-
Φάνη δεν νομίζω πως το ίδιο δεν μπορούν να κάνουν και οι άλλοι ΤΟΥΟΤΑ κλπ. Από εκεί και μετά για να γίνει ευρεία χρήση ενός προϊόντος θα πρέπει να έχει τιμές φιλικές στους πολλούς και όχι σπάνιου γραμματόσημου. 36000 για μια παπαριά πόλης είναι πέρα από τις δυνάμεις μου.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φάνη δεν νομίζω πως το ίδιο δεν μπορούν να κάνουν και οι άλλοι ΤΟΥΟΤΑ κλπ. Από εκεί και μετά για να γίνει ευρεία χρήση ενός προϊόντος θα πρέπει να έχει τιμές φιλικές στους πολλούς και όχι σπάνιου γραμματόσημου. 36000 για μια παπαριά πόλης είναι πέρα από τις δυνάμεις μου.Παπαριά πόλης το i3? Το έχεις οδηγήσει? Είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκίνητο!! Τα 36.000 που ζητάει η BMW είναι λίγα για αυτό το αυτοκίνητο και με όλη την τεχνολογία που κουβαλάει, ειδικά όταν σκεφτείς ότι το ηλεκτρικό UP! της VW κοστίζει 28.500 και δεν έχει καμία τεχνολογία σε σχέση με το i3.
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε φίλε Σπύρο!
-
Αν κατάλαβα καλά, ο Σπύρος λέει το i3 παπαριά πόλης με το σκεπτικό ότι δεν μπορείς να το φορτώσεις και να πας ταξίδι πχ μέχρι την Πάτρα.
Ούτε χώρους για φόρτωμα (οκ 4 ενήλικες μπορεί να χωράνε, δεν το ξέρω σίγουρα όμως, αλλά βαλίτσες;;;), ούτε την αυτονομία να φτάσει 200+ χλμ.
Αυτόματα κατηγοριοποιείται ως αυτοκίνητο πόλης και τα 36000€ είναι πάρα πολλά για αυτοκίνητο πόλης.
Αντίστοιχα είναι πάρα πολλά τα 10000€ που ζητάει το smart ως διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, όταν υπάρχουν 4θεσια με ελάχιστα μεγαλύτερες διαστάσεις και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ
Αν όντως αυτό είναι το σκεπτικό του Σπύρου συμφωνώ μαζί του 100%, αν πάλι όχι θέλω να το διαβάσω.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά, ο Σπύρος λέει το i3 παπαριά πόλης με το σκεπτικό ότι δεν μπορείς να το φορτώσεις και να πας ταξίδι πχ μέχρι την Πάτρα.
Ούτε χώρους για φόρτωμα (οκ 4 ενήλικες μπορεί να χωράνε, δεν το ξέρω σίγουρα όμως, αλλά βαλίτσες;;;), ούτε την αυτονομία να φτάσει 200+ χλμ.
Αυτόματα κατηγοριοποιείται ως αυτοκίνητο πόλης και τα 36000€ είναι πάρα πολλά για αυτοκίνητο πόλης.
Αντίστοιχα είναι πάρα πολλά τα 10000€ που ζητάει το smart ως διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, όταν υπάρχουν 4θεσια με ελάχιστα μεγαλύτερες διαστάσεις και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ
Αν όντως αυτό είναι το σκεπτικό του Σπύρου συμφωνώ μαζί του 100%, αν πάλι όχι θέλω να το διαβάσω.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Αυτά που γράφει ο Νικ ακριβώς. Να δώσω 36000 για αυτό το αυτοκίνητο με την καμία.
-
Είναι άλλο θέμα το τι ανάγκες καλύπτει και άλλο εάν το αυτοκίνητο είναι καλό και αξίζει τα χρήματα που ζητάει ως κατασκευή. Οφείλουμε να τα διαχωρίσουμε αυτά τα 2, αλλιώς έχουμε λάθος σκεπτικό (είναι σαν να λέμε ότι η Ferrari δεν αξίζει τα λεφτά της επειδή χωράει μόνο 2 άτομα και καθόλου αποσκευές).
Η τεχνολογία λοιπόν του i3 αξίζει και κοστίζει. Εάν καλύπτει τις προσωπικές ανάγκες του καθενός για μετακίνηση είναι τελείως διαφορετικό θέμα.
Και το iQ της Toyota ήταν πανάκριβο (έφτανε τις €21.000 στις καλές εκδόσεις), δεν έκανε για ταξίδι, με λιγότερα χρήματα αγόραζες Auris, αλλά η τεχνολογία που είχε επάνω του δικαιολογούσε την τιμη.
-
Με τα δικά μου μάτια μια Ferrari αξίζει τα λεφτά της. Με τα ίδια μάτια αν βάλω δαυτο δίπλα σε μια ferrari θα πάθω αστιγματισμό.
Επίσης μην αρχίσουμε εδώ να λέμε για τεχνολογία και λοιπά συνειρμικά του οχήματος αυτής της κατηγορίας (ηλεκτροκίνητα) γιατί παίζει να βγει πιο δαπανηρό και επιβαρυντικό για το περιβάλλον από ένα ταπεινό πλην τίμιο ντίζελ. -
Το θέμα δεν είναι τι αρέσει στον καθένα (δεν ξεκίνησε έτσι η συζήτηση), αλλά το εάν αξίζει τα χρήματα που ζητάει το i3 και απαντάω ότι τεχνολογικά και κατασκευαστικά τα αξίζει, τόσο απλά. Εάν δεν σου αρέσει είναι άλλο θέμα, αλλά η προσωπική μας άποψη δεν έχει σχέση με την αξία ενός αυτοκινήτου.
Για το περιβάλλον δεν έγραψα κάτι, οπότε δεν καταλαβαίνω πως προέκυψε αυτό. Εγώ μίλησα για Carbon Composite υλικά και το κόστος και την τεχνολογία που απαιτείται για να κατασκευαστούν μαζικά για ένα αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το θέμα δεν είναι τι αρέσει στον καθένα (δεν ξεκίνησε έτσι η συζήτηση), αλλά το εάν αξίζει τα χρήματα που ζητάει το i3 και απαντάω ότι τεχνολογικά και κατασκευαστικά τα αξίζει, τόσο απλά. Εάν δεν σου αρέσει είναι άλλο θέμα, αλλά η προσωπική μας άποψη δεν έχει σχέση με την αξία ενός αυτοκινήτου.Για το περιβάλλον δεν έγραψα κάτι, οπότε δεν καταλαβαίνω πως προέκυψε αυτό. Εγώ μίλησα για Carbon Composite υλικά και το κόστος και την τεχνολογία που απαιτείται για να κατασκευαστούν μαζικά για ένα αυτοκίνητο.
Μπορεί να διαφωνούμε για τις κινεζιές αλλά συμφωνούμε στην τεχνολογία!
Πάντα ότι πληρώνεις παίρνεις!
Αν δεν την χρειάζεσαι υπάρχουν και τα ..... duster!@Σπύρο
Ρε συ περνάς έντονα τη Midlife crisis.... να σε βοηθήσουμε αλλά μην μας τρολάρεις -
Από τις λίγες φορές ευτυχώς, που δεν καταλαβαινόμαστε. Η ουσία είναι πως πρόκειται για άλλο ένα αυτοκίνητο πόλης. Ανεξάρτητα λοιπόν ποιες τεχνολογίες αυτό φέρει το κρίνω ως αυτοκίνητο πόλης. Εκεί για εμένα χάνει από όλες τις πλευρές πλην μίας που είναι υποκειμενική και με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Ίσως γιατί δεν αντιμετωπίζω το όχημα ως μάρκα αλλά ως κάτι που καλείται να κάνει συγκεκριμένα πράγματα. Με οικονομοτεχνικούς, πρακτικότητας και χρηστικότητας αλλά και περιβαλλοντικούς όρους δεν...
Στέφανε τι έγινε; Ξαναβγήκες στο σανίδι; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πάντα ότι πληρώνεις παίρνεις!Συμφωνούμε 100%....άρα όταν πληρώνεις κινεζιές παίρνεις και κινεζιές....είδες που τελικά συμφωνούμε!
Από τις λίγες φορές ευτυχώς, που δεν καταλαβαινόμαστε. Η ουσία είναι πως πρόκειται για άλλο ένα αυτοκίνητο πόλης.
Μα η ουσία είναι ακριβώς ότι ΔΕΝ είναι άλλο ένα αυτοκίνητο πόλης. Είναι το 1ο αυτοκίνητο κατασκευασμένο με τέτοια υλικά, εξαρχής σχεδιασμένο ως ηλεκτρικό και με τεχνολογία από το μέλλον...αυτό είναι, τόσο απλά. Επίσης, αυτοκίνητο με 170 ίππους και 0-100 σε 7' δεν το λές ακριβώς και αυτοκίνητο πόλης.
Είναι σαν να μου λές ότι όταν βγήκαν οι Plasma τηλεοράσεις ήταν ακριβές γιατί ήταν 'άλλη μια τηλεόραση', αλλά δεν είναι έτσι και το ξέρεις, πλήρωνες την τεχνολογία....σήμερα δεν υπάρχουν πλέον CRT τηλεοράσεις.
-
Μπορεί το i3 να μην είναι ένα αυτοκίνητο πόλης σαν τα υπόλοιπα, αλλά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.
ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο πόλης δεν αξίζει 36000€. Ο δείκτης vfm τείνει στο 0, πως να το κάνουμε.
Το ότι έχει 170 άλογα, δε λέει κάτι. Πχ Πεντέληring σε ρυθμούς αντίστοιχου clio ή fiesta, δεν πάει.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
...Η ουσία είναι πως πρόκειται για άλλο ένα αυτοκίνητο πόλης. Ανεξάρτητα λοιπόν ποιες τεχνολογίες αυτό φέρει το κρίνω ως αυτοκίνητο πόλης...Σαν χθες θυμάμαι τις συζητήσεις που είχε προκαλέσει η αρχική τιμολόγηση του Smart, το οποίο κόστιζε -και ακόμα κοστίζει- από 50% εώς και 100% παραπάνω από τα υπόλοιπα αντίστοιχα 'πόλης'. Και όμως είναι το πιο επιτυχημένο της κατηγορίας του. Γιατί ? Γιατί προσέφερε κάτι καινούριο, κάτι καινοτόμο, κάτι που οι άλλοι δεν είχαν. Και στην τελική, προσέφερε πράγματα που πολλοί ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για να το αγοράσουν.
Στο i3 δεν έχουμε μόνο αυτά, αλλά και τη νέα τεχνολογία, και φυσικά πρέπει να περάσει από την early adoption φάση, και άρα οι τιμές αντανακλούν όλο αυτό το 'πακέτο'.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Συμφωνούμε 100%....άρα όταν πληρώνεις κινεζιές παίρνεις και κινεζιές....είδες που τελικά συμφωνούμε!
Ναι, πράγματι! Αλλωστε και η βασική 6,5 οθόνη της BMW made in China ειναι
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μπορεί το i3 να μην είναι ένα αυτοκίνητο πόλης σαν τα υπόλοιπα, αλλά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.
ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο πόλης δεν αξίζει 36000€. Ο δείκτης vfm τείνει στο 0, πως να το κάνουμε
Sent from my Mi A1 using TapatalkΤο vfm δεν είναι όμως το μόνο κριτήριο αγοράς!
Ασε που το δικό σου vfm με το Χ εισόδημα είναι διαφορετικό από αυτό ενος άλλου ανθρώπου με 10Χ εισόδημα κοκ -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μπορεί το i3 να μην είναι ένα αυτοκίνητο πόλης σαν τα υπόλοιπα, αλλά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.
ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο πόλης δεν αξίζει 36000€. Ο δείκτης vfm τείνει στο 0, πως να το κάνουμε.
Το ότι έχει 170 άλογα, δε λέει κάτι. Πχ Πεντέληring σε ρυθμούς αντίστοιχου clio ή fiesta, δεν πάει.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Ευτυχώς υπάρχουν και άλλα τρολ εκτός από εμένα εδώ μέσα.
-
Το vfm είναι σταθερό σχεδόν.
Ορίζεται από το v value αξία, τι παίρνεις δλδ με αντικειμενικούς σχεδόν παράγοντες (αξία χρήσης ως αυτοκίνητο πόλης, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κλπ) και το m money €€, είτε τα δίνει ο Κόκκαλης, είτε εγώ.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Το vfm είναι σταθερό σχεδόν.
Ορίζεται από το v value αξία, τι παίρνεις δλδ με αντικειμενικούς σχεδόν παράγοντες (αξία χρήσης ως αυτοκίνητο πόλης, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κλπ) και το m money €€, είτε τα δίνει ο Κόκκαλης, είτε εγώ.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Αφου αλλάζει η μεταβλητή της αξίας ρε συ, πως είναι σταθερό;
Αλλη αξία το χρήμα για εσένα και άλλη για τον Κόκκαλη! -
318 ti compact του 2004 για καθημερινό ευχάριστο αυτοκίνητο.
Πού πονάει, τι πρέπει να προσέξω;
Πιστεύετε ότι αξίζει; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Το vfm είναι σταθερό σχεδόν.
Ορίζεται από το v value αξία, τι παίρνεις δλδ με αντικειμενικούς σχεδόν παράγοντες (αξία χρήσης ως αυτοκίνητο πόλης, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά κλπ) και το m money €€, είτε τα δίνει ο Κόκκαλης, είτε εγώ.Αφου αλλάζει η μεταβλητή της αξίας ρε συ, πως είναι σταθερό;
Αλλη αξία το χρήμα για εσένα και άλλη για τον Κόκκαλη!Αν και εντελώς off-topic, το γενικά ονομαζόμενο v(alue) προφανώς δεν είναι σταθερό, ούτε εντελώς και πλήρως μετρήσιμο με tangible χαρακτηριστικά. Από την άλλη, μπορούμε να θεωρήσουμε το price ως γενικά αποδεκτή τιμή, και να της αποδώσουμε την ίδια βαρύτητα, ασχέτως από άλλες παραμέτρους, όπως εισόδημα, ισοτιμίες, πραγματικά rates κλπ (που μπορούμε και πρέπει, απλώς το κρατάω όσο πιο απλό γίνεται). Άρα το vfm δεν είναι μετρήσιμο και συγκρίσιμο μόνο με αντικειμενικούς παράγοντες, καθώς πολλοί από αυτούς εξαρτώνται από άλλες παραμέτρους, όπως π.χ. το value που αποθέτει ο ίδιος ο αγοραστής στο εκάστοτε προϊόν.
Με τα παραπάνω, άνετα μπορεί να προκύψει ότι ένα Tata Nano μπορεί να είναι το χείριστο και το BMW i3 να είναι το βέλτιστο vfm
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μπορεί το i3 να μην είναι ένα αυτοκίνητο πόλης σαν τα υπόλοιπα, αλλά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.
ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο πόλης δεν αξίζει 36000€.Εάν ίσχυε αυτό τότε θα υπήρχε ΕΝΑ μόνο αυτοκίνητο πόλης και όχι 100άδες. Τα κριτήρια είναι διαφορετικά για τον καθένα. Ξαναέγραψα ότι δεν είναι σωστό αν επικεντρωνόμαστε στην χρήση.
Ακόμα και έτσι όμως να το δούμε (που είναι λάθος!), το i3 δεν είναι μόνο αυτοκίνητο πόλης με τις επιδόσεις που έχει και το κράτημά του (πολύ χαμηλό κέντρο βάρους ελέω μπαταριών). Κάνει άνετα ταξίδι και είναι πολύ γρήγορο.
Τέλος, αυτοκίνητο πόλης είναι και το Smart και το Panda και το Twingo και πολλά άλλα...και έχουν από €10.000 έως και πάνω από €20.000...άρα ο καθένας έχει δικά του κριτήρια, αλλιώς δεν θα υπήρχαν τόσες πολλές επιλογές.
318 ti compact του 2004 για καθημερινό ευχάριστο αυτοκίνητο.
Πού πονάει, τι πρέπει να προσέξω;
Πιστεύετε ότι αξίζει;Από τις τελευταίες Compact, λογικά με το 1.900 μοτέρ.
Πονάει σε valvetronic, πολλαπλασιαστές, σύστημα ψύξης, σινεμπλόκ ανάρτησης και εμπρός ψαλίδια.
Είναι καλό αυτοκίνητο, ευχάριστο στον δρόμο εως και παιχνιδιάρικο και πάρα πολύ ποιοτικό (e46 γαρ). Θέλει πολύ καλό έλεγχο σε συνεργείο που έχει γνώση από e46.
BMW FORUM