-
Αφορμή για το thread στάθηκε η συζήτηση περί super-turbocharging και η ατάκα που χρησιμοποιώ συχνά:
'Θέλεις να ακούσεις την άχρηστη πληροφορία της ημέρας;'
Μια που όλοι είμαστε εκ φύσεως περίεργοι για το πόσο άχρηστη πληροφορία μπορεί να είναι αυτή, ειδικά σε αυτοκινητιστικό περιβάλλον, ας εντοπίσουμε όσες μπορούμε! Αν υπάρχουν και λάθη ή ανακρίβειες, οι διορθώσεις είναι δεκτές!
Γνωρίζατε ότι...
υπήρχε το 1974-1982 συνεργασία ανάμεσα στη Renault και την PSA για την κατασκευή των X και XU αντίστοιχα κινητήρων; -
Αφορμή για το thread στάθηκε η συζήτηση περί super-turbocharging και η ατάκα που χρησιμοποιώ συχνά:
'Θέλεις να ακούσεις την άχρηστη πληροφορία της ημέρας;'
Μια που όλοι είμαστε εκ φύσεως περίεργοι για το πόσο άχρηστη πληροφορία μπορεί να είναι αυτή, ειδικά σε αυτοκινητιστικό περιβάλλον, ας εντοπίσουμε όσες μπορούμε! Αν υπάρχουν και λάθη ή ανακρίβειες, οι διορθώσεις είναι δεκτές!
Γνωρίζατε ότι...
υπήρχε το 1974-1982 συνεργασία ανάμεσα στη Renault και την PSA για την κατασκευή των X και XU αντίστοιχα κινητήρων; -
Αφορμή για το thread στάθηκε η συζήτηση περί super-turbocharging και η ατάκα που χρησιμοποιώ συχνά:
'Θέλεις να ακούσεις την άχρηστη πληροφορία της ημέρας;'
Μια που όλοι είμαστε εκ φύσεως περίεργοι για το πόσο άχρηστη πληροφορία μπορεί να είναι αυτή, ειδικά σε αυτοκινητιστικό περιβάλλον, ας εντοπίσουμε όσες μπορούμε! Αν υπάρχουν και λάθη ή ανακρίβειες, οι διορθώσεις είναι δεκτές!
Γνωρίζατε ότι...
υπήρχε το 1974-1982 συνεργασία ανάμεσα στη Renault και την PSA για την κατασκευή των X και XU αντίστοιχα κινητήρων; -
Oxi den aforouse tous X kai XU alla alli seira apo tetrakilindra moter ta opoia onomzotan Douvrin apo to ergostasio paragogis eno to consortium ton 2 etaireion onomastike Compagnie Française de Mécanique.
Episis ipirkse sinergasia gia tin seira PRV ( Peugeot, Renault, Volvo) pou aforouse V6 moter apo 2.7 mexri 3.0l. Auta mexri to 1998. To 1994 ipirkse ek neou sinergasia ton Renault-Peugeot pou eixe san apotelesma ton iparxonta V6 pou forane sta megala montela tous oi 2 gallikes etaireies. O PRV paragotan sto idio ergostasio. -
*X
The X engine (referred to as XU by PSA) was an all-aluminum overhead camshaft inline-4 jointly developed with PSA. Introduced in 1974, it powered the ill-fated Renault 14 midsize car and was phased out in 1982 by evolutions of the C series:
* X1G: 1219cc * X2J: 1360cc*
Έχεις δίκιο. Βρήκα και τη λανθασμένη πηγή που χρησιμοποίησε το περιοδικό στο οποίο το είχα διαβάσει! Παίζει να ήταν και ολοκληρωτικό translate-copy-paste!
-
Γνωρίζατε οτι....
Στα σύγχρονα Ρενώ με κάρτα, μπορείς να ανοιγοκλείσεις τα παράθυρα ΧΩΡΙΣ να βάλεις εμπρός;Αρκεί να πατήσεις συμπλέκτη...υποκαθιστάς έτσι τη θέση του κλειδιού ΟΝ
Εδω μέσα σίγουρα το γνωρίζετε σχεδόν όλοι, όμως ο αντιπρόσωπος στην Κόρινθο το αγνοούσε!
Πήγα πριν λίγες μέρες στην αντιπροσωπεία να δω ένα Μεγκάν και του το πα και δε με πίστευε!
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Γνωρίζατε οτι....
Στα σύγχρονα Ρενώ με κάρτα, μπορείς να ανοιγοκλείσεις τα παράθυρα ΧΩΡΙΣ να βάλεις εμπρός;
Αρκεί να πατήσεις συμπλέκτη...υποκαθιστάς έτσι τη θέση του κλειδιού ΟΝΓνωρίζατε ότι... και ΧΩΡΙΣ κλειδιά, αν άνοιγες λίγο την πόρτα του οδηγού
μπορούσες να κλείσεις/ανοίξεις τα παράθυρα στο αρχαίο ZX μου του... 1991?Ήταν πολύ χρήσιμο αν είχες ξεχάσει να κλείσεις.
Γιατί τέτοια χρήσιμα πράγματα χάνονται? ΟΕΟ?
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Γνωρίζατε ότι... και ΧΩΡΙΣ κλειδιά, αν άνοιγες λίγο την πόρτα του οδηγού
μπορούσες να κλείσεις/ανοίξεις τα παράθυρα στο αρχαίο ZX μου του... 1991?Στο ΖΧ του 94 το ιδιο ισχυει και για τη πορτα του συνοδηγου,ενω το ραδιοφωνο ΔΕΝ παιζει χωρις κλειδι.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Γνωρίζατε ότι... και ΧΩΡΙΣ κλειδιά, αν άνοιγες λίγο την πόρτα του οδηγού
μπορούσες να κλείσεις/ανοίξεις τα παράθυρα στο αρχαίο ZX μου του... 1991?Στο ΖΧ του 94 το ιδιο ισχυει και για τη πορτα του συνοδηγου,ενω το ραδιοφωνο ΔΕΝ παιζει χωρις κλειδι.
Έτσι είναι και στην 190Ε μου
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γνωρίζατε ότι... και ΧΩΡΙΣ κλειδιά, αν άνοιγες λίγο την πόρτα του οδηγού
μπορούσες να κλείσεις/ανοίξεις τα παράθυρα στο αρχαίο ZX μου του... 1991?Στο ΖΧ του 94 το ιδιο ισχυει και για τη πορτα του συνοδηγου,ενω το ραδιοφωνο ΔΕΝ παιζει χωρις κλειδι.
Έτσι είναι και στην 190Ε μου
Του 1894 ειναι και σενα;
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Γνωρίζατε οτι....
Στα σύγχρονα Ρενώ με κάρτα, μπορείς να ανοιγοκλείσεις τα παράθυρα ΧΩΡΙΣ να βάλεις εμπρός;
Αρκεί να πατήσεις συμπλέκτη...υποκαθιστάς έτσι τη θέση του κλειδιού ΟΝΓνωρίζατε ότι... και ΧΩΡΙΣ κλειδιά, αν άνοιγες λίγο την πόρτα του οδηγού
μπορούσες να κλείσεις/ανοίξεις τα παράθυρα στο αρχαίο ZX μου του... 1991?Ήταν πολύ χρήσιμο αν είχες ξεχάσει να κλείσεις.
Γιατί τέτοια χρήσιμα πράγματα χάνονται? ΟΕΟ?
εμένα μου αρέσει στο C4 μου που όταν κλειδώνεις με το κουμπί και έχεις ανοικτά παράθυρα ξεχασμένα στα κλείνει μαζί με το κλείδωμα.
-
Ε, οποιοσδήποτε συναγερμός της προκοπής το κάνει αυτό... Το έχω και εγώ στο δικό μου.
-
Γνωριζετε οτι... πλεον στις καινουριες ''καρτες ελευθερα χερια'' τις renault, με το που απομακρηνεσε 2 μερτα απο το αμαξι αυτο κλειδωνει αυτοματα!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ε, οποιοσδήποτε συναγερμός της προκοπής το κάνει αυτό... Το έχω και εγώ στο δικό μου.και?
μιλάω για κανονικό αμάξι χωρίς πρόσθετα...συντηρητικά.
-
Aαααα... μάλιστα...
-
στo polo της μανας μου (2000) κλεινουν και με το συναγερμο αλλα και με το κλειδι, αν το κρατησεις γυρισμενο. επισης, οταν ξεκλειδωνεις, αν το κρατησεις παλι το κλειδι, ανοιγουν
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Γνωριζετε οτι... πλεον στις καινουριες ''καρτες ελευθερα χερια'' τις renault, με το που απομακρηνεσε 2 μερτα απο το αμαξι αυτο κλειδωνει αυτοματα!!!Αυτό το είχε το Prius εδώ και χρόνια! (Και φαντάζομαι και άλλα αυτοκίνητα πιο πριν απ'αυτό). Σχετικά με αυτό:
-
Γνωστός που έχει Prius, το άφηνε στο γκαράζ αλλά το υπνοδωμάτιό του ήταν ακριβώς πάνω απ'αυτό. Οπότε, όταν έπεφτε για ύπνο και είχε τα κλειδιά μαζί του, ένοιωθε ανασφάλεια γιατί ξεκλείδωνε το Prius...!
-
Στο Top Gear (S03E01 ή E02 αν θυμάμαι καλά), είχαν μία φοβερά αστεία συζήτηση για αυτά τα remote-κλειδιά. Και είχαν το πολύ έγκυρο επιχείρημα, ότι δε μπορούσες ποτέ να σιγουρευτείς αν το αυτοκίνητο το έχεις κλειδώσει, γιατί όταν το πλησίαζες ξεκλείδωνε...!
-
-
Ακόμια μια άχρηστη πληροφορία.
Στο Punto παράθυρα (και η ηλιοροφή) ανοίγουν και αφού σβήσεις την μηχανή μέχρι να ανοιξεις την πόρτα. Αφού την ανοίξεις πια πρέπει να ξαναβάλεις κλειδί.
-
... άχρηστων πληροφοριών συνέχεια:
οι sedan Merc έχουν όλες θήκη για τρίγωνο στο κάλυμμα του πορτ-μπαγκάζ. Αν το χάσεις, πληρώνεις για να το ξαναπάρεις ορίτζιναλ, γιατί κανένα άλλο δεν ταιριάζει!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ακόμια μια άχρηστη πληροφορία.Στο Punto παράθυρα (και η ηλιοροφή) ανοίγουν και αφού σβήσεις την μηχανή μέχρι να ανοιξεις την πόρτα. Αφού την ανοίξεις πια πρέπει να ξαναβάλεις κλειδί.
Χωρις να ανοιξεις την πορτα αλλα για περιπου δυο λεπτα.Αν προσεξεις ακουγεται ο ρελες που σφυριζει την ληξη
Γνωρίζατε ότι...;