-
Ε να χεις Μ3 και να μην ''αλητεψεις'' λιγο,ντροπη
Και για να προλαβω κ οσους θα μιλησουν για πιστες κλπ,προσωπικα δε θεωρω επικινδυνο καποιον που θα πεταξει λιγο κωλο με 1η και 30 kmh που απο τα 30 στα 0 φτανει σε μισο δευτερολεπτο -
Το δύσκολο δεν είναι να πετάξεις κώλο το δύσκολο με τόσα άλογα σε ελληνική άσφαλτο είναι να μη το κάνεις....
Αλλά γιατί να συγκρατιέσαι...
Share the joy! -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Οι κανονισμοί δεν είναι οι ίδιοι για όλους.... Υπάρχει σαφώς υψηλότερο όριο για τα διάφορα υπεραυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Δεν ξέρω ποια αυτοκίνητα πιάνονται στο απλό όριο και ποια στο πιο ψηλό.
Νομιζω οτι απλως εχουν κλαπετα που ανοιγουν πανω απο το οριο που μετρανε τον θορυβο.
Τον θόρυβο τον μετράνε στα 2/3 των στροφών.
Πάντως στην άδειά μου αναγράφεται 105db στις 5.500....
Το 105 είναι πάνω από το επιτρεπόμενο όριο.....
Γιωργο, τα κλαπετα της 430 σε τι στροφες ανοιγουν? Γυρω στις 3,000-3,500σαλ περιπου, ή ψηλοτερα?
-
Στη Scuderia άνοιγε στις 4Κ
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οι κανονισμοί δεν είναι οι ίδιοι για όλους.... Υπάρχει σαφώς υψηλότερο όριο για τα διάφορα υπεραυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Δεν ξέρω ποια αυτοκίνητα πιάνονται στο απλό όριο και ποια στο πιο ψηλό.
Νομιζω οτι απλως εχουν κλαπετα που ανοιγουν πανω απο το οριο που μετρανε τον θορυβο.
Τον θόρυβο τον μετράνε στα 2/3 των στροφών.
Πάντως στην άδειά μου αναγράφεται 105db στις 5.500....
Το 105 είναι πάνω από το επιτρεπόμενο όριο.....
Γιωργο, τα κλαπετα της 430 σε τι στροφες ανοιγουν? Γυρω στις 3,000-3,500σαλ περιπου, ή ψηλοτερα?
Δεν είναι σταθερό το σημείο....Ανάλογα την πίεση που εξασκείς στο γκάζι.Κοντά στις 3.500 γενικά. Αλλά μπορείς να πηγαίνεις με 6η και 4500 στροφές και να είναι κλειστά.....
-
-
Αυτό μας έλλειπε να μην ακούγονταν καλύτερα οι ατμοσφαιρικοί V10 από τους ντούρμπο V8...
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό μας έλλειπε να μην ακούγονταν καλύτερα οι ατμοσφαιρικοί V10 από τους ντούρμπο V8...Αυτό είναι γενικότητα και διαφωνώ γιατί δεν είναι σύγκριση επί ίσοις όροις. Για παράδειγμα ο V8 biturbo της BMW έχει άλλο εύρος λειτουργίας από τον Ν/Α V10 με τον δεύτερο να είναι πιο υψίσυχνος άρα αυτομάτως αποκτά ηχητικό αβαντάζ. Δες στο τόπικ της Ferrari το video με την F40 LM η οποία γνωρίζεις πως είναι V8 biturbo. Μη μου πεις ότι ο V10 της BMW ακούγεται καλύτερα.
Τα ηχητικά χαρακτηριστικά καθορίζονται και από τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κάθε κινητήρα(που θέλει να προσδώσει ο κάθε κατασκευαστής). -
Ρε Μπέπε, μου συγκρίνεις έναν αγωνιστικό V8 με ελεύθερες εξατμίσεις με ένα V10 που φορούσε ένα sport saloon και ένα sport coupe 20 χρόνια μετά;
Θες να κάνεις ΔΙΚΑΙΗ σύγκριση ατμόσφαιρας με υπερτροφοδότηση (με στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων πάντα); Άκου ένα Zonda και ένα Huyara. V12 και τα δύο με κοντινό κυβισμό και της ίδια εταιρείας (AMG). Για να μην πω να ακούσεις μια F1 του 1988 και μια του 1989. Κλοπή εκκλησίας είναι... Εξ' ορισμού οι υπερσυμπιεστές 'φιμώνουν' τον ήχο από την εισαγωγή και δευτερευόντως το χαμηλότερο όριο περιστροφής έχει κι αυτό επίπτωση στον παραγόμενο ήχο!
ΥΓ: Η 599 με μαμά εξάτμιση ακούγεται πολύ καλύτερα από F40 με ελεύθερη!
-
-
...μ΄αρεσει η συγκεκριμενη αντιπαραθεση, λες και εχουμε(?) ακουσει και την νεα Μ5 V8 biturbo απο κοντα, ωστε να κρινουμε οσο το δυνατον πιο δικαια...
Ειναι αλλο το στυλ, αλλο το ευρος λειτουργιας και αλλη η φιλοσοφια, οπως ειπε και ο GB. Προσωπικα, μολις πριν λιγους μηνες, ειδα-ακουσα μια νεα Μ5 (με Ελληνικα νουμερα παρακαλω... ) σε γκρι σκουρο χρωμα, και ο κινητηρας της ακουγοταν εξαιρετικα. Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ο V10 της Ε60 ειναι...εξωτικος, ειδικα οταν τον ακουσεις μετα τις 5,00σαλ
(ετυχε και αυτο, καπου στην Φιλοθεη, τον ακουσε μαζι και με εμενα...ολοκληρη η περιοχη... ), ομως στην τελικη εξισωση μετραει η συνολικη οδηγικη ευχαριστηση, και η ομοιογενεια του καθε αυτοκινητου, και καλως/κακως η νεα Μ5, xαρις και το καταπληκτικο διπλοσυμπλεκτο ειναι σε ολα τα επιπεδα ενα καλυτερο αυτοκινητο.Η προηγουμενη Μ5 ειναι εξαιρετικη, αλλα και μοναδικη στην Αμερικανικων προδιαγραφων ομως εκδοση, που προσφεροταν με 6αρι χειροκινητο, εναντι του robotised manual SMG που φορουσε σε ολοκληρη την Ευρωπη. Ενα κιβωτιο κατωτερο των περιστασεων του συνολου, και πρωτιστως του κινητηρα, οταν ερχοταν η στιγμη της μεταβασης απο απλη-ανετη-γρηγορη μετακινηση της αυτοματης λειτουργιας, στην 'επιθεση' με την χειροκινητη λειτουργια.
Περα απο αυτο, για να νιωσει κανεις την μαγεια του V10, θα επρεπε να οδηγει ιδιαιτερα επιθετικα και σε υψηλες στροφες κινητηρα (και χλμ αντιστοιχα) κατι που σε δημοσιο δρομο τουλαχιστον, απαιτει και ιδιαιτερες ικανοτητες χειρισμου, σε ενα σχεδον 5μετρο και σχεδον 2 τονων αυτοκινητο.
Στην νεα Μ5 η ροπη ερχεται απο πολυ χαμηλες στροφες και ιδιαιτερα γραμμικα, παρα τα 2 turbo, οπως τουλαχιστον αναφερουν οι περισσοτεροι ξενοι δοκιμαστες. Ειναι ενα σαφως πιο ευκολο αυτοκινητο, ως προς την εκμεταλλευση των δυνατοτητων του, πιο φιλικο, αλλα και πιο ταχυ παντου, με ενα κιβωτιο πλεον ανταξιο του κινητηρα, και πολυ πιο ανετο σε επιπεδο θορυβου, σε ταξιδια... -
Η Ε92 έχει πλαστικά εμπρός φτερά;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...μ΄αρεσει η συγκεκριμενη αντιπαραθεση, λες και εχουμε(?) ακουσει και την νεα Μ5 V8 biturbo απο κοντα, ωστε να κρινουμε οσο το δυνατον πιο δικαια...
Ειναι αλλο το στυλ, αλλο το ευρος λειτουργιας και αλλη η φιλοσοφια, οπως ειπε και ο GB. Προσωπικα, μολις πριν λιγους μηνες, ειδα-ακουσα μια νεα Μ5 (με Ελληνικα νουμερα παρακαλω... ) σε γκρι σκουρο χρωμα, και ο κινητηρας της ακουγοταν εξαιρετικα. Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ο V10 της Ε60 ειναι...εξωτικος, ειδικα οταν τον ακουσεις μετα τις 5,00σαλ
(ετυχε και αυτο, καπου στην Φιλοθεη, τον ακουσε μαζι και με εμενα...ολοκληρη η περιοχη... ), ομως στην τελικη εξισωση μετραει η συνολικη οδηγικη ευχαριστηση, και η ομοιογενεια του καθε αυτοκινητου, και καλως/κακως η νεα Μ5, xαρις και το καταπληκτικο διπλοσυμπλεκτο ειναι σε ολα τα επιπεδα ενα καλυτερο αυτοκινητο.Η προηγουμενη Μ5 ειναι εξαιρετικη, αλλα και μοναδικη στην Αμερικανικων προδιαγραφων ομως εκδοση, που προσφεροταν με 6αρι χειροκινητο, εναντι του robotised manual SMG που φορουσε σε ολοκληρη την Ευρωπη. Ενα κιβωτιο κατωτερο των περιστασεων του συνολου, και πρωτιστως του κινητηρα, οταν ερχοταν η στιγμη της μεταβασης απο απλη-ανετη-γρηγορη μετακινηση της αυτοματης λειτουργιας, στην 'επιθεση' με την χειροκινητη λειτουργια.
Περα απο αυτο, για να νιωσει κανεις την μαγεια του V10, θα επρεπε να οδηγει ιδιαιτερα επιθετικα και σε υψηλες στροφες κινητηρα (και χλμ αντιστοιχα) κατι που σε δημοσιο δρομο τουλαχιστον, απαιτει και ιδιαιτερες ικανοτητες χειρισμου, σε ενα σχεδον 5μετρο και σχεδον 2 τονων αυτοκινητο.
Στην νεα Μ5 η ροπη ερχεται απο πολυ χαμηλες στροφες και ιδιαιτερα γραμμικα, παρα τα 2 turbo, οπως τουλαχιστον αναφερουν οι περισσοτεροι ξενοι δοκιμαστες. Ειναι ενα σαφως πιο ευκολο αυτοκινητο, ως προς την εκμεταλλευση των δυνατοτητων του, πιο φιλικο, αλλα και πιο ταχυ παντου, με ενα κιβωτιο πλεον ανταξιο του κινητηρα, και πολυ πιο ανετο σε επιπεδο θορυβου, σε ταξιδια...Προς στιγμήν νόμιζα πως διάβαζα περιοδικό με δοκιμη της m5 f10. Ειναι τρομερό το ποσο μπορεί να επιδράσει η ανάγνωση τόσων περιοδικών στο τρόπο γραφής κάποιου
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Η Ε92 έχει πλαστικά εμπρός φτερά;4kg φαίνεται να ζυγίζει, δε ξέρω:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... ing_parts/
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η Ε92 έχει πλαστικά εμπρός φτερά;
4kg φαίνεται να ζυγίζει, δε ξέρω:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... ing_parts/
Ρώτησα λόγο αυτού:
-
Βιαζόταν να δει κάνα σήριαλ?
Έτσι φαίνεται εκεί, ναι.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Η Ε92 έχει πλαστικά εμπρός φτερά;
4kg φαίνεται να ζυγίζει, δε ξέρω:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... ing_parts/
Ρώτησα λόγο αυτού:
Το καρφωμένο ΤΤ το πρόσεξες στην φωτό ,έτσι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το καρφωμένο ΤΤ το πρόσεξες στην φωτό ,έτσι;Υπάρχει και ΤΤ? Εγώ ένα κτίριο bauhaus αρχιτεκτονικής βλέπω μονάχα
BMW FORUM