-
Έτος 1978
Χαλάει η τηλεόρασή μας (ασπρόμαυρη Grundig, σκυλί). Έρχεται ένας μπάρμπας τεχνικός στο
σπίτι με μια βαλίτσα (είμουν μπόμπιρας τότε), ελέγχει, μετράει, κολλάει δύο-τρία ανταλλακτικά
και την διορθώνει.Έτος 1984
Aνεβαίνοντας Καλαμάτα -> Τρίπολη με ένα FIAT 128 το αμάξι 'μένει' σαν από τροφοδοσία.
(σημείωση: Τότε δεν είχε κινητά). Ένας περαστικός σταματά δίπλα, ρίχνει μια ματιά,
βρίσκει την βλάβη (!), την διορθώνει προσωρινά με το χέρι! και συνεχίζουμε.Έτος 1994
Μένω από μίζα με το ΖΧ στο χορτιάτη. Με ένα χτύπημα με το σταυρό της ρεζέρβας ξεκολά
και συνεχίζωΈτος 2000
Χαλάει η τηλεόραση της πεθεράς μου (όοοχι δεν το ευχήθηκα), μάρκας B&O παρακαλώ.
Η αντιπροσωπία αναφέρει ότι δεν συμφέρει η επισκευή της. Η τηλεόραση λοιπόν ΠΑΠΑΛΑ και
προσέξτε ότι είναι (ήταν) κάτι σαν την mercedes των τηλεοράσεων αλλά δεν διορθώνεταιΈτος 2001
Συνάδελφος αγοράζει καινούριο fiat stilo. Στο μήνα το αυτοκίνητο μπλοκάρει (immo? ECM?)
σε σημείο που δεν μπορούν στην Θεσ/νίκη να διορθώσουν και στέλνουν κάποια τμήματα στην
Αθήνα. Τελικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει ολόκληρο στην Αθήνα για επισκευή!Έτος 2005
Χαλάει η φωτογραφική μου μηχανή (στην εγγύηση). Την πηγαίνω στην ΗP στα
Κωνσταντινουπολίτικα και μου λένε κατά λέξη'Είστε τυχερός που χάλασε στην εγγύηση γιατί δεν διορθώνεται'.
Λέω (αφελώς): μάλλον εννοείτε ότι δεν συμφέρει η επιδιόρθωση?
'Όχι, δεν καταλάβατε μου λένε. Είναι FIXED - αν χαλάσει δεν διορθώνεται καθόλου'.
Έτος 2006: έτσι και σου χαλάσει... την έβαψες
-
Έτος 1978
Χαλάει η τηλεόρασή μας (ασπρόμαυρη Grundig, σκυλί). Έρχεται ένας μπάρμπας τεχνικός στο
σπίτι με μια βαλίτσα (είμουν μπόμπιρας τότε), ελέγχει, μετράει, κολλάει δύο-τρία ανταλλακτικά
και την διορθώνει.Έτος 1984
Aνεβαίνοντας Καλαμάτα -> Τρίπολη με ένα FIAT 128 το αμάξι 'μένει' σαν από τροφοδοσία.
(σημείωση: Τότε δεν είχε κινητά). Ένας περαστικός σταματά δίπλα, ρίχνει μια ματιά,
βρίσκει την βλάβη (!), την διορθώνει προσωρινά με το χέρι! και συνεχίζουμε.Έτος 1994
Μένω από μίζα με το ΖΧ στο χορτιάτη. Με ένα χτύπημα με το σταυρό της ρεζέρβας ξεκολά
και συνεχίζωΈτος 2000
Χαλάει η τηλεόραση της πεθεράς μου (όοοχι δεν το ευχήθηκα), μάρκας B&O παρακαλώ.
Η αντιπροσωπία αναφέρει ότι δεν συμφέρει η επισκευή της. Η τηλεόραση λοιπόν ΠΑΠΑΛΑ και
προσέξτε ότι είναι (ήταν) κάτι σαν την mercedes των τηλεοράσεων αλλά δεν διορθώνεταιΈτος 2001
Συνάδελφος αγοράζει καινούριο fiat stilo. Στο μήνα το αυτοκίνητο μπλοκάρει (immo? ECM?)
σε σημείο που δεν μπορούν στην Θεσ/νίκη να διορθώσουν και στέλνουν κάποια τμήματα στην
Αθήνα. Τελικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει ολόκληρο στην Αθήνα για επισκευή!Έτος 2005
Χαλάει η φωτογραφική μου μηχανή (στην εγγύηση). Την πηγαίνω στην ΗP στα
Κωνσταντινουπολίτικα και μου λένε κατά λέξη'Είστε τυχερός που χάλασε στην εγγύηση γιατί δεν διορθώνεται'.
Λέω (αφελώς): μάλλον εννοείτε ότι δεν συμφέρει η επιδιόρθωση?
'Όχι, δεν καταλάβατε μου λένε. Είναι FIXED - αν χαλάσει δεν διορθώνεται καθόλου'.
Έτος 2006: έτσι και σου χαλάσει... την έβαψες
-
Έτος 1978
Χαλάει η τηλεόρασή μας (ασπρόμαυρη Grundig, σκυλί). Έρχεται ένας μπάρμπας τεχνικός στο
σπίτι με μια βαλίτσα (είμουν μπόμπιρας τότε), ελέγχει, μετράει, κολλάει δύο-τρία ανταλλακτικά
και την διορθώνει.Έτος 1984
Aνεβαίνοντας Καλαμάτα -> Τρίπολη με ένα FIAT 128 το αμάξι 'μένει' σαν από τροφοδοσία.
(σημείωση: Τότε δεν είχε κινητά). Ένας περαστικός σταματά δίπλα, ρίχνει μια ματιά,
βρίσκει την βλάβη (!), την διορθώνει προσωρινά με το χέρι! και συνεχίζουμε.Έτος 1994
Μένω από μίζα με το ΖΧ στο χορτιάτη. Με ένα χτύπημα με το σταυρό της ρεζέρβας ξεκολά
και συνεχίζωΈτος 2000
Χαλάει η τηλεόραση της πεθεράς μου (όοοχι δεν το ευχήθηκα), μάρκας B&O παρακαλώ.
Η αντιπροσωπία αναφέρει ότι δεν συμφέρει η επισκευή της. Η τηλεόραση λοιπόν ΠΑΠΑΛΑ και
προσέξτε ότι είναι (ήταν) κάτι σαν την mercedes των τηλεοράσεων αλλά δεν διορθώνεταιΈτος 2001
Συνάδελφος αγοράζει καινούριο fiat stilo. Στο μήνα το αυτοκίνητο μπλοκάρει (immo? ECM?)
σε σημείο που δεν μπορούν στην Θεσ/νίκη να διορθώσουν και στέλνουν κάποια τμήματα στην
Αθήνα. Τελικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει ολόκληρο στην Αθήνα για επισκευή!Έτος 2005
Χαλάει η φωτογραφική μου μηχανή (στην εγγύηση). Την πηγαίνω στην ΗP στα
Κωνσταντινουπολίτικα και μου λένε κατά λέξη'Είστε τυχερός που χάλασε στην εγγύηση γιατί δεν διορθώνεται'.
Λέω (αφελώς): μάλλον εννοείτε ότι δεν συμφέρει η επιδιόρθωση?
'Όχι, δεν καταλάβατε μου λένε. Είναι FIXED - αν χαλάσει δεν διορθώνεται καθόλου'.
Έτος 2006: έτσι και σου χαλάσει... την έβαψες
-
Eπίτηδες τα κάνουν έτσι.
Για χαζούς τους έχεις?
-
Έτσι είναι...
(τη σήμερον ημέρα τα ηλεκτρονικά προϊόντα δεν αξίζουν τις περισσότερες φορές τα χρήματά τους - εκτός των επαγγελματικών- και γιατί ξεπερνιούνται σχετικά γρήγορα αλλά και γιατί είναι αρκετά πολύπλοκα για να επισκευαστούν χωρίς κόστος, ενώ οι εταιρείες έχουν αποφασίσει ότι η επισκευή έχει κόστος εφάμιλλο ενός καινούριου...)
-
Παρατήρησες zardoz πως ένα ειναι το ηθικό δίδαγμα....
Να ψωνίζεις ιαπωνικά
-
Η εργατοώρα του τεχνικού κοστίζει στην εκάστοτε εταιρεία πολύ περισσότερο από τα ρομπότ παραγωγής...
-
τα ηλεκτρονικα στο 99% δεν επισκευαζονται... στα σκουπιδια με την μια. Σπανιο να χαλασουν, αλλα αν χαλασουν τελος...
Εγω παντως τα ηλεκτρονικα τα θεωρω ως σαφη βελτιωση και ποιο αξιοπιστα... δεν τιθετε θεμα πισωγυρισματος IMO
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Παρατήρησες zardoz πως ένα ειναι το ηθικό δίδαγμα....Να ψωνίζεις ιαπωνικά
Σαν τα Sony για παράδειγμα;;;;
-
Αφού βλέπεις και εσύ ο ίδιος ότι συγκρίνεις μηχανικά προβλήματα με ηλεκτρονικά !
Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρονικά επισκευάζονται ?Επισης το 'σκυλί' για την ασπρόμαυρη δεν το καταλαβαίνω!
Φυσικά και ειναι 'σκυλι' αφού είχε μονο 2 κανάλια να δείχνει ! (και αυτά σιγουρα όχι παραπάνω από 3 ώρες την ημέρα.! )Πάντως η αλήθεια ειναι ότι φτηνιάρικα ηλεκτρονικά δεν κρατάνε καθόλου.
(και ότι βγάζουν το βγάζουν στις πρώτες εβδομάδες).Δεν μιλάω για τα αυτοκίνητα αλλά για όλες τις συσκευές γενικότερα.
-
Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!
@corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.
Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Πάντως η αλήθεια ειναι ότι φτηνιάρικα ηλεκτρονικά δεν κρατάνε καθόλου.
(και ότι βγάζουν το βγάζουν στις πρώτες εβδομάδες).Χωρίς να αποκλείονται και οι εξαιρέσεις. Πριν 2,5 χρόνια αγόρασα dvd-player μαρκα μ'έκαψες και δουλεύει ακόμα!!!!!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!@corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.
Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...
Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.
-
Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει ως φυσικό αποτέλεσμα ότι δε θα μπορεί ο περαστικός να επισκευάσει το αμάξι μας.
Επίσης το ότι το dvd κοστίζει όσο ένα μεροκάματο, έχει ως φυσικό επακόλουθο ότι δε θα συμφέρει να επισκευαστεί, αν η επισκευή του χρειάζεται πάνω από 1-2 ώρες.
Και εν τέλει, για όποιον αναθεματίζει την τεχνολογία, αυτοκίνητα του 1970 υπάρχουν και είναι σχεδόν τσάμπα, όπως και τηλεοράσεις του 1970. Πόσοι όμως τα προτιμούν;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!
@corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.
Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...
Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.
Πρόσεξε: δεν λέω την κρεμαγιέρα αυτή καθ' αυτή (που στα νεα μοντέλα ειναι απλούστατη στο σχεδιασμό, μια κλασσική σχεδίαση με βασιλικό πειρο ειναι), αναφέρομαι στο μηχανισμό της υποβοήθησης. Για ρώτα αυτό ποσο έχει...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!
@corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.
Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...
Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.
Πρόσεξε: δεν λέω την κρεμαγιέρα αυτή καθ' αυτή (που στα νεα μοντέλα ειναι απλούστατη στο σχεδιασμό, μια κλασσική σχεδίαση με βασιλικό πειρο ειναι), αναφέρομαι στο μηχανισμό της υποβοήθησης. Για ρώτα αυτό ποσο έχει...
εεε μα για τον μηχανισμο λεμε.... η κρεμαγιερα ειναι ποιο ακριβη
-
Γι'αυτό κι εγώ, αντί να πάρω ψηφιακή SLR τώρα που αντικατέστησα τη Nikon F65, πήρα - πάλι Nikon - όχι απλά αναλογική, αλλά μηχανική: την FM3A. ΟΚ, έχει ηλεκτρονικά μέσα της, αλλά, αν χαλάσει, φτιάχνεται.
-
Τα προϊόντα πλέον φτιαχνονται για να αντικαθίστανται και όχι να επισκεύαζονται...
Και είμαι σίγουρος ότι και οι περισσότεροι από εμάς το προτιμούμε γιατί δίνουμε πολύ λιγότερα χρήματα και παιρνουμε συσκευές που κάνουν ...παπάδες !Π.χ. Ασύρματο Τηλέφωνο panasonic πριν 5 χρόνια : 230 €
Τώρα 90 € και έχει και τηλεφωνητή και αναγνωριση και εγχρωμη οθονη και....και....και.... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!
@corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.
Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...
Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.
Είναι ο νόμος περί οικονομίας κλίμακας. Στη Fiat που χαλάνε συχνά, παράγουν πολλά, άρα μειώνεται η τιμή τους. Στη Renault αλλάζουν 2-3 σε κάθε παρτίδα αυτοκινήτων, άρα αναγκαστικά είναι ακριβά.
Επίσης είναι και φαύλος κύκλος. Τουτέστιν: είναι φτηνά γιατί φτιάχνουμε πολλά. Φτιάχνουμε πολλά γιατί χαλάνε. Χαλάνε γιατί είναι φτηνά. Και τσααααααακ, να το loop.
Ikar καλά τα πάω?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!
@corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.
Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...
Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.
Πρόσεξε: δεν λέω την κρεμαγιέρα αυτή καθ' αυτή (που στα νεα μοντέλα ειναι απλούστατη στο σχεδιασμό, μια κλασσική σχεδίαση με βασιλικό πειρο ειναι), αναφέρομαι στο μηχανισμό της υποβοήθησης. Για ρώτα αυτό ποσο έχει...
εεε μα για τον μηχανισμο λεμε.... η κρεμαγιερα ειναι ποιο ακριβη
Θυμάμαι χαρακτηριστικά ιδιοκτήτη Στίλο σε φόρουμ που είχε πρόβλημα με βαρύ τιμόνι και πλήρωσε τεράστιο ποσό... Μάλλον θα τα είχε φτύσει η κρεμαγιέρα του και οχι η μονάδα υποβοήθησης...
Ιστορικό post: Ανάθεμα την τεχνολογία μου...