-
Εν αναμονή λοιπόν του 'crash test' με το Crossfire και να δω αν κάνει για τα δικά μου γούστα (περί το τέλος του μηνός το υπολογίζω), σκέφτομαι και την άλλη λύση που ακούει στο όνομα S2000.
Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι πραγματικά πολύτιμη.
Αυτά που βλέπω είναι 2000-2001 (για 2002 κομματάκι δύσκολο).
-τι να προσέξω
-πού ενδέχεται να πονάει το αμάξι ('τυπικά' θα πάσχει πχ απο σασμάν, κινητήρα, κουκούλα κλπ κλπ)
-θα γίνω κολλητός με το βενζινά;
-θα γίνω κολλητός με το μηχανικό;
-με λαμαρινά ενδέχεται να γίνω κολλητός και το ξέρω (...)
και γενικά οτιδήποτε γνωρίζετε από προσωπική ή οχι εμπειρία.
Ευχαριστώ πολύ
-
Εν αναμονή λοιπόν του 'crash test' με το Crossfire και να δω αν κάνει για τα δικά μου γούστα (περί το τέλος του μηνός το υπολογίζω), σκέφτομαι και την άλλη λύση που ακούει στο όνομα S2000.
Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι πραγματικά πολύτιμη.
Αυτά που βλέπω είναι 2000-2001 (για 2002 κομματάκι δύσκολο).
-τι να προσέξω
-πού ενδέχεται να πονάει το αμάξι ('τυπικά' θα πάσχει πχ απο σασμάν, κινητήρα, κουκούλα κλπ κλπ)
-θα γίνω κολλητός με το βενζινά;
-θα γίνω κολλητός με το μηχανικό;
-με λαμαρινά ενδέχεται να γίνω κολλητός και το ξέρω (...)
και γενικά οτιδήποτε γνωρίζετε από προσωπική ή οχι εμπειρία.
Ευχαριστώ πολύ
-
Εν αναμονή λοιπόν του 'crash test' με το Crossfire και να δω αν κάνει για τα δικά μου γούστα (περί το τέλος του μηνός το υπολογίζω), σκέφτομαι και την άλλη λύση που ακούει στο όνομα S2000.
Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι πραγματικά πολύτιμη.
Αυτά που βλέπω είναι 2000-2001 (για 2002 κομματάκι δύσκολο).
-τι να προσέξω
-πού ενδέχεται να πονάει το αμάξι ('τυπικά' θα πάσχει πχ απο σασμάν, κινητήρα, κουκούλα κλπ κλπ)
-θα γίνω κολλητός με το βενζινά;
-θα γίνω κολλητός με το μηχανικό;
-με λαμαρινά ενδέχεται να γίνω κολλητός και το ξέρω (...)
και γενικά οτιδήποτε γνωρίζετε από προσωπική ή οχι εμπειρία.
Ευχαριστώ πολύ
-
Ουδείς;;;
-
Πάρε αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατόν χιλιόμετρα (ή ελληνικό που να έχει ακόμα εγγύηση).
Μετά τα 100Κ χλμ. ο κινητήρας μπαίνει σε 'γκρίζα' ζώνη ενώ μετά τα 150Κ χλμ. πλέον μπαίνεις στην κόκκινη ζώνη. Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.
Η κατανάλωση είναι νορμάλ, πολύ οικονομικό για την ιπποδύναμή του, νομίζω πως σε μέσες συνθήκες καίει κάπου 10-11λ. Σίγουρα ένα από τα υπέρ του.
Το αυτοκίνητο κατά τα άλλα πάσχει κυρίως από το πίσω διαφορικό, το οποίο θα πρέπει να τσεκάρεις.
Δεν είμαι ιδιοκτήτης αλλά φαν του 'S2K', και τα παραπάνω είναι ό,τι έχω ακούσει γενικώς!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πάρε αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατόν χιλιόμετρα (ή ελληνικό που να έχει ακόμα εγγύηση).Μετά τα 100Κ χλμ. ο κινητήρας μπαίνει σε 'γκρίζα' ζώνη ενώ μετά τα 150Κ χλμ. πλέον μπαίνεις στην κόκκινη ζώνη. Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.
Η κατανάλωση είναι νορμάλ, πολύ οικονομικό για την ιπποδύναμή του, νομίζω πως σε μέσες συνθήκες καίει κάπου 10-11λ. Σίγουρα ένα από τα υπέρ του.
Το αυτοκίνητο κατά τα άλλα πάσχει κυρίως από το πίσω διαφορικό, το οποίο θα πρέπει να τσεκάρεις.
Δεν είμαι ιδιοκτήτης αλλά φαν του 'S2K', και τα παραπάνω είναι ό,τι έχω ακούσει γενικώς!
Τι εννοείς με αυτό;
-
Κίνδυνος να σπάσει, να καίει πολλά λάδια και βεβαίως να πέσει η απόδοσή του.
Γενικά όλα τα σημεία 'τέλους ζωής' ενός κινητήρα που ενώ στα νορμάλ αυτοκίνητα εμφανίζονται μετά τα 200Κ ή 300Κ χλμ. στο S2000 εμφανίζονται πολύ νωρίτερα λόγω του στροφαρίσματος και της φθοράς που αυτό συνεπάγεται.
-
Α, αναφέρεσαι συγκεκριμένα στον κινητήρα του s2000, οκ! Νόμιζα ότι μιλούσες γενικά.
-
Για τον συγκεκριμενο κινητηρα (Κ20) (ξερω απο πρωτο χερι) δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.
Ειναι i-vtec με οτι συνεπαγεται σε επιδοσεις(0-100 κατω απο 6,5 και τελικη 240,καταναλωση γυρω στα 11λ/100χλμ και αξιοπιστια) και εντελως πληροφοριακα δεν εχει αναφερθει ως τωρα σπασμενος κινητηρας,ειτε S2000 ειτε Type R(o ιδιος κινητηρας ειναι με ρυθμισεις στα 200 αλογα).
Ειναι οτι καλυτερο (απο τεχνολογια,αξιοπιστια και επιδοσεις) κυκλοφορει στα 2000 κυβικα και ακομη γενικοτερα σε σχεση με το crossfire σκεψου και την 7ετη εγγυηση,που εαν αγορασεις μεταχειρα 4 ετιας,θα εχεις ακομη 3 χρονια εγγυηση.
Για πολυ περισσοτερες πληροφοριες για το αυτοκινητο δες:
http://www.redliners.info/data/forum/ -
Tο αυτοκίνητο θα αγοραστεί στο εξωτερικό παίδες ξεχάστε λοιπόν την 7ετή εγγύηση
-
Να μην είναι τρακαρισμένο - το βασικότερο.
-
To S2000 ΔΕΝ έχει τον ίδιο κινητήρα με το type-R. Τα type-R έχουν ίδιο κινητήρα με το CR-V/Accord και μόνο αυτός έχει i-vtec (που εκτός του κλασσικού vtec έχει και ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρων σαν τα vvt).
Το S2000 έχει μεν το απλό vtec αλλά ο κινητήρας του είναι πιο είδικός.
Για την αξιοπιστία δεν ξέρω, το οτι γυρνάει στις 9200σαλ απο μόνο του δε λέει τίποτα. Πάντως το S2000 φτιάχνεται με πολύ υψηλά στάνταρ και είναι σε πολλά σημεία over-engineered.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πάρε αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατόν χιλιόμετρα (ή ελληνικό που να έχει ακόμα εγγύηση).Μετά τα 100Κ χλμ. ο κινητήρας μπαίνει σε 'γκρίζα' ζώνη ενώ μετά τα 150Κ χλμ. πλέον μπαίνεις στην κόκκινη ζώνη. Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.
Ορίστε; Υπάρχουν στοιχεία ότι τα μοτέρ των S2000 σπάνε ή παθαίνουν κάποια άλλη εσωτερική ζημιά μετά τα 150k χμ? Το μοτέρ φτιάχτηκε για να δουλεύει εκεί ψηλά, και εκεί ψηλά πρέπει να δουλεύει.
Κίνδυνος να σπάσει, να καίει πολλά λάδια και βεβαίως να πέσει η απόδοσή του.
Γενικά όλα τα σημεία 'τέλους ζωής' ενός κινητήρα που ενώ στα νορμάλ αυτοκίνητα εμφανίζονται μετά τα 200Κ ή 300Κ χλμ. στο S2000 εμφανίζονται πολύ νωρίτερα λόγω του στροφαρίσματος και της φθοράς που αυτό συνεπάγεται.
Συνεχίζεις και αυθαιρετείς. Το τι λέει η 'λογική σου', είναι εντελώς άσχετο με το ό,τι ισχύει πραγματικά, εκτός αν έχεις στοιχεία για όσα λες. Περιμένουμε να τα δούμε.
-
Τα μοτερ αυτά είναι για 400.000 χλμ.
Απλά καλό είναι σε όλα τα πολύστροφα και ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις να κοιτάς τα λάδια του, (δεν είναι κακό γενικά αυτό)
Κάποτε κάηκε ένα που έμεινε χωρίς λάδια... (ετσι είχα ακούσει, λογικό άμα δεν είχε λάδι)
Βέβαια δε ξέρω πως μπορεί κάποιος να τσεκάρει σε ένα μεταχειρισμένο ότι γενικά το άφησε χωρίς λάδια...?
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
-θα γίνω κολλητός με το βενζινά;
Εαν το ζοριζεις, θα τον παρακαλας να παντρευτεις την κόρη του ή ακομα και τον υιο του
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.To facelift έχει κόφτη στης 8500, AFAIK. Μη γράφουμε ό,τι θέλουμε! Λίγη προσοχή!
-
@CARυοθραύστης.
Πριν λίγους μήνες το ελληνικό περιοδικό EVO είχε μία πολύ κατατοπιστική και αναλυτική έρευνα αγοράς για μεταχειρισμένο S2000. Αναζήττησέ το και πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ.
Από ότι θυμάμαι πάντως από το άρθρο, το αμάξι είναι πάρα πολύ αξιόπιστο με την προϋπόθεση ότι θα τηρείς με ευλάβεια όλες τις απαραίτητες οδηγίες συντήρησης.
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
@CARυοθραύστης.Πριν λίγους μήνες το ελληνικό περιοδικό EVO είχε μία πολύ κατατοπιστική και αναλυτική έρευνα αγοράς για μεταχειρισμένο S2000. Αναζήττησέ το και πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ.
Από ότι θυμάμαι πάντως από το άρθρο, το αμάξι είναι πάρα πολύ αξιόπιστο με την προϋπόθεση ότι θα τηρείς με ευλάβεια όλες τις απαραίτητες οδηγίες συντήρησης.
για χρόνια νομίζω ο εκδότης του ΕΒΟ είχε δικό του s2000, κάτι θα ξέρουν
-
Αυτές τις μέρες έχω 'Ραντεβού' με ενα μηχανικό της Χόντα που είχε κιόλας ενα S2K (ισως να το έχει ακόμα, δεν ξερω) και θα πούμε καποια πραγματάκια.
Τι να ρωτήσω κι εγω ομως? (δεν εχω πείρα σε μεταχειρισμένα αμαξια δυστυχώς....οχι οτι εχω σε καινουρια δλδ )
Πιστεύετε καλυτερα την κλασικη κουκούλα ή hard top γενικα να κοιταζω?
Οσο για την εγγύηση, το αμάξι θα ειναι 2000-2001 (στην καλύτερη αρχες 2002). Τα μεταγενέστερα ξεφεύγουν απο το μπατζετ.
Οσο για τα κολλητηλικια με το βενζινά, δεν εννοώ βέβαια σε κατασταση πίεσης του αμαξιού. ποιο αμάξι δεν καιει άλλωστε οταν το ζουπάς...? Απλά άμα κάνω ταξίδι με υψηλή μέσα ωριαία (160+) θα χρειαστεί πχ να σταματάω σε κάθε βενζινάδικο...?
Γενικα δεν ειμαι κανίβαλος. Ευτυχώς εχουν μειωθεί οι 'κρίσεις' μου, αν και με το συγκεκριμένο αμάξι προβλέπω να μου επανέρχονται... (γι'αυτό και σκέφτομαι και το crossfire δλδ).
Ευχαριστώ πολυ κύριοι
-
το μοτερ του Type R ειναι το k20 και το φοραει μοvο το TypeR και το Integra Type R και το αντιστοιχο αμερικανικο Civic Si
το μοτερ του S2k ειναι το F20Cη Honda φημιζεται για την αξιοπιστια της η οποια προκυπτει καταρχην απο τα μοτεR.
το οτι τα μοτερ της ειναι πιο πολυστροφα απο τα αλλα ειναι για οδηγικη απολαυση και σε καμια περιπτωση δεν επηρεαζει την αξιοπιστια παρα μονο την αδρεναλινη
οπως ολα τα μτχ θελει πολυ καλο ελεγχο. προτιμισε ελληνικο που μπορεις να το ψαξεις καλυτερα
ΑΓΟΡΑΣΘΗ: S2000