-
Κερατσίνι (Σκλαβενίτης) - Λιμάνι Πατρας (μπαίνοντας στο καράβι για Ανκόνα): 1.30
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
15:30 έφυγα από το σπίτι μου, 15:40 ήμουν Ελευσίνα, 16:00 Σπαθοβούνι, 16:15 Ναύπλιο. Οι αποδείξεις από τα διόδια, στα οποία παραδόξως είχανε ρυθμίσει σωστά την ώρα, συμφωνούσαν. Ε, ίσως και να χτύπησα μερικά 240-250!Ηταν μια χειμωνιάτικη Κυριακή πάντως, η οποία στο ρεύμα εξόδου από Αθήνα δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο από κυκλοφορία.
Ποια διαδρομή ακολούθησες από λιμάνι Πειραιά μέχρι διόδια Ελευσίνας; Από το λιμάνι η απόσταση είναι περίπου 23 Km (περισσότερο είναι, αλλά το υπολόγισα πολύ προσεγγιστικά με ευθείες γραμμές με το Google Earth). Αν το έκανες σε 10 min σημαίνει ότι είχες μέση ταχύτητα περίπου 140 Km/h (138 για την ακρίβεια, αλλά πρέπει να προσθέσουμε και την επιπλέον απόσταση που δεν υπολόγισα με τις ευθείες). Από αυτή την απόσταση, ένα μεγάλο κομμάτι είναι μέσα στην πόλη, δηλαδή, λιμάνι μέχρι τελευταίο φανάρι στο Σχιστό (το υπολογίζω από εκεί γιατί προφανώς από εκεί πήγες). Εκτός και αν πέρασες όλα τα φανάρια κόκκινα ή ήσουν τόσο τυχερός που δεν πέτυχες κανένα κόκκινο και πήγαινες και με 200+ στην υπόλοιπη διαδρομή, τότε μπορεί να τον έκανες το χρόνο αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως πώς θα περάσεις όλα τα φανάρια χωρίς να σταματήσεις (η Αγ. Δημητρίου μόνο έχει 4, άλλα 4 στην Σαλαμίνος μέχρι Σχιστού και άλλο 1 στη Σχιστού, χωρίς να υπολογίζουμε τα φανάρια στο λιμάνι, που είναι τουλάχιστον 2-3) από τη στιγμή που μετά από 30 χρόνια στην περιοχή δυσκολεύομαι πολύ να το πετύχω αυτό ακόμα και χωρίς κανένα αυτοκίνητο στο δρόμο. Δεν επιμένω, αλλά μου φαίνεται φοβερά δύσκολο αν δεν κάνεις ταρζανιές στα φανάρια, ακόμα και χωρίς άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο.
Ας πάω στα δικά μου τώρα (οι χρόνοι δίνονται με απόκλιση
-
τώρα θα αρχίσουν οι τσακωμοί για τα πιο αργά ταξίδια???
11 ώρες? δεν μπορεί! και με 20 να πήγαινες θα το έκανες 10 ώρες κλπ κλπ κλπ
-
Ρεκορ βραδυποριας.
Μια ωρα και κατι για να περασω το Σχιστο.Τη Μ. Πεμπτη που μας περασε.
Ευχομαι και στα δικα σας. -
Μιας και βλέπω πολλούς με ρίζες στα Γιάννενα, η αγαπημένη μου διαδρομή:
Πέραμα-Μικρό Περιστέρι 26 λεπτά:
1η φορά: Zastava 1100, νορμάλ. Η μόνη διαφορά από το μαμά , φορούσε τελειωμένα λάστιχα 165/70/13 αντί των 145/80/13. Επειδή τότε είχε απαίσια φρένα χρησιμοποιούσα τα κατεβάσματα και το γλίστρημα των ελαστικών μέσα στην στροφή για να φρενάρω το αυτοκίνητο με φλικ στην είσοδο. Τα λάστιχα θ' αλλάζαν την επομένη και ο δρόμος ήταν θεόστεγνος φυσικά. Το καλό που έχει η διαδρομή είναι πως στην αρχή είχες ανηφόρα και μετά κατηφόρα, μετά πάλι ανηφόρα (ανάβαση κατάβαση Δρίσκου κλπ κλπ) και προλάβαιναν τα φρένα να κρυώσουν (όταν μετά το αυτοκίνητο πέρασε στα χέρια μου απέκτησε αεριζόμενα και σερβό και το ζήτημα φρένα λύθηκε δια παντός...). Για να γίνει ο χρόνος οι περισσότερες στροφές πάρθηκαν στο όριο ή μετά το όριο της πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο δεν είχε άλλες μετατροπές, εκτός από...κομμένα ελατήρια μπροστά για να συνέλθει λίγο η κατανομή και το κάμπερ... Παραδόξως δουλευε μια χαρά κι ας είναι λάθος και το ξέρω!
2η φορά: το πάσχα με Citroen Xsara 1.6 110hp. Ο χρόνος ήταν μισό λεπτό πιο αργός, αλλά έγινε με εξαιρετική άνεση, χωρις γλιστρήματα, χωρίς απώλεια της πρόσφυσης, χωρίς τίποτε από όσα χρειάστηκε να κάνω πριν ...10 χρόνια με το Zastava...Και να σας πως την αλήθεια θέλω να μείνει αυτός ο χρόνος ακατάρριπτος για μένα! Για να θυμάμαι τι μπορούσα να κάνω όταν είχα κέφια και άγνοια κινδύνου!
Σήμερα δεν θα το έκαναμε εκείνο το αυτοκίνητο! Παρόλο που δεν έκανα κάτι πραγματικά χαζό, πχ τυφλό προσπέρασμα, όταν γλιστράς διαρκώς επί 40 χιλιόμετρα και τα φρένα σου εχουν βράσει, ε τα θέλει ο κ~λος σου (ή ο...τάχας σου που λέμε και στα Γιάννενα).
Πάντως, αν δεν ήξερα τόσο καλά το δρόμο - μπορώ να απαριθμήσω ΚΑΘΕ ΣΤΡΟΦΗ από το ξεκίνημα μέχρι το τέλος, τον έχω...χαρτογραφημένο στο μυαλό μου - δεν θα έτρεχα τόσο πολύ σε τόσο επικίνδυνο δρόμο! Οποιος έχει περάσει από κει, καταλαβαίνει! -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Ποια διαδρομή ακολούθησες από λιμάνι Πειραιά μέχρι διόδια Ελευσίνας; Από το λιμάνι η απόσταση είναι περίπου 23 Km (περισσότερο είναι, αλλά το υπολόγισα πολύ προσεγγιστικά με ευθείες γραμμές με το Google Earth). Αν το έκανες σε 10 min σημαίνει ότι είχες μέση ταχύτητα περίπου 140 Km/h (138 για την ακρίβεια, αλλά πρέπει να προσθέσουμε και την επιπλέον απόσταση που δεν υπολόγισα με τις ευθείες). Από αυτή την απόσταση, ένα μεγάλο κομμάτι είναι μέσα στην πόλη, δηλαδή, λιμάνι μέχρι τελευταίο φανάρι στο Σχιστό (το υπολογίζω από εκεί γιατί προφανώς από εκεί πήγες). Εκτός και αν πέρασες όλα τα φανάρια κόκκινα ή ήσουν τόσο τυχερός που δεν πέτυχες κανένα κόκκινο και πήγαινες και με 200+ στην υπόλοιπη διαδρομή, τότε μπορεί να τον έκανες το χρόνο αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως πώς θα περάσεις όλα τα φανάρια χωρίς να σταματήσεις (η Αγ. Δημητρίου μόνο έχει 4, άλλα 4 στην Σαλαμίνος μέχρι Σχιστού και άλλο 1 στη Σχιστού, χωρίς να υπολογίζουμε τα φανάρια στο λιμάνι, που είναι τουλάχιστον 2-3) από τη στιγμή που μετά από 30 χρόνια στην περιοχή δυσκολεύομαι πολύ να το πετύχω αυτό ακόμα και χωρίς κανένα αυτοκίνητο στο δρόμο. Δεν επιμένω, αλλά μου φαίνεται φοβερά δύσκολο αν δεν κάνεις ταρζανιές στα φανάρια, ακόμα και χωρίς άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο.Είμαι λίγα στενά στην Αγ. Δημητρίου πριν την Αγχιάλου. Εχουμε λοιπόν, φανάρι Αγχιάλου, φανάρι Χορμοβίτου (δεν μετράει-όταν ανάψει πράσινο της Αγχιάλου ανάβει κι αυτό), φανάρι Π. Ραλλη κλπ Σαλαμίνος τα οποία αν δεν έχει κίνηση τα πετυχαίνεις πράσινα ή κόκκινα για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Το Σχιστό το πέρασα αρκετά γρήγορα, κόβοντας λίγο στο κομμάτι που είναι το παζάρι (λόγω Κυριακής) και μετά ακόμα πιο γρήγορα για Ελευσίνα.
Δεν φημίζομαι καθόλου για τον σεβασμό μου στον ΚΟΚ (πλην κόκκινων φαναριών), οπότε με μερικές άλλες παραβάσεις όλα είναι εφικτά.
Επίσης θυμάμαι χαρακτηριστικά πως τσέκαρα την ώρα που έφυγα από το σπίτι για να δω πόση ώρα θα κάνω, χωρίς να έχω σκοπό εξ'αρχής να πάω τάπα όμως. Ηταν ακριβώς 15:30, 15:40 διαστάυρωσα την ώρα της απόδειξης στην Ελευσίνα με το ρολόι μου, και το ίδιο στις 16:00 στο Σπαθοβούνι. Τώρα Ναύπλιο μπορεί να μην ήμουν 16:15, μπορεί να ήταν 16:16.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Δεν φημίζομαι καθόλου για τον σεβασμό μου στον ΚΟΚ (πλην κόκκινων φαναριών), οπότε με μερικές άλλες παραβάσεις όλα είναι εφικτά.
Όπως;
-
Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
όταν είχα το πούμα(1400). Νύχτα 2 η ώρα στην πόρτα του Δαφνίου(απ'έξω και άφιξη καλαμάτα στό σπίτι μου στο ιστορικό κέντρο στίς 4παρά10. Το κοντέρ δέν έδειξε ποτέ πάνω από 140.
επίσης Καλαμάτα-Μεγαλόπολη-Δημητσάνα με το ίδιο αμάξι σε 1ώρα και 3 λεπτά! Ωραίες εποχές και απίστευτο αυτοκίνητο-τρένο!Φίλε μου, αυτό που λες απλά δεν γίνεται.
Απόσταση Αθήνας - Καλαμάτας = 280χλμ, άντε βάλε 270 από το Δαφνί.
Η ΜΕΣΗ ταχύτητα που θέλεις για να το κάνεις σε 1:50 είναι ~147 χαω.
Εσύ λες ότι ΠΟΤΕ δεν πήγες ΠΑΝΩ από 140 ==> ΑΤΟΠΟ
Ή κάτι έχεις κάνει λάθος (πχ να εννοούσες 2:50 αντί για 1:50, ή ότι ποτέ δεν ξεπέρασες τα 160), ή πρόκειται για βόα, ανακόντα και τα σχετικά...
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Ρεκορ βραδυποριας.Μια ωρα και κατι για να περασω το Σχιστο.Τη Μ. Πεμπτη που μας περασε.
Σιγά τα ωά. Μία ώρα για να περάσω το Σχιστό, κάθε μέρα επί 4 μήνες.
Ναι, υπηρέτησα Παλάσκα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρεκορ βραδυποριας.
Μια ωρα και κατι για να περασω το Σχιστο.Τη Μ. Πεμπτη που μας περασε.
Σιγά τα ωά. Μία ώρα για να περάσω το Σχιστό, κάθε μέρα επί 4 μήνες.
Οντως εχεις καλη προυπηρεσια για Mod.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Ρεκορ βραδυποριας.Μια ωρα και κατι για να περασω το Σχιστο.Τη Μ. Πεμπτη που μας περασε.
Ξυλοκαστρο - Αθηνα (μετα απο Πασχα, περνωντας απο τον Ισθμο): 6 ωρες!
Εθνικη (υψος Κηφισσιας) - Αγ.Δημητριος: 2 ωρες (ημαρτον)
-
Καλοκαίρι 2004, Ηράκλειο Κρήτης (κόμβος Παπαναστασίου) - Σητεία, απογευματινές ώρες, με τουρίστες αρκετούς στη διαδρομή & γενικότερα κίνηση (για όσους γνωρίζουν, το κομμάτι Άγιος Νικόλαος - Σητεία είναι οδηγικά πολύ ενδιαφέρον, αλλά έχει πολλές στροφές & αν κολλήσεις πίσω από κανέναν άλλον... την έκατσες!). Χρόνος: 1 ώρα & 52 λεπτά. Αυτοκίνητο: Mazda 323 1,3 sedan του 1981, με 300+ χιλιάδες χλμ (απίστευτο νεύρο & παιχνιδιάρικο κράτημα, ακόμη τον έχω το σκύλο...). Ρυθμός αυτοκτονίας (ήταν μεγάλη ανάγκη). Προσπάθησα να το ξανακάνω πέρυσι το καλοκαίρι με ένα Astra G 1,4, & μάλιστα υπό τις ίδιες συνθήκες & 2 φορές. Κάτω από 2 ώρες, δεν έπεσα... Japan αθάνατη ή μήπως γέρασα, αραγε, & κωλώνω; (μάλλον το ένστικτο της αυτοσυντήρησης είναι )
-
Σήμερα τα ξημερώματα (σχολαστικά ε
-02:25 Αναχώρηση από Π.Φάληρο , Αγ. Αλεξάνδρου 6Χ
-04:10 Δίόδια Ρίου (Πάτρα)Σύνολο 242.3 χλμ
Όλη η διαδρομή το πολύ με με +20-30 από τα εκάστοτε όρια για το φόβο των Ιουδαίων... Παρεπιπτόντως όντως **είχε μπλόκο μετά το 3ο τούνελ της κακιάς σκάλας (περίπου 03:00 το πρωί). **
Θέλω να πω ότι με ανύπαρκτη κίνηση , κινείσαι απρόσμενα γρήγορα. Στη Κορίνθου -Πατρών προσπέρασα 5 νταλίκες , με προσπέρασε μόνο μια Merc με αλβανικές πινακίδες...
Υ.Γ Κατανάλωση 7.1 l/100Km
-
..
-
Πριν λιγες μερες απο ενα χωριο(οποιος θελει το ονομα με pm) πριν την Λειβαδια μεχρι καλλιθεα στην Αγια Ελεουσα 1 ωρα Σαββατο βραδυ.
χιλομετρα απο το σπιτι μεχρι την καλλιθεα ειναι 164 χλμ αλλα απο Αλιαρτο εγω πηγα απο Καστρο αν δεν κανω λαθος ειναι 10 περισσοτερα. -
Μαρινα Αλιμου-φαναρι για παραλιακη (λιγοτερο απο χιλιομετρο) 45-50 λεπτα, Απριλιος 2006. Απο τοτε το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να επισκευθω τα καφεδομαγαζα της περιοχης, ειδικα οταν εχει καλο καιρο...
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
Μαρινα Αλιμου-φαναρι για παραλιακη (λιγοτερο απο χιλιομετρο) 45-50 λεπτα, Απριλιος 2006. Απο τοτε το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να επισκευθω τα καφεδομαγαζα της περιοχης, ειδικα οταν εχει καλο καιρο...Kαι εγώ ερχόμενος από βουλιαγμένης για να βγω ποσειδώνος και να πάω μπότσαρη έκανα 40-50 λεπτά για 1μιση χιλιόμετρο.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν φημίζομαι καθόλου για τον σεβασμό μου στον ΚΟΚ (πλην κόκκινων φαναριών), οπότε με μερικές άλλες παραβάσεις όλα είναι εφικτά.
Όπως;
Αυτοσχέδιοι αγώνες, επικίνδυνοι ελιγμοί, οδήγηση χάριν επίδειξης και εντυπωσιασμού, οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, προσπέραση από δεξιά, αντικανονικό προσπέρασμα, υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση δεικτών κατεύθυνσης, παραβίαση διπλής γραμμής, κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, κλπ κλπ.
Ετσι τα αναφέρει ο ΚΟΚ και με έχουνε γράψει για τα περισσότερα από αυτά. Αλλά δεν είναι τόσο τραγικά όσο ακούγονται...
-
Δεν θα έλεγα ότι ακούγονται τραγικά. Δεν ξέρω πως φαίνονται όμως.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Αυτοσχέδιοι αγώνες, επικίνδυνοι ελιγμοί, οδήγηση χάριν επίδειξης και εντυπωσιασμού, οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, προσπέραση από δεξιά, αντικανονικό προσπέρασμα, υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση δεικτών κατεύθυνσης, παραβίαση διπλής γραμμής, κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, κλπ κλπ.Ετσι τα αναφέρει ο ΚΟΚ και με έχουνε γράψει για τα περισσότερα από αυτά. Αλλά δεν είναι τόσο τραγικά όσο ακούγονται...
Θα σου πω τη γνώμη μου σε 1-1 και πολύ σύντομα, μιας και είμαι σχεδόν γείτονάς σου και μάλλον κατάλαβα ποιο αυτοκίνητο έχεις αφού το βλέπω καμιά φορά στο δρόμο.
Αυτοσχέδιοι αγώνες --> Χμμμ, ανάλογα το πού και το πώς. Σε άδειο δρόμο χωρίς κίνηση δε με απασχολεί. Σφήνες ανάμεσα στα αυτοκίνητα ή αν κολλάς πίσω από άλλους για να προκαλέσεις είναι σφάλμα και με εκνευρίζει αφάνταστα.
Επικίνδυνοι ελιγμοί --> Αν σημαίνει σφήνες που μάλλον αυτό είναι μαζί με χειρόφρενα ή άλλα τέτοια κόλπα, μπορώ να πω ότι με χαλάει γιατί αυτά συνήθως (οι σφήνες) είναι που προκαλούν τα ατυχήματα, έστω και αν δε φαίνονται τελικά στο απολογισμό αφού όλα τα ρίχνουμε στην ταχύτητα. Τα χειρόφρενα δε με χαλάνε, το κάνω κι εγώ καμιά φορά, αλλά μόνο σε σημείο που δεν υπάρχει κόσμος σίγουρα ή που βλέπω ότι δεν υπάρχει κόσμος.
Οδήγηση χάριν επίδειξης και εντυπωσιασμού --> Αυτό μάλλον πάει σε Λιμανάκια ή ΣΕΦ μεριά και δεν μπορώ να πω ότι με απασχολεί ιδιαίτερα, αρκεί να μην τα κάνεις πολύ κοντά σε κόσμο γιατί εκεί είναι και λίγο περίεργοι και κάθονται κοντά να απολαύσουν και στο τέλος την πληρώνουν με ατυχήματα.
Οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή --> Τελείως αόριστη κατηγορία. Με έχουν γράψει κι εμένα στο Φλοίσβο για αυτή την παράβαση ενώ ήμουν μόνος στη μεσαία λωρίδα με 70 στο κοντέρ (άρα 68 πραγματικά αφού τόσο χάνει το κοντέρ μου μέχρι τα 120). Απλά υπήρχε προηγούμενο με τον αστυνομικό αυτό και το πλήρωσα εγώ. Με έγραψε για 88 αντί 68 για να πάρω πόντους, με έγραψε για ζώνη (είχε δίκιο), με έγραψε για αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς φλας και για οδηγήσης χωρίς σύνεση και προσοχή και πήγε να με γράψει για παράνομο παρκάρισμα αφού εκεί που με σταμάτησε απαγορεύεται να παρκάρεις. Τότε, με την απειλή ότι βγάζω το κινητό και τραβάω το όλο σκηνικό και ότι δε γράφει στους άλλους αυτή την παράβαση, με άφησε να φύγω με μόνο 9 πόντους !!!
Προσπέραση από δεξιά --> Φυσιολογικό και αναμενόμενο στην Ελλάδα που αν είσαι νόμιμος περιμένεις να περάσεις από αριστερά αλλά οι αργοί σε κόβουν, οπότε πάντα θα βρεθεί κάποιος να περάσει από δεξιά. Άλλωστε, η πιο γρήγορη λωρίδα είναι η δεξιά, τα έχουμε πει.
Αντικανονικό προσπέρασμα --> Αν το έχεις κάνει πατώντας διπλή γραμμή μόνο δεν έχω πρόβλημα. Αν πας Αντίρριο - Ιωάννινα, όλες οι ευθείες που μπορείς να προσπεράσεις έχουν διπλή γραμμή για να μπορούμε να μαζεύουμε χρήμα. Αν το έχεις κάνει όπως ένας τύπος στον Μαλλιακό που είχε βγει στο αντίθετο και με τα φώτα έβγαζε στην άκρη τους απέναντι (μέχρι που η νταλίκα που ερχόταν έπιασε το μέσο του δρόμου και τον πέταξε τελείως δεξιά) τότε μπορεί να κάνεις ζημιά.
Υπερβολική ταχύτητα --> Εξαρτάται το πού και πώς, αλλά στο 99% του χρόνου δε με ενοχλεί, αρκεί να μην ανεβαίνεις την Αγ. Δημητρίου με 100+ οπότε είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσεις ατύχημα γρήγορα ή αργά.
Μη χρήση δεικτών κατεύθυνσης --> Μερικές φορές μπορεί να την πάθεις και να μην τα χρησιμοποιήσεις λόγω ταχύτητας ή δυσκολίας όπως κρατάς το τιμόνι (στρίβεις, αλλάζεις ταχύτητα και προσπαθείς να αλλάξεις λωρίδα), αλλά γενικά είναι απαράδεκτο να μην τα χρησιμοποιείς.
Παραβίαση διπλής γραμμής --> Αν είναι σε προσπέρασμα και για περιορισμένο χρόνο ή αν οδηγάς με γραμμές σε άδειο δρόμο (το κάνω πολλές φορές) είναι αποδεκτό και επιθυμητό. Αν το κάνεις με άλλους να έρχονται απέναντι και τους πετάς στην άκρη τότε δημιουργείς ατυχήματα.
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα --> Άσχημο αυτό, αλλά αν συνδυάζεται με το παραπάνω δεν υπάρχει πρόβλημα. Τα είπαμε.
Αυτά από εμένα. Προσοχή στην οδήγηση και κυρίως μέσα στην πόλη. Οι ταχύτητες πρέπει να είναι μικρές και η προσοχή αυξημένη. Το 2000 που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο, ανέβαινα την Αγ. Δημητρίου με 100+, αλλά τότε ήταν καλοκαίρι και δεν υπήρχαν τόσα αυτοκίνητα. Τώρα πλέον δεν μπορείς να πας πάνω από 50-60 με ασφάλεια.
Ευχαριστώ.
Αθήνα-Χ σε πόσο? (Χ=Γέφυρα, Γιάννενα, Θεσσαλονίκη κλπ)