Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 16
    • 17
    • 4 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    104
    323
    4562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      Δεν ρωτάω για τα χιλιόμετρα (στον κάθε οδηγό διαφέρει πολύ, όπως και σε κάθε αυτοκίνητο), αλλά για το αν υπάρχει συσχέτιση φθοράς - μαλακού πεντάλ.

      Το πόσο μαλακό ή σκληρό είναι το πεντάλ εξαρτάται απο δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ο μοχλικός μηχανισμός. Κρατώντας τις άλλες παραμέτρους ίδιες, οσο μεγαλύτερη διαδρομή έχει το πενταλ τόσο πιό μαλακό θα είναι.

      Το δεύτερο είναι η σκληρότητα του πλατώ. Σκληρό πλατώ=μεγάλη δύναμη στο πεντάλ. Το πόσο σκληρό θα είναι το πλατώ εξαρτάται απο την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.

      Συνήθως στα μικρά αυτοκίνητα πόλης για να είναι πιό ελαφρύ το πεντάλ επίτηδες το πλατώ είναι οριακό για τη δύναμη του αυτοκινήτου. Αν ο οδηγός το ζορίζει με απότομες εκκινήσεις και απότομες αλλαγές μπορεί να ζεσταθεί και να αρχίσει αναιπέσθητα να πατινατει και τότε αρχίζει να φθείρεται πολύ γρήγορα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
        Δεν ρωτάω για τα χιλιόμετρα (στον κάθε οδηγό διαφέρει πολύ, όπως και σε κάθε αυτοκίνητο), αλλά για το αν υπάρχει συσχέτιση φθοράς - μαλακού πεντάλ.

        Προσωπικά δεν ξέρω που κολλάει. Αλλά ακόμα και στο service όταν παραπονέθηκα για την γρήγορη φθορά του συμπλέκτη, αυτό μου είπαν.
        Ίσως έγκειται στο γεγονός ότι επειδή είναι πολύ μαλακά τα πετάλια, μπορεί ακόμα κι όταν ακουμπάς το συμπλέκτη, αυτός να αποσυμπλέκει έστω και λίγο και να τρώς το συμπλέκτη τσάμπα χωρίς να το καταλαβαίνεις. Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει, όμως ακόμα κι έτσι παραμένει μόνο μια ικασία.

        Δηλαδή αυτή η συσχέτηση οφείλεται περισσότερο στον οδηγό και στους χειρισμούς που κάνει, παρά σε κάποια μηχανολογική σχέση που ενώνει αυτά τα 2 γεγονότα.
        Σίγουρα όμως κάποιος θα ξέρει περισσότερα από μένα, οπότε ίσως να μας δώσει τα φώτα του.

        ΥΓ:Ακόμα κι έτσι πάντως, προτιμώ τα μαλακά πετάλια μιας και κάνουν πιο ξεκούραστο το αμάξι στην κίνηση.Όλα τα άλλα περί αίσθησης, πιστεύω ότι είναι περισσότερο στο μυαλό μας και λιγότερο στην ουσία=>με λίγη συνήθεια, ούτε που θα καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ πετάλ με αίσθηση και χωρίς αίσθηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solaris2k6 last edited by

          Καλησπέρα...

          Έχω ένα Golf GT 170hp από τον Φεβρουάριο και έχω κάνει 5000km.

          Όλο τον Χειμώνα ήμουνα με κλειστά τα παράθυρα και γενικά δεν άκουγα τίποτα...

          Τώρα το καλοκαίρι που ανοίγω τα παράθυρα .. ακούω έντονα τις αλλαγές ταχυτήτων

          Τι θέλω να πω......

          Με το που κάνω σύμπλεξη - αποσύμπλεξη ακούγεται ένα ΤΣΑΚ... από μπροστά...

          και μερικές φορές ένας μικρός μεταλλικός θόρυβος.... Το αμάξι δεν κλωτσάει για να πεις ότι το κάνω λάθος...

          Αυτό είναι πρόβλημα???? ή έτσι κάνει?

          Για να μην κάνει κανέναν θόρυβο... θα πρέπει να κάνω εκνευριστικά αργή σύμπλεξη - αποσύμπλεξη

          Υπάρχει περίπτωση να έχει φθαρεί δίσκο - πλατό.... ή το σασμάν?

          Μοίπος απλά θέλει κάποιο καλιμπράρισμα.?????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Δεν είναι ο συμπλέκτης. Τσεκάρισε αν το κάνει και στο πάτα-άσε του γκαζιού, με ταχύτητα μέσα (πρέπει να το κάνει). Είναι ένα μικρό 'συμπλεκτάκι' που εμπλέκει-απεμπλέκει τον κομπρέσσορα στο σύστημα τροφοδοσίας. Σε όλα τα TSi που έχω οδηγήσει ακούγεται έτσι όπως περιγράφεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              solaris2k6 last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
              Δεν είναι ο συμπλέκτης. Τσεκάρισε αν το κάνει και στο πάτα-άσε του γκαζιού, με ταχύτητα μέσα (πρέπει να το κάνει). Είναι ένα μικρό 'συμπλεκτάκι' που εμπλέκει-απεμπλέκει τον κομπρέσσορα στο σύστημα τροφοδοσίας. Σε όλα τα TSi που έχω οδηγήσει ακούγεται έτσι όπως περιγράφεις.

              Όχι δεν είναι αυτό... το γνωρίζω αυτό που λες... εγώ λέω ότι το κάνει μόλις γίνεται η σύμπλεξη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Μόλις γίνεται η σύμπλεξη ή μόλις γίνεται η αλλαγή (πατημένος συμπλέκτης ακόμα, απλά μετακινείς π.χ. από 2α σε 3η);

                Αν μιλάς για την αλλαγή, ακριβώς τον ίδιο ήχο ακούω και εγώ στο Leon μου, από την 1η ημέρα κιόλας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  solaris2k6 last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Μόλις γίνεται η σύμπλεξη ή μόλις γίνεται η αλλαγή (πατημένος συμπλέκτης ακόμα, απλά μετακινείς π.χ. από 2α σε 3η);

                  Αν μιλάς για την αλλαγή, ακριβώς τον ίδιο ήχο ακούω και εγώ στο Leon μου, από την 1η ημέρα κιόλας.

                  Όχι ... μιλάω για όταν αφήνω το πόδι μου από τον συμπλέκτη. Και για να είμαστε ξεκάθαρη... το αμάξι δεν κλωτσάει για να πεις ότι το κάνω λάθος. Απλά φοβάμαι ... μιας και του έχω κάνει 5000km σχετικά με γκαζάκια και γρήγορες αλλαγές... μην τυχόν και θέλει επισκευή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikox last edited by

                    Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:

                    Μόλις γίνεται η σύμπλεξη ή μόλις γίνεται η αλλαγή (πατημένος συμπλέκτης ακόμα, απλά μετακινείς π.χ. από 2α σε 3η);

                    Αν μιλάς για την αλλαγή, ακριβώς τον ίδιο ήχο ακούω και εγώ στο Leon μου, από την 1η ημέρα κιόλας.

                    Όχι ... μιλάω για όταν αφήνω το πόδι μου από τον συμπλέκτη. Και για να είμαστε ξεκάθαρη... το αμάξι δεν κλωτσάει για να πεις ότι το κάνω λάθος. Απλά φοβάμαι ... μιας και του έχω κάνει 5000km σχετικά με γκαζάκια και γρήγορες αλλαγές... μην τυχόν και θέλει επισκευή

                    Εγώ έχω ένα astra 1.6T και κάνει ένα παρόμοιο θόρυβο μ' αυτόν που αναφέρεις, μόνο που σε εμένα το κάνει μόνο την πρώτη φορά που θα ξεκινήσω με σβηστό τον κινητήρα και μόνο στην αλλαγή από 1η σε 2α με το άφημα του συμπλέκτη, ακούγεται κάπως σαν 'κλανκ'. Και είναι κάτι που το κάνει από την πρώτη μέρα. Με την πρώτη ευκαιρία θα ρωτήσω στην αντιπροσωπεία, και καλό θα ήταν να κάνεις και συ το ίδιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:

                      Μόλις γίνεται η σύμπλεξη ή μόλις γίνεται η αλλαγή (πατημένος συμπλέκτης ακόμα, απλά μετακινείς π.χ. από 2α σε 3η);

                      Αν μιλάς για την αλλαγή, ακριβώς τον ίδιο ήχο ακούω και εγώ στο Leon μου, από την 1η ημέρα κιόλας.

                      Όχι ... μιλάω για όταν αφήνω το πόδι μου από τον συμπλέκτη. Και για να είμαστε ξεκάθαρη... το αμάξι δεν κλωτσάει για να πεις ότι το κάνω λάθος. Απλά φοβάμαι ... μιας και του έχω κάνει 5000km σχετικά με γκαζάκια και γρήγορες αλλαγές... μην τυχόν και θέλει επισκευή

                      Άκυρον τότε! Καλά θα κάνεις να ρωτήσεις, αν και δεν πιστεύω να είναι τίποτα σοβαρό!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Γενικά έχω παρατηρήσει οτι σε μερικά αμάξια η σύμπλεξη-αποσύμπλεξη δεν ειναι εντελώς 'βουβή' διαδικασία.

                        Π.χ. στο δικό μου και στου πατέρα μου, αν με νεκρά πατήσεις συμπλέκτη και τον αφήσεις απότομα, με ανοιχτά παράθυρα θα ακούσεις ενα ελαφρύ 'τακ' κάπου απο μπροστά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sonath last edited by

                          GT 17.000 χλμ

                          Σε μπερδεύει ο compressor...

                          Ο θόρυβος που ακούς κατά τη σύμπλεξη και την αποσύμπλεξη είναι οκ.

                          Τίποτα το ιδιαίτερο...

                          Αν εξακολουθείς να έχεις αμφιβολίες, --> συνεργείο

                          Εκτός φυσικά αν το έχεις σκίσει...

                          τότε ατύχησες...

                          αν τις καρφώνεις, αν δεν το αφήνεις να κρυώσει μετα από 'απολαυστική' βόλτα, αν με το που το ανάψεις το πρωί παίζεις συνέχεια στα κόκκινα...

                          ε τότε....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Αφου τα Γερμανικα δεν χαλανε ρε παιδια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Ο χρήστης sonath έγραψε:
                              Εκτός φυσικά αν το έχεις σκίσει...

                              τότε ατύχησες...

                              αν τις καρφώνεις, αν δεν το αφήνεις να κρυώσει μετα από 'απολαυστική' βόλτα, αν με το που το ανάψεις το πρωί παίζεις συνέχεια στα κόκκινα...

                              ε τότε....

                              Χάνεις τη διετή εγγύηση της VW αν το έχεις 'σκίσει';

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                Αφου σε μαστιγωσουν πρώτα, μετα περνας απο το γκισε και παραδισεις την εγγυηση σου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tommaso last edited by

                                  ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ GOLF TSI ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ..
                                  ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 13500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.
                                  ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΤΕ ΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΙΤΕ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ
                                  ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΜΕ ΓΕΡΑΝΟ ΣΤΟ SΕRVICE ΤΗΣ ΚΑΡΕΝΤΑ.

                                  ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ.
                                  ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ IMOBILAIZER KAI STA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.
                                  ΑΝΗΣΥΧΩ ΠΟΛΥ .ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΠΩς ΤΟ TSI ME ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
                                  ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ?
                                  ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ STO SERVICE.

                                  ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ?
                                  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Εγώ έχω ακούσει ότι αν έχεις σκίσει το γκολφ και σου βγάλει πρόβλημα, είναι προτιμότερο να πας στην αντιπροσωπεία με ένα φίλο ή συγγενή σου.
                                    Αν πας μόνος, σε μαστιγώνουν, πράγμα πολύ ζόρικο.
                                    Αν πας με άλλον, σας βάζουν να ρίχνετε σφαλιάρες ο ένας στον άλλο φωνάζοντας 'ΕΙΜΑΙ Μ@Λ@Κ@Σ'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      Ολα τα αυτοκινητα μπορουν να παρουσιασουν καποιο περιεργο προβλημα. Απλα απαιτησε να στο φτιαξουν σωστα και φετος, εφοσον εισαι εντις εγγυησης.

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        piii last edited by

                                        Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                        Ολα τα αυτοκινητα μπορουν να παρουσιασουν καποιο περιεργο προβλημα. Απλα απαιτησε να στο φτιαξουν σωστα και φετος, εφοσον εισαι εντις εγγυησης.

                                        +1000

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                                          ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ.
                                          [b]ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ IMOBILAIZER KAI STA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.

                                          ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ?
                                          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!

                                          Να φροντίσεις να έχεις καταγεγραμμένες όλες τις εργασίες και επισκέψεις στο σέρβις, και να καταγράψεις και τι πράγματα σου λένε εκεί. Τουλάχιστον να είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι ελέφαντας βρε αδερφέ!

                                          Άποψή μου αν έχεις αμφιβολίες αφού φτιαχτεί να το πας και σε άλλο συνεργείο για να βεβαιωθείς ποιο μπορεί να ήταν το πρόβλημα και να μάθεις επίσης από τα συνεργεία αν το πρόβλημα είναι διαδεδομένο.

                                          Δεν νομίζω να φταίει το μοντέλο, τέτοια προβλήματα συμβαίνουν παντού. Μην στεναχωριέσαι και μην απελπίζεσαι εφ'όσον είσαι εντός εγγύησης. Με σωστή τακτική και λίγη σύνεση, όλα θα λυθούν 'αναίμακτα'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Ε ναι, στις Alfa Romeo σου αλλάζουν 3-4 φορές την μονάδα του imobillizer και στο τέλος πετυχαίνεις την σωστή

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 4 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr