Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 392
    • 393
    • 394
    • 395
    • 396
    • 489
    • 490
    • 394 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    220780
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Tο ρελε ή δουλευει ή δε δουλευει. με λιγα λογια ή θα χε μεινει απο τροφοδοσια ή δε θα ειχε κανενα θεμα. Αν εχεις κατι αλλο στο μυαλο σου Δια παρακαλω εξηγησου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Ο χρήστης Papakitou έγραψε:
        Έχουν γίνει μετρήσεις σε ντιστριμπιτερ, ήταν μια χαρά, πεταλούδα εμφανισιακά φαίνεται κομπλέ πάντως, η αντλία βενζίνης με ανησυχεί και μένα, μετριέται αυτή;

        Sent from 1+3

        πολλαπλασιατη, ηλεκτρονικη, αισθητηρα στροφων, ολα τα μετρησανε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 106s16
          106s16 last edited by

          Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
          τον μ271, οδική έχω,θα το δω και αύριο και βλέπουμε

          Τελικά το πήγα με την οδική την Κυριακή με προτροπή της ίδια εταιρείας (ιντερσαλόνικα) ώστε να μην δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα, το πρωί πήρα τα μπουζί ngk ilfr6a 27,80Ε και τα άλλαξα και όλα ΟΚ (μέσα σε 45' που είχα ένα κενό)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papakitou last edited by

            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

            Έχουν γίνει μετρήσεις σε ντιστριμπιτερ, ήταν μια χαρά, πεταλούδα εμφανισιακά φαίνεται κομπλέ πάντως, η αντλία βενζίνης με ανησυχεί και μένα, μετριέται αυτή;

            Sent from 1+3

            πολλαπλασιατη, ηλεκτρονικη, αισθητηρα στροφων, ολα τα μετρησανε?

            Δεν είμαι σίγουρος για όλα..

            Sent from 1+3

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:
              Tο ρελε ή δουλευει ή δε δουλευει. με λιγα λογια ή θα χε μεινει απο τροφοδοσια ή δε θα ειχε κανενα θεμα. Αν εχεις κατι αλλο στο μυαλο σου Δια παρακαλω εξηγησου

              Όχι απαραίτητα. Άλλαξα ρελέ την προηγούμενη βδομάδα στο Focus. Ήταν τόσο φθαρμένο (σχεδόν καμένο) που την μια στιγμή έκανε επαφή και μια δεν έκανε, ενώ κολλούσε και ανοιχτό. Εκεί που πήγαινε το αυτοκίνητο έχανε ισχύ και έσβηνε. Μετά από λίγο ξαναέπαιρνε (έπρεπε να κρυώσει πρώτα) και ούτω καθεξής. Το θέμα είναι ότι άλλαξα πρώτα την αντλία (και έκανε αμέσως τα ίδια και με την νέα αντλία) και ίσως έδωσα τσάμπα λεφτά για την αλλαγή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Με τη μονη διαφορα οτι οπως λες ΕΣΒΗΝΕ Περαστικα κατα τ αλλα. Ειναι τα λεγομενα γ@μησι@τικΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Δεν έσβηνε πάντα όμως. Μερικές φορές συνέρχονταν πριν σβήσει. Anyway, μια ιδέα έριξα απλά και είναι πολύ εύκολο και ανέξοδο να το ελέγξει κι αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iroc last edited by

                    οσο καθαρος και να φενετε ενας μετρητης μαζας αερα (maf) δεν ειναι....το σκ που περασε εκανα σερβις φιλτρο αερα και καθαρισμα μετρητη ,ο οποιος αρχικα δεν μου φανηκε για σκονισμενος αλλα η ουσια ειναι οτι δυστιχος και απο το φιλτρο παντα περναει καποια ποσοτητα σκονης με αποτελεσμα το αμαξι να ειχε χασει το νευρο του στης μεσαιες στροφες, ειχε απροθυμεια στο γκαζι, ειχε αυξημενη καταναλωση και τελος το τουρμπο δεν σηκωνε την σωστη πιεση...

                    καθαρισμα με ισοπροπιλυκη αλκοολη η σπρευ επαφων ας το δοκιμασει ο φιλος απο πανω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης iROC έγραψε:
                      οσο καθαρος και να φενετε ενας μετρητης μαζας αερα (maf) δεν ειναι....το σκ που περασε εκανα σερβις φιλτρο αερα και καθαρισμα μετρητη ,ο οποιος αρχικα δεν μου φανηκε για σκονισμενος αλλα η ουσια ειναι οτι δυστιχος και απο το φιλτρο παντα περναει καποια ποσοτητα σκονης με αποτελεσμα το αμαξι να ειχε χασει το νευρο του στης μεσαιες στροφες, ειχε απροθυμεια στο γκαζι, ειχε αυξημενη καταναλωση και τελος το τουρμπο δεν σηκωνε την σωστη πιεση...

                      καθαρισμα με ισοπροπιλυκη αλκοολη η σπρευ επαφων ας το δοκιμασει ο φιλος απο πανω...

                      Μια επισημανση,σπρευ επαφων χωρις λαδι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης iROC έγραψε:
                        οσο καθαρος και να φενετε ενας μετρητης μαζας αερα (maf) δεν ειναι....το σκ που περασε εκανα σερβις φιλτρο αερα και καθαρισμα μετρητη ,ο οποιος αρχικα δεν μου φανηκε για σκονισμενος αλλα η ουσια ειναι οτι δυστιχος και απο το φιλτρο παντα περναει καποια ποσοτητα σκονης με αποτελεσμα το αμαξι να ειχε χασει το νευρο του στης μεσαιες στροφες, ειχε απροθυμεια στο γκαζι, ειχε αυξημενη καταναλωση και τελος το τουρμπο δεν σηκωνε την σωστη πιεση...

                        καθαρισμα με ισοπροπιλυκη αλκοολη η σπρευ επαφων ας το δοκιμασει ο φιλος απο πανω...

                        1. το καθαρισες και επαιξε καλυτερα?
                          20 τι ειδους maf εχεις? αν μπορεις βαλε καμμια εικονα απο ιντερνετ
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iroc last edited by

                          1)πολυ καλητερα λειτουργει το αμαξι...εγω προτημισα να το καθαρισω με ισοπροπιλικη αλκοολη για τον λογο που λεει ο amg απο πανω καθος τα σπρευ επαφων δεν λενε αν περιεχουν λαδι ξεκαθαρα τουλαχιστoν αυτα που ειδα στο praktiker..https://www.google.gr/searchq=maf+1,8t+vw&espv=2&biw=1366&bih=589&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiF9_K8-ejPAhWGSRoKHZkNDjIQ_AUIBigB#imgrc=itmjteXZ2WsU3M%3A
                          bosch ειναι ο maf...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Σε jimny φίλου κανει έντονο ρουλεμανατο ήχο πανω απο τα 60 χλμ. Ο τεχνικός του είπε ότι πρεπει να ανοικτει σασμαν. Ο ήχος δεν σταματαει ουτε αμα βάλει νεκρά. Καμια ιδέα? Μηπως διαφορικο? Πάντως απο ρουλεμάν τροχών το απέκλεισε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              μηπως η τετρακινηση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Εχει 3 διαφορικα απο οτι θυμαμαι αυτο το αμαξι, να υποθεσω οτι παντου εχει ρουλεμαν, αντε βγαλε ακρη απο που ακουγεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xrider last edited by

                                  καλησπερα παιδια

                                  το τελευταιο διαστημα αντιμετωπιζω το εξης κουφο: ανοιγει το καπο εν ωρα οδηγησης. η ντιζα σφιγγεται η αλαζεται??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimagg last edited by

                                    Ο χρήστης xrider έγραψε:
                                    καλησπερα παιδια

                                    το τελευταιο διαστημα αντιμετωπιζω το εξης κουφο: ανοιγει το καπο εν ωρα οδηγησης. η ντιζα σφιγγεται η αλαζεται??

                                    Σε μένα που είχε ίδιο πρόβλημα έκανε μία ρύθμιση ο μάστορας στο κούμπωμα του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xrider last edited by

                                      καλημερα

                                      επειδη πιανουν τα χερακια μου μπορεις να μου πεις τι ακριβως πειραξε (μη με κραξετε.. μαζεματα ντιζας δε μου χουν ξανατυχει) ωστε να μη θελω καθε φορα να σταματαω και να κλεινω με παταγο το καπο για να ξαναανοιξει στην επομενη λακκουβα??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Μετα απο καποιες μονωσεις +βαλε βγαλε το μοχλο της ντιζας του καπο μαζι με ενα πλαστικο καλυμμα το καπο δν εκλεινε.
                                        Πρεπει να εκανα @@@@@@αφου απο τα νευρα μου με το πλαστικο τραβηξα ολοκληρη την ντιζα-κελυφος.
                                        Λυση τι εκανα εγω τουλαχιστον:Σε μια στροφη με ενα κοφτρακι εκοψα-ανοιξε λιγο το κελυφος της ντιζας και εριξα φουλ σπρευ σιλικονης επισης προσπαθησα να την μετακινησω λιγο μπρος πισω.Πλεον κλεινει αλλα σφιχτα χωρις την προβλεπομενη διαδρομη.Για να ρυθμισω(αν ρυθμιζει)πρεπει να βγαλω μετωπη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          r200 last edited by

                                          στο χαρτι του κτεο, στον πινακα για τα καυσεαρια μετραει τον λ πχ 1.014 αυτο μετρηθηκε στο ρελαντι η στις υψηλες στροφες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            στις υψηλες στροφες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 392
                                            • 393
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 396
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 394 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr