-
Γειά στη παρέα!
Θα αλλάξω το αυτοκίνητό μου και έχω καταλήξει σε δύο λύσεις στα 2.0l diesel με αυτόματο κιβώτιο:
-
BMW 520dA Touring μεταχειρισμένη ενός χρόνου σε άριστη κατάσταση από Γερμανία με αρκετά εξτρά (Navi, ηλιοροφή, XENON)
-
VW Passat Variant 2.0 TDI 170PS DSG6 καινούριο από αντιπροσωπεία με full εξτρά, σχεδόν τα πάντα.
Και τα δύο θα μου στοιχίσουν περίπου τα ίδια χρήματα.
Το αυτοκίνητό μου τώρα είναι μια BMW 520i A E39 '97 μοντέλο, αναβαθμισμένο σε 2.6l 216PS / 270NM.
Καμμιά ιδέα;
Ευχαριστώ.
-
-
Γειά στη παρέα!
Θα αλλάξω το αυτοκίνητό μου και έχω καταλήξει σε δύο λύσεις στα 2.0l diesel με αυτόματο κιβώτιο:
-
BMW 520dA Touring μεταχειρισμένη ενός χρόνου σε άριστη κατάσταση από Γερμανία με αρκετά εξτρά (Navi, ηλιοροφή, XENON)
-
VW Passat Variant 2.0 TDI 170PS DSG6 καινούριο από αντιπροσωπεία με full εξτρά, σχεδόν τα πάντα.
Και τα δύο θα μου στοιχίσουν περίπου τα ίδια χρήματα.
Το αυτοκίνητό μου τώρα είναι μια BMW 520i A E39 '97 μοντέλο, αναβαθμισμένο σε 2.6l 216PS / 270NM.
Καμμιά ιδέα;
Ευχαριστώ.
-
-
Γειά στη παρέα!
Θα αλλάξω το αυτοκίνητό μου και έχω καταλήξει σε δύο λύσεις στα 2.0l diesel με αυτόματο κιβώτιο:
-
BMW 520dA Touring μεταχειρισμένη ενός χρόνου σε άριστη κατάσταση από Γερμανία με αρκετά εξτρά (Navi, ηλιοροφή, XENON)
-
VW Passat Variant 2.0 TDI 170PS DSG6 καινούριο από αντιπροσωπεία με full εξτρά, σχεδόν τα πάντα.
Και τα δύο θα μου στοιχίσουν περίπου τα ίδια χρήματα.
Το αυτοκίνητό μου τώρα είναι μια BMW 520i A E39 '97 μοντέλο, αναβαθμισμένο σε 2.6l 216PS / 270NM.
Καμμιά ιδέα;
Ευχαριστώ.
-
-
Πάρε Alfa 159 2.4 JTD 200HP auto
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάρε Alfa 159 2.4 JTD 200HP autoΕξαιρετική, αλλά 8 χιλιάρικα πιο ακριβή από το Passat.
-
Όπως πάντα το καινούριο
-
Kλασικα πραγματα!Πάρε την ελαφρώς μεταχειρισμένη Ε60!
Έχω κάνει ταξίδια με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Είναι μαγικό χαλί. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάρε Alfa 159 2.4 JTD 200HP autoΔυστυχώς περιορίζομαι στα 2.000 κ.ε. (αναπηρικό).
-
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η αξιοπιστία του Passat και η εμφάνιση μικροπροβλημάτων όπως: τριξίματα, μικροβλάβες σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά κλπ.
Έχει κάποιος εμπειρία από τέτοια προβλήματα στο καινούριο Passat B6;
-
το καινούριο !!!
-
Ο χρήστης gianton έγραψε:
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η αξιοπιστία του Passat και η εμφάνιση μικροπροβλημάτων όπως: τριξίματα, μικροβλάβες σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά κλπ.Έχει κάποιος εμπειρία από τέτοια προβλήματα στο καινούριο Passat B6;
Δύσκολα θα βρεις κάποιον με diesel που έχουν διαφορετική αξιοπιστία από τα βενζινοκίνητα
-
Έστω κάποιοι κάτοχοι με βενζινοκίνητα θα μπορούσαν να αναφέρουν τις εμπειρίες τους.
-
Πόσα χιλιόμετρα έχει η Μπέμπα;
Πάντως εδώ στην Κύπρο ελέω συστήματος φορολόγησης αυτοκινήτων και τιμών καυσίμων τα πετρελαιοκίνητα βαν πωλουνταν πριν 2-3 χρόνια (πριν αλλάξει το σύστημα) ίσως πιο πολύ και από τα σαλούν. Στην Κύπρο δεν υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση των πετρελαιοκίνητων και το πετρέλαιο πριν 3 χρόνια είχε τη μισή τομή της βενζίνης.
Δυο φίλοι μου λοιπόν, ελέω των πιο πάνω παραγόντων, είχαν αγοράσει πριν 6 χρόνια VW Golf IV 1.9 TDi. Του ενός η ιπποδύναμη ήταν στους 90 ίππους και του άλλου στους 110. Μετάνιωσαν και οι 2 διότι τα αυτοκίνητα εβγαλαν πάρα πολλά προβλήματα και μάλιστα υψηλού κόστους. Θα σας πω μόνο για τον δεύτερο, αυτόν με τους 110 ίππους που ξέρω πολύ καλά τι υπέφερε διότι τυγχάνει να είναι και κουμπάρος μου. Θα αναφέρω μόνο αυτά που θυμάμαι:- Γρύλος τζαμιού οδηγού, έπεσε το τζαμι. Και έβρεχε κιολας όταν συνεβηκε αυτό.
- Σε μικρής απόστασης ταξιδι με το aircondition σε λειτουργία ξεκίνησε να βγαίνει κάτι που έμοιαζε με άσπρη σκόνη από τους αεραγωγούς της καμπίνας.
- Δυο φορές χαλασε το τουρμπο.
- Μια φορά δεν έπαιρνε μπρος. Χαλασμένη μίζα
- Δύο φορες χάλασε η αντλία που τροφοδοτεί με πετρελαιο τον κινητήρα.
Ο άνθρωπος πριν αγοράσει γκολφ ήταν φανατικός υποστηρικτής αυτού του μοντέλου. Μόλις το αγόρασε, όπως κανει καθε μερακλής, ξκίνησε να το στολίζει. Ζαντες, ποδιές, φώτα τύπου xenon, φιμέ παράθυρα, σποϊλερ μεχρι και αλουμινενια πώματα βαλβίδων τροχών και αλουμινένιες επενδύσεις των λαβών με τις οποίες κλείδώνουμε ή ξεκλειδώνουμε τις πορτες απο το εσωτερικό του αυτοκινητου...
Ε, λοιπόν ο άνθρωπος αυτός, αφού ξοδεψε αρκετα χρήματα στα συνεργεία έγινε εμπαθής. Ούτε που θέλει να ακούσει πλέον για VW και για Golf. Αυτές τις μέρες περιμένει καινουργιο αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Lancer. Αποφάσισε να αγοράσει αυτοκίνητο όχι επειδή ήθελε αλλά επειδή το Golf απαιτούσε πολλά χρήματα για επιδιορθώσεις. Τώρα το Golf το έδωσε όσα όσα. Πριν κλείσει το Lancer μου ζήτησε να του προτείνω κάποια μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και το Golf V. 'Mην μου ξαναπείς για VW. Aρκετα επαθα', είπε. Θέλησα να του εξηγήσω ότι τα βενζινοκίνητα της VW δεν είναι τέτοια, αφού δεν ακούστηκαν και πολλά παράπονα για αυτά. Τίποτα, τίποτα . Δεν θέλω να ακούσω για VW.Αυτά έπαθε ο φίλος μου με το Golf TDI. Bέβαια, όταν αυτός πήρε το Γκολφ ήταν οι αρχές της εφαρμογής αυτών των κινητήρων και ίσως έπασχαν από παιδικές ασθένειες. Τώρα ίσως έχει βελτιωθεί αυτή η τεχνολογία. Δεν ξέρω όμως κανένα με καινουργιο ΤDI αυτοκίνητο για να κάνω τη συγκριση.
Στη θέση σου πάντως θα επέλεγα τη Μπέμπα, έστω κι αν είναι 1 χρόνου. Φτάνει να έχει λίγα χιλιομετρα.
-
Με τη νοθεία τι κατάσταση υπάρχει στη Κύπρο?
-
BMW αρκεί να είναι όντως σε εξαιρετική κατάσταση και χωρίς προβλήματα
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Η BMW που σκέφτομαι να αγοράσω δε θα έχει πάνω από 25.000 χλμ.
-
κάτι σε Α4-Α6 δεν σου κάνει? η AUDI είναι γνωστή για τα κομψά sw της.
-
Το Passat ειναι πιο γρήγορο και καινούριο... Oι χάρες της BMW ειναι άλλες... Δύσκολη επιλογή.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
κάτι σε Α4-Α6 δεν σου κάνει? η AUDI είναι γνωστή για τα κομψά sw της.Δεν εισάγονται σε 2.0l diesel.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Με τη νοθεία τι κατάσταση υπάρχει στη Κύπρο?Ευτυχώς δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα εδώ κι αν υπάρχει αφορά ελάχιστα πρατήρια.
BMW 520dA Touring ή VW Passat Variant 2.0 TDI 170PS DSG6?