-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάριαΤο ότι δεν φτάνουμε την κοπέλα, δεν σημαίνει ότι θα τα βγάλουμε και 'κρεμαστάρια'! Μια χαρά τα βλέπω!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Γιατί τους πήρε 4 χρόνια για να καταφέρουν τα πουλήσουν αυτά τα λίγα κομμάτια και να αποφασίσουν οτί είναι αρκετα,
και μετά η συνεργασία διαλύθικε αφού (εμπορικά) ήταν αποτυχημένη.Σαν αυτοκίνητο ειναι πολύ καλό φυσικά
Το προγραμμα τους ειχε και την κατασκευη αγωνιστικων εκδοσεων, οι οποιες χρειαζονται πολυ περισσοτερο χρονο προετοιμασιας. Επισης μη ξεχνας οτι προκειται για μια μικρη ομαδα ουσιαστικα και οχι για εταιρια του μεγεθους της Ferrari ή της Πορσε!
Ολως τυχαιως στο τελευταιο CAR εχουν ενα αρθρο για την Carrera GT, οπου η παραγωγη της σταματησε, οχι γιατι δεν υπηρχε ζητηση, αλλα γιατι ειναι πολιτικη του εργοστασιου. Και εδω παιζουν και λογοι 'αποκλειστικοτητας', οπως σε ολα τα ακριβα supercars.
Το ιδιο δεν γινεται πχ με την Enzo?
-
8C
-
Παιδιά μην μαλώνετε
οι φίλοι της αυτοκίνησης αγαπάνε και γουστάρουνε [ όλα τα supercars ανεξάρτητα μάρκας, χώρας προέλευσης, κατασκευαστή.
Όλα έχουν κάτι ξεχωριστό για να σε συναρπάσουν [/b]
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
ΙΚΕ no offense, αλλά μου φαίνεται ότι εξετάζεις ένα super model ακόμα και στο σχήμα των φρυδιών και το μήκος του λαιμού...Ε ναι λοιπόν, έτσι είναι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για την 8C:
Το σχήμα της αν είχε σαν σκοπό την αεροδυναμική θα ήταν εντελώς διαφορετικό και αυτός είναι ένας λόγος που εγω το θεωρώ συμβιβασμό. Επίσης κάποια σημεία μοιάζουν πρόχειρα ή χοντροκομμένα, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας με τους άτσαλους αεραγωγούς. Φτιάχτηκε για να θυμίζει κάτι και όχι για να είναι το καλύτερο.
H αεροδυναμική είναι κορυφαία όπως και σε κάθε Ferrari με αρνητικό cz.Eξελίχθηκε από την elasis και χρησιμοποίησαν ίδια fluid dynamic programs με τους αεροδυναμιστές του maranello.Για παράδειγμα η F430 έχει κυρίως καλύτερη αεροδυναμική αντίσταση λόγω της μικρότερης επιφάνειας του εμπρόσθιου μέρους αλλά η 8c λόγω του αμαξώματος/body panel/ από ανθρακονήματα παρότι την μικρότερη ιπποδυναμή της έχει ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο.Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένω το test του Quattroruote για να δω τι θα καταφέρει απέναντι στην F430.
-
Και η Veyron έχει κορυφαία αεροδυναμική, δεν σημαίνει πως αν δεν είχαν επέμβει οι σχεδιαστές δεν θα ήταν αρκετά καλύτερη.
-
την αλφα ρομεο...τι να κανουμε και εμεις ακομα δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως...
ειναι πολυ οχημα
-
Κανένα από τα 2...
Με 100 χήνες που πάνω κάτω θα κάνουν αμφότερα βρείτε μου έναν που θα διέθετε τέτοιο ποσό και δεν θα ψώνιζε από Porsche ή Maserati (έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένες που στην Ελλάδα είναι άπειρες).
Τα συγκεκριμένα μοντέλα απευθύνονται σε άτομα που θέλουν να ξεχωρίσουν επειδή όλη η παρέα έχει Porsche και για να τονώσουν επικοινωνιακά το κάθε brand αντίστοιχα (και φυσικά για να πουλήσουν στην Αμερική ειδικά η Alfa).
Το R8 πάντως είναι τόσο αντιαισθητικό που η 8C κερδίζει εύκολα την (θεωρητική πάντα) κόντρα. Το RS4 είναι πολύ καλύτερο...
Δεν καταλαβαίνω πως μια εταιρεία με μεγάλη επιτυχία στο LeMans δεν προχώρησε σε ένα σχέδιο τύπου MC12 αλλά έφτιαξε ένα ΤΤ που έπεσε στον ντορβά με την κρεατίνη και παραμορφώθηκε.
ΥΓ:MikaHakkinen λίγα τα λόγια σου στον djpetro γιατί ου μπλέξεις με δικηγόρο... -
Μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές;
σαν τα πρωταθληματα του Ολυμπιακού (πλην εποχής ΝΤΟΥΣΑΝ βεβαίως βεβαίως)
τσ τσ τσ
A. Ü. A.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κανένα από τα 2...
Με 100 χήνες που πάνω κάτω θα κάνουν αμφότερα βρείτε μου έναν που θα διέθετε τέτοιο ποσό και δεν θα ψώνιζε από Porsche ή Maserati (έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένες που στην Ελλάδα είναι άπειρες).
:Δεν έχει καταλάβει οτι η 8C κοστίζει στην Ελλάδα 205.000
Πολλοί, μεταξύ του και εγώ, θα την προτιμούσα από την F430 -
8c. Eνα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα των τελευταιων ετων
-
8c
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές;σαν τα πρωταθληματα του Ολυμπιακού (πλην εποχής ΝΤΟΥΣΑΝ βεβαίως βεβαίως)
τσ τσ τσ
A. Ü. A.
Τι a.u.a??
Ειναι απίστευτο το R8 για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας να τα έχει όλα στον προαιρετικό εξοπλισμό...και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που και έχει μια μάρκα που ουδέποτε είχε παράδοση σε αυτήν την κατηγορία και κυρίως δεν εμπνέει καθόλου πάθος και συναίσθημα κάτι πολύ σημαντικό για ένα σπορ αυτοκίνητο γενικά είναι υπερβολικά ψυχρό για υπεραυτοκίνητο...και πιστεύω πως θα είναι το νεο Phaeton(παταγώδης αποτυχία).... της Audi....
Πάντως βλέπουμε σε αυτή την κατηγορια τιμής την ισχύ της Alfa Romeo...αν στην κατηγορία τιμής 50-100.000 ευρώ οι γερμανοί της Audi & BMW κυριαρχούν και το κοινό αυτής της κατηγορίας τις προτιμά..στα αυτοκίνητα με πάνω από 100.000 ευρώ(μιλώ για τιμές στην ευρώπη) τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα για την alfa romeo που μπορεί άνετα για να έχει τιμές και 50% υψηλότερες από τις γερμανικές εταιρίες...γιατί κύριοι οι ιστορία δεν αγοράζεται...ότι και να κάνετε όσα χρόνια και να το παλαίψετε και αυτό πιστέψτε με οι γιαπωνέζοι το ξέρουν καλά αλλά και ο ίδιος ο όμιλος VW που αγόρασε μάρκες σαν τις Bentley,Lamborghini & Bugatti.... -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές;
σαν τα πρωταθληματα του Ολυμπιακού (πλην εποχής ΝΤΟΥΣΑΝ βεβαίως βεβαίως)
τσ τσ τσ
A. Ü. A.
Τι a.u.a??
Ειναι απίστευτο το R8 για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας να τα έχει όλα στον προαιρετικό εξοπλισμό...και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που και έχει μια μάρκα που ουδέποτε είχε παράδοση σε αυτήν την κατηγορία και κυρίως δεν εμπνέει καθόλου πάθος και συναίσθημα κάτι πολύ σημαντικό για ένα σπορ αυτοκίνητο γενικά είναι υπερβολικά ψυχρό για υπεραυτοκίνητο...και πιστεύω πως θα είναι το νεο Phaeton(παταγώδης αποτυχία).... της Audi....
Πάντως βλέπουμε σε αυτή την κατηγορια τιμής την ισχύ της Alfa Romeo...αν στην κατηγορία τιμής 50-100.000 ευρώ οι γερμανοί της Audi & BMW κυριαρχούν και το κοινό αυτής της κατηγορίας τις προτιμά..στα αυτοκίνητα με πάνω από 100.000 ευρώ(μιλώ για τιμές στην ευρώπη) τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα για την alfa romeo που μπορεί άνετα για να έχει τιμές και 50% υψηλότερες από τις γερμανικές εταιρίες...γιατί κύριοι οι ιστορία δεν αγοράζεται...ότι και να κάνετε όσα χρόνια και να το παλαίψετε και αυτό πιστέψτε με οι γιαπωνέζοι το ξέρουν καλά αλλά και ο ίδιος ο όμιλος VW που αγόρασε μάρκες σαν τις Bentley,Lamborghini & Bugatti....Η ιστορια μπορει να μην αγοραζεται..
το ονομα ομως και οι εταιριες αγοραζονται..
και η αλφα ρομεο αυτη τη στιγμη σαν ονομα κλαιν, οσο και αν φωναζει ο καθε αλφακιας για ιστοριες κλπ.. πρεστιζ δεν εχει.
και δεν ξερω γιατι καποιος να προτιμουσε σ'αυτα τα λεφτα κατι απ'τα δυο ενω ειναι κοντα η (αγορασμενη απ'τη φαου βε, ναι) λαμπο γκαλαρντο -
και συνεχίζεται το ctrl+c -> ctrl+v
-
Ξέχασε να αναφέρει πως η 8C έχει ψύχή, ενώ το R8 όχι.
Ο σκοπός και των δύο δεν είναι οι τρελές πωλήσεις αλλά το halo effect στην γκάμα.
Ούτως ή άλλως μπορεί κάποιος να αγοράσει μια Maserati Coupe ή μια Gallardo.
-
Η μια GT3RS
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ούτως ή άλλως μπορεί κάποιος να αγοράσει μια Maserati Coupe ή μια Gallardo.
Μα η 8C ειναι κατί διαφορετικό από μία Maserati Coupe.
Έχει 4.7 450CV - 470Nm μηχανή αντί για 4.2 - 390 CV
και πολλά panels από ανθρακονήματα άρα ελαφρύτερη
και ειναι διθέσιο και όχι 2+2.Δηλαδή έφτιαξάν κάτι παραπάνω από την Maserati.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές;
σαν τα πρωταθληματα του Ολυμπιακού (πλην εποχής ΝΤΟΥΣΑΝ βεβαίως βεβαίως)
τσ τσ τσ
A. Ü. A.
Τι a.u.a??
Ειναι απίστευτο το R8 για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας να τα έχει όλα στον προαιρετικό εξοπλισμό...και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που και έχει μια μάρκα που ουδέποτε είχε παράδοση σε αυτήν την κατηγορία και κυρίως δεν εμπνέει καθόλου πάθος και συναίσθημα κάτι πολύ σημαντικό για ένα σπορ αυτοκίνητο γενικά είναι υπερβολικά ψυχρό για υπεραυτοκίνητο...και πιστεύω πως θα είναι το νεο Phaeton(παταγώδης αποτυχία).... της Audi....
Πάντως βλέπουμε σε αυτή την κατηγορια τιμής την ισχύ της Alfa Romeo...αν στην κατηγορία τιμής 50-100.000 ευρώ οι γερμανοί της Audi & BMW κυριαρχούν και το κοινό αυτής της κατηγορίας τις προτιμά..στα αυτοκίνητα με πάνω από 100.000 ευρώ(μιλώ για τιμές στην ευρώπη) τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα για την alfa romeo που μπορεί άνετα για να έχει τιμές και 50% υψηλότερες από τις γερμανικές εταιρίες...γιατί κύριοι οι ιστορία δεν αγοράζεται...ότι και να κάνετε όσα χρόνια και να το παλαίψετε και αυτό πιστέψτε με οι γιαπωνέζοι το ξέρουν καλά αλλά και ο ίδιος ο όμιλος VW που αγόρασε μάρκες σαν τις Bentley,Lamborghini & Bugatti....Η ιστορια μπορει να μην αγοραζεται..
το ονομα ομως και οι εταιριες αγοραζονται..
και η αλφα ρομεο αυτη τη στιγμη σαν ονομα κλαιν, οσο και αν φωναζει ο καθε αλφακιας για ιστοριες κλπ.. πρεστιζ δεν εχει.
και δεν ξερω γιατι καποιος να προτιμουσε σ'αυτα τα λεφτα κατι απ'τα δυο ενω ειναι κοντα η (αγορασμενη απ'τη φαου βε, ναι) λαμπο γκαλαρντοΜαλλον δεν ξερεις τι λες....
Η Alfa Romeo έχει το πιο ένδοξο σύμβολο...αυτό του δουκάτου του Μιλάνο, ένα σύμβολο ισχύος δύναμης και κύρους που γεννιέται από την ένωση δύο συμβόλον του σταυρού του αγίου γεωργίου που συμβολίζει την πρώτη σταυροφορία που ξεκίνησε στο Μιλάνο...και το γιγαντιαίο ανθρωποφάγο νερόφιδο που συμβολίζει τον μύθο και την παράδοση των λογγοβάρδων καθώς και σύμβολο ισχύος σοφίας και δύναμης σύμφωνα με την εραλδική.Μάλιστα στο ως το 1946 σύμβολο της εταιρίας υπήρχαν και δύο κόμβοι της Σαβοίας που δένουν την εταιρία με την βασιλική οικογένεια της Ιταλίας-Πεδεμοντίου-Σαβοίας διαδόχου των πριγκήπων της Αχαίας μεταξύ άλλων.
Η Alfa Romeo είναι η εταιρία που μαζί με την bugatti και μετά τον πόλεμο την Ferrari που είναι παιδί της έχει παράγει τον μεγαλύτερο αριθμό συλλεκτικών αυτοκινήτων μεγάλης αξίας...
Είναι η εταιρία που κέρδισε το 1ο πρωτάθλημα GP και το πρώτο F1...η εταιρία με τις περισσότερες νίκες στα πρωταθλήματα GP...καθώς και τις περισσότερες νίκες στο mille miglia τον σημαντικότερο αγώνα όλων των εποχών.....είναι η μάρκα με τις περισσότερες νίκες σε αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού και αναβάσεων....έχει κάνει εποποιίες στα GT αλλά και τα πρωτότυπα που δεν έχει κάνει καμία άλλη εταιρία...θυμίζω την 33 την δεκαετία του 70 που είχε κερδίσει σε μια σεζόν μέχρι και όλους τους αγώνες πλην ενός παρόλο τον σκληρό ανταγωνισμό....αντίθετα όταν η porsche είχε πχ αντίστοιχες νίκες..πρακτικά έτρεχε χωρίς ανταγωνισμό όπως σήμερα η audi...αλλά όπως λέγεται νίκη χωρίς ανταγωνισμό δεν αξίζει...είναι οι ανταγωνιστές σου που κερδίζεις που σου δίνουν αξία.
Η Alfa Romeo όρισε τι σημαίνει σπορ αυτοκίνητο από την RL την δεκαετία του 20...στην 6C1750 GS την δεκαετία του 30 που όρισε το αρχέτυπο του σπορ αυτοκινήτου στην 8C2900b το πρώτο σύγχρονο υπεραυτοκίνητο που πρακτικά όρισε τι σημαίνει υπεραυτοκίνητο και δημιούργησε μια φιλοσοφία από την οποία γεννήθηκε η Ferrari η οποία αποτελεί φιλοσοφικό και πνευματικό της παιδί....η Ferrari δεν ξέρω αν θα υπήρχε αν δεν υπήρχε η Alfa Romeo...αν κατα΄φερε και είχε επιτυχία το 47 και δεν έγινε άλλη μια από τις εταιρίες που άνοιγαν και έκλειναν όπως πολλές στην ιστορία το οφείλει στο κύρος της alfa romeo...και αυτό γιατί το 1929 ιδρύθυκε σε συμφωνία με την μιλανέζικη φίρμα η scuderia ferrari η οποία διαχειρίστηκε ως και τι 1936 τα αγωνιστικά αυτοκίνητα gp της Alfa Romeo όντας πρακτικά το αγωνιστικό τμήμα της μιλανέζικης εταιρίας...αν δεν υπήρχε αυτή η ιστορία που δένει την ferrari με τον πιο διάσημο και κύρους προπολεμικό κατασκευαστή αυτοκινήτων την alfa romeo ουδείς το 1947 δεν θα εμπιστευόταν τον κύριο Enzo....τα αγόραζαν γιατί..τα αγόραζαν από αυτόν που έφτιαχνε τις αγωνιστικές alfa romeo....
Θυμάμαι μια αμερικάνικη ταινία του 1950 που μια αμερικανιδα περιφέρεται και αναφέρεται για πρώτη φορά το όνομα ferrari σε ταινία...αλλά τελικά η πρωταγωνίστρια επιλέγει μια alfa romeo 6c2500 λόγω κύρους...και ομορφιάς...
Ομορφιά και κομψότητα δύο λέξεις συνώνυμες με alfa romeo στην αυτοκίνηση...δεν υπάρχει καμία μάρκα στην ιστορία της αυτοκίνησης που να πλησιάζει σε αυτό το τομέα την alfa romeo...για καμία άλλη εταιρία δεν έχουν σχεδιαστεί είτε επίσημα είτε από ιδιώτες τόσα διαφορετικά αμαξώματα και πρωτότυπα όσα για την alfa romeo είναι εμφανές ότι αυτη η μάρκα έχει ένα πάθος που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη μάρκα στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό πανόραμα....
Μια εταιρία για να μπει στον μύθο πρέπει να είναι προπολεμική....δυστυχώς για την αυτοκίνηση τότε ήταν η μυθική εποχή και αυτάτα χρόνια δνε επιστρέφουν...το μοναδικό μεταπολεμικό brand που θεωρείτε μυθικό...όπως τα alfa romeo,bugatti,bentley,rolls royce,isotta fraschini,hispano suiza,cadillac etc. είναι η ferrari...και αυτό γιατί φέρει ένα όνομα αυτό της scuderia ferrari που είναι συνώνυμο της alfa romeo....με άλλα λόγια η ferrari την μυθικής της διάστασης πέρα από την φιλοσοφική και τεχνική καταγωγή ακόμα και τα στελέχη που την επάνδρωσαν τα οφείλει όλα στη μητέρα της την Alfa Romeo...
'Οτι και να πουν μερικοί η ιστορία μετράει πάνω απ'όλα..διαφορετικά η VW ή η MB δεν θα ξόδευαν δισεκατομμύρια για μάρκες που πέθαναν πριν τον 2ο παγκόσμιο όπως η bugatti ή η Maybach...αλλά θα τα έβγαζαν σαν VW ή Αudi...εμφανώς αυτές οι εταιρίες διαψευδουν τα λεγόμενα μερικών σε αυτή την αγορά...και να θυμίσω ότι ο κλασσικός αντίπαλος της alfa romeo ήταν η bugatti...και μάλιστα κέρδιζε την τελευταία και 2η πιο αγαπημένη μάρκα πάντα...
Η Alfa Romeo πέρα από αυτά που έχουν αναφερθεί δημιούργησε το αρχέτυπο του μεγάλου κουπέ με την 6C2500SS...το αρχέτυπο του μεγαλομεσαίου sport sedan με την 1900...το αρχέτυπο του μεσαίου σπορ σεντάν με την Giulietta....το αρχέτυπο του μεσαίου spider με την giulietta spider...και το αρχέτυπο του sport compact με την alfasud...ονόματα μύθοι και αριθμοί μύθοι όπως 33 giulia duetto 159 158 brera είναι Alfa Romeo.....δεν υπάρχουν πολλές μάρκες που να μπορούν να τοποθετούν κάθε χρόνο 3 αυτοκίνητα τους στις 10 πρώτες θέσεις από άποψης τιμής στις δημοπρασίες...δεν υπάρχει καμία άλλη μάρκα τόσο αγαπητή στους σχεδιαστές τους ιστορικούς και τους συλλέκτες όσο η alfa romeo...καμία άλλη εταιρία που ακόμα και τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που βγάζει να μην μοιάζουν ξένο σώμα σε ένα διαγωνισμό κομψότητας οπως συμβαίνει αντίθετα με το μεγαλύτερο μέρος των σύγχρονων αυτοκινήτων...και φυσικά καμία άλλη μάρκα δεν έχει τόσες νίκες σε διαγωνισμούς ομορφιάς και κομψότητας όσες η Alfa Romeo....όλο αυτό με μια σειρά από τεχνικές καινοτομίες που κοσμούν σαν πετράδια την ιστορία της από τους 1ους twinspark και τετραβάλβιδους αρκετές δεκαετίες πριν τον πόλεμο στο κιβώτιο στον πίσω άξονα στις ανεξάρτητες αναρτήσεις στο transaxle στις γυάλινες οροφές την δεκαετία του 40....στα ελαφρωμένα αμαξώματα για τις σπορ εκδόσεις...στην χρήση αλουμινίου για το αμάξωμα με αεροναυπηγική τεχνική...στους διπλούς εκεντροφόρους τους υπερσυμπιεστές τα τούρμπο την τετρακίνηση viscomatic τους commonrail diesel την torsen c απλή ή twindiff.....
Είναι μια εταιρία της που μπορεί ένα κουπέ της(SZ) βασισμένο σε ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής έστω σε αγωνιστική έκδοση να κρατάει την τιμή του καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο της ίδιας περιόδου...γιατί καμία άλλη εταιρία δεν είναι συνώνυμο της σπορ αυτοκίνησης όπως η alfa romeo...η ferrari είναι μια εκπληκτική μάρκα και κερδίζει όλες τις εταιρίες πλην της alfa romeo...μπρος στη μιλανέζικη εταιρία έχει το σύμπλεγμα της κόρης...και πάντα θα νιώθει υποδεέστερη από τη μητέρα....γιατί ξέρει ότι ο μόνος λόγος που υπάρχει και εάν υπάρχει είναι η alfa romeo...alfa romeo θα υπήρχε και χωρίς ferrari....ferrari δίχως alfa romeo δεν θα υπήρχε...η θα ήταν απλώς άλλη μια από τις πολλές μάρκες σπορ αυτοκινήτων όπως η Iso ή η Bizzarini που έκλεισαν...Δυστυχως ή ευτυχως η ιστορια ΔΕΝ αγοραζεται με τιποτα....
Και αυτο δεν ισχυει μονο στην αυτοκινηση,αλλα σε ολες τις πτυχες της ζωης μας...
Alfa Romeo 8C Competizione ή Audi R8 ?