-
Η Alfa Romeo έβγαζε κ θα βγάζει τους πιο δυνατούς ατμοσφαιρικούς κινήτηρες
-
ενας red army που σας χρειαζεται εσάς....
-
babbis θα ειχα απαντησει απο χτες και μαλιστα αναλυτικα αλλα βαριεμαι να καθομαι να λογομαχω με ατομα που απλα δεν μπορουν να παραδεχτουν καποια πραγματα και που εχουν φανατικες αποψεις σε καποια θεματα. Δευτερον, εχεις κολλησει οτι το S2K βγαζει 240 ιππους. Σου εχω πει πανω απο 2 φορες οτι βγαζει 250 εσυ το χαβα σου και οχι μονο εδω αλλα και σε αλλα ποστ. Για τελευταια φορα το μοτερ του S2K (JDM)* βγαζει 250 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ αλογα. Kαι κανεις δεν εχει θεοποιησει τον VTEC. Απλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Επισης για τελευταια φορα σου υπενθυμιζω κατι που εγραψα παραπανω:
Additionally, Japan has a tax on engine displacement, requiring Japanese auto manufacturers to make higher-performing engines with lower displacement. VTEC serves as yet another method to derive very high specific output from lower displacement motors.
ή δεν καταλαβαινεις τι λεει το κειμενο ή δεν ξερεις να διαβαζεις αγγλικα. Αν θες στο μεταφραζω. Ερωτηση: αν το μοτερ του S2K το ειχε βγαλει η Alfa τι θα ελεγες? Αστο καλυτερα δεν θελω να μαθω.
Τριτον (και για τελευταια φορα) τα μοτερ συγκρινονται με βαση ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ τους και οχι με βαση την τιμη του καθε μοντελου. Αυτο πρωτη φορα το ακουω. Ολα τα 1.4 μεταξυ τους, ολα τα 1.6 μεταξυ τους, ολα τα 2.0 μεταξυ τους, τριλιτρα κλπ κλπ. Και αν αναρωτιεσαι γιατι το S2K ειναι πιο ακριβο δεν χρειαζεται να εισαι και καμια διανοια για να το καταλαβεις. Εχει τον καλυτερο διλιτρο ειναι και roadster τι περιμενες να κανει οσο ενα coupe? Αλλα και παλι και να συγκρινοταν με τον 3.2 V6 οπως λες της Αλφα και εφοσον εχετε τα καλυτερα ατμοσφαιρικα μοτερ οπως λες γιατι βγαζει λιγοτερους ιππους απο τον διλιτρο του S2K? Μαθε λοιπον οτι τα καλυτερα ατμοσφαιρικα μοτερ ειναι της BMW και οχι της Αλφα...και ενδεικτικα για να τα ξεκαθαριζουμε σιγα σιγα: καλυτερο διλιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ: S2K, καλυτερο τριλιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ: M3...αλλα οχι ξεχασα ο τριλιτρος της Μ3 δεν συγκρινεται με τον τριλιτρο της Αλφα επειδη δεν εχει την ιδια τιμη...αρα τελικα με ποιον συγκρινεται? Τελοσπαντων, ολα τα παραπανω τα λεω σε εντελως φιλικο υφος και ουτε θελω να τσακωθουμε ή οτιδηποτε αλλο να μην μαμισουμε και το thread.*JDM = Japan Domestic Market.
Σημειωση: What also sets JDM parts aside from others is the fact that Japanese vehicles often differ in features and equipment from vehicles sold elsewhere. In the case of Honda specifically, there have been different versions of the famed Type R B18C, B16B and K20A engines which were sent to other markets. Typically export versions of JDM engines have been 'detuned' or modified for lesser performance.Γι αυτο το λογο ΟΛΑ τα ευρωπαικα Honda (που κατασκευαζονται στο UK) χανουν 10 ιππους απο την κανονικη ιπποδυναμη και γι αυτο το ευρωπαικο μοτερ του S2K βγαζει 240 ιππους (ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). Το καταλαβες το παραπανω ή να στο μεταφρασω και αυτο?
-
Η αποψη μου ειναι οτι η αλφα εχει παρα πολλα να αποδειξει ακομα.Δεν δικαιουται να μιλαει οταν το πιο καλο της μοτερ αυτη τη στιγμη εχει μονο 260 ιππους και αποδεδειγμενα δεν τα φερνει και πολυ ευκολα βολτα με τα σημερινα βαρη.
Δε νομιζω οτι εχει καταφερει να πλησιασει αλλους κατασκευαστες που εδω και χρονια φτιαχνουν πολυ δυνατα μοτερ με τρελλες τεχνολογικες καινοτομιες ,που κανουν τα αυτοκινητα που τοποθετουνται πραγματικα πολυ γρηγορα.
Ας σκεφτουμαι για παραδειγμα τον V 10 της Μ5 και τη τεχνολογια κουβαλαει .Kαι βεβαια δε συγκρινω απευθειας το μοτερ της Μ5 με της brera ,αλλα συγκρινω τεχνολογιες και βλεπω οτι η αλφα σημερα δεν εχει αντιστοιχο μοτερ.Η αλφα δεν παραγει κινητηρες με μεγαλη αποδοση.Το 2008 μπορει...Οι καιροι εχουν αλλαξει και η τεχνολογια κινητηρων προχωραει.Εδω το leon cupra θα εχει 240 ιππους,με turbo βεβαια ,και η αλφα εχει οροφη τους 260. -
1600: Focus που λέγεται ότι στο δυναμόμετρο βγάζει 125-130 ενώ η Ford δίνει 115.
1800: Dodge με 150, Opel με 140 & sο οn.
2000: 320si με 173ps
3200: cayman S 295ps
Πουθενά δεν βλέπω τους καλύτερους κινητήρες της AR..
-
Kid
Η cayman s einai 3400,αλλα υπαρχει και ο τριλιτρος της bmw me 265 ιππους οποτε παλι μενει πισω η αλφα. -
πώς ειναι δυνατόν ενα τοπικ που θα έπρεπε να ειχε ληξει σε μια σελίδα (ΤΤ καλυτερο παντού και πάντα με λιγα λογια) να εχει φτάσει τις 22 σελίδες.....?
α πώς;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
πώς ειναι δυνατόν ενα τοπικ που θα έπρεπε να ειχε ληξει σε μια σελίδα μέρα (ΤΤ καλυτερο παντού και πάντα με λιγα λογια) να εχει φτάσει τις 22 σελίδες.....?α πώς;
Σήμερα έσπασε τα 100
-
Αφού είναι γνωστή η απάντηση - γιατί γίνεται δλδ. τόσος λόγος για δύο αυτοκίνητα. Δεν μιλάμε για ψυγεία, όπου η απλή παράθεση τεχνικών χαρακτηριστικών τα λέει όλα.
Τα αυτοκινητάκια έχουν (ή νομίζουμε πως έχουν, δεν είμαι σίγουρος, αλλά το ίδιο κάνει ό,τι και να ισχύει) κι αυτό που ονομάζουμε ψυχή.
Επίσης ο υποκειμενικός παράγοντας (π.χ. εμένα μου αρέσει η δύναμη του κινητήρα, κάποιος άλλος βάζει τη δύναμη σε δεύτερο πλάνο και βάζει σε πρώτο την ηχητική διάσταση του κινητήρα) στα αυτοκίνητα παίζει μείζονα ρόλο.
Τι κάθομαι και κάνω, εξηγώ τα αυτονόητα?
Στο ερώτημα του τόπικ ψηφίζω το Audi, με την Άλφα να αποτελεί αξιότατο αντίπαλο (και σχεδόν το ίδιο επιθυμητή για αγορά στις συγκεκριμένες εκδόσεις). H ψήφος βασίζεται αποκλειστικά σε αυτά που έχω διαβάσει – αυτό για να έχει κάποιος μέτρο της εγκυρότητας / βαρύτητάς της.
Jacob
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
1600: Focus που λέγεται ότι στο δυναμόμετρο βγάζει 125-130 ενώ η Ford δίνει 115.1800: Dodge με 150, Opel με 140 & sο οn.
2000: 320si με 173ps
3200: cayman S 295ps
Πουθενά δεν βλέπω τους καλύτερους κινητήρες της AR..
Μικρε βαλε και για Α3 sportback 1.6fsi με 127hp στο δυναμομετρο ...
πηγη http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_viewthema.asp?id_thema=29446 -
ntamp
με εθιξες, εχουμε μια συζητηση και αντι να αναφερεις τα επιχειρηματα σου κανεις οτι θα εκανε η τατιανα στεφανιδου και η χριστινα λαμπυρη..
δεν καταλαβες φιλε μου.. θαμου το δωσεις και θα το κρατησω και θα το κανω οτι θελω, δεν θα το σκισεις.. -
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=51644
Από 39.900 το TFSI
Ενδεικτικά, το παλιό ΤΤ 180 είχε 39,580 χωρίς RCD
-
Δεν έχει καλή ποιότητα... δέρματος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν έχει καλή ποιότητα... δέρματοςδειγματολόγιο μοκέτας να συγκρίνουμε
-
007
εγω θα συμφωνησω με το παιδι που εγραψε πως αυτος ο κινητηρας δεν μπορει να κινησει πιο βαρια οχηματα οχι λογο ιππων αλλα φυσικα λογω ροπης.. αν υπαρχει τοση υστερηση στα χαμηλα σε τετοια κιλα φαντασου τι θα γινετε στα 1500κ..
ο κινητηρας το s δεν βγαζει στην καμια 250ιππους..
ουτε καν το ιαπωνικο που ειναι 2.2 -
Ο χρήστης VLADIMIROS έγραψε:
007
εγω θα συμφωνησω με το παιδι που εγραψε πως αυτος ο κινητηρας δεν μπορει να κινησει πιο βαρια οχηματα οχι λογο ιππων αλλα φυσικα λογω ροπης.. αν υπαρχει τοση υστερηση στα χαμηλα σε τετοια κιλα φαντασου τι θα γινετε στα 1500κ..
ο κινητηρας το s δεν βγαζει στην καμια 250ιππους..
ουτε καν το ιαπωνικο που ειναι 2.2Αντίστοιχα με τα 500 της Μ5 που τα παίρνεις στο χέρι ε?
-
πολυ κυριοι δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει συναισθημα και κατογορουν τους κατοχους alfa πως δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα..
η ακομα πως μενουν πισω απο ενα ονομα και αυτο μονο..
κοροιδευουν και λενε διαφορα οταν μιλαμε για κοκκινα μεταλλα..διαβαστε τα παρακατω που ειναι αποσπασματα δοκιμης της brera 3.2 (ουτε καν της gta) απο εγκυρα περιοδικα ειδικου τυπου...δεν θα πω πια ειναι, ισως να ειναι και απο το περιοδικο που αυτη την στιγμη γραφεις φιλε αναγνωστη!!!
δοκιμη Brera 3.2
Όταν η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του οδηγού είναι το ζητούμενο, τότε το συναίσθημα
επηρεάζει την επιλογή, που πολλές φορές δεν συμφωνεί με τη λογική.ΣYMΦΩNA με τις επιταγές της, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και δεν ικανοποιούν
μόνο τις καθημερινές ανάγκες είναι καταδικασμένα σε αποτυχία. Όμως, όπως σε όλους τους
τομείς της ζωής, πολλές φορές τον πρώτο λόγο έχει το συναίσθημα και η προσωπική
ικανοποίηση. Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κουπέ αυτοκινήτων, που τις περισσότερες
φορές αντίκεινται σε κάθε νόμο σχετικό με την πρακτικότητα και την άνεση, κι όμως,
καταφέρνουν να ξεχωρίζουν προσφέροντας στον κάτοχό τους μια αίσθηση μοναδικότητας(Brera). Δεν
λείπουν, όμως, και τα παραδείγματα αυτοκινήτων, που προσπαθούν να συμβιβάσουν τη «σπορ»
εικόνα με τα πλεονεκτήματα ενός συμβατικού αυτοκινήτου(TT).Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φτιαγμένο για να στρίβει, να επιταχύνει και να
επιβραδύνει εκμεταλλευόμενο τον ιδανικό συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων-συστήματος
διεύθυνσης, που σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να υποφέρει από την αυξημένη ιπποδύναμη. O
οδηγός, απλώς, σημαδεύει και στρίβει χωρίς κλίσεις και περίεργες αντιδράσεις, την ίδια
στιγμή που το τιμόνι και ο επιλογέας μεταμορφώνονται σε διόδους επικοινωνίας με το
αυτοκίνητο. Aκόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν
είναι ιδανικές, η υποστροφή εμφανίζεται προοδευτικά και σε μικρές ποσότητες χωρίς να
τρομάζει, ενώ η πίσω ανάρτηση θα συγχωρέσει ακόμα και το λάθος στην κορυφή της στροφής
αποτρέποντας την εξέλιξη ακραίων φαινομένων.Tελικά;
Λογική εναντίον συναισθήματος, λοιπόν, και ευτυχώς που, σε πολλές περιπτώσεις, οι
επιλογές μας δεν κατευθύνονται από το μυαλό, αλλά την καρδιά. Aυτοκίνητο με ιδιόμορφο
χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα η Alfa, σε πολλά σημεία δεν υπακούει στους κανόνες που
διέπουν το κατεστημένο των συνήθως άχρωμων και οδηγικά
αδιάφορων αυτοκινήτων. Tί και αν είναι «προικισμένη» με ιδιαιτερότητες, που στιγματίζουν
την καθημερινή συμβίωση, ή αν μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσει να τρίζει; Aκόμα και
αυτά αποκτούν άλλη διάσταση, κάθε φορά που ακούς τον κινητήρα και παρασύρεσαι στο
παιχνίδι της αναζήτησης για την τέλεια διαδρομή. Mε το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, την
αγοράζεις, συμβιβάζεσαι με τις ιδιοτροπίες της και με κάθε ευκαιρία δημιουργείς μοναδικές
προσωπικές στιγμές, αφήνοντας τo TT σε όσους ψηφίζουν την ήρεμη δύναμη, τον
πιστό σύντροφο που θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα σε κάθε μορφής αναζήτηση.O μοναδικός ήχος που παράγει ο «τρίλιτρος και κάτι» κινητήρας της Alfa είναι γνωστός
Aνεπανάληπτος , λοιπόν, ο ήχος του V6 της Alfa, είτε
το κουπέ είναι εν στάσει είτε επιταχύνει.Tην ίδια ώρα, ο ήχος του
κινητήρα (σ.σ.: και η απόδοσή του) και το ύφος του αμαξώματος (πέρα, βέβαια, από το όνομα
του κατασκευαστή που παραμένει στην πρώτη σειρά της άτυπης κατάταξης...) σε προκαλούν
ώστε να την οδηγήσεις, και βέβαια θα αποζημιωθείς, αν τελικά το κάνεις και δεν επιλέξεις
απλώς να τη μετακινήσεις, απολαμβάνοντας την αρχοντιά που δημιουργούν τα αποθέματα
ιπποδύναμης που διαθέτεις στο δεξί σου πόδι.
[/u] -
πολυ κυριοι δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει συναισθημα και κατογορουν τους κατοχους alfa πως δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα..
η ακομα πως μενουν πισω απο ενα ονομα και αυτο μονο..
κοροιδευουν και λενε διαφορα οταν μιλαμε για κοκκινα μεταλλα..διαβαστε τα παρακατω που ειναι αποσπασματα δοκιμης της brera 3.2 (ουτε καν της gta) απο εγκυρα περιοδικα ειδικου τυπου...δεν θα πω πια ειναι, ισως να ειναι και απο το περιοδικο που αυτη την στιγμη γραφεις φιλε αναγνωστη!!!
δοκιμη Brera 3.2
Όταν η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του οδηγού είναι το ζητούμενο, τότε το συναίσθημα
επηρεάζει την επιλογή, που πολλές φορές δεν συμφωνεί με τη λογική.ΣYMΦΩNA με τις επιταγές της, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και δεν ικανοποιούν
μόνο τις καθημερινές ανάγκες είναι καταδικασμένα σε αποτυχία. Όμως, όπως σε όλους τους
τομείς της ζωής, πολλές φορές τον πρώτο λόγο έχει το συναίσθημα και η προσωπική
ικανοποίηση. Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κουπέ αυτοκινήτων, που τις περισσότερες
φορές αντίκεινται σε κάθε νόμο σχετικό με την πρακτικότητα και την άνεση, κι όμως,
καταφέρνουν να ξεχωρίζουν προσφέροντας στον κάτοχό τους μια αίσθηση μοναδικότητας(Brera). Δεν
λείπουν, όμως, και τα παραδείγματα αυτοκινήτων, που προσπαθούν να συμβιβάσουν τη «σπορ»
εικόνα με τα πλεονεκτήματα ενός συμβατικού αυτοκινήτου(TT).Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φτιαγμένο για να στρίβει, να επιταχύνει και να
επιβραδύνει εκμεταλλευόμενο τον ιδανικό συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων-συστήματος
διεύθυνσης, που σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να υποφέρει από την αυξημένη ιπποδύναμη. O
οδηγός, απλώς, σημαδεύει και στρίβει χωρίς κλίσεις και περίεργες αντιδράσεις, την ίδια
στιγμή που το τιμόνι και ο επιλογέας μεταμορφώνονται σε διόδους επικοινωνίας με το
αυτοκίνητο. Aκόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν
είναι ιδανικές, η υποστροφή εμφανίζεται προοδευτικά και σε μικρές ποσότητες χωρίς να
τρομάζει, ενώ η πίσω ανάρτηση θα συγχωρέσει ακόμα και το λάθος στην κορυφή της στροφής
αποτρέποντας την εξέλιξη ακραίων φαινομένων.Tελικά;
Λογική εναντίον συναισθήματος, λοιπόν, και ευτυχώς που, σε πολλές περιπτώσεις, οι
επιλογές μας δεν κατευθύνονται από το μυαλό, αλλά την καρδιά. Aυτοκίνητο με ιδιόμορφο
χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα η Alfa, σε πολλά σημεία δεν υπακούει στους κανόνες που
διέπουν το κατεστημένο των συνήθως άχρωμων και οδηγικά
αδιάφορων αυτοκινήτων. Tί και αν είναι «προικισμένη» με ιδιαιτερότητες, που στιγματίζουν
την καθημερινή συμβίωση, ή αν μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσει να τρίζει; Aκόμα και
αυτά αποκτούν άλλη διάσταση, κάθε φορά που ακούς τον κινητήρα και παρασύρεσαι στο
παιχνίδι της αναζήτησης για την τέλεια διαδρομή. Mε το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, την
αγοράζεις, συμβιβάζεσαι με τις ιδιοτροπίες της και με κάθε ευκαιρία δημιουργείς μοναδικές
προσωπικές στιγμές, αφήνοντας τo TT σε όσους ψηφίζουν την ήρεμη δύναμη, τον
πιστό σύντροφο που θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα σε κάθε μορφής αναζήτηση.O μοναδικός ήχος που παράγει ο «τρίλιτρος και κάτι» κινητήρας της Alfa είναι γνωστός
Aνεπανάληπτος , λοιπόν, ο ήχος του V6 της Alfa, είτε
το κουπέ είναι εν στάσει είτε επιταχύνει.Tην ίδια ώρα, ο ήχος του
κινητήρα (σ.σ.: και η απόδοσή του) και το ύφος του αμαξώματος (πέρα, βέβαια, από το όνομα
του κατασκευαστή που παραμένει στην πρώτη σειρά της άτυπης κατάταξης...) σε προκαλούν
ώστε να την οδηγήσεις, και βέβαια θα αποζημιωθείς, αν τελικά το κάνεις και δεν επιλέξεις
απλώς να τη μετακινήσεις, απολαμβάνοντας την αρχοντιά που δημιουργούν τα αποθέματα
ιπποδύναμης που διαθέτεις στο δεξί σου πόδι.
[/u] -
Kid και TPapo και μένα ο γείτονας λέει ότι το Accent βγάζει 140 τροχό ενώ η εταιρεία ανακοινώνει 105.
Δεν με έχει προβληματίσει κάποιο Focus (καινούριο εννοώ) στο δρόμο (147 1,6). Καλά για το Audi δεν μπαίνω στον κόπο να το συζητήσω καν. Και μιλάμε για διαφορά βάρους 50 kg το πολύ (Focus).
Τα 'κακιασμένα' μοτέρ των Honda και της Μ3 είναι αλλού και μακάρι και η Alfa να έβγαζε ένα τέτοιο κινητήρα. Όμως είναι τελείως αλλού και οικονομικά. Γι αυτό και δεν είναι απόλυτα σωστό να συγκρίνονται άμεσα ο 3,2 της Alfa με της Μ3.
Σχετικά με το topic, νομίζω ότι μια σύγκριση της Brera με τον 1,8 JTB και 200 άλογα (κάτι λένε για του χρόνου) με το ΤΤ TFSI θα είχε περισσότερο νόημα. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γι αυτό και δεν είναι απόλυτα σωστό να συγκρίνονται άμεσα ο 3,2 της Alfa με της Μ3.
Σχετικά με το topic, νομίζω ότι μια σύγκριση της Brera με τον 1,8 JTB και 200 άλογα (κάτι λένε για του χρόνου) με το ΤΤ TFSI θα είχε περισσότερο νόημα.Ο 3.2 της GM/Alfa με τον 3.0 της BMW ,ως σύγκριση, πως σού φαίνεται?
Πιστεύεις ότι είναι καλύτερος ο 3.2?Στην παρούσα φάση η Brera 2,2 είναι αυτή που θα συγκριθεί οικονομοτεχνικά με το ΤΤ
Σε αισθητικό επίπεδο έχουμε γκολ από τα αποδυτήρια υπέρ της Μπρέρα,συνολικά όμως φοβάμαι πως θα ηττηθεί από το ΤΤ (τώρα που θα στρίβει κιόλας...)
Όταν,και αν έρθουν οι τούρμπο (μακάρι...),τότε βλέπουμε
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;