-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
δεν πηγάζει όλοι παιδιά ενός Θεού είμαστε.ω τι τγομεγό που δεν μπογώ να πω το γο κ με τγομάζει
-
Διαφοροποίηση γιατί να περιμένεις να δεις; Απλά προσπάθησα να σου δώσω ένα παράδειγμα του γιατί θεωρώ πως υπήρξαν οι 296S και 268SP, το οποίο ίσως να μην το έκανα αρκετά κατανοητό. Για να το αλλάξω λίγο και να το πάω πέρα από αυτοκίνητα: Στο σχολείο μάθαμε πως όλα τα θηλυκά σε -ισσα γράφονται με 2 σίγμα, σαν κανόνα. Εσύ μου απαντάς 'καλό είναι άμα λέμε κάτι να ξέρουμε για τι μιλάμε, η σάρισα κι η Λάρισα γράφονται με ένα σίγμα', μου έδωσες τις εξαιρέσεις δηλαδή σαν κάτι το οποίο ακυρώνει τον κανόνα, πράγμα στο οποίο έθεσα τη διαφωνία μου και σε τίποτα άλλο. Ελπίζω να έγινε πιο κατανοητό τώρα.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Πάντως ακόμα πιστεύω πως είσαι λίγο υπερβολική με το κατά πόσο έχει επηρρεαστεί το exclusivity της φίρμας λόγω αύξησης της παραγωγής. Διότι ναι, η παραγωγή σαφώς αυξήθηκε, αλλά η ίδια η Ferrari κρατάει την ετήσια παραγωγή κάτω από τις 10.000 μονάδες ετησίως επίτηδες και ακριβώς για να διαφυλαχθεί το exclusivity. Και περίπου 10.000 αυτοκίνητα το χρόνο για μια Γη, δεν είναι δα και τόσο μεγάλο νούμερο. Αν παλιά έβλεπες Ferrari 1 φορά το χρόνο στο δρόμο και τώρα βλέπεις 8 φορές, δεν είναι κάτι το οποίο παίρνει πολλά από τη σπανιότητα ή το μύθο της φίρμας. Σαφώς και αυξάνονται οι 'νεοφώτιστοι', αλλά ποιος γεννήθηκε όντας 'παραδοσιακό κοινό'; Ταυτόχρονα, οι τωρινοί 'νεοφώτιστοι' δεν θα είναι σε 5-10 χρόνια 'παραδοσιακό κοινό'; Επίσης, δεν είναι καλό που πλέον είναι κάπως πιο εύκολο για το πραγματικά φανατικό κοινό της φίρμας, το οποίο στο παρελθόν δεν είχε ελπίδα να 'αγγίξει' μια Ferrari, να μπορεί πλέον να πλησιάσει λίγο περισσότερο το όνειρό του;Φυσικα και παιζει ρολο κατ εμε ο αριθμος παραγωγης στο 'exclusive' image οταν θελει να πασαρει τον εαυτο της μια εταιρεια ως exclusive. Και σαφως πρεπει ν καταλαβουμε οτι αλλο exclusive, αλλο premium και αλλο luxury.
Η Lotus πχ φτιαχνει λιγοτερα αυτοκινητα απο τον προαναφερθεν αριθμο ετησιως και κατ εμε τη θεωρω πιο κοντα στον ορο exclusive απο τη Ferrari αυτη τη στιγμη. -
Η παραγωγή:
1947 3
1948 5
1949 21
1950 26
1951 33
1952 44
1953 57
1954 58
1955 61
1956 81
1957 113
1958 183
1959 2481960 306
1961 441
1962 493
1963 598
1964 654
1965 740
1966 665
1967 706
1968 729
1969 6191970 928
1971 1246
1972 1844
1973 1772
1974 1436
1975 1337
1976 1426
1977 1798
1978 1939
1979 22211980 2470
1981 2565
1982 2209
1983 2366
1984 2842
1985 3288
1986 3640
1987 3902
1988 4001
1989 38211990 4293
1991 4487
1992 3384
1993 2345
1994 2671
1995 3144
1996 3350
1997 3518
1998 3652
1999 36692000 3946
2001 4305
2002 4273
2003 4500
2004 4828
2005 5361
2006 5650
2007 6465 -
Για παράδειγμα Porsche:
1994 20,791
1995 20,242
1996 32,390
1997 38,007
1998 45,119
1999 48,815
2000 55,782
2001 55,050
2002 73,284
2003 81,531
2004 90,954 -
Ωραίος παραλληλισμός
Η Porsche,που έχει διαθέσιμο προϊόν που ξεκινά από τα 40.000 δολάρια και αν παρουσιάζει overlap με τη Ferrari,αυτό υπάρχει μόνο μεταξύ των κορυφαίων εκδόσεων της,με τις entry level εκδόσεις της emiliana...απευθύνεται στο ίδιο πελατολόγειο και από πλευράς ονόματος και exclusivity έχει το ίδιο ειδικό βαρός με αυτήν:lol:
Τί άλλο θα διαβάσουμε!!! -
Το πρόβλημα εδώ είναι ότι οι διάφοροι 'γνώστες' που περιφέρονται στο forum και λένε τον Enzo drake (λες και φυλάγανε τα πρόβατα μαζί) αναφέρουν νούμερα, ιδέες, εντυπώσεις, κλπ. κατά το πλείστον λανθασμένες.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε νούμερο για 10000 αυτοκίνητα ετησίως. Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη.Για όσους βρίσκονται σ'αυτη τη συγκεκριμένη περίοδο του μήνα τους το παράδειγμα της Porsche αφορά στα comments για exclusivity...
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε νούμερο για 10000 αυτοκίνητα ετησίως.
Το 10.000 είναι δηλωμένο όριο, όχι υπάρχουσα παραγωγή. Έχουν πει ότι μέχρι εκεί το πολύ θα φτάσει η παραγωγή τους.
-
Αυτο που παθαινει ο kimi με το κιβωτιο το εχω παθει με f430 και ειχα φρικαρει.Για καμια 20αρια δευτερολεπτα ειχε κολλησει η τριτη μεσα και δεν εκανε τπτ,μετα εβαλε 6 και αρχισε να δουλευει παλι
οσο γιαυτο που λετε για γυναικειες ferrari κτλ ολες οι φερραρι μπορει να ειναι γυναικειες αρκει να τις οδηγουν!Εγω προσωπικα εχω δει κοπελα(ομορφη κιολας) με F430 spider να κανει απιστευτα πραγματα... -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε νούμερο για 10000 αυτοκίνητα ετησίως.
Το 10.000 είναι δηλωμένο όριο, όχι υπάρχουσα παραγωγή. Έχουν πει ότι μέχρι εκεί το πολύ θα φτάσει η παραγωγή τους.
Aκριβώς. Γι αυτό κι εγώ έγραφα πάντα 'κάτω από 10000', γιατί δεν είχα συγκεκριμένο νούμερο. 6465 αυτοκίνητα είναι πολύ κάτω από το 10000, βέβαια!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ωραίος παραλληλισμός
Η Porsche,που έχει διαθέσιμο προϊόν που ξεκινά από τα 40.000 δολάρια και αν παρουσιάζει overlap με τη Ferrari,αυτό υπάρχει μόνο μεταξύ των κορυφαίων εκδόσεων της,με τις entry level εκδόσεις της emiliana...απευθύνεται στο ίδιο πελατολόγειο και από πλευράς ονόματος και exclusivity έχει το ίδιο ειδικό βαρός με αυτήν:lol:
Τί άλλο θα διαβάσουμε!!!Να σε ρωτήσω γιατί το έχω απορία καθώς το έχεις ξαναγράψει. Για ποιο λόγο να μην ισχύουν τα υπογραμμισμένα? Επειδή υπάρχει αυτή η διαφορά στις τιμές τι σημαίνει? Ότι η Πόρσε είναι τα 'φθηνιάρικα' σουπερκαρ και η Φεράρι είναι η μπουρζουαζία? Προσωπικά (διευκρινίζω ότι δεν έχω εμπειρία οδήγησης παρά μόνο του το ακριβώς 'είναι' τα οχήματα από άποψη θεωρίας) θεωρώ ότι η Φεράρι έχει αυτές τις τιμές γιατί ξέρει πολύ καλά ότι μερικά πράγματα σε αυτή τη ζωή αξίζουν όσο γράφει το καρτελάκι της τιμής. Και αν το καρτελάκι της τιμής γράφει κάτι εξωφρενικό τότε το προϊόν αξίζει (θεωρητικά) ακόμη πιο πολύ γιατί μπορεί να το αγοράσουν λίγοι. Ακριβό παιχνίδι και το παίζουν πολλές μάρκες. Να το θέσω με ένα αντιπαράδειγμα με ρολόγια. Υπάρχουν τα Omega, τα Rolex, τα Vacheron Constantin (υπάρχουν πολλά ακόμη αλλά ας εστιάσουμε εκεί). Στα πρώτα παίρνεις ένα αξιοπρεπές μοντέλο με 2.5 χιλιάρικα, στα δεύτερα παίρνεις ένα μέσο μοντέλο με 5 χιλιάρικα και στα τελευταία παίρνεις με 12 χιλιάρικα το βασικό. Αυτό δε σημαίνει ότι τα τρίτα έχουν καλύτερο μηχανισμό ή είναι πιο όμορφα. Είναι προφανές ότι πλασάρουν το εξκλουσίβιτι που τους προσφέρουν οι υψηλές τιμές. Για ένα ειδικό όμως που δεν τον ενδιαφέρει το αν κατασκευάστηκαν σε λίγα κομμάτια, ή πόσο κάνουν και ο οποίος θα εξετάσει καθαρά μηχανολογικά αυτές τις δημιουργίες δεν νομίζω ότι θα βγάλει 'χειρότερα' τα αυτόματα Omega από τα αντίστοιχα Rolex...
Φυσικά τα αυτοκίνητα ΔΕΝ γίνεται να αντιστοιχιθούν με ρολόγια ή κάτι άλλο αλλά απλά ήθελα να δώσω μια εικόνα. Επιστρέφοντας στα αυτοκίνητα σε είχα ρωτήσει σε μια άλλη στιχομυθία τι παραπάνω έχει ο V8 και τα ψαλίδια της California από τα αντίστοιχα της Μ3 και κοστίζει την τριπλάσια τιμή. Μου είχες απαντήσει ότι έχει ιστορία και άλλη αίγλη (προφανώς εννοείς αγωνιστική ιστορία) και εν μέρει συμφωνώ. Να εξελίξω την ερώτηση τώρα μιας και αναφέρθηκαν οι Πόρσε. Τι παραπάνω έχει η California από μια 911 Τurbo Cabrio(η οποία κάνει στα 200+) και κοστίζει 100 + χιλιάρικα? Η ιστορία αγοράζεται μαζί με το αυτοκίνητο και αν ναι με ποιο τρόπο κοστολογείται? Να συμπληρώσω και ένα ακόμη παράδειγμα: με τα χρήματα που ζητάνε οι Ιταλοί για την 430 παίρνεις μια GT3 και μια Μ3! Δεν θέλω να τα ισοπεδώσω όλα αλλά που υπερέχει μαι 430 από μια GT3 (στο ότι έχει V8, αυτόματο(ποιος μερακλής το θέλει αυτό?), τον κινητήρα στο κέντρο ή μήπως το σηματάκι και μόνο) ? Μιλάω πέρα από ιστορίες και αγώνες, μόνο μηχανολογικά.
Πριν 20-30 χρόνια μπορεί οι V6, V8 και άλλοι ισχυροί κινητήρες να ήταν state of the art. Στο τώρα όμως που ακόμη και η Νισάν κατασκευάζει έναν διαμάντι V6 νομίζω ότι ένας V8 από την Φεράρι δεν είναι πια κάτι το σπάνιο όπως ήταν και στα δικά μου μάτια δεν έχει την αίγλη που είχαν οι αντίστοιχοι κινητήρες της της δεκαετίας του 80 και του 90...
Οπότε να συνοψίσω, διαφωνώ (πάντοτε φιλικά όμως ! ) ότι οι Φεράρι είναι 'καλύτερες' από τις Πόρσε μόνο και μόνο επειδή οι φθηνές Φεράρι είναι τιμολογιακά στην περιοχή που είναι οι ακριβές Πόρσε. Σαν ρεαλιστής και όχι τόσο αισθηματίας θα έλεγα ότι οι Φεράρι είναι γελοιωδώς ακριβές (μιλάω στο ΣΗΜΕΡΑ πάντα και σε συνάρτηση με αυτό που είναι και οι άλλοι) και όχι οι Πόρσε φθηνιάρικες. Επειδή βλέπω ότι έχεις ένα συναισθηματικό δέσιμο θα ήθελα να διαβάσω (αν έχεις διάθεση φυσικά) το σκεπτικό σου γιατί μπορεί να δω πράγματα που ίσως δεν έχω σκεφτεί για το θέμα αυτό ...
-
omega παιρνεις και με 1300 ευρω(αλλα οχι αυτοματο)
-
μηπως η διαφορα τιμης εστιαζεται στον τροπο κατασκευης τους?
-
η 911T δεν ειναι και πολυ πιο φθηνη απο την 430.Επισης μπορει η 911Τ να ειναι πιο γρηγορη απο την 430 αλλα η αισθηση που εχεις οταν καθεσαι πισω απο το τιμονι της 430 ειναι πολυ ανωτερη,πιστεψε με!φιλικα παντα!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Να σε ρωτήσω γιατί το έχω απορία καθώς το έχεις ξαναγράψει.......
Αφού κατέχεις-εν αντιθέσει με κάποιον άλλον- επαρκέστατα την ελληνική.Γιατί γίνεσαι στρεψόδικος;
Το τόνισα από την αρχή.Υπερεπιδόσεις και εξωτικό σχεδιασμό,έχει την τεχνογνωσία και τους πόρους να προσφέρει σήμερα και η 'κουτσή Μαρία'.Πουθενά δεν έκανα τεχνολογική σύγκριση των αυτοκινήτων της Ferrari με αυτά της Porsche.Δεν με ενδιαφέρει αν υπερτερεί και πού η 911 της F430.Για την ακρίβεια οι emiliane και το παρελθόν τους μου ασκούν τη μικρότερη γοητεία από τους ιταλούς κατασκευαστές.H μόνη αλήθεια είναι ότι ακόμα και σήμερα η Ferrari διαθέτει στη γκάμα της κάποια state of the art αυτοκίνητα ......όπως αντιστοίχως διαθέτει και η Porsche.Όπως είναι αλήθεια ότι παρότι πανάκριβες,οι σύγχρονες Ferrari εξακολουθούν να φαντάζουν ευκαιρία σε σύγκριση με τις διάφορες RR,Bentley κλπ.Για να μην χρησιμοποιήσω κατηγοριοποιήσεις luxury,upper premium κλπ.,η ουσία είναι ότι αφενός η Porsche αν δεν έχει ξεφύγει,τείνει να ξεφύγει από τα όρια του 'ειδικού' κατασκευαστή,αφετέρου είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν ανήκει στην ίδια κατηγορία με την Ferrari από άποψη καταβολών,φιλοσοφίας,εμπορικής πορείας,αγωνιστικού palmares και συνέχειας.Και αυτά τα τελευταία,αποτελώντας την κινητήριο δύναμη των πωλήσεων της και ιδίως του appeal της,οφείλει να τα διαφυλάξει.Αν μπορεί ταυτοχρόνως να κερδίζει και ένα κάρο χρήματα (όπως καλή ώρα κάνει η Porsche πουλώντας και τραβεστί Touareg).....τόσο το καλύτερο γι αυτήν.Ειλικρινά δεν με απασχολεί αν ο εν δυνάμει αγοραστής μιας χ ή ψ Porsche είναι ταυτοχρόνως και μιας αντίστοιχης Ferrari (που δεν είναι).
Όπως θα ξέρεις βέβαια,όταν μιλάμε για είδη πολυτελείας (δηλ. για άχρηστα κατ'ουσίαν πράγματα)η κοστολόγηση υπερβαίνει τις όποιες απτές ιδιότητες του αντικειμένου και άπτεται των ποικίλων ψυχολογικών αναγκών του αγοραστή.
ΥΓ.Ειρήσθω εν παρόδω ένα μέσο Rolex υπολείπεται σε ζητηματα υψηλής ωρολογοποιίας ενός Baume & Mercier.Aυτό δεν εμποδίζει τους τιμοκαταλόγους των δύο εταιρειών να μην συναντιώνται πουθενά.Κάπου εκεί που τελειώνει αυτός της μιας... ξεκινά αυτός της άλλης.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...θεωρώ ότι η Φεράρι έχει αυτές τις τιμές γιατί ξέρει πολύ καλά ότι μερικά πράγματα σε αυτή τη ζωή αξίζουν όσο γράφει το καρτελάκι της τιμής. Και αν το καρτελάκι της τιμής γράφει κάτι εξωφρενικό τότε το προϊόν αξίζει (θεωρητικά) ακόμη πιο πολύ γιατί μπορεί να το αγοράσουν λίγοι. Ακριβό παιχνίδι και το παίζουν πολλές μάρκες...Βασικός νόμος οποιασδήποτε βιομηχανικής παραγωγής είναι το ότι όσο περισσότερο βιομηχανοποιείς τόσο πέφτουν οι τιμές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όπως είδες ο λόγος είναι γύρω στο 1/20 και μεγάλο μέρος της διαφοράς τιμών οφείλεται σ'αυτο. Ένα άλλο μέρος της διαφοράς έχει τη βάση του στο branding.
-
alba θα ηθελα να σε ρωτησω (γιατι προφανως θα ξερεις) ποσα ειναι τα κερδη της ferrari απο καπελακια,μπλουζακια,φωτογραφικες, κινητα,σημαιουλες κτλ.. σε συγκριση με τα κερδη της απο τα ιδια τα αυτοκινητα...?
-
@Alba Parietti
Οκ. Τώρα κατάλαβα επακριβώς σε τι επίπεδο το θέτεις και εν τέλει και συνολικά συμφωνώ μαζί σου. Δεν το είχα καταλάβει σωστά την προηγούμενη φορά το νόημα σου.
-
-
delete
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)