-
καλησπερα , ειμαι στη διαδικασια αγορας του νεου I30 hatch
θα ηθελα γνωμες σχετικα με ποιον κινητηρα να επιλεξω.
1.5 110 ps ή 1.0 120 ps ?
κατα κυριο λογο χρηση μεσα στην πολυ και ισως 1-2 ταξιδια το μηνα.
-
1.0 120ps mild hybrid.
-
Εχω πει να μην παω σε mild hybridδε τα θεωρω αξιοπιστα
-
Δεν έχουν καμιά περιέργη τεχνολογία για να τα θεωρείς μη αξιόπιστα. Έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθάει έχουν. Το πιο απλό σύστημα υβριδοποίησης.
-
1 ερώτηση που ξέρω πως είναι πολύ νωρίς να την κάνω. Γνωρίζει κανείς πότε αλλάζει το μοντέλο? Γιατί αν πάρει τα χαρακτηριστικά από το νέο I 20 θεωρώ θα είναι πολύ ωραίο. Όσο για το τουσον το καινούργιο έλεγα τόσο καιρό τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει και κάπου το διάβασα το Murano της nissan
Το αναφέρω, χωρίς ωστόσο να γνωρίζω, αλλά μήπως το καινούργιο i30 είναι ή θα είναι έτσι:
Ποτέ δεν κατάλαβα την διαφορά elantra με i30...
-
Αν ειναι ετσι, θα ναι εντυπωσιακο
-
alex mix wrote:
1 ερώτηση που ξέρω πως είναι πολύ νωρίς να την κάνω. Γνωρίζει κανείς πότε αλλάζει το μοντέλο? Γιατί αν πάρει τα χαρακτηριστικά από το νέο I 20 θεωρώ θα είναι πολύ ωραίο. Όσο για το τουσον το καινούργιο έλεγα τόσο καιρό τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει και κάπου το διάβασα το Murano της nissan
Το αναφέρω, χωρίς ωστόσο να γνωρίζω, αλλά μήπως το καινούργιο i30 είναι ή θα είναι έτσι:
Ποτέ δεν κατάλαβα την διαφορά elantra με i30...
Γιαυτό ρωτάω. Έτσι πουλιέται Αυστραλία υπάρχει το elantra αυτό που έδειξες υπάρχει το i30 sedan που νομίζω είναι λίγο πιο μικρό από elantra και i30n fastback που είναι το ίδιο με το ευρωπαϊκό. Θα μου πει κάποιος τώρα άλλη αγορά Αυστραλία άλλη Ευρώπη. Απλά κάνω αυτήν την σκέψη γιατί το i20 μοιάζει πολύ με το elantra και λέω μήπως γίνει και στο i30 το δικό μας. Πως θα το μάθουμε όμως? Αββυσος η hyundai
-
Αν ειναι ετσι, θα ναι εντυπωσιακο
αναγουλα
-
Lap wrote:
Αν ειναι ετσι, θα ναι εντυπωσιακο
αναγουλα
Οχι και αναγούλα... Εξωτερικά είναι όμορφο, τώρα μέσα με το 'roll bar' ντυμένο με δέρμα στο συνοδηγό είναι λίγο περίεργο αλλά έχει ωραία σχέδια
-
Περί ορέξεως...
-
Μου βγάζει κάτι καγκούρικο αλλά οκ στην Αυστραλία πωλείται που έχουν και πολλά.. οπότε κομπλέ
-
Κοιτώντας αποστασιοποιημένα το fl μοντέλο υπάρχει κάποιο σημείο που πραγματικά υστερεί;
Οκ εξωτερικά μοιάζει με πολλά αμάξια (αλλά η αντιγραφή στην κατηγορία πάει σύννεφο) είναι αρκετά απροσωπο αλλά μέχρι εκεί.
Δεν βρίσκω κάπου που να χωλενει ιδιαίτερα.
Αντίθετα με 24000 παίρνεις 160 ίππους με 25.3 κιλά ροπής με αέρα υβριδικοτητας αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ( δεν ξέρω πως στέκεται απέναντι στο dsg , της bmw και τα υπόλοιπα) έχεις μια καλή ομπρέλα ασφαλείας φυσικά για να την πάρεις όλη πας ίσως και πάνω από 26000 , έχεις φουλ λεντ , κάμερες αισθητήρες αποσκευές 395 όσα και οι υπόλοιποι και λίγο πιο πάνω , αξιοπιστία και οικονομική συντήρηση.
Καταναλωση τώρα δεν ξέρω αν θα τσιμπαει...
Δεν μιλάω για τα αγαπημένα ντίζελ γιατί δυστυχώς εδώ το πάει ψηλά και πρέπει να κάνεις πολλά χλμ για να αποσβέσει έχοντας και χειρότερες επιδόσεις.
Δεν ξέρω πόσο οδηγοκεκτρικο είναι πάντως έχει πολλαπλούς πίσω που από τον ανταγωνισμό μόνο ceed και ο άσος έχουν.
-
Δεν ξέρω πόσο οδηγοκεκτρικο είναι πάντως έχει πολλαπλούς πίσω που από τον ανταγωνισμό μόνο ceed και ο άσος έχουν.
Πολλαπλούς έχει και το Civic και το Focus ST Line X 182. Και το Golf με τα 150 αν δε κάνω λάθος.
Πάντως μη νομίζεις πως κάθε όχημα με multilink έχει αυτομάτως και καλύτερη συμπεριφορά. Υπάρχουν υλοποιήσεις με ημιάκαμπτο που overall είναι πολύ καλύτερες από άλλα μοντέλα με multilink.
-
Αυτά που αναφέρεις κοστίζουν αρκετά ακριβότερα πολύ περισσότερο αν υπολογίσουμε και το αυτόματο. Το σιβικ δεν θυμάμαι αν και στο 1.0 έχει τους πολλαπλούς. Το γκολφ πχ αυτόματο με τα 150 στην πλούσια έκδοση του πόσο βγαίνει;
Σίγουρα δεν είναι το μοναδικό με πολλαπλούς αλλά στα 24 πλούσια έκδοση με αυτόματο και 160/253 νομίζω δεν βρίσκεις άλλο.
Και ποιοτικά από τοι βλέπω σε βίντεο μέσα είναι πολύ αναβαθμισμένο ακόμα και στις πίσω πόρτες έχει αρκετά σημεία μα μαλακό πλαστικό που δεν το βρίσκεις στο ανταγωνισμο.
Edit: έκανα μια διαμόρφωση του 150 υβριδικού αυτόματου γκολφ με τον εξοπλισμό πάνω κάτω του i30 και έπιασα τα 29000! Θα μου πεις γκολφ οκ και η χιουνται θα σου πει 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ! Το οποίο το ακούν οι πωλητές της vw και αυτοπυρπολουνται!
-
Αυτο χωρις οριο χιλιομετρων θα επρεπε λογικα να γεμιζουν τα leasing ....αλλα δεν συμβαινει κατι τετοιο.
-
Η N Line, διαβάζω ότι έρχεται με διαφοροποιημένη ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεων. Ξέρουμε περισσότερα; Πέρα δλδ από το ότι είναι η πιο πλούσια έκδοση έχει και εκεί διαφοροποίηση;
-
Αυτά που αναφέρεις κοστίζουν αρκετά ακριβότερα πολύ περισσότερο αν υπολογίσουμε και το αυτόματο. Το σιβικ δεν θυμάμαι αν και στο 1.0 έχει τους πολλαπλούς. Το γκολφ πχ αυτόματο με τα 150 στην πλούσια έκδοση του πόσο βγαίνει;
Σίγουρα δεν είναι το μοναδικό με πολλαπλούς αλλά στα 24 πλούσια έκδοση με αυτόματο και 160/253 νομίζω δεν βρίσκεις άλλο.
Και ποιοτικά από τοι βλέπω σε βίντεο μέσα είναι πολύ αναβαθμισμένο ακόμα και στις πίσω πόρτες έχει αρκετά σημεία μα μαλακό πλαστικό που δεν το βρίσκεις στο ανταγωνισμο.
Edit: έκανα μια διαμόρφωση του 150 υβριδικού αυτόματου γκολφ με τον εξοπλισμό πάνω κάτω του i30 και έπιασα τα 29000! Θα μου πεις γκολφ οκ και η χιουνται θα σου πει 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ! Το οποίο το ακούν οι πωλητές της vw και αυτοπυρπολουνται!
το civic 1.0 έχει και αυτό πολλαπλούς αλλά όπως έγραψα και στο φόρουμ του civic 6 με 7 μήνες παράδοση και τέρμα το χρώμα το sonic grey νομιζω το λένε αυτό το ελεφαντι
-
Μα βλακες ειναι;;;; Με αυτο το χρωμα το αυτοκινητο ειναι σαν concept car.
-
Μα βλακες ειναι;;;; Με αυτο το χρωμα το αυτοκινητο ειναι σαν concept car.
Έλα ντε ρε φίλε μου φαίνεται εμάς μας βάρεσε ο covid και τις αυτοκίνητο βιομηχανίες η μ@λ@κι@ στον εγκεφαλο(Ford, Honda, kia, hyundai.......)
-
Αυτο χωρις οριο χιλιομετρων θα επρεπε λογικα να γεμιζουν τα leasing ....αλλα δεν συμβαινει κατι τετοιο.
Στα επαγγελματικά δίνει όριο μέχρι 100000χλμ στους ιδιώτες αγοραστές χωρίς όριο...
Hyundai i30