Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 16 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    369
    1542
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stayrros46 last edited by

      Η Alfa Romeo έβγαζε κ θα βγάζει τους πιο δυνατούς ατμοσφαιρικούς κινήτηρες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        caryothraystis last edited by

        ενας red army που σας χρειαζεται εσάς....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 0
          007 last edited by

          babbis θα ειχα απαντησει απο χτες και μαλιστα αναλυτικα αλλα βαριεμαι να καθομαι να λογομαχω με ατομα που απλα δεν μπορουν να παραδεχτουν καποια πραγματα και που εχουν φανατικες αποψεις σε καποια θεματα. Δευτερον, εχεις κολλησει οτι το S2K βγαζει 240 ιππους. Σου εχω πει πανω απο 2 φορες οτι βγαζει 250 εσυ το χαβα σου και οχι μονο εδω αλλα και σε αλλα ποστ. Για τελευταια φορα το μοτερ του S2K (JDM)* βγαζει 250 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ αλογα. Kαι κανεις δεν εχει θεοποιησει τον VTEC. Απλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Επισης για τελευταια φορα σου υπενθυμιζω κατι που εγραψα παραπανω:

          Additionally, Japan has a tax on engine displacement, requiring Japanese auto manufacturers to make higher-performing engines with lower displacement. VTEC serves as yet another method to derive very high specific output from lower displacement motors.

          ή δεν καταλαβαινεις τι λεει το κειμενο ή δεν ξερεις να διαβαζεις αγγλικα. Αν θες στο μεταφραζω. Ερωτηση: αν το μοτερ του S2K το ειχε βγαλει η Alfa τι θα ελεγες? Αστο καλυτερα δεν θελω να μαθω.
          Τριτον (και για τελευταια φορα) τα μοτερ συγκρινονται με βαση ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ τους και οχι με βαση την τιμη του καθε μοντελου. Αυτο πρωτη φορα το ακουω. Ολα τα 1.4 μεταξυ τους, ολα τα 1.6 μεταξυ τους, ολα τα 2.0 μεταξυ τους, τριλιτρα κλπ κλπ. Και αν αναρωτιεσαι γιατι το S2K ειναι πιο ακριβο δεν χρειαζεται να εισαι και καμια διανοια για να το καταλαβεις. Εχει τον καλυτερο διλιτρο ειναι και roadster τι περιμενες να κανει οσο ενα coupe? Αλλα και παλι και να συγκρινοταν με τον 3.2 V6 οπως λες της Αλφα και εφοσον εχετε τα καλυτερα ατμοσφαιρικα μοτερ οπως λες γιατι βγαζει λιγοτερους ιππους απο τον διλιτρο του S2K? Μαθε λοιπον οτι τα καλυτερα ατμοσφαιρικα μοτερ ειναι της BMW και οχι της Αλφα...και ενδεικτικα για να τα ξεκαθαριζουμε σιγα σιγα: καλυτερο διλιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ: S2K, καλυτερο τριλιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ: M3...αλλα οχι ξεχασα ο τριλιτρος της Μ3 δεν συγκρινεται με τον τριλιτρο της Αλφα επειδη δεν εχει την ιδια τιμη...αρα τελικα με ποιον συγκρινεται? Τελοσπαντων, ολα τα παραπανω τα λεω σε εντελως φιλικο υφος και ουτε θελω να τσακωθουμε ή οτιδηποτε αλλο να μην μαμισουμε και το thread.

          *JDM = Japan Domestic Market.
          Σημειωση: What also sets JDM parts aside from others is the fact that Japanese vehicles often differ in features and equipment from vehicles sold elsewhere. In the case of Honda specifically, there have been different versions of the famed Type R B18C, B16B and K20A engines which were sent to other markets. Typically export versions of JDM engines have been 'detuned' or modified for lesser performance.

          Γι αυτο το λογο ΟΛΑ τα ευρωπαικα Honda (που κατασκευαζονται στο UK) χανουν 10 ιππους απο την κανονικη ιπποδυναμη και γι αυτο το ευρωπαικο μοτερ του S2K βγαζει 240 ιππους (ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). Το καταλαβες το παραπανω ή να στο μεταφρασω και αυτο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Η αποψη μου ειναι οτι η αλφα εχει παρα πολλα να αποδειξει ακομα.Δεν δικαιουται να μιλαει οταν το πιο καλο της μοτερ αυτη τη στιγμη εχει μονο 260 ιππους και αποδεδειγμενα δεν τα φερνει και πολυ ευκολα βολτα με τα σημερινα βαρη.
            Δε νομιζω οτι εχει καταφερει να πλησιασει αλλους κατασκευαστες που εδω και χρονια φτιαχνουν πολυ δυνατα μοτερ με τρελλες τεχνολογικες καινοτομιες ,που κανουν τα αυτοκινητα που τοποθετουνται πραγματικα πολυ γρηγορα.
            Ας σκεφτουμαι για παραδειγμα τον V 10 της Μ5 και τη τεχνολογια κουβαλαει .Kαι βεβαια δε συγκρινω απευθειας το μοτερ της Μ5 με της brera ,αλλα συγκρινω τεχνολογιες και βλεπω οτι η αλφα σημερα δεν εχει αντιστοιχο μοτερ.Η αλφα δεν παραγει κινητηρες με μεγαλη αποδοση.Το 2008 μπορει...Οι καιροι εχουν αλλαξει και η τεχνολογια κινητηρων προχωραει.Εδω το leon cupra θα εχει 240 ιππους,με turbo βεβαια ,και η αλφα εχει οροφη τους 260.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              1600: Focus που λέγεται ότι στο δυναμόμετρο βγάζει 125-130 ενώ η Ford δίνει 115.

              1800: Dodge με 150, Opel με 140 & sο οn.

              2000: 320si με 173ps

              3200: cayman S 295ps

              Πουθενά δεν βλέπω τους καλύτερους κινητήρες της AR..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Kid
                Η cayman s einai 3400,αλλα υπαρχει και ο τριλιτρος της bmw me 265 ιππους οποτε παλι μενει πισω η αλφα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  caryothraystis last edited by

                  πώς ειναι δυνατόν ενα τοπικ που θα έπρεπε να ειχε ληξει σε μια σελίδα (ΤΤ καλυτερο παντού και πάντα με λιγα λογια) να εχει φτάσει τις 22 σελίδες.....?

                  α πώς;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                    πώς ειναι δυνατόν ενα τοπικ που θα έπρεπε να ειχε ληξει σε μια σελίδα μέρα (ΤΤ καλυτερο παντού και πάντα με λιγα λογια) να εχει φτάσει τις 22 σελίδες.....?

                    α πώς;

                    Σήμερα έσπασε τα 100

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jacob last edited by

                      Αφού είναι γνωστή η απάντηση - γιατί γίνεται δλδ. τόσος λόγος για δύο αυτοκίνητα. Δεν μιλάμε για ψυγεία, όπου η απλή παράθεση τεχνικών χαρακτηριστικών τα λέει όλα.

                      Τα αυτοκινητάκια έχουν (ή νομίζουμε πως έχουν, δεν είμαι σίγουρος, αλλά το ίδιο κάνει ό,τι και να ισχύει) κι αυτό που ονομάζουμε ψυχή.

                      Επίσης ο υποκειμενικός παράγοντας (π.χ. εμένα μου αρέσει η δύναμη του κινητήρα, κάποιος άλλος βάζει τη δύναμη σε δεύτερο πλάνο και βάζει σε πρώτο την ηχητική διάσταση του κινητήρα) στα αυτοκίνητα παίζει μείζονα ρόλο.

                      Τι κάθομαι και κάνω, εξηγώ τα αυτονόητα?

                      Στο ερώτημα του τόπικ ψηφίζω το Audi, με την Άλφα να αποτελεί αξιότατο αντίπαλο (και σχεδόν το ίδιο επιθυμητή για αγορά στις συγκεκριμένες εκδόσεις). H ψήφος βασίζεται αποκλειστικά σε αυτά που έχω διαβάσει – αυτό για να έχει κάποιος μέτρο της εγκυρότητας / βαρύτητάς της.

                      Jacob

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tpapo last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:
                        1600: Focus που λέγεται ότι στο δυναμόμετρο βγάζει 125-130 ενώ η Ford δίνει 115.

                        1800: Dodge με 150, Opel με 140 & sο οn.

                        2000: 320si με 173ps

                        3200: cayman S 295ps

                        Πουθενά δεν βλέπω τους καλύτερους κινητήρες της AR..

                        Μικρε βαλε και για Α3 sportback 1.6fsi με 127hp στο δυναμομετρο ...
                        πηγη http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_viewthema.asp?id_thema=29446

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vladimiros last edited by

                          ntamp
                          με εθιξες, εχουμε μια συζητηση και αντι να αναφερεις τα επιχειρηματα σου κανεις οτι θα εκανε η τατιανα στεφανιδου και η χριστινα λαμπυρη..
                          δεν καταλαβες φιλε μου.. θαμου το δωσεις και θα το κρατησω και θα το κανω οτι θελω, δεν θα το σκισεις..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=51644

                            Από 39.900 το TFSI

                            Ενδεικτικά, το παλιό ΤΤ 180 είχε 39,580 χωρίς RCD

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Δεν έχει καλή ποιότητα... δέρματος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                Δεν έχει καλή ποιότητα... δέρματος

                                δειγματολόγιο μοκέτας να συγκρίνουμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vladimiros last edited by

                                  007
                                  εγω θα συμφωνησω με το παιδι που εγραψε πως αυτος ο κινητηρας δεν μπορει να κινησει πιο βαρια οχηματα οχι λογο ιππων αλλα φυσικα λογω ροπης.. αν υπαρχει τοση υστερηση στα χαμηλα σε τετοια κιλα φαντασου τι θα γινετε στα 1500κ..
                                  ο κινητηρας το s δεν βγαζει στην καμια 250ιππους..
                                  ουτε καν το ιαπωνικο που ειναι 2.2

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης VLADIMIROS έγραψε:
                                    007
                                    εγω θα συμφωνησω με το παιδι που εγραψε πως αυτος ο κινητηρας δεν μπορει να κινησει πιο βαρια οχηματα οχι λογο ιππων αλλα φυσικα λογω ροπης.. αν υπαρχει τοση υστερηση στα χαμηλα σε τετοια κιλα φαντασου τι θα γινετε στα 1500κ..
                                    ο κινητηρας το s δεν βγαζει στην καμια 250ιππους..
                                    ουτε καν το ιαπωνικο που ειναι 2.2

                                    Αντίστοιχα με τα 500 της Μ5 που τα παίρνεις στο χέρι ε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vladimiros last edited by

                                      πολυ κυριοι δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει συναισθημα και κατογορουν τους κατοχους alfa πως δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα..
                                      η ακομα πως μενουν πισω απο ενα ονομα και αυτο μονο..
                                      κοροιδευουν και λενε διαφορα οταν μιλαμε για κοκκινα μεταλλα..

                                      διαβαστε τα παρακατω που ειναι αποσπασματα δοκιμης της brera 3.2 (ουτε καν της gta) απο εγκυρα περιοδικα ειδικου τυπου...δεν θα πω πια ειναι, ισως να ειναι και απο το περιοδικο που αυτη την στιγμη γραφεις φιλε αναγνωστη!!!

                                      δοκιμη Brera 3.2
                                      Όταν η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του οδηγού είναι το ζητούμενο, τότε το συναίσθημα
                                      επηρεάζει την επιλογή, που πολλές φορές δεν συμφωνεί με τη λογική.

                                      ΣYMΦΩNA με τις επιταγές της, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και δεν ικανοποιούν
                                      μόνο τις καθημερινές ανάγκες είναι καταδικασμένα σε αποτυχία. Όμως, όπως σε όλους τους
                                      τομείς της ζωής, πολλές φορές τον πρώτο λόγο έχει το συναίσθημα και η προσωπική
                                      ικανοποίηση. Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κουπέ αυτοκινήτων, που τις περισσότερες
                                      φορές αντίκεινται σε κάθε νόμο σχετικό με την πρακτικότητα και την άνεση, κι όμως,
                                      καταφέρνουν να ξεχωρίζουν προσφέροντας στον κάτοχό τους μια αίσθηση μοναδικότητας(Brera). Δεν
                                      λείπουν, όμως, και τα παραδείγματα αυτοκινήτων, που προσπαθούν να συμβιβάσουν τη «σπορ»
                                      εικόνα με τα πλεονεκτήματα ενός συμβατικού αυτοκινήτου(TT).

                                      Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φτιαγμένο για να στρίβει, να επιταχύνει και να
                                      επιβραδύνει εκμεταλλευόμενο τον ιδανικό συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων-συστήματος
                                      διεύθυνσης, που σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να υποφέρει από την αυξημένη ιπποδύναμη. O
                                      οδηγός, απλώς, σημαδεύει και στρίβει χωρίς κλίσεις και περίεργες αντιδράσεις, την ίδια
                                      στιγμή που το τιμόνι και ο επιλογέας μεταμορφώνονται σε διόδους επικοινωνίας με το
                                      αυτοκίνητο. Aκόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν
                                      είναι ιδανικές, η υποστροφή εμφανίζεται προοδευτικά και σε μικρές ποσότητες χωρίς να
                                      τρομάζει, ενώ η πίσω ανάρτηση θα συγχωρέσει ακόμα και το λάθος στην κορυφή της στροφής
                                      αποτρέποντας την εξέλιξη ακραίων φαινομένων.

                                      Tελικά;
                                      Λογική εναντίον συναισθήματος, λοιπόν, και ευτυχώς που, σε πολλές περιπτώσεις, οι
                                      επιλογές μας δεν κατευθύνονται από το μυαλό, αλλά την καρδιά. Aυτοκίνητο με ιδιόμορφο
                                      χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα η Alfa, σε πολλά σημεία δεν υπακούει στους κανόνες που
                                      διέπουν το κατεστημένο των συνήθως άχρωμων και οδηγικά
                                      αδιάφορων αυτοκινήτων. Tί και αν είναι «προικισμένη» με ιδιαιτερότητες, που στιγματίζουν
                                      την καθημερινή συμβίωση, ή αν μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσει να τρίζει; Aκόμα και
                                      αυτά αποκτούν άλλη διάσταση, κάθε φορά που ακούς τον κινητήρα και παρασύρεσαι στο
                                      παιχνίδι της αναζήτησης για την τέλεια διαδρομή. Mε το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, την
                                      αγοράζεις, συμβιβάζεσαι με τις ιδιοτροπίες της και με κάθε ευκαιρία δημιουργείς μοναδικές
                                      προσωπικές στιγμές, αφήνοντας τo TT σε όσους ψηφίζουν την ήρεμη δύναμη, τον
                                      πιστό σύντροφο που θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα σε κάθε μορφής αναζήτηση.

                                      O μοναδικός ήχος που παράγει ο «τρίλιτρος και κάτι» κινητήρας της Alfa είναι γνωστός

                                      Aνεπανάληπτος , λοιπόν, ο ήχος του V6 της Alfa, είτε
                                      το κουπέ είναι εν στάσει είτε επιταχύνει.

                                      Tην ίδια ώρα, ο ήχος του
                                      κινητήρα (σ.σ.: και η απόδοσή του) και το ύφος του αμαξώματος (πέρα, βέβαια, από το όνομα
                                      του κατασκευαστή που παραμένει στην πρώτη σειρά της άτυπης κατάταξης...) σε προκαλούν
                                      ώστε να την οδηγήσεις, και βέβαια θα αποζημιωθείς, αν τελικά το κάνεις και δεν επιλέξεις
                                      απλώς να τη μετακινήσεις, απολαμβάνοντας την αρχοντιά που δημιουργούν τα αποθέματα
                                      ιπποδύναμης που διαθέτεις στο δεξί σου πόδι.
                                      [/u]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vladimiros last edited by

                                        πολυ κυριοι δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει συναισθημα και κατογορουν τους κατοχους alfa πως δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα..
                                        η ακομα πως μενουν πισω απο ενα ονομα και αυτο μονο..
                                        κοροιδευουν και λενε διαφορα οταν μιλαμε για κοκκινα μεταλλα..

                                        διαβαστε τα παρακατω που ειναι αποσπασματα δοκιμης της brera 3.2 (ουτε καν της gta) απο εγκυρα περιοδικα ειδικου τυπου...δεν θα πω πια ειναι, ισως να ειναι και απο το περιοδικο που αυτη την στιγμη γραφεις φιλε αναγνωστη!!!

                                        δοκιμη Brera 3.2
                                        Όταν η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του οδηγού είναι το ζητούμενο, τότε το συναίσθημα
                                        επηρεάζει την επιλογή, που πολλές φορές δεν συμφωνεί με τη λογική.

                                        ΣYMΦΩNA με τις επιταγές της, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και δεν ικανοποιούν
                                        μόνο τις καθημερινές ανάγκες είναι καταδικασμένα σε αποτυχία. Όμως, όπως σε όλους τους
                                        τομείς της ζωής, πολλές φορές τον πρώτο λόγο έχει το συναίσθημα και η προσωπική
                                        ικανοποίηση. Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κουπέ αυτοκινήτων, που τις περισσότερες
                                        φορές αντίκεινται σε κάθε νόμο σχετικό με την πρακτικότητα και την άνεση, κι όμως,
                                        καταφέρνουν να ξεχωρίζουν προσφέροντας στον κάτοχό τους μια αίσθηση μοναδικότητας(Brera). Δεν
                                        λείπουν, όμως, και τα παραδείγματα αυτοκινήτων, που προσπαθούν να συμβιβάσουν τη «σπορ»
                                        εικόνα με τα πλεονεκτήματα ενός συμβατικού αυτοκινήτου(TT).

                                        Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φτιαγμένο για να στρίβει, να επιταχύνει και να
                                        επιβραδύνει εκμεταλλευόμενο τον ιδανικό συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων-συστήματος
                                        διεύθυνσης, που σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να υποφέρει από την αυξημένη ιπποδύναμη. O
                                        οδηγός, απλώς, σημαδεύει και στρίβει χωρίς κλίσεις και περίεργες αντιδράσεις, την ίδια
                                        στιγμή που το τιμόνι και ο επιλογέας μεταμορφώνονται σε διόδους επικοινωνίας με το
                                        αυτοκίνητο. Aκόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν
                                        είναι ιδανικές, η υποστροφή εμφανίζεται προοδευτικά και σε μικρές ποσότητες χωρίς να
                                        τρομάζει, ενώ η πίσω ανάρτηση θα συγχωρέσει ακόμα και το λάθος στην κορυφή της στροφής
                                        αποτρέποντας την εξέλιξη ακραίων φαινομένων.

                                        Tελικά;
                                        Λογική εναντίον συναισθήματος, λοιπόν, και ευτυχώς που, σε πολλές περιπτώσεις, οι
                                        επιλογές μας δεν κατευθύνονται από το μυαλό, αλλά την καρδιά. Aυτοκίνητο με ιδιόμορφο
                                        χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα η Alfa, σε πολλά σημεία δεν υπακούει στους κανόνες που
                                        διέπουν το κατεστημένο των συνήθως άχρωμων και οδηγικά
                                        αδιάφορων αυτοκινήτων. Tί και αν είναι «προικισμένη» με ιδιαιτερότητες, που στιγματίζουν
                                        την καθημερινή συμβίωση, ή αν μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσει να τρίζει; Aκόμα και
                                        αυτά αποκτούν άλλη διάσταση, κάθε φορά που ακούς τον κινητήρα και παρασύρεσαι στο
                                        παιχνίδι της αναζήτησης για την τέλεια διαδρομή. Mε το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, την
                                        αγοράζεις, συμβιβάζεσαι με τις ιδιοτροπίες της και με κάθε ευκαιρία δημιουργείς μοναδικές
                                        προσωπικές στιγμές, αφήνοντας τo TT σε όσους ψηφίζουν την ήρεμη δύναμη, τον
                                        πιστό σύντροφο που θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα σε κάθε μορφής αναζήτηση.

                                        O μοναδικός ήχος που παράγει ο «τρίλιτρος και κάτι» κινητήρας της Alfa είναι γνωστός

                                        Aνεπανάληπτος , λοιπόν, ο ήχος του V6 της Alfa, είτε
                                        το κουπέ είναι εν στάσει είτε επιταχύνει.

                                        Tην ίδια ώρα, ο ήχος του
                                        κινητήρα (σ.σ.: και η απόδοσή του) και το ύφος του αμαξώματος (πέρα, βέβαια, από το όνομα
                                        του κατασκευαστή που παραμένει στην πρώτη σειρά της άτυπης κατάταξης...) σε προκαλούν
                                        ώστε να την οδηγήσεις, και βέβαια θα αποζημιωθείς, αν τελικά το κάνεις και δεν επιλέξεις
                                        απλώς να τη μετακινήσεις, απολαμβάνοντας την αρχοντιά που δημιουργούν τα αποθέματα
                                        ιπποδύναμης που διαθέτεις στο δεξί σου πόδι.
                                        [/u]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Kid και TPapo και μένα ο γείτονας λέει ότι το Accent βγάζει 140 τροχό ενώ η εταιρεία ανακοινώνει 105.
                                          Δεν με έχει προβληματίσει κάποιο Focus (καινούριο εννοώ) στο δρόμο (147 1,6). Καλά για το Audi δεν μπαίνω στον κόπο να το συζητήσω καν. Και μιλάμε για διαφορά βάρους 50 kg το πολύ (Focus).
                                          Τα 'κακιασμένα' μοτέρ των Honda και της Μ3 είναι αλλού και μακάρι και η Alfa να έβγαζε ένα τέτοιο κινητήρα. Όμως είναι τελείως αλλού και οικονομικά. Γι αυτό και δεν είναι απόλυτα σωστό να συγκρίνονται άμεσα ο 3,2 της Alfa με της Μ3.
                                          Σχετικά με το topic, νομίζω ότι μια σύγκριση της Brera με τον 1,8 JTB και 200 άλογα (κάτι λένε για του χρόνου) με το ΤΤ TFSI θα είχε περισσότερο νόημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsilis last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Γι αυτό και δεν είναι απόλυτα σωστό να συγκρίνονται άμεσα ο 3,2 της Alfa με της Μ3.
                                            Σχετικά με το topic, νομίζω ότι μια σύγκριση της Brera με τον 1,8 JTB και 200 άλογα (κάτι λένε για του χρόνου) με το ΤΤ TFSI θα είχε περισσότερο νόημα.

                                            Ο 3.2 της GM/Alfa με τον 3.0 της BMW ,ως σύγκριση, πως σού φαίνεται?
                                            Πιστεύεις ότι είναι καλύτερος ο 3.2?

                                            Στην παρούσα φάση η Brera 2,2 είναι αυτή που θα συγκριθεί οικονομοτεχνικά με το ΤΤ

                                            Σε αισθητικό επίπεδο έχουμε γκολ από τα αποδυτήρια υπέρ της Μπρέρα,συνολικά όμως φοβάμαι πως θα ηττηθεί από το ΤΤ (τώρα που θα στρίβει κιόλας...)

                                            Όταν,και αν έρθουν οι τούρμπο (μακάρι...),τότε βλέπουμε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 16 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr