωτη φορα το ακουω και το βλεπω.
Τα δοχεια απ οτι ειδα στις φωτο εχουν εισοδο και εξοδο Απ την μια μπαινουν οι αναθυμιασεις απ την την αλλη τι κανουμε;Eίναι για την αναπνοή του στροφαλοθαλάμου αν από εκεί έρχονται οι αναθυμιάσεις, οι οποίες όταν μπούν στο αλουμινένιο δοχείο λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας υγροποιούνται και κατακρατούνται εκεί και φεύγει καθαρός αέρας έξω, στην έξοδο αυτή μπαίνει και ένα φιλτράκι, το δοχείο δεν είναι ένα απλό δοχείο, μέσα υπάρχουν διαδρομές που μεγαλώνουν την επιφάνεια του δοχείου ώστε να υπάρχει πλήρης κατακράτηση των υδρατμών των αναθυμιάσεων, αυτά υπάρχουν χρόνια και λειτουργούν, δεν είναι καινούργιο φρούτο.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
Πετρελαιοκινητηρας 1.6 euro4 Εβγαλα τον σωληνα που παει απο το φιλτροκουτι στην εισαγωγη της τουρμπινας . Σε ενα σημειο διακλαδωνεται και δεχεται και τις αναθυμιασεις απο το καπακι του κινητηρα .
Στο σωληνα της διακλαδωσης ειδα λαδακι , οπως και πριν την φτερωτη του turbo .
Απορια , μηπως δεδομενου οτι ο αερας μετα το turbo καταληγει στο intercooler , λεω εγω, μηπως μερος των αναθυμιασεων εχει υγροποιηθει μεσα στο intercooler; μηπως τελικα ειναι γεματο λαδια;
Και γιατι το κανουν ; για περιβαλλοντικους λογους; Σε παλαιοτερους πετρελαιοκινητηρες υπηρχαν σωληνακια αναθυμιασεων.
Αν το καταργησουμε και βαλουμε βαλουμε ενα σωληνακι να τα κατεβαζει κατω θα ειναι κατι κακο;η να γινει επισκευη του κινητηρα με σετ καινουριων ελατηριων στους κυλινδρους
-
Καλησπερα παιδια μια ερωτηση.Τι ειναι γωνια camper και caster στο συστημα διευθυνσης? Ευχαριστω
-
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Ευχαριστω φιλε για την απαντηση αν μπορεις πες δυο τρια πραγματα με λογια.Αν μπορω να καταλαβω καλα για να ρυθμισουμε caster πρεπει να εχει το αυτοκινητο ρυθμιζωμενα top mounts πχ σε (αγωνιστικο,ντριφταδικο κτλ).
-
-
Ο χρήστης E36Lover έγραψε:
...
Ευχαριστω φιλε για την απαντηση αν μπορεις πες δυο τρια πραγματα με λογια.Αν μπορω να καταλαβω καλα για να ρυθμισουμε caster πρεπει να εχει το αυτοκινητο ρυθμιζωμενα top mounts πχ σε (αγωνιστικο,ντριφταδικο κτλ).
Δεν έχω τόσες γνώσεις για γεωμετρία ανάρτησης, περίμενε κάποιον άλλον να απαντήσει που θα ξέρει.
-
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις Α ρε αθανατα μπεμβεδικα με τις πατεντες σας
-
Ψαχνω για σετ χρονισμου για ενα lancer ΜΥ 95 cb1a. Βλεπω οτι τα ανταλλακτικα ξεχωριστα εχουν 18 ευρω ο τεντωτηρας (ΙΝΑ) και 10 ευρω ο ιμαντας χρονισμου(contitech). Επελεξα επωνυμες μαρκες. Το συνολο 28 ευρω!
Αντιθετα το σετ χρονισμου (πχ contitech) απο το ιδιο μαγαζι πωλειται 56 ευρω(!)! και περιλαμβανει μεσα αυτα τα 2 ανταλλακτικα που προανεφερα.
Γιατι το σετ στη διπλη τιμη? Δεν ειναι πολιτικη ενος συγκεκριμενου μαγαζιου, αλλα γενικο. Οπου και να ρωτησα ετσι ειναι.
-
Παίδες ξέρει κανείς για να αντικαταστήσω ολόκληρη τη ποσώτητα του υδραυλικού υγρού των φρένων, πόση ποσώτητα υγρού πρέπει να πάρω;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Παίδες ξέρει κανείς για να αντικαταστήσω ολόκληρη τη ποσώτητα του υδραυλικού υγρού των φρένων, πόση ποσώτητα υγρού πρέπει να πάρω;1 με 1.5 λιτρο
-
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παίδες ξέρει κανείς για να αντικαταστήσω ολόκληρη τη ποσώτητα του υδραυλικού υγρού των φρένων, πόση ποσώτητα υγρού πρέπει να πάρω;
1 με 1.5 λιτρο
Νομίζω κάπου κανείς λάθος.........περίπου 0,5-0,7λ είναι οκ.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Παίδες ξέρει κανείς για να αντικαταστήσω ολόκληρη τη ποσώτητα του υδραυλικού υγρού των φρένων, πόση ποσώτητα υγρού πρέπει να πάρω;
1 με 1.5 λιτρο
Νομίζω κάπου κανείς λάθος.........περίπου 0,5-0,7λ είναι οκ.
Αναλογα τη βρωμα του κυκλωματος και αναλογα το αμαξι, εμενα κατα το πρεσαρισμα μεχρι να βγει πεντακαθαρο υγρο φρενων απο τον καθε τροχο μου τρωει λιγο κατω απο 1.5 λιτρο.
-
Τι ρωτάς;Δεν είναι όλα τα αμάξια το ίδιο.
-
Ενταξει πανω κατω εκει ειναι σε ολα. Και ολα εξαρτιουνται απο τη βρωμα που εχει μεσα το κυκλωμα.
-
Απλά ότι περισσέψει αν ανοιχτεί το μπουκάλι είναι άχρηστο μετά
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Απλά ότι περισσέψει αν ανοιχτεί το μπουκάλι είναι άχρηστο μετάYπερβολές.Αν ήταν έτσι και το δοχείο με το υγρό φρένων στο αμάξι θα ήταν άχρηστο .
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........