-
Σήμερα κόλλησε για πρώτη φορά η μίζα του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια κόλλησε ο ρότορας της μίζας.
Που μπορεί να οφείλεται η συμπεριφορά αυτή? Τι πρέπει να περιμένω? Πάω για μίζα σταδιακά? Γνωρίζει κανείς?
ή είναι κάποιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί με την πάροδο των ετών και δεν σημαίνει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα?
-
Σήμερα κόλλησε για πρώτη φορά η μίζα του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια κόλλησε ο ρότορας της μίζας.
Που μπορεί να οφείλεται η συμπεριφορά αυτή? Τι πρέπει να περιμένω? Πάω για μίζα σταδιακά? Γνωρίζει κανείς?
ή είναι κάποιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί με την πάροδο των ετών και δεν σημαίνει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα?
-
Σήμερα κόλλησε για πρώτη φορά η μίζα του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια κόλλησε ο ρότορας της μίζας.
Που μπορεί να οφείλεται η συμπεριφορά αυτή? Τι πρέπει να περιμένω? Πάω για μίζα σταδιακά? Γνωρίζει κανείς?
ή είναι κάποιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί με την πάροδο των ετών και δεν σημαίνει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα?
-
Posa xlm exeis kanei?
Kai ti autokinhto exeis? -
Σε παρακαλώ...Ελληνικά!
-
Πάς όσο πιο γρήγορα γίνεται σε κάποιον ηλεκτρολόγο για να κάνει ανακατασκευή. Ανάλογα με τον τύπο της μίζας και τη ζημιά που έχει πάθει, το κόστος κυμαίνεται απο 100-200 ευρώ μαζί με την εργασία.
Μην το αμελήσεις γιατί μπορεί τώρα με την δεύτερη-τρίτη προσπάθεια να παίρνει μπρός, αλλά κάποια στιγμή θα σε αφήσει τελείως.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πάς **όσο πιο γρήγορα γίνεται **σε κάποιον ηλεκτρολόγο για να κάνει ανακατασκευή.Να έχεις μαζί σου ένα σφυρί ή μεταλλικό σωλήνα, αν δεν ξεκινάει η μίζα να τη χτυπήσεις ΕΛΑΦΡΑ να ξεκολλήσει - μη τη σπάσεις. Αν δεν ξεκολλάει, βρες κάποιον να σπρώξει.
-
Λοιπόν...
Το είχα ξεχάσει ότι είχα ανοίξει topic...
Ήθελαν άλλαγμα τα καρβουνάκια. Για 2-3 ημέρες έπαιρνε τσουλητό. Απλά γινόταν χαμός από ρυνίσματα μέσα στην μίζα και γιαυτό δεν μπορούσε να λειτουργήσει.
Κόστος 30
-
ε και γιατί δε το κάνες μόνος;
-
[quote='YiannisWalker']Λοιπόν...
Το είχα ξεχάσει ότι είχα ανοίξει topic...
Ήθελαν άλλαγμα τα καρβουνάκια. Για 2-3 ημέρες έπαιρνε τσουλητό. Απλά γινόταν χαμός από ρυνίσματα μέσα στην μίζα και γιαυτό δεν μπορούσε να λειτουργήσει.
Κόστος 30
-
Επειδή δεν είσαι πολύ συγκεκριμένος στην περιγραφή σου δεν είναι πολύ ξεκάθαρο τι συμβαίνει.
Αν η μίζα γυρίζει αλλά δεν κομπλάρει δηλαδή δεν εμπλέκεται το γρανάζι της τότε μιλάμε για το μπουτόν της μίζας που δεν επισκευάζεται και θέλει αλλαγή. Το κόστος είναι μικρό οπότε μην στεναχωριέσαι.Αν η μίζα δεν γυρίζει καθόλου και παίρνει μετά από ελαφρύ χτύπημα τότε κατά 99 τις εκατό είναι τα καρβουνάκια. Εύκολη και φτηνή επισκευή οπότε επίσης μην στεναχωριέσαι.
Αν η μίζα δουλεύει καλά αλλά κάποιες φορές παρόλο που ακούς το γρανάζι να προσπαθεί να εμπλακεί δεν γυρίζει ο κινητήρας ενώ άλλες δεν έχεις πρόβλημα τότε μιλάμε για κουρεμένο γρανάζι στο βολάν. Δύσκολη επισκευή και αρκετά δαπανηρή.
Πάντως από ότι κατάλαβα η Τρίτη περίπτωση σε εσένα δεν παίζει. Αν σου παρουσιάζει κάτι άλλο γίνε ποιο σαφείς να δούμε τι γίνεται.
-
έμεινε κ μένα το civic χθες βράδυ από μίζα, έτσι στην ψύχρα χωρίς καμία προηγούμενη ένδειξη. Πήγα να ξεκινήσω να βάλω μπρος να πάω σ'ένα φίλο και δε γύριζε, έκανε μόνο ένα τσακ. Το χτύπησα λίγο ελαφρά, τίποτα. Μετά εξαφανίστηκε και το τσακ
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έμεινε κ μένα το civic χθες βράδυ από μίζα, έτσι στην ψύχρα χωρίς καμία προηγούμενη ένδειξη. Πήγα να ξεκινήσω να βάλω μπρος να πάω σ'ένα φίλο και δε γύριζε, έκανε μόνο ένα τσακ. Το χτύπησα λίγο ελαφρά, τίποτα. Μετά εξαφανίστηκε και το τσακΗ μπαταρία είναι εντάξει?
Το τσάκ που ακούγεται είναι ο ήχος που κάνει το 'βαρελάκι', δηλαδή ο ηλεκτρομαγνήτης που κομπλάρει το γρανάζι της μίζας με το βολάν. Αν η μπαταρία είναι πεσμένη μπορεί να δίνει αρκετό ρεύμα για να κομπλάρει το γρανάζι αλλά όχι και να γυρίσει η μίζα.
Αν η μπαταρία είναι εντελώς νεκρή δέν ακούγεται όυτε το τσάκ γιατί πολύ απλά δέν λειτουργεί το βαρελάκι.
Αν η μπαταρία είναι σε ενδιάμεση κατάσταση μπορεί να ακούς απανωτά τσακ-τσακ-τσακ... Είναι επειδή πάει να κομπλάρει το βαρελάκι αλλά δέν έχει αρκετή δύναμη οπότε το πετάει πίσω και πάλι απ την αρχή.
-
Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.
σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?
'Ψυχρα'.Μπορει αυτη η λεξη να τα λεει ολα.Τωρα που αρχισαν τα κρυα τα εφτυσε η μπαταρια.Ελενξε καλου κακου και τους πολους μηπως εχουν πιασει βρωμια .Συναγερμο εχεις;
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?Οι μπαταρίες χαλάνε με καθόλου ή ελάχιστη προειδοποίηση. Ένα πρωί θα πάρει δύσκολα και το άλλο πρωί δεν θα παίρνει μπρος.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Το πιο ευκολο για να διαπιστωσεις αν εχεις αρκετο ρευμα ειναι να εχεις ανοιχτο το φως της καμπινας και να μιζαρεις.Αν σβηνει πολυ το φως τοτε δεν εχεις αρκετο ρευμα για την μιζα.
σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?
Πάνε να δει ο ηλεκτρολόγος μην υπάρχει από πουθενά καμία διαρροή στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου και σου αδειάζει τη μπαταρία. Αλλά αν είναι ταλαιπωρημένη από τα χρόνια τότε ειδικά στα κρύα πρωινά εκεί είναι που τα παίζει.
-
μπαταρία ήταν
πολλά τα χρόνια της, κανένας στην οικογένεια δε θυμάται τελευταία αλλαγή, λίγο και τα χαμηλά υγρά της πάει.. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
σβήνει, το δοκίμασα και το έκανε απ'την πρώτη κιόλας φορά, αλλά γιατί να συνέβη αυτό, δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό. Την μπαταρία χρόνια την έχω αλλά ποτέ δεν είχε πρόβλημα. `Ετσι στην ψύχρα?
Οι μπαταρίες χαλάνε με καθόλου ή ελάχιστη προειδοποίηση. Ένα πρωί θα πάρει δύσκολα και το άλλο πρωί δεν θα παίρνει μπρος.
Ετσι ακριβως γινεται,μια και εξω.
Κόλλημα μίζας. Πού όφείλεται και τι πρέπει να περιμένω.