Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιστορικό post: Ανάθεμα την τεχνολογία μου...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ιστορικό post: Ανάθεμα την τεχνολογία μου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Αντίλογος
    29
    49
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Έτος 1978

      Χαλάει η τηλεόρασή μας (ασπρόμαυρη Grundig, σκυλί). Έρχεται ένας μπάρμπας τεχνικός στο
      σπίτι με μια βαλίτσα (είμουν μπόμπιρας τότε), ελέγχει, μετράει, κολλάει δύο-τρία ανταλλακτικά
      και την διορθώνει.

      Έτος 1984

      Aνεβαίνοντας Καλαμάτα -> Τρίπολη με ένα FIAT 128 το αμάξι 'μένει' σαν από τροφοδοσία.
      (σημείωση: Τότε δεν είχε κινητά). Ένας περαστικός σταματά δίπλα, ρίχνει μια ματιά,
      βρίσκει την βλάβη (!), την διορθώνει προσωρινά με το χέρι! και συνεχίζουμε.

      Έτος 1994

      Μένω από μίζα με το ΖΧ στο χορτιάτη. Με ένα χτύπημα με το σταυρό της ρεζέρβας ξεκολά
      και συνεχίζω

      Έτος 2000

      Χαλάει η τηλεόραση της πεθεράς μου (όοοχι δεν το ευχήθηκα), μάρκας B&O παρακαλώ.
      Η αντιπροσωπία αναφέρει ότι δεν συμφέρει η επισκευή της. Η τηλεόραση λοιπόν ΠΑΠΑΛΑ και
      προσέξτε ότι είναι (ήταν) κάτι σαν την mercedes των τηλεοράσεων αλλά δεν διορθώνεται

      Έτος 2001

      Συνάδελφος αγοράζει καινούριο fiat stilo. Στο μήνα το αυτοκίνητο μπλοκάρει (immo? ECM?)
      σε σημείο που δεν μπορούν στην Θεσ/νίκη να διορθώσουν και στέλνουν κάποια τμήματα στην
      Αθήνα. Τελικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει ολόκληρο στην Αθήνα για επισκευή!

      Έτος 2005

      Χαλάει η φωτογραφική μου μηχανή (στην εγγύηση). Την πηγαίνω στην ΗP στα
      Κωνσταντινουπολίτικα και μου λένε κατά λέξη

      'Είστε τυχερός που χάλασε στην εγγύηση γιατί δεν διορθώνεται'.

      Λέω (αφελώς): μάλλον εννοείτε ότι δεν συμφέρει η επιδιόρθωση?

      'Όχι, δεν καταλάβατε μου λένε. Είναι FIXED - αν χαλάσει δεν διορθώνεται καθόλου'.

      Έτος 2006: έτσι και σου χαλάσει... την έβαψες

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Z
        zardoz last edited by

        Έτος 1978

        Χαλάει η τηλεόρασή μας (ασπρόμαυρη Grundig, σκυλί). Έρχεται ένας μπάρμπας τεχνικός στο
        σπίτι με μια βαλίτσα (είμουν μπόμπιρας τότε), ελέγχει, μετράει, κολλάει δύο-τρία ανταλλακτικά
        και την διορθώνει.

        Έτος 1984

        Aνεβαίνοντας Καλαμάτα -> Τρίπολη με ένα FIAT 128 το αμάξι 'μένει' σαν από τροφοδοσία.
        (σημείωση: Τότε δεν είχε κινητά). Ένας περαστικός σταματά δίπλα, ρίχνει μια ματιά,
        βρίσκει την βλάβη (!), την διορθώνει προσωρινά με το χέρι! και συνεχίζουμε.

        Έτος 1994

        Μένω από μίζα με το ΖΧ στο χορτιάτη. Με ένα χτύπημα με το σταυρό της ρεζέρβας ξεκολά
        και συνεχίζω

        Έτος 2000

        Χαλάει η τηλεόραση της πεθεράς μου (όοοχι δεν το ευχήθηκα), μάρκας B&O παρακαλώ.
        Η αντιπροσωπία αναφέρει ότι δεν συμφέρει η επισκευή της. Η τηλεόραση λοιπόν ΠΑΠΑΛΑ και
        προσέξτε ότι είναι (ήταν) κάτι σαν την mercedes των τηλεοράσεων αλλά δεν διορθώνεται

        Έτος 2001

        Συνάδελφος αγοράζει καινούριο fiat stilo. Στο μήνα το αυτοκίνητο μπλοκάρει (immo? ECM?)
        σε σημείο που δεν μπορούν στην Θεσ/νίκη να διορθώσουν και στέλνουν κάποια τμήματα στην
        Αθήνα. Τελικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει ολόκληρο στην Αθήνα για επισκευή!

        Έτος 2005

        Χαλάει η φωτογραφική μου μηχανή (στην εγγύηση). Την πηγαίνω στην ΗP στα
        Κωνσταντινουπολίτικα και μου λένε κατά λέξη

        'Είστε τυχερός που χάλασε στην εγγύηση γιατί δεν διορθώνεται'.

        Λέω (αφελώς): μάλλον εννοείτε ότι δεν συμφέρει η επιδιόρθωση?

        'Όχι, δεν καταλάβατε μου λένε. Είναι FIXED - αν χαλάσει δεν διορθώνεται καθόλου'.

        Έτος 2006: έτσι και σου χαλάσει... την έβαψες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zardoz last edited by

          Έτος 1978

          Χαλάει η τηλεόρασή μας (ασπρόμαυρη Grundig, σκυλί). Έρχεται ένας μπάρμπας τεχνικός στο
          σπίτι με μια βαλίτσα (είμουν μπόμπιρας τότε), ελέγχει, μετράει, κολλάει δύο-τρία ανταλλακτικά
          και την διορθώνει.

          Έτος 1984

          Aνεβαίνοντας Καλαμάτα -> Τρίπολη με ένα FIAT 128 το αμάξι 'μένει' σαν από τροφοδοσία.
          (σημείωση: Τότε δεν είχε κινητά). Ένας περαστικός σταματά δίπλα, ρίχνει μια ματιά,
          βρίσκει την βλάβη (!), την διορθώνει προσωρινά με το χέρι! και συνεχίζουμε.

          Έτος 1994

          Μένω από μίζα με το ΖΧ στο χορτιάτη. Με ένα χτύπημα με το σταυρό της ρεζέρβας ξεκολά
          και συνεχίζω

          Έτος 2000

          Χαλάει η τηλεόραση της πεθεράς μου (όοοχι δεν το ευχήθηκα), μάρκας B&O παρακαλώ.
          Η αντιπροσωπία αναφέρει ότι δεν συμφέρει η επισκευή της. Η τηλεόραση λοιπόν ΠΑΠΑΛΑ και
          προσέξτε ότι είναι (ήταν) κάτι σαν την mercedes των τηλεοράσεων αλλά δεν διορθώνεται

          Έτος 2001

          Συνάδελφος αγοράζει καινούριο fiat stilo. Στο μήνα το αυτοκίνητο μπλοκάρει (immo? ECM?)
          σε σημείο που δεν μπορούν στην Θεσ/νίκη να διορθώσουν και στέλνουν κάποια τμήματα στην
          Αθήνα. Τελικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει ολόκληρο στην Αθήνα για επισκευή!

          Έτος 2005

          Χαλάει η φωτογραφική μου μηχανή (στην εγγύηση). Την πηγαίνω στην ΗP στα
          Κωνσταντινουπολίτικα και μου λένε κατά λέξη

          'Είστε τυχερός που χάλασε στην εγγύηση γιατί δεν διορθώνεται'.

          Λέω (αφελώς): μάλλον εννοείτε ότι δεν συμφέρει η επιδιόρθωση?

          'Όχι, δεν καταλάβατε μου λένε. Είναι FIXED - αν χαλάσει δεν διορθώνεται καθόλου'.

          Έτος 2006: έτσι και σου χαλάσει... την έβαψες

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            caryothraystis last edited by

            Eπίτηδες τα κάνουν έτσι.

            Για χαζούς τους έχεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • kubiak
              kubiak last edited by

              Έτσι είναι...

              (τη σήμερον ημέρα τα ηλεκτρονικά προϊόντα δεν αξίζουν τις περισσότερες φορές τα χρήματά τους - εκτός των επαγγελματικών- και γιατί ξεπερνιούνται σχετικά γρήγορα αλλά και γιατί είναι αρκετά πολύπλοκα για να επισκευαστούν χωρίς κόστος, ενώ οι εταιρείες έχουν αποφασίσει ότι η επισκευή έχει κόστος εφάμιλλο ενός καινούριου...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Παρατήρησες zardoz πως ένα ειναι το ηθικό δίδαγμα....

                Να ψωνίζεις ιαπωνικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Η εργατοώρα του τεχνικού κοστίζει στην εκάστοτε εταιρεία πολύ περισσότερο από τα ρομπότ παραγωγής...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • C
                    corsair last edited by

                    τα ηλεκτρονικα στο 99% δεν επισκευαζονται... στα σκουπιδια με την μια. Σπανιο να χαλασουν, αλλα αν χαλασουν τελος...

                    Εγω παντως τα ηλεκτρονικα τα θεωρω ως σαφη βελτιωση και ποιο αξιοπιστα... δεν τιθετε θεμα πισωγυρισματος IMO

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      petros last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Παρατήρησες zardoz πως ένα ειναι το ηθικό δίδαγμα....

                      Να ψωνίζεις ιαπωνικά

                      Σαν τα Sony για παράδειγμα;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • E
                        everville last edited by

                        Αφού βλέπεις και εσύ ο ίδιος ότι συγκρίνεις μηχανικά προβλήματα με ηλεκτρονικά !
                        Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρονικά επισκευάζονται ?

                        Επισης το 'σκυλί' για την ασπρόμαυρη δεν το καταλαβαίνω!
                        Φυσικά και ειναι 'σκυλι' αφού είχε μονο 2 κανάλια να δείχνει ! (και αυτά σιγουρα όχι παραπάνω από 3 ώρες την ημέρα.! ) 🙂

                        Πάντως η αλήθεια ειναι ότι φτηνιάρικα ηλεκτρονικά δεν κρατάνε καθόλου.
                        (και ότι βγάζουν το βγάζουν στις πρώτες εβδομάδες).

                        Δεν μιλάω για τα αυτοκίνητα αλλά για όλες τις συσκευές γενικότερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!

                          @corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.

                          Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hrdoukas last edited by

                            Ο χρήστης Everville έγραψε:

                            Πάντως η αλήθεια ειναι ότι φτηνιάρικα ηλεκτρονικά δεν κρατάνε καθόλου.
                            (και ότι βγάζουν το βγάζουν στις πρώτες εβδομάδες).

                            Χωρίς να αποκλείονται και οι εξαιρέσεις. Πριν 2,5 χρόνια αγόρασα dvd-player μαρκα μ'έκαψες και δουλεύει ακόμα!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                              Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!

                              @corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.

                              Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...

                              Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                catalyst last edited by

                                Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει ως φυσικό αποτέλεσμα ότι δε θα μπορεί ο περαστικός να επισκευάσει το αμάξι μας.

                                Επίσης το ότι το dvd κοστίζει όσο ένα μεροκάματο, έχει ως φυσικό επακόλουθο ότι δε θα συμφέρει να επισκευαστεί, αν η επισκευή του χρειάζεται πάνω από 1-2 ώρες.

                                Και εν τέλει, για όποιον αναθεματίζει την τεχνολογία, αυτοκίνητα του 1970 υπάρχουν και είναι σχεδόν τσάμπα, όπως και τηλεοράσεις του 1970. Πόσοι όμως τα προτιμούν;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  silencer51 last edited by

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                  Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!

                                  @corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.

                                  Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...

                                  Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.

                                  Πρόσεξε: δεν λέω την κρεμαγιέρα αυτή καθ' αυτή (που στα νεα μοντέλα ειναι απλούστατη στο σχεδιασμό, μια κλασσική σχεδίαση με βασιλικό πειρο ειναι), αναφέρομαι στο μηχανισμό της υποβοήθησης. Για ρώτα αυτό ποσο έχει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                    Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!

                                    @corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.

                                    Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...

                                    Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.

                                    Πρόσεξε: δεν λέω την κρεμαγιέρα αυτή καθ' αυτή (που στα νεα μοντέλα ειναι απλούστατη στο σχεδιασμό, μια κλασσική σχεδίαση με βασιλικό πειρο ειναι), αναφέρομαι στο μηχανισμό της υποβοήθησης. Για ρώτα αυτό ποσο έχει...

                                    εεε μα για τον μηχανισμο λεμε.... η κρεμαγιερα ειναι ποιο ακριβη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Γι'αυτό κι εγώ, αντί να πάρω ψηφιακή SLR τώρα που αντικατέστησα τη Nikon F65, πήρα - πάλι Nikon - όχι απλά αναλογική, αλλά μηχανική: την FM3A. ΟΚ, έχει ηλεκτρονικά μέσα της, αλλά, αν χαλάσει, φτιάχνεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • S
                                        sergeant last edited by

                                        Τα προϊόντα πλέον φτιαχνονται για να αντικαθίστανται και όχι να επισκεύαζονται...
                                        Και είμαι σίγουρος ότι και οι περισσότεροι από εμάς το προτιμούμε γιατί δίνουμε πολύ λιγότερα χρήματα και παιρνουμε συσκευές που κάνουν ...παπάδες !

                                        Π.χ. Ασύρματο Τηλέφωνο panasonic πριν 5 χρόνια : 230 €
                                        Τώρα 90 € και έχει και τηλεφωνητή και αναγνωριση και εγχρωμη οθονη και....και....και....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                          Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!

                                          @corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.

                                          Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...

                                          Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.

                                          Είναι ο νόμος περί οικονομίας κλίμακας. Στη Fiat που χαλάνε συχνά, παράγουν πολλά, άρα μειώνεται η τιμή τους. Στη Renault αλλάζουν 2-3 σε κάθε παρτίδα αυτοκινήτων, άρα αναγκαστικά είναι ακριβά.

                                          Επίσης είναι και φαύλος κύκλος. Τουτέστιν: είναι φτηνά γιατί φτιάχνουμε πολλά. Φτιάχνουμε πολλά γιατί χαλάνε. Χαλάνε γιατί είναι φτηνά. Και τσααααααακ, να το loop.

                                          Ikar καλά τα πάω?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            silencer51 last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            Δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι πλέον ο όρος 'επισκευή' αρχίζει να χάνεται... Αντικατάσταση κι ο θεός βοηθός!

                                            @corsair: Αυτό που λές δεν ειναι απόλυτο.

                                            Παράδειγμα: πες οτι χαλάει η υδραυλική κρεμαγίερα στο αμάξι σου. Καινούριο το ανταλλακτικό μπορεί να έχει και 1000+ ευρώ. Μπορείς με αρκετά λιγότερα χρήματα να την επισκευάσεις. Έχεις ηλεκτρική υποβοήθηση; Την έκατσες. Αλλάζεις αναγκαστικά όλη τη κολώνα του τιμονιού μαζί με το μοτέρ της υποβοήθησης μιας και δεν επισκευάζεται. Κόστος? Πληροφοριακά του Megane έχει 2,800 ευρώ...

                                            Μα απο οτι τα φτιαχνετε εκει στην Γαλλια? Απο φυλλα χρυσου? Γιατι στην Fiat σε τιμες αντιπροσωπειας το πληρες κοστος αλλαγης με τα εργατικα μεσα ειναι γυρω στα 550-600. Το ανταλλακτικο παει στα 300 περιπου. Επισης τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα απο την στιγμη που μειωνουν τα μηχανικα μερη και την πολυπλοκοτητα τους και παλι κερδος ειναι και για την αξιοπιστια συνολικα και για το κοστος κατασκευης. Φυσικα οπως ειπα... τα ηλεκτρικα θελουν απλα σωστη υλοποιηση για να ειναι απροβληματιστα.

                                            Πρόσεξε: δεν λέω την κρεμαγιέρα αυτή καθ' αυτή (που στα νεα μοντέλα ειναι απλούστατη στο σχεδιασμό, μια κλασσική σχεδίαση με βασιλικό πειρο ειναι), αναφέρομαι στο μηχανισμό της υποβοήθησης. Για ρώτα αυτό ποσο έχει...

                                            εεε μα για τον μηχανισμο λεμε.... η κρεμαγιερα ειναι ποιο ακριβη

                                            Θυμάμαι χαρακτηριστικά ιδιοκτήτη Στίλο σε φόρουμ που είχε πρόβλημα με βαρύ τιμόνι και πλήρωσε τεράστιο ποσό... Μάλλον θα τα είχε φτύσει η κρεμαγιέρα του και οχι η μονάδα υποβοήθησης...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr