-
Είναι κοινή (πασιφανής) διαπίστωση ότι τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί το θέαμα στην F1. Επειδή το αναφέρουμε συχνά σε διάφορα τόπικς, πήρα την πρωτοβουλία να κάνω ένα για να διατυπώνουμε τις σκέψεις μας εδώ.
Σε όλους μας έρχονται ιδέες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την κατάσταση και αναρωτιόμαστε γιατί δεν εφαρμόζει κάτι η FIA. Προφανώς είναι δύσκολα τα πράγματα να ελεγχθούν και κάτι περισσότερο θα ξέρουν αυτοί.
Αλλά είναι ωραίο να γίνεται κουβέντα.
Μερικές σκέψεις μου είναι:
-
Να βγάλουν τους περιορισμούς στους κινητήρες και να μπορούν να αλλάζουν κινητήρα κάθε αγώνα. Αν υπάρχει πρόβλημα με πολλά άλογα και κατά συνέπεια με την ασφάλεια, ας μειώσουν κι άλλο τη χωρητικότητα αυτών.
-
Να πετάξουν έξω Traction Control και κάθε ηλεκτρονικό τέτοιας φύσεως, για να περάσει λίγο παραπάνω ο έλεγχος στον οδηγό. Παρατηρώ οτι στην έξοδο της στροφής τα πράγματα έχουν γίνει πιο εύκολα και από τα καθημερινά αυτοκίνητα! Πατάνε γκάζι, στρίβουν το τιμόνι και έφυγαν. Πλεόν για να χάσεις τον έλεγχο πρέπει να πατήσεις σε καμια ανωμαλία του εδάφους ή όταν περνάς πάνω από τα κέρμπς. Έχω την εντύπωση οτι τη μεγαλύτερη συμμετοχή οι οδηγοί την έχουν στο φρενάρισμα. Να δούμε κανα τετ α κε, κανά ανάποδο...
-
Αεροδυναμική. Ας απαγορεύσουν περιφερειακά αεροδυναμικά βοηθήματα και ας θέσουν περιορισμούς στις πτέρυγες.
π.χ. στην μπροστά να πούν οτι πρέπει να υπάρχει ένα φτερό με καθορισμένα άνω και κάτω όρια μεγέθους. Οι ομάδες θα καθορίζουν κλίση και σχήμα μόνο δηλαδή. Στην πίσω ας γίνει κάτι ανάλογο. Όλες οι ομάδες κάτι έχουν αντιληφθεί και βάζουν πραγματάκια στην εμπρός πτέρυγα πάνω από τη βασική. Ξήλωμα.
Ας θέσουν σαφή όρια (ελάχιστα και μέγιστα) στο μέγεθος του αμαξιού. Τα μονοθέσια τείνουν να γίνουν σωλήνες. Όλο στενεύουν και μακραίνουν!
Θεωρώ απίστευτο να μην εξαρτάται η απόδοση μιας ομάδας από τον κινητήρα. Αμάξι είναι και ο κινητήρας είναι βασικότατο στοιχείο της ταχύτητάς του. Επίσης με το όριο στροφών δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν και παραπάνω στροφές για το προσπέρασμα.
Ας δούμε επιτέλους και κανα σπασμένο κινητήρα, να έχουμε άγχος. Τώρα ξέρουμε οτι από κινητήρα δε μένεις...
-
-
Είναι κοινή (πασιφανής) διαπίστωση ότι τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί το θέαμα στην F1. Επειδή το αναφέρουμε συχνά σε διάφορα τόπικς, πήρα την πρωτοβουλία να κάνω ένα για να διατυπώνουμε τις σκέψεις μας εδώ.
Σε όλους μας έρχονται ιδέες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την κατάσταση και αναρωτιόμαστε γιατί δεν εφαρμόζει κάτι η FIA. Προφανώς είναι δύσκολα τα πράγματα να ελεγχθούν και κάτι περισσότερο θα ξέρουν αυτοί.
Αλλά είναι ωραίο να γίνεται κουβέντα.
Μερικές σκέψεις μου είναι:
-
Να βγάλουν τους περιορισμούς στους κινητήρες και να μπορούν να αλλάζουν κινητήρα κάθε αγώνα. Αν υπάρχει πρόβλημα με πολλά άλογα και κατά συνέπεια με την ασφάλεια, ας μειώσουν κι άλλο τη χωρητικότητα αυτών.
-
Να πετάξουν έξω Traction Control και κάθε ηλεκτρονικό τέτοιας φύσεως, για να περάσει λίγο παραπάνω ο έλεγχος στον οδηγό. Παρατηρώ οτι στην έξοδο της στροφής τα πράγματα έχουν γίνει πιο εύκολα και από τα καθημερινά αυτοκίνητα! Πατάνε γκάζι, στρίβουν το τιμόνι και έφυγαν. Πλεόν για να χάσεις τον έλεγχο πρέπει να πατήσεις σε καμια ανωμαλία του εδάφους ή όταν περνάς πάνω από τα κέρμπς. Έχω την εντύπωση οτι τη μεγαλύτερη συμμετοχή οι οδηγοί την έχουν στο φρενάρισμα. Να δούμε κανα τετ α κε, κανά ανάποδο...
-
Αεροδυναμική. Ας απαγορεύσουν περιφερειακά αεροδυναμικά βοηθήματα και ας θέσουν περιορισμούς στις πτέρυγες.
π.χ. στην μπροστά να πούν οτι πρέπει να υπάρχει ένα φτερό με καθορισμένα άνω και κάτω όρια μεγέθους. Οι ομάδες θα καθορίζουν κλίση και σχήμα μόνο δηλαδή. Στην πίσω ας γίνει κάτι ανάλογο. Όλες οι ομάδες κάτι έχουν αντιληφθεί και βάζουν πραγματάκια στην εμπρός πτέρυγα πάνω από τη βασική. Ξήλωμα.
Ας θέσουν σαφή όρια (ελάχιστα και μέγιστα) στο μέγεθος του αμαξιού. Τα μονοθέσια τείνουν να γίνουν σωλήνες. Όλο στενεύουν και μακραίνουν!
Θεωρώ απίστευτο να μην εξαρτάται η απόδοση μιας ομάδας από τον κινητήρα. Αμάξι είναι και ο κινητήρας είναι βασικότατο στοιχείο της ταχύτητάς του. Επίσης με το όριο στροφών δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν και παραπάνω στροφές για το προσπέρασμα.
Ας δούμε επιτέλους και κανα σπασμένο κινητήρα, να έχουμε άγχος. Τώρα ξέρουμε οτι από κινητήρα δε μένεις...
-
-
Είναι κοινή (πασιφανής) διαπίστωση ότι τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί το θέαμα στην F1. Επειδή το αναφέρουμε συχνά σε διάφορα τόπικς, πήρα την πρωτοβουλία να κάνω ένα για να διατυπώνουμε τις σκέψεις μας εδώ.
Σε όλους μας έρχονται ιδέες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την κατάσταση και αναρωτιόμαστε γιατί δεν εφαρμόζει κάτι η FIA. Προφανώς είναι δύσκολα τα πράγματα να ελεγχθούν και κάτι περισσότερο θα ξέρουν αυτοί.
Αλλά είναι ωραίο να γίνεται κουβέντα.
Μερικές σκέψεις μου είναι:
-
Να βγάλουν τους περιορισμούς στους κινητήρες και να μπορούν να αλλάζουν κινητήρα κάθε αγώνα. Αν υπάρχει πρόβλημα με πολλά άλογα και κατά συνέπεια με την ασφάλεια, ας μειώσουν κι άλλο τη χωρητικότητα αυτών.
-
Να πετάξουν έξω Traction Control και κάθε ηλεκτρονικό τέτοιας φύσεως, για να περάσει λίγο παραπάνω ο έλεγχος στον οδηγό. Παρατηρώ οτι στην έξοδο της στροφής τα πράγματα έχουν γίνει πιο εύκολα και από τα καθημερινά αυτοκίνητα! Πατάνε γκάζι, στρίβουν το τιμόνι και έφυγαν. Πλεόν για να χάσεις τον έλεγχο πρέπει να πατήσεις σε καμια ανωμαλία του εδάφους ή όταν περνάς πάνω από τα κέρμπς. Έχω την εντύπωση οτι τη μεγαλύτερη συμμετοχή οι οδηγοί την έχουν στο φρενάρισμα. Να δούμε κανα τετ α κε, κανά ανάποδο...
-
Αεροδυναμική. Ας απαγορεύσουν περιφερειακά αεροδυναμικά βοηθήματα και ας θέσουν περιορισμούς στις πτέρυγες.
π.χ. στην μπροστά να πούν οτι πρέπει να υπάρχει ένα φτερό με καθορισμένα άνω και κάτω όρια μεγέθους. Οι ομάδες θα καθορίζουν κλίση και σχήμα μόνο δηλαδή. Στην πίσω ας γίνει κάτι ανάλογο. Όλες οι ομάδες κάτι έχουν αντιληφθεί και βάζουν πραγματάκια στην εμπρός πτέρυγα πάνω από τη βασική. Ξήλωμα.
Ας θέσουν σαφή όρια (ελάχιστα και μέγιστα) στο μέγεθος του αμαξιού. Τα μονοθέσια τείνουν να γίνουν σωλήνες. Όλο στενεύουν και μακραίνουν!
Θεωρώ απίστευτο να μην εξαρτάται η απόδοση μιας ομάδας από τον κινητήρα. Αμάξι είναι και ο κινητήρας είναι βασικότατο στοιχείο της ταχύτητάς του. Επίσης με το όριο στροφών δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν και παραπάνω στροφές για το προσπέρασμα.
Ας δούμε επιτέλους και κανα σπασμένο κινητήρα, να έχουμε άγχος. Τώρα ξέρουμε οτι από κινητήρα δε μένεις...
-
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
- Να βγάλουν τους περιορισμούς στους κινητήρες και να μπορούν να αλλάζουν κινητήρα κάθε αγώνα. Αν υπάρχει πρόβλημα με πολλά άλογα και κατά συνέπεια με την ασφάλεια, ας μειώσουν κι άλλο τη χωρητικότητα αυτών.
Mε τα περισσότερα που έγραψες συμφωνώ εκτός από το παραπάνω
Πιστεύω ότι θα ξενερώσουμε άγρια αν βάλουν 6κύλινδρους ήδη έχουμε ψιλοξενερώσει με τους 8κύλινδρους -
Συμφωνω σε ολα με τον Lord_Rutherford..
Τα σλικ ποτε θα γυρισουν επιτελους??? -
για να μη λεμε οτι μας κατεβει , οι παραγοντες στη σημερινη F1 ειναι: κοστος , θεαμα , ασφαλεια , τεχνολογια , τηλεοραση. αυτοι ειναι σε μεγαλο βαθμο αντικρουομενοι και καποιοι δεν υπηρχαν πριν μερικα χρονια.
οποτε σε καθε προταση που κανετε σκεφτειτε τους ολους. εγω πιστευω πως πρεπει να περιμενουμε το 2008 που θα φυγει το TC και τοτε να δουμε σε τι βαθμο εχει αυτο θετικο αποτελεσμα για το θεαμα.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
για να μη λεμε οτι μας κατεβει , οι παραγοντες στη σημερινη F1 ειναι: κοστος , θεαμα , ασφαλεια , τεχνολογια , τηλεοραση. αυτοι ειναι σε μεγαλο βαθμο αντικρουομενοι και καποιοι δεν υπηρχαν πριν μερικα χρονια.οποτε σε καθε προταση που κανετε σκεφτειτε τους ολους. εγω πιστευω πως πρεπει να περιμενουμε το 2008 που θα φυγει το TC και τοτε να δουμε σε τι βαθμο εχει αυτο θετικο αποτελεσμα για το θεαμα.
Τηλεόραση: Σίγουρα καλύτερα
Τεχνολογία: Ο περιορισμός στην αεροδυναμική δε νομίζω πως θα έχει σοβαρό αντίκτυπο. Άλλωστε στα πολιτικά αμάξια όλες αυτές οι πατέντες πάνε άχρηστες.
Ασφάλεια: Μια χαρά ασφάλεια.
Θέαμα: Πολύ καλύτερο
Κόστος: Αυτό είναι μεγάλο ανέκδοτο. Κόψανε τους κινητήρες και όσα χρήματα ήταν να πάνε εκεί έχουν φύγει στην αεροσυναμική. Ακόμα και σε όλα να βάλουν περιορισμούς οι ομάδες θα βρούν τρόπο να ξοδέψουν τα χρήματά τους.Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δεν παγώνουν την εξέλιξη των ελαστικών. Ας μην τα βελτιώσουν άλλο.
-
I could not agree more.... Η κατεύθυνση πρέπει να είναι: Κατάργηση ηλεκτρονικών. Μείωση της αεροδυναμικής πρόσφυσης (λέγε με φτερούγες), αύξηση της μηχανικής (λέγε με λάστιχα). Περισσότερη ελευθερία στους κανονισμούς της εξέλιξης (αυτό για να έχουμε ανακατατάξεις από τη μία σεζόν στην άλλη). Μέσες-άκρες, νομίζω ότι ο καθένας ξέρει τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση.
Όσο για το κόστος, για να μην αυξάνεται η ψαλίδα 'μικρών'- 'μεγάλων' ας βάλουν 'salary cap' και κάθε χρόνο τα χρήματα που δίνονται bonus στις ομάδες να δίνονται αντίστροφα από την κατάταξη τους.
Όσο για τους οδηγούς, αυτό που είπε ο Κλάρκσον σε μια εκπομπή στον Button. Μικρότεροι συμβόλαια και μεγάλα bonus νίκης. Να δούμε μετά αν προσπερνάνε...
-
- να μειωθει το grip.δεν παιζει ρολο πως,το σημαντικο ειναι να μειωθει
- να αυξηθει το slipstreaming.ετσι & καταφερεις να μπεις στο 'πεδιο' του αλλου,να μπορεις να μαζεψεις πολλα χιλιομετρα.ετσι θα φανει & αν ξερει να φρεναρει στο τελος
- να καταργηθει ο ανεφοδιασμος.ελευθερια μεγαλυτερη στους κινητηρες,με μοναδικο φρενο τα καυσιμα που θα εχουν απο την αρχη του αγωνα.σου δινω πχ τοσα λιτρα,κοψε το κεφαλι σου να τα βγαλεις περα (καποτε ετσι ηταν παντως).θελεις V12?u welcome.θελεις V50?u welcome ξανα.πλεον ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να αναδειχθει το ταλεντο των μηχανικων.
-
To grip είναι ήδη μειωμένο. Τα grooved λάστιχα ακριβώς αυτό το σκοπό έχουν, να μειώσουν το εμβαδό της επιφάνειας του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με το δρόμο. Τα προηγούμενα χρόνια βέβαια, η εξέλιξη των ελαστικών είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο που τα grooved λάστιχα είχαν περισσότερο grip από ότι τα τελευταία slicks που φορούσαν οι ομάδες στο τέλος της δεκαετίας του 90. Ειδικά φέτος όμως, το grip είναι αρκετά μειωμένο σε σχέση με τις τελευταίες χρονιές, αφού τα Bridgestone καμμία σχέση δεν έχουν με τα περσινά. Τα φετινά είναι σαν ξύλα, ακριβώς για να μειωθεί το grip και να αυξηθεί η αξιοπιστία τους. Άρα ΔΕΝ χρειάζεται μείωση του grip για να έχουμε θέαμα, μάλλον το αντίθετο χρειάζεται.
Σε έναν ιδανικό κόσμο για τους θεατές και τους αγωνιζόμενους, τα μονοθέσια θα έπρεπε να είχαν χοντρά σλικς με πολύ grip, πολύ λιγότερο 'aero' με έμφαση στην κατάργηση των diffusers που εκτός από την παροχή περισσότερης αεροδυναμικής πρόσφυσης ευθύνονται για τους στροφιλισμούς του αέρα πίσω από το μονοθέσιο με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο πίσω να κάνει slipstreaming (χάνει όλο το downforce ο πίσω άμα πλησιάσει πολύ τον προπορευόμενο) και τέλος έλεγχο στην απόδοση των κινητήρων όχι με περιορισμό του πού θα στροφάρουν, αλλά στα χαρακτηριστικά του κυβισμού/κυλινδρισμού τους. Προτιμώ unrestricted V6 2 λίτρων παρά φιμωμένους V8 2,4.
Όλα αυτά καλά είναι, αλλά πλέον είναι πολύ politically INcorrect. Mετά το χαμό του Senna, στην F1 κυριάρχησε μια υστερία με την 'ασφάλεια' η οποία έχει καταντήσει την F1 να έχει σταδιακά αποτάξει ακριβώς όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που την όριζαν μέχρι και πριν λίγα χρόνια, όπως για παράδειγμα τεχνολογική πρόοδος, οδηγική τελειότητα, εφευρετικότητα. Είχαμε και αυτήν την εισροή των μεγάλων κατασκευαστών οι οποίοι ξεκάθαρα δήλωσαν πως βλέπουν την F1 σαν μέσο προβολής της τεχνολογικής τους υπεροχής και γι αυτό σήμερα βλέπουμε να είναι νόμιμα τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και να έχει αφεθεί στους οδηγούς μόνο η ευθύνη του να φρενάρουν και να στρίβουν το τιμόνι.
Παράλληλα, στο βωμό της 'ασφάλειας', η FIA έχει θυσιάσει την οδηγική τέχνη με συνολικό καθορισμό τεχνικών προδιαγραφών για τα μονοθέσια ούτως ώστε αυτά να μην μπορούν να κουβαλήσουν μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή, ενώ διατήρησε στο ακέραιο την ικανότητά τους να έχουν τρομερές ικανότητες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και τελικής στις ευθείες. Επίσης ένα μονοθέσιο εκτός γραμμής μέσα σε μια στροφή είναι καταδικασμένο λόγω ελαχιστοποιημένου μηχανικού grip. Με αυτόν τον τρόπο, αποτρέπει τους οδηγούς να δοκιμάζουν 'παράτολμες' ενέργειες στα φρένα για προσπέρασμα, αφού σχεδόν οτιδήποτε γίνει εκτός γραμμής θα καταλήξει σε έξοδο, σε σπινάρισμα ή σε απώλεια θέσης από τους επερχόμενους οδηγούς.
Αν η FIA άφηνε τους κανονισμούς κατά τέτοιον τρόπο που θα ενθαρρύνονταν τα προσπεράσματα, υπάρχει ο φόβος της σύγκρουσης η οποία θα γίνει με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφή από ό,τι σήμερα, οπότε και η κατάσταση που θα ακολουθήσει είναι εν δυνάμει πιο επικίνδυνη για τον τραυματισμό των εμπλεκόμενων πιλότων και κυρίως της τσέπης του Μπέρνι και της εικόνας των myearthdream αυτοκινητοβιομηχανιών. -
Κάτι πρέπει να γίνει άμεσα στην F1 γιατί η φέτος η βαρεμάρα κυριαρχεί...
Αποτέλεσμα της γελοίας φετινής χρονιάς είναι ότι ανεβαίνουν στο βάθρο συνέχεια τα ίδια άτομα..Προσπεράσματα δε γίνονται ποτέ και εγκαταλείψεις δε γίνονται ούτε καν από σπασμένους κινητήρες..
Εγώ πλέον βαρέθηκα τόσο πολύ που βλέπω την εκκίνηση και μετά το ξαναβάζω στο τέλος να δω τον τερματισμό...
Αφού ξέρω ότι ενδιάμεσα δε θα συμβεί σχεδόν τίποτα... -
-
καταστροφη.... , τα κινητρα του ειναι επικινδυνα για την F1.
-
Σιγά μη γίνει τίποτα από όλα αυτά.
-
Αυτό που θέλουν είναι η καταστροφή της F1, εμείς θέλουμε μοτέρ 12V 4000 cc και να γυρίζουν στις 30.000 rpm , καλά ξέρω υπερβολή, αλλά αυτό αρέσει σε εμάς, και όχι 2200 cc, στις 10000 rpm, ΟΥΣΤ ΡΕ.
-
Ο χρήστης ATHEL έγραψε:
Αυτό που θέλουν είναι η καταστροφή της F1, εμείς θέλουμε μοτέρ 12V 4000 cc και να γυρίζουν στις 30.000 rpm , καλά ξέρω υπερβολή, αλλά αυτό αρέσει σε εμάς, και όχι 2200 cc, στις 10000 rpm, ΟΥΣΤ ΡΕ.και εγώ την ίδια γνώμη έχω αλλά μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα
μπορεί να βάλουν και τετρακύλινδρους και να είναι μαμάτοι πχ:
Youtube Video -
Γαματο ρε...2,2 turbo diesel σε F1..
Επισης μπορουν να σηκωσουν κανα 2 μετρα το πατωμα απο το εδαφος να βαλουνε και λαστιχα απο monster truck και να κανουν αγωνες Last man standing wins..
Πολυ φοβαμαι οτι η F1 μονο προς το (πολυ) χειροτερο θα αλλαξει μεχρι να σβησει εντελως. -
Να αντέχει ο κινητήρας για 5 αγώνες....
Στο MotoGP οι Ducati στροφάρουν με ευκολία στις 19.500 στροφές.
Δεν γνωρίζω κανένα μηχανοκίνητο άθλημα όπου ο κινητήρας σφραγίζεται και αν αλλαχτεί πριν τον αγώνα (πέρα των πρωταθλημάτων της ΦΙΑ) τιμωρείται τόσο η ομάδα όσο και ο οδηγός.
Αν με ενδιέφερε τόσο πολύ το περιβάλλον θα παρακολουθούσα αγώνες ποδηλάτου ή στίβο. Αν και στα συγκεκριμένα αθλήματα τα τοξικά κατάλοιπα είναι πολύ χειρότερα από το CO2 των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Τι βυρήλλιο και πράσινα άλογα..... ΝΤΟΠΑ και Άγιος ο ΘΕΟΣ
Εν τω μεταξύ ο Bernie αποκρύπτει ακόμα και τα πολύ βασικά. Ο λόγος που οι κινητήρες της Φ1 δεν έχουν ένα υψηλότερο επίπεδο μεταφοράς τεχνολογίας είναι λόγω των γελοίων περιορισμών του (αυλοί σταθερού μήκους όχι στο RAM-AIR effect, όχι οτιδήποτε άλλο από 4 βαλβίδες, όχι οβάλ πιστόνια, υπερσυμπιεστές, συστήματα ανάφλεξης καυσίμου χωρίς τους κλασσικούς αναφλεκτήρες (μπουζί) κ.λπ.).
Τώρα προσπαθεί να κρατήσει στο παιγνίδι (για να αρπάξει και άλλο χρήμα) τους Ιάπωνες που έχουν την πρωτοπορεία στα Hubrid και ομιλεί για μηχανισμούς ενίσχυσης της απόδοσης για να είναι πιο εύκολο το προσπέρασμα. Γιατί μήπως αυτός που θα είναι το θύμα του προσπεράσματος δεν θα ενεργοποιήσει το δικό του σύστημα ενίσχυσης για να αποφύγει το κακό......
Έχεις τα παπάρια Bernie.
Απαγόρευσε ή τα diffusers ή τις πτέρυγες και θέσε μέγιστο όριο downforce
όσο το βάρος του μονοθεσίου.Περιόρισε την κατανάλωση ενέργειας και όχι τους κινητήρες και άσε τους κατασκευαστές να παίξουν με την απόδοση εφόσον θέλεις η Φ1 να είναι εμπρός.....
Ζήτα από την Bridge να προμηθεύει ελαστικά για το σύνολο της διάρκειας του αγώνα (εφόσον το θέλουν οι ομάδες) και κατάργησε την λαλακία των δύο τύπων ελαστικών που δεν επιτρέπει στο Monaco το θεωρητικό υπό βροχή κάποιος να ξεκινήσει με γεμάτο ρεζερβουάρ και να μην περάσει για πιτ-στοπ.
Άσε πλήρως ελεύθερα τα συστήματα πέδησης με μόνο περιορισμό ότι η μέγιστη πέδηση δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 4g χωρίς να επιτρέπονται εξωτικά υλικά.
Ναι στα energy recovery systems.
Ναι στην 4 κίνηση εφόσον θα αυξηθεί το grip.
Οχι στην standard ECU
-
Εβλεπα κατι βιντεακια στο youtube και πραγματικα εχω καιρο να θυμηθω αγωνες που να ειχανε αγωνια μεχρι την τελευταια στροφη και πραγματικες μαχες μεσα στην πιστα και οχι αγωνες τακτικης 'να παρουμε κανα ποντο' και τετοιου ειδους λογικες. Μια πιο ελευθερη λογικη στην κατασκευη των μονοθεσιων με περιορισμους στα καυσιμα και στην αεροδυναμικη θα εκαναν το αθλημα πιο ενδιαφερον..
Πχ Βαλε οτι κινητηρα θες V12, V10 καντον και 5000 κυβικα αλλα θα κανεις ενα πιτ στοπ μονο. -
Ας είχανε περιορισμό στην κατανάλωση πχ με 200 λίτρα καύσιμο για όλο τον αγώνα, κι ας βάζανε ελεύθερη την επιλογή του κινητήρα. Επίσης θα ήθελα μεγαλύτερη ελευθερία στα ελαστικά. Με τους περιορισμούς που βάζουνε τώρα πχ V8 90μοιρών, όριο στροφών, όλες οι ομάδες έχουν περίπου τον ίδιο κινητήρα σε απόδοση.
-
Περι κανονισμών και θεάματος