Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κόλλημα μίζας. Πού όφείλεται και τι πρέπει να περιμένω.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κόλλημα μίζας. Πού όφείλεται και τι πρέπει να περιμένω.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    19
    30922
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yianniswalker last edited by

      Σήμερα κόλλησε για πρώτη φορά η μίζα του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια κόλλησε ο ρότορας της μίζας.

      Που μπορεί να οφείλεται η συμπεριφορά αυτή? Τι πρέπει να περιμένω? Πάω για μίζα σταδιακά? Γνωρίζει κανείς?

      ή είναι κάποιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί με την πάροδο των ετών και δεν σημαίνει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yianniswalker last edited by

        Σήμερα κόλλησε για πρώτη φορά η μίζα του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια κόλλησε ο ρότορας της μίζας.

        Που μπορεί να οφείλεται η συμπεριφορά αυτή? Τι πρέπει να περιμένω? Πάω για μίζα σταδιακά? Γνωρίζει κανείς?

        ή είναι κάποιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί με την πάροδο των ετών και δεν σημαίνει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yianniswalker last edited by

          Σήμερα κόλλησε για πρώτη φορά η μίζα του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια κόλλησε ο ρότορας της μίζας.

          Που μπορεί να οφείλεται η συμπεριφορά αυτή? Τι πρέπει να περιμένω? Πάω για μίζα σταδιακά? Γνωρίζει κανείς?

          ή είναι κάποιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί με την πάροδο των ετών και δεν σημαίνει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • 8
            8eios last edited by

            Posa xlm exeis kanei?
            Kai ti autokinhto exeis?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kouk last edited by

              Σε παρακαλώ...Ελληνικά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dog80 last edited by

                Πάς όσο πιο γρήγορα γίνεται σε κάποιον ηλεκτρολόγο για να κάνει ανακατασκευή. Ανάλογα με τον τύπο της μίζας και τη ζημιά που έχει πάθει, το κόστος κυμαίνεται απο 100-200 ευρώ μαζί με την εργασία.

                Μην το αμελήσεις γιατί μπορεί τώρα με την δεύτερη-τρίτη προσπάθεια να παίρνει μπρός, αλλά κάποια στιγμή θα σε αφήσει τελείως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Πάς **όσο πιο γρήγορα γίνεται **σε κάποιον ηλεκτρολόγο για να κάνει ανακατασκευή.

                  Να έχεις μαζί σου ένα σφυρί ή μεταλλικό σωλήνα, αν δεν ξεκινάει η μίζα να τη χτυπήσεις ΕΛΑΦΡΑ να ξεκολλήσει - μη τη σπάσεις. Αν δεν ξεκολλάει, βρες κάποιον να σπρώξει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • Y
                    yianniswalker last edited by

                    Λοιπόν...

                    Το είχα ξεχάσει ότι είχα ανοίξει topic...

                    Ήθελαν άλλαγμα τα καρβουνάκια. Για 2-3 ημέρες έπαιρνε τσουλητό. Απλά γινόταν χαμός από ρυνίσματα μέσα στην μίζα και γιαυτό δεν μπορούσε να λειτουργήσει.

                    Κόστος 30

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • B
                      bit last edited by

                      ε και γιατί δε το κάνες μόνος;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        powergs last edited by

                        [quote='YiannisWalker']Λοιπόν...

                        Το είχα ξεχάσει ότι είχα ανοίξει topic...

                        Ήθελαν άλλαγμα τα καρβουνάκια. Για 2-3 ημέρες έπαιρνε τσουλητό. Απλά γινόταν χαμός από ρυνίσματα μέσα στην μίζα και γιαυτό δεν μπορούσε να λειτουργήσει.

                        Κόστος 30

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Επειδή δεν είσαι πολύ συγκεκριμένος στην περιγραφή σου δεν είναι πολύ ξεκάθαρο τι συμβαίνει.
                          Αν η μίζα γυρίζει αλλά δεν κομπλάρει δηλαδή δεν εμπλέκεται το γρανάζι της τότε μιλάμε για το μπουτόν της μίζας που δεν επισκευάζεται και θέλει αλλαγή. Το κόστος είναι μικρό οπότε μην στεναχωριέσαι.

                          Αν η μίζα δεν γυρίζει καθόλου και παίρνει μετά από ελαφρύ χτύπημα τότε κατά 99 τις εκατό είναι τα καρβουνάκια. Εύκολη και φτηνή επισκευή οπότε επίσης μην στεναχωριέσαι.

                          Αν η μίζα δουλεύει καλά αλλά κάποιες φορές παρόλο που ακούς το γρανάζι να προσπαθεί να εμπλακεί δεν γυρίζει ο κινητήρας ενώ άλλες δεν έχεις πρόβλημα τότε μιλάμε για κουρεμένο γρανάζι στο βολάν. Δύσκολη επισκευή και αρκετά δαπανηρή.

                          Πάντως από ότι κατάλαβα η Τρίτη περίπτωση σε εσένα δεν παίζει. Αν σου παρουσιάζει κάτι άλλο γίνε ποιο σαφείς να δούμε τι γίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dmitspan last edited by

                            έμεινε κ μένα το civic χθες βράδυ από μίζα, έτσι στην ψύχρα χωρίς καμία προηγούμενη ένδειξη. Πήγα να ξεκινήσω να βάλω μπρος να πάω σ'ένα φίλο και δε γύριζε, έκανε μόνο ένα τσακ. Το χτύπησα λίγο ελαφρά, τίποτα. Μετά εξαφανίστηκε και το τσακ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                              έμεινε κ μένα το civic χθες βράδυ από μίζα, έτσι στην ψύχρα χωρίς καμία προηγούμενη ένδειξη. Πήγα να ξεκινήσω να βάλω μπρος να πάω σ'ένα φίλο και δε γύριζε, έκανε μόνο ένα τσακ. Το χτύπησα λίγο ελαφρά, τίποτα. Μετά εξαφανίστηκε και το τσακ

                              Η μπαταρία είναι εντάξει?

                              Το τσάκ που ακούγεται είναι ο ήχος που κάνει το 'βαρελάκι', δηλαδή ο ηλεκτρομαγνήτης που κομπλάρει το γρανάζι της μίζας με το βολάν. Αν η μπαταρία είναι πεσμένη μπορεί να δίνει αρκετό ρεύμα για να κομπλάρει το γρανάζι αλλά όχι και να γυρίσει η μίζα.

                              Αν η μπαταρία είναι εντελώς νεκρή δέν ακούγεται όυτε το τσάκ γιατί πολύ απλά δέν λειτουργεί το βαρελάκι.

                              Αν η μπαταρία είναι σε ενδιάμεση κατάσταση μπορεί να ακούς απανωτά τσακ-τσακ-τσακ... Είναι επειδή πάει να κομπλάρει το βαρελάκι αλλά δέν έχει αρκετή δύναμη οπότε το πετάει πίσω και πάλι απ την αρχή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.

                                  σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                                    Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.

                                    σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?

                                    'Ψυχρα'.Μπορει αυτη η λεξη να τα λεει ολα.Τωρα που αρχισαν τα κρυα τα εφτυσε η μπαταρια.Ελενξε καλου κακου και τους πολους μηπως εχουν πιασει βρωμια .Συναγερμο εχεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                      σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?

                                      Οι μπαταρίες χαλάνε με καθόλου ή ελάχιστη προειδοποίηση. Ένα πρωί θα πάρει δύσκολα και το άλλο πρωί δεν θα παίρνει μπρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        powergs last edited by

                                        Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                                        Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.

                                        σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?

                                        Πάνε να δει ο ηλεκτρολόγος μην υπάρχει από πουθενά καμία διαρροή στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου και σου αδειάζει τη μπαταρία. Αλλά αν είναι ταλαιπωρημένη από τα χρόνια τότε ειδικά στα κρύα πρωινά εκεί είναι που τα παίζει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dmitspan last edited by

                                          μπαταρία ήταν
                                          πολλά τα χρόνια της, κανένας στην οικογένεια δε θυμάται τελευταία αλλαγή, λίγο και τα χαμηλά υγρά της πάει..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gstam last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?

                                            Οι μπαταρίες χαλάνε με καθόλου ή ελάχιστη προειδοποίηση. Ένα πρωί θα πάρει δύσκολα και το άλλο πρωί δεν θα παίρνει μπρος.

                                            Ετσι ακριβως γινεται,μια και εξω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr