-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
335i 4κίνηση και αυτόματο σασμάν αν υπάρχει σε αυτά τα λεφτά, προσωπικά δε θα το σκεφτόμουν καν 2η φορά.Τώρα...η 2πορτή αν και πολύ πιο ωραία στο θέμα της εμφάνισης, αν υπάρχει (ή είναι στο πρόγραμμα να υπάρξει) μωρό, κλείσε ένα ραντεβού με.... 'λουμπαγκολόγκο'
ΥΓ: Γρηγόρη, υπάρχουν μεγάλα έξοδα στη μέση προς το παρόν και έτσι μάλλον αναβάλλεται η αλλαγή του αυτοκινήτου και θα αλλάξω την ανάρτηση τώρα με μία PSS10 για....να αποσβένει καλύτερα τις ανωμαλίες.
ΥΓ2: αυτή που έβαλες εδώ είναι στα γούστα μου αλλά 2πορτη και πολλά km (80.000km)Αυτη δεν την εβαλα εγω, παροτι 4κινητη, φανταζει επιλογη win-win...
Εγω εβαλα αυτη:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1448400/ -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε ρωταω γιατι και εγω παροτι τα εχω ακουσει αυτα, απο διαφορους γνωστους, φιλους, χρηστες στο Forum κ.α, αλλα απο καποιους κατοχους τουλαχιστον, ακουσα εντελως διαφορετικα πραγματα...
Τι άκουσες, ότι η Ε92 Μ3 είναι πιο ευέλικτη από την Ε46? Δεν παίζει αυτό...λάθος είναι.
Δεν ακουσα αυτο...Ακουσα (απο κατοχο) οτι , παρολο που στα χαρτια, βγαζεις ευκολα συμπερασμα οτι θα ειναι πιο βαρυ, δισκινητο κτλ, σε σχεση με το 46αρι, στην πραξη, στον δρομο, ειναι εξισου ευελικτο, και ακομα ισχυροτερο, κυριως στο μεσαιο-υψηλο φασμα στροφων βεβαια...
Αξέχαστη ακόμα μου έχει μείνει η βόλτα με τον cavallino στα Μέγαρα μου μόλις την είχε πάρει το 2007 (ή το 2008, δε θυμάμαι).
Ακόμα θυμάμαι την ευελιξία του αυτοκινήτου.
Σχετικά με τη 35άρα, αν είναι να κάνω τη κίνηση θα τη κάνω για Μ3. & -
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σχετικά με τη 35άρα, αν είναι να κάνω τη κίνηση θα τη κάνω για Μ3. & -Μη μας πούνε και γύφτους...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Σχετικά με τη 35άρα, αν είναι να κάνω τη κίνηση θα τη κάνω για Μ3. & -
Μη μας πούνε και γύφτους...
Δε το'πιασα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
335i 4κίνηση και αυτόματο σασμάν αν υπάρχει σε αυτά τα λεφτά, προσωπικά δε θα το σκεφτόμουν καν 2η φορά.Τώρα...η 2πορτή αν και πολύ πιο ωραία στο θέμα της εμφάνισης, αν υπάρχει (ή είναι στο πρόγραμμα να υπάρξει) μωρό, κλείσε ένα ραντεβού με.... 'λουμπαγκολόγκο'
ΥΓ: Γρηγόρη, υπάρχουν μεγάλα έξοδα στη μέση προς το παρόν και έτσι μάλλον αναβάλλεται η αλλαγή του αυτοκινήτου και θα αλλάξω την ανάρτηση τώρα με μία PSS10 για....να αποσβένει καλύτερα τις ανωμαλίες.
ΥΓ2: αυτή που έβαλες εδώ είναι στα γούστα μου αλλά 2πορτη και πολλά km (80.000km)Αυτά λες στη (μέλλουσα) γυναίκα;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σε ρωταω γιατι και εγω παροτι τα εχω ακουσει αυτα, απο διαφορους γνωστους, φιλους, χρηστες στο Forum κ.α, αλλα απο καποιους κατοχους τουλαχιστον, ακουσα εντελως διαφορετικα πραγματα...
Τι άκουσες, ότι η Ε92 Μ3 είναι πιο ευέλικτη από την Ε46? Δεν παίζει αυτό...λάθος είναι.
Δεν ακουσα αυτο...Ακουσα (απο κατοχο) οτι , παρολο που στα χαρτια, βγαζεις ευκολα συμπερασμα οτι θα ειναι πιο βαρυ, δισκινητο κτλ, σε σχεση με το 46αρι, στην πραξη, στον δρομο, ειναι εξισου ευελικτο, και ακομα ισχυροτερο, κυριως στο μεσαιο-υψηλο φασμα στροφων βεβαια...
Αξέχαστη ακόμα μου έχει μείνει η βόλτα με τον cavallino στα Μέγαρα μου μόλις την είχε πάρει το 2007 (ή το 2008, δε θυμάμαι).
Ακόμα θυμάμαι την ευελιξία του αυτοκινήτου.
Σχετικά με τη 35άρα, αν είναι να κάνω τη κίνηση θα τη κάνω για Μ3. & -
ή παλιά Μ3 ή νέα?
Ή για να το πω πιο απλά, ή Μ3 ή τίποτα?
Ενδιάμεσες στάσεις δεν έχει? (αυτό μάλλον προσπαθεί έμμεσα να σου πει και ο μορφέας)@λοκατζή,
κάτι πρέπει να πω για να πείσω .... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σε ρωταω γιατι και εγω παροτι τα εχω ακουσει αυτα, απο διαφορους γνωστους, φιλους, χρηστες στο Forum κ.α, αλλα απο καποιους κατοχους τουλαχιστον, ακουσα εντελως διαφορετικα πραγματα...
Τι άκουσες, ότι η Ε92 Μ3 είναι πιο ευέλικτη από την Ε46? Δεν παίζει αυτό...λάθος είναι.
Δεν ακουσα αυτο...Ακουσα (απο κατοχο) οτι , παρολο που στα χαρτια, βγαζεις ευκολα συμπερασμα οτι θα ειναι πιο βαρυ, δισκινητο κτλ, σε σχεση με το 46αρι, στην πραξη, στον δρομο, ειναι εξισου ευελικτο, και ακομα ισχυροτερο, κυριως στο μεσαιο-υψηλο φασμα στροφων βεβαια...
Αξέχαστη ακόμα μου έχει μείνει η βόλτα με τον cavallino στα Μέγαρα μου μόλις την είχε πάρει το 2007 (ή το 2008, δε θυμάμαι).
Ακόμα θυμάμαι την ευελιξία του αυτοκινήτου.
Σχετικά με τη 35άρα, αν είναι να κάνω τη κίνηση θα τη κάνω για Μ3. & -
ή παλιά Μ3 ή νέα?
Ή για να το πω πιο απλά, ή Μ3 ή τίποτα?
Ενδιάμεσες στάσεις δεν έχει? (αυτό μάλλον προσπαθεί έμμεσα να σου πει και ο μορφέας)@λοκατζή,
κάτι πρέπει να πω για να πείσω ....Ε92 Μ3 με 18-20Κ δε βρίσκεις κι από 335i προτιμώ Ε46 Μ3.
Να το πω διαφορετικά ή Ε46 Μ3 ή μένω όπως είμαι και βλέπουμε.
-
Έτσι σε θέλω! Χα!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σχετικά με τη 35άρα, αν είναι να κάνω τη κίνηση θα τη κάνω για Μ3. & -
Μη μας πούνε και γύφτους...
Δε το'πιασα.
Αστειάκι. Το ξέρω πως το αμάξι το θες για το 'είναι' και όχι για το 'φαίνεσθαι'.
Πάντως μια τέτοια κίνηση όταν τα κουκιά είναι μετρημένα, είναι ρίσκο.
Απο τη στιγμή κιόλας που δεν το ξέρεις το αμάξι καλό θα είναι να είσαι προετοιμασμένος για όλα τα σενάρια.
Και πλέον δεν έχει 'αν μου κάτσει μαλακία αυτοκίνητο το πουλάω ξανά με ελάχιστη χασούρα'... υπάρχει λόγος που οι τιμές είναι τόσο κάτω... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Πάντως μια τέτοια κίνηση όταν τα κουκιά είναι μετρημένα, είναι ρίσκο.
Απο τη στιγμή κιόλας που δεν το ξέρεις το αμάξι καλό θα είναι να είσαι προετοιμασμένος για όλα τα σενάρια.
Και πλέον δεν έχει 'αν μου κάτσει μαλακία αυτοκίνητο το πουλάω ξανά με ελάχιστη χασούρα'... υπάρχει λόγος που οι τιμές είναι τόσο κάτω...+1
@Νikos
IMHO εαν το διλημμα σου ειναι ενα και μονο, δηλαδη ειτε να κανεις τραμπα συν την οποια διαφορα για Μ3 Ε46 ή να μεινεις στο Si, εγω θα εμενα στο Si... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...είναι ρίσκο...Ου βέβαια...είναι. Και πολύ μάλιστα. Ιδιαίτερα δε τη στιγμή που με καλύπτει το si στη φάση που βρίσκομαι σε συνεργασία με τις προπονήσεις μου κάθε Σάββατο με το ΚΖ.
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.
Ουφ...θα σκάσω!
Σας έχω πρήξει...το ξέρω, σόρυ...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.
[/quote]
Aυτό δεν το πρόσεξα πριν. Εγώ θα προχωρούσα αφού φυσικά ο έλεγχος στην Μ3 ήταν εξονυχιστικός. Η Μ3 νομίζω θα σου δώσει πολλά περισότερα από την 320 κι ας είναι μια γενιά πίσω. Βέβαια θα πρέπει να δώσεις και συ περισσότερα στην συντήρηση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.Έχεις ήδη βρεί κάπου να δώσεις την 320 και σε αυτή την τιμή...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.
Έχεις ήδη βρεί κάπου να δώσεις την 320 και σε αυτή την τιμή...?
Ανταλλαγή θα κάνω. Straight-up, χωρίς διαφορά.
Το ενδιαφέρει ανταλλαγή, για διαφορά ή όχι δε μιλήσαμε. Από κοντά.
Λοιπόν...φεύγω.
Ό,τι είναι για καλό...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε ρωταω γιατι και εγω παροτι τα εχω ακουσει αυτα, απο διαφορους γνωστους, φιλους, χρηστες στο Forum κ.α, αλλα απο καποιους κατοχους τουλαχιστον, ακουσα εντελως διαφορετικα πραγματα...
Τι άκουσες, ότι η Ε92 Μ3 είναι πιο ευέλικτη από την Ε46? Δεν παίζει αυτό...λάθος είναι.
Δεν ακουσα αυτο...Ακουσα (απο κατοχο) οτι , παρολο που στα χαρτια, βγαζεις ευκολα συμπερασμα οτι θα ειναι πιο βαρυ, δισκινητο κτλ, σε σχεση με το 46αρι, στην πραξη, στον δρομο, ειναι εξισου ευελικτο, και ακομα ισχυροτερο, κυριως στο μεσαιο-υψηλο φασμα στροφων βεβαια...
Έξω οι πραγματικοί χρήστες δεν τις συμπαθούν τόσο όσο τις Ε46. Μου έκανε εντύπωση γιατί είχα μείνει στους δημοσιογράφους που την έβγαζαν και την χτυπούσαν στο τραπέζι.
Κράζουν την κατανάλωση/αυτονομία, την θέση οδήγησης, το τιμόνι και τον συμπλέκτη στις χειροκίνητες.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.
Έχεις ήδη βρεί κάπου να δώσεις την 320 και σε αυτή την τιμή...?
Ανταλλαγή θα κάνω. Straight-up, χωρίς διαφορά.
Το ενδιαφέρει ανταλλαγή, για διαφορά ή όχι δε μιλήσαμε. Από κοντά.
Λοιπόν...φεύγω.
Ό,τι είναι για καλό...
Γραψε μετα εντυπωσεις απο την συγκεκριμενη Μ3...
Δεν ξερω παντως, αλλα ακομα και για σκετη ανταλλαγη, γνωριζοντας μεσα-εξω το αμαξι του Νικου,
δεν νομιζω οτι θα εκανα αυτη την κινηση.
Μονο ισως εαν ειχα μαζεψει ζεστο χρημα και εκανα τραμπα για 330i E92 και πανω...Anyway, περιμενουμε με ανυπομονησια, νεοτερα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το ενδιαφέρει ανταλλαγή, για διαφορά ή όχι δε μιλήσαμε. Από κοντά.
Λοιπόν...φεύγω.
Ό,τι είναι για καλό...
Good luck...
Αν είναι πάντως και απο κοντά στην κατάσταση που δείχνει στις φωτό, βλέπω ήδη το επόμενο ραντεβού για τον έλεγχο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε ρωταω γιατι και εγω παροτι τα εχω ακουσει αυτα, απο διαφορους γνωστους, φιλους, χρηστες στο Forum κ.α, αλλα απο καποιους κατοχους τουλαχιστον, ακουσα εντελως διαφορετικα πραγματα...
Τι άκουσες, ότι η Ε92 Μ3 είναι πιο ευέλικτη από την Ε46? Δεν παίζει αυτό...λάθος είναι.
Δεν ακουσα αυτο...Ακουσα (απο κατοχο) οτι , παρολο που στα χαρτια, βγαζεις ευκολα συμπερασμα οτι θα ειναι πιο βαρυ, δισκινητο κτλ, σε σχεση με το 46αρι, στην πραξη, στον δρομο, ειναι εξισου ευελικτο, και ακομα ισχυροτερο, κυριως στο μεσαιο-υψηλο φασμα στροφων βεβαια...
Έξω οι πραγματικοί χρήστες δεν τις συμπαθούν τόσο όσο τις Ε46. Μου έκανε εντύπωση γιατί είχα μείνει στους δημοσιογράφους που την έβγαζαν και την χτυπούσαν στο τραπέζι.
Κράζουν την κατανάλωση/αυτονομία, την θέση οδήγησης, το τιμόνι και τον συμπλέκτη στις χειροκίνητες.
Για καταναλωση-αυτονομια δεν θα διαφωνησω, ειναι γνωστα αυτα. Θεση οδηγησης...
Τιμονι, λενε οτι ειναι πιο ελαφρυ, αλλα με παρομοια πληροφορηση. Τωρα για τον συμπλεκτη δεν ξερω...Παντως για την ιστορια, εαν ηθελα σωνει και καλα Μ3 Ε46, θα κοιταζα πολυ σοβαρα αυτη:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1463418/
Δειχνει, και ειναι ακριβη, πιστευω οτι με παζαρι την ψωνιζεις με 28,5κ μετρητα. Πολλα φαινονται και παλι, αλλα
εαν ειναι και 'καθαρη' μου φαινεται αρκετα προσφατη και καλοδιατηρημενη... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.
Δεν θα το σκεφτομουνα καν, καθοτι uber πορωμενος
Ναι, ολα θα ειναι πιο αυξημενα ΑΛΛΑ θα το γουσταρεις και θα εισαι με ενα χαμογελο συνεχεια. Οποτε για μενα εννοειται οτι η κινηση αξιζει. Δεν ειναι λιγο να παιρνεις το αμαξι που γουσταρεις (Ζιζελ ). Εν τελει οτι θυσια και αν κανεις θα το αξιζει
Αν ειναι καθαρο το αμαξι FORZA
p.s. N/A straight-6 uber alles
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Αλλά ρε γμτ...σκέφτομαι ότι μια φορά ζούμε και ανταλλαγή χωρίς διαφορά είναι το deal του αιώνα.
Δεν θα το σκεφτομουνα καν, καθοτι uber πορωμενος
Ναι, ολα θα ειναι πιο αυξημενα ΑΛΛΑ θα το γουσταρεις και θα εισαι με ενα χαμογελο συνεχεια. Οποτε για μενα εννοειται οτι η κινηση αξιζει. Δεν ειναι λιγο να παιρνεις το αμαξι που γουσταρεις (Ζιζελ ). Εν τελει οτι θυσια και αν κανεις θα το αξιζει
Αν ειναι καθαρο το αμαξι FORZA
p.s. N/A straight-6 uber alles
+1
Αφού πρόκειται για ξερή ανταλλαγή και δεν χρειάζεται εκταμίευση τότε βουρ στον πατσά. Όλα τα άλλα δεν απέχουν τόσο πολύ από το Si, εκτός και αν χτύπα ξύλο παίξει σοβαρή βλάβη. Συν του ότι είναι αρκετά παλιό το Ε46 ώστε να βρίσκονται εύκολα φθηνά ανταλλακτικά, οι μαστοράτζες να ξέρουν που πάσχει και να έχει και μειωμένο τεκμήριο!
BMW FORUM