-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η Romeo Ferraris δεν είναι χθεσινή πάντως (έχει πάνω από 50 χρόνια ιστορία στην προετοιμασία αγωνστικών και στο tuning) και δεν έχει σχέση ούτε με Δάρα...ούτε με ΠατσουρέαΤο tuning των 190-200 ίππων καλύπτεται από τριετή εγγύηση πάντως.
http://www.romeoferraris.comΤο Romeo Ferraris 500 Monza των 260 ίππων είναι ....un altra storia και θα κοστίζει πάνω κάτω 60 χιλιάδες ευρώ.
αλλο το 190-200 που ειναι κατι λιγο παραπανω απο το εργοστασιακο (γιατι το μοτερ αυτο βγαινει και με 180 απο το εγοστασιο οπως καλα ξερεις, εστω και για περιορισμενο αριθμο ηρεμων οδηγων) και αλλο τα 260.
σε ειδικη ισχυ ξεπερναει οτιδηποτε μπορω να σκεφτω απο αυτοκινητο παραγωγης
(185 αλογα στο λιτρο )τα αγωνιστικα αυτοκινητα αν δε κανω λαθος δε βγαζουν 300.000 χλμ οπως ενα αυτοκινητο δρομου, αν το εφτιαξαν με αυτη τη λογικη (που μαλλον αυτο εκαναν) παω πασο
-
300.000 χλμ κανενα σπορ turbo δν βγαζει οσα εχω ακουσει δηλ.
θελουν τα παντα αλαγμα μετα απο 200,000 χλμ
τουλαχιστον πιο παλια -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
300.000 χλμ κανενα σπορ turbo δν βγαζει οσα εχω ακουσει δηλ.
θελουν τα παντα αλαγμα μετα απο 200,000 χλμ
τουλαχιστον πιο παλιαμωρε βγαζουν ακομα και ας αλλαξουν πολλα ή λιγα πραγματα (υπαρχουν παιδια στο φορουμ με 1.8Τ) , αλλα με 185 αλογα/λιτρο αυτα τα πραγματα φοβαμαι οτι θα χαλανε συνεχεια και πολυ πριν τα 300 θα ραγισει και κανα μπλοκ
και μη μου πεις οτι εχει αλλο μπλοκ το συγκεκριμενο
αυτο το αυτοκινητο ειναι ξεκαθαρα βολταδικο ή προορισμενο για καποιο ενιαιο δεν ειναι αυτοκινητο για να κανεις τη δουλεια σου, θα θελει συνεχεια συντηρηση
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η Romeo Ferraris δεν είναι χθεσινή πάντως (έχει πάνω από 50 χρόνια ιστορία στην προετοιμασία αγωνστικών και στο tuning) και δεν έχει σχέση ούτε με Δάρα...ούτε με ΠατσουρέαΤο tuning των 190-200 ίππων καλύπτεται από τριετή εγγύηση πάντως.
http://www.romeoferraris.comΤο Romeo Ferraris 500 Monza των 260 ίππων είναι ....un altra storia και θα κοστίζει πάνω κάτω 60 χιλιάδες ευρώ.
O κινητήρας είναι ο t-jet της fiat?
Tι αλλάγές έχει υποστεί??? -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Καλα ρε παιδια μην τρελαθουμε κιολας 500 αρακι και πηγαινει σαν ferrari καταλαβαινετε τι χερας πρεπει νασαι για να το πας και φυσικα δεν νομιζω να στριβει αλλα επισης τι κοστος εχει αν ειναι να παρω 500 αξιας s3 ας μου λειπει
ααααα και μην ξεχναμε μιλαμε για ιταλικο 1400 που πιανει 250 τα σχολια περι αξιοπιστιας δικα σαςΔΕΝ πηγαίνει σαν Ferrari φυσικά... είναι πάνω σε ράουλα για αυτό ανεβλαζει σαν τρελό.
-
Ο χρήστης tzak έγραψε:
35 ευρω με τα μεταφορικα απο e bay παιδια.Αυτά που είδα εγώ στο e-bay είναι για Αbarth 500 (και καλά).Αλλά μου φάνηκαν πολύ κοντά σε μήκος.Όσο ειναι η πόρτα του Punto ας πούμε.Και τα έχει σε 3 χρώματα.Τα ίδια λέμε;;
-
Παίδες, ο 1750TBi κινητήρας θα μπει τελικά στο Punto facelift;
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Παίδες, ο 1750TBi κινητήρας θα μπει τελικά στο Punto facelift;όχι
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Παίδες, ο 1750TBi κινητήρας θα μπει τελικά στο Punto facelift;
όχι
Τουλάχιστον έκδοση με 200 άλογα θα υπάρξει;
-
Εδώ αξίζει να βγώ off λέγοντας ότι πάλι ο Ιταλός έχει βάλει τα γυαλιά στον συναγωνισμό!
΄Και χωρίς αλχημείες με κομπρέσορες! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εδώ αξίζει να βγώ off λέγοντας ότι πάλι ο Ιταλός έχει βάλει τα γυαλιά στον συναγωνισμό!
΄Και χωρίς αλχημείες με κομπρέσορες!οι αλλοι με αλχημιες θεωρεις οτι βγαζουν τα αλογα τους?
με το τουρμπο τα βγαζουν κι αυτοι το κομπρεσσορα τον εχουν χαμηλα για να μη λαγκαρει (οπως κανουν οι ιταλοι που βαζουν τα γυαλια )στη μεγιστη ιπποδυναμη δεν υπαρχει καμια αλχημεια, μονο τουρμπο
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εδώ αξίζει να βγώ off λέγοντας ότι πάλι ο Ιταλός έχει βάλει τα γυαλιά στον συναγωνισμό!
΄Και χωρίς αλχημείες με κομπρέσορες!Μα και βέβαια....τι λέμε τόσο καιρό.
Και εκτός των άλλων το compressore και δη σε συνδυασμό με turbo είναι ξεπερασμένο τεχνολογικά, όταν μάλιστα υπάρχει η σύγχρονη λύση της διπλής σειριακής υπερτροφοδότησης όπως ο 1.9TST, o 23d και ο 35i, αν και αυτό υπό όρους γιατί η διπλή σειριακή υπερτροφοδότηση χρειάζεται για ιπποδυνάμεις άνω των 140ίππων/λίτρο για τα βενζινοκίνητα και άνω των 100ίππων/λίτρο για τα diesel ειδάλλως άχρηστη είναι και αυτή και απλά προσθέτει βάρος και αυξάνει το κόστος. Όπως στην περίπτωση του 35i της BMW που με 102 ίππους/λίτρο κατάλαβαν ότι τέτοια ειδική ισχύ επιτυγχάνεται και από μόνο ένα turbo και έτσι τον ανανέωσαν καταργώντας το 2ο turbo.... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εδώ αξίζει να βγώ off λέγοντας ότι πάλι ο Ιταλός έχει βάλει τα γυαλιά στον συναγωνισμό!
΄Και χωρίς αλχημείες με κομπρέσορες!οι αλλοι με αλχημιες θεωρεις οτι βγαζουν τα αλογα τους?
με το τουρμπο τα βγαζουν κι αυτοι το κομπρεσσορα τον εχουν χαμηλα για να μη λαγκαρει (οπως κανουν οι ιταλοι που βαζουν τα γυαλια )στη μεγιστη ιπποδυναμη δεν υπαρχει καμια αλχημεια, μονο τουρμπο
Παρεξήγηση. αλχημείες =εύκολη λύση +κόστος +βάρος.
Εντάξει Οσις ,δεν είπα ότι είναι αργα η σέρνονται τα γερμανικά! -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εδώ αξίζει να βγώ off λέγοντας ότι πάλι ο Ιταλός έχει βάλει τα γυαλιά στον συναγωνισμό!
΄Και χωρίς αλχημείες με κομπρέσορες!Μα και βέβαια....τι λέμε τόσο καιρό.
Και εκτός των άλλων το compressore και δη σε συνδυασμό με turbo είναι ξεπερασμένο τεχνολογικά, όταν μάλιστα υπάρχει η σύγχρονη λύση της διπλής σειριακής υπερτροφοδότησης όπως ο 1.9TST, o 23d και ο 35i, αν και αυτό υπό όρους γιατί η διπλή σειριακή υπερτροφοδότηση χρειάζεται για ιπποδυνάμεις άνω των 140ίππων/λίτρο για τα βενζινοκίνητα και άνω των 100ίππων/λίτρο για τα diesel ειδάλλως άχρηστη είναι και αυτή και απλά προσθέτει βάρος και αυξάνει το κόστος. Όπως στην περίπτωση του 35i της BMW που με 102 ίππους/λίτρο κατάλαβαν ότι τέτοια ειδική ισχύ επιτυγχάνεται και από μόνο ένα turbo και έτσι τον ανανέωσαν καταργώντας το 2ο turbo....Αν και στα περισσοτερα διαφωνουμε , εδω θα συμφωνησω.
Ηρθα απο test drive με το GP Abarth SS, και εντυπωσιαστηκα με την δυναμη
και ελαστικοτητα του!
Δυστυχως, ο αντιστοιχος αντιπαλος του, το Ibiza Cupra, το οποιο οδηγησα αμεσως μετα, δεν προσφερεται με χειροκινητο κιβωτιο για να ειναι, και πιο δικαιη και κατανοητη, η οποια διαφοροποιηση στην λειτουργια των δυο κινητηρων (γιατι σε αποτελεσματικοτητα, του cupra μου φανηκε εφαμμιλος, αν οχι και καλυτερος!, χαρις και στο καταπληκτικο DSG7), αλλα πραγματικα πιστευω οτι ο κινητηρας του SS ειναι ο καλυτερος 1,400αρης παραγωγης, τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα!
Αναμενω βεβαια και τον πολλα υποσχομενο multiair 170 που θα μπει στην Mito QV... -
θα κλείσει σπιτια ο multiair αν οντως ειναι τοσο καλος.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν και στα περισσοτερα διαφωνουμε , εδω θα συμφωνησω.
Ηρθα απο test drive με το GP Abarth SS, και εντυπωσιαστηκα με την δυναμη
και ελαστικοτητα του!
Δυστυχως, ο αντιστοιχος αντιπαλος του, το Ibiza Cupra, το οποιο οδηγησα αμεσως μετα, δεν προσφερεται με χειροκινητο κιβωτιο για να ειναι, και πιο δικαιη και κατανοητη, η οποια διαφοροποιηση στην λειτουργια των δυο κινητηρων (γιατι σε αποτελεσματικοτητα, του cupra μου φανηκε εφαμμιλος, αν οχι και καλυτερος!, χαρις και στο καταπληκτικο DSG7), αλλα πραγματικα πιστευω οτι ο κινητηρας του SS ειναι ο καλυτερος 1,400αρης παραγωγης, τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα!
Αναμενω βεβαια και τον πολλα υποσχομενο multiair 170 που θα μπει στην Mito QV...Σε σχέση με το 'κανονικό' Grande Punto Abarth, τι διαφορές έχει το Essesse, πέρα απ'τον ισχυρότερο κινητήρα;
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Αν και στα περισσοτερα διαφωνουμε , εδω θα συμφωνησω.
Ηρθα απο test drive με το GP Abarth SS, και εντυπωσιαστηκα με την δυναμη
και ελαστικοτητα του!
Δυστυχως, ο αντιστοιχος αντιπαλος του, το Ibiza Cupra, το οποιο οδηγησα αμεσως μετα, δεν προσφερεται με χειροκινητο κιβωτιο για να ειναι, και πιο δικαιη και κατανοητη, η οποια διαφοροποιηση στην λειτουργια των δυο κινητηρων (γιατι σε αποτελεσματικοτητα, του cupra μου φανηκε εφαμμιλος, αν οχι και καλυτερος!, χαρις και στο καταπληκτικο DSG7), αλλα πραγματικα πιστευω οτι ο κινητηρας του SS ειναι ο καλυτερος 1,400αρης παραγωγης, τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα!
Αναμενω βεβαια και τον πολλα υποσχομενο multiair 170 που θα μπει στην Mito QV...Σε σχέση με το 'κανονικό' Grande Punto Abarth, τι διαφορές έχει το Essesse, πέρα απ'τον ισχυρότερο κινητήρα;
Απ' οτι λεει το δελτιου τυπου της Abarth...πολλες! 92 συνολικα!!!
Οι κυριοτερες ειναι: To νεο τουρμπο της Garett στην θεση αυτου της IHI, με αυξηση πιεσης
στα 1,5 απο 1,3bar.
Διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης, φιλτρο αερα, τα μπεκ, ο αισθητηρας MAP, ο καταλυτης,
το τελικο της εξατμισης, και η ηλεκτρονικη διαχειριση.
Στην αναρτηση υπαρχουν αλλα ελατηρια, προσφεροντας χαμηλωμα 15 και 20χιλιοστα εμπρος-πισω αντιστοιχα, και διαφορετικη γεωμετρια.
Στα φρενα, υπαρχουν αναβαθμισμενα διατρητα δισκοφενα της Brembo εμπρος-πισω, αλλα
υλικα τριβης μαζι με 18αρες ζαντες της ΟΖ, στην θεση των 17'.
Η μετατροπη κοστιζει 4,500ευρω, γινεται απο την τοπικη Abarth (pazaropoulos), και για να ισχυει η εγγυηση, θα πρεπει να γινει μεχρι τις 20,000χλμ, απο την αγορα του, ως GP Abarth.
Aπο το 2010 (μαλλον προς τα μεσα του 2010 στην χωρα μας) βεβαια θα ερχεται απο το εργοστασιο, ετοιμο στα ιδια περιπου αλογα με τον multiair...(πηγη: 4τροχοι Οκτωβριος 2008)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν και στα περισσοτερα διαφωνουμε , εδω θα συμφωνησω.
Ηρθα απο test drive με το GP Abarth SS, και εντυπωσιαστηκα με την δυναμη
και ελαστικοτητα του!
Δυστυχως, ο αντιστοιχος αντιπαλος του, το Ibiza Cupra, το οποιο οδηγησα αμεσως μετα, δεν προσφερεται με χειροκινητο κιβωτιο για να ειναι, και πιο δικαιη και κατανοητη, η οποια διαφοροποιηση στην λειτουργια των δυο κινητηρων (γιατι σε αποτελεσματικοτητα, του cupra μου φανηκε εφαμμιλος, αν οχι και καλυτερος!, χαρις και στο καταπληκτικο DSG7), αλλα πραγματικα πιστευω οτι ο κινητηρας του SS ειναι ο καλυτερος 1,400αρης παραγωγης, τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα!
Αναμενω βεβαια και τον πολλα υποσχομενο multiair 170 που θα μπει στην Mito QV...Σε σχέση με το 'κανονικό' Grande Punto Abarth, τι διαφορές έχει το Essesse, πέρα απ'τον ισχυρότερο κινητήρα;
Απ' οτι λεει το δελτιου τυπου της Abarth...πολλες! 92 συνολικα!!!
Οι κυριοτερες ειναι: To νεο τουρμπο της Garett στην θεση αυτου της IHI, με αυξηση πιεσης
στα 1,5 απο 1,3bar.
Διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης, φιλτρο αερα, τα μπεκ, ο αισθητηρας MAP, ο καταλυτης,
το τελικο της εξατμισης, και η ηλεκτρονικη διαχειριση.
Στην αναρτηση υπαρχουν αλλα ελατηρια, προσφεροντας χαμηλωμα 15 και 20χιλιοστα εμπρος-πισω αντιστοιχα, και διαφορετικη γεωμετρια.
Στα φρενα, υπαρχουν αναβαθμισμενα διατρητα δισκοφενα της Brembo εμπρος-πισω, αλλα
υλικα τριβης μαζι με 18αρες ζαντες της ΟΖ, στην θεση των 17'.
Η μετατροπη κοστιζει 4,500ευρω, γινεται απο την τοπικη Abarth (pazaropoulos), και για να ισχυει η εγγυηση, θα πρεπει να γινει μεχρι τις 20,000χλμ, απο την αγορα του, ως GP Abarth.
Aπο το 2010 (μαλλον προς τα μεσα του 2010 στην χωρα μας) βεβαια θα ερχεται απο το εργοστασιο, ετοιμο στα ιδια περιπου αλογα με τον multiair...(πηγη: 4τροχοι Οκτωβριος 2008)
Οδηγηκά σε σχέση με το 'κανονικό' Abarth;
-
@chevroletcorvette
Δεν οδηγησα το 'σκετο' GP Abarth. Το εχει παντως, δοκιμασε τα και τα δυο αν
εισαι αναμεσα σε αυτα, και θες να δεις διαφορες... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@chevroletcorvette
Δεν οδηγησα το 'σκετο' GP Abarth. Το εχει παντως, δοκιμασε τα και τα δυο αν
εισαι αναμεσα σε αυτα, και θες να δεις διαφορες...Σε σχέση με τον Mini Cooper S πως σου φάνηκε? Ή το Works αν έχει τύχει και το έχεις οδηγήσει.
Fiat Grande Punto ABARTH