180 άλογα θά'χει τελικά, δηλαδή τον ίδιο κινητήρα με το Ibiza Cupra, + το 7άρι σασμάν του. Περιμένω να μάθω κι άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Latest posts made by chevroletcorvette
-
RE: VW Polo GTI (2010)
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
Παίδες, σε τι πίεση δουλεύει το Esseesse, σταθερή και overboost;
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το Essesse kit πόσα χρόνια δίνει εγγύηση;
Στο site δεν μπορείς να βρεις τις πληροφορίες που ψάχνεις?? Επειδή δεν βλέπω να κανεναν να ξέρει εδω γύρω...
Βασικά, σχετικά με το Essesse kit, 3 εβδομάδες αναμονής για την έγκριση είναι φυσιολογικό;
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειναι τυπου 'φωτοβολιδα', εχει ξεσπασμα αλλα δεν θεωρειται τοσο εντονο, ακριβως επειδη εχει μεγαλυτερη διαρκεια, και επειδη δεν εμφανιζει αντιδρασεις στο πλαισιο,
κυριως λογω στησιματος και μετα λογω ηλεκτρονικων...Φαντάζομαι πως θα παίζει ρόλο το γεγονός ότι το τούρμπο εδώ 'φουσκώνει' πιο χαμηλά απ'ότι φούσκωνε στο Punto GT.
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν το περιμενα ουτε εγω να σου πω την αληθεια, φανταζομουνα οτι θα λειτουργει
οπως στα PuntoGT πολυυυ παλαιοτερα, που περιμενες να 'φουσκωσει' η τουρμπινα, μετα
ενοιωθες μια κλωτσια παλευοντας παραλληλα με το τιμονι , και μετα απο 1,500σ.α.λ με 2,000σ.α.λ το πολυ, το 'παρτυ' τελειωνε και το μοτερ κρεμαγε...
Εδω εχει 'παρτυ' απο τις 3,000σ.α.λ παρα κατι, μεχρι και τις 6,000σ.α.λ
Δεν ξερω πως τα καταφεραν, αλλα προσωπικα τους βγαζω το καπελο...Αυτό έψαχνα να μάθω. Ότι δεν έχει το 'ξέσπασμα' του Punto GT.
Εχει, αλλα μικροτερο, γιατι αφενως εχει 'βαθος' και μια μεγαλυτερη συνεχεια η παροχη της δυναμης,
αλλα ειναι και το κορυφαιο στησιμο, που κρυβει ενδεχομενες αντιδρασεις που θα ειχε το πλαισιο...Δηλαδή, είναι αισθητά πιο γραμμικό; Ίσως να βοηθούν και τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα;
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν το περιμενα ουτε εγω να σου πω την αληθεια, φανταζομουνα οτι θα λειτουργει
οπως στα PuntoGT πολυυυ παλαιοτερα, που περιμενες να 'φουσκωσει' η τουρμπινα, μετα
ενοιωθες μια κλωτσια παλευοντας παραλληλα με το τιμονι , και μετα απο 1,500σ.α.λ με 2,000σ.α.λ το πολυ, το 'παρτυ' τελειωνε και το μοτερ κρεμαγε...
Εδω εχει 'παρτυ' απο τις 3,000σ.α.λ παρα κατι, μεχρι και τις 6,000σ.α.λ
Δεν ξερω πως τα καταφεραν, αλλα προσωπικα τους βγαζω το καπελο...Αυτό έψαχνα να μάθω. Ότι δεν έχει το 'ξέσπασμα' του Punto GT.