Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 0
    • Groups 0

    vladimiros

    @vladimiros

    ΛΟΓΙΣΤΗΣ - ΜΟΥΣΙΚΗ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vladimiros Unfollow Follow

    Latest posts made by vladimiros

    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      πολυ κυριοι δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει συναισθημα και κατογορουν τους κατοχους alfa πως δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα..
      η ακομα πως μενουν πισω απο ενα ονομα και αυτο μονο..
      κοροιδευουν και λενε διαφορα οταν μιλαμε για κοκκινα μεταλλα..

      διαβαστε τα παρακατω που ειναι αποσπασματα δοκιμης της brera 3.2 (ουτε καν της gta) απο εγκυρα περιοδικα ειδικου τυπου...δεν θα πω πια ειναι, ισως να ειναι και απο το περιοδικο που αυτη την στιγμη γραφεις φιλε αναγνωστη!!!

      δοκιμη Brera 3.2
      Όταν η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του οδηγού είναι το ζητούμενο, τότε το συναίσθημα
      επηρεάζει την επιλογή, που πολλές φορές δεν συμφωνεί με τη λογική.

      ΣYMΦΩNA με τις επιταγές της, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και δεν ικανοποιούν
      μόνο τις καθημερινές ανάγκες είναι καταδικασμένα σε αποτυχία. Όμως, όπως σε όλους τους
      τομείς της ζωής, πολλές φορές τον πρώτο λόγο έχει το συναίσθημα και η προσωπική
      ικανοποίηση. Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κουπέ αυτοκινήτων, που τις περισσότερες
      φορές αντίκεινται σε κάθε νόμο σχετικό με την πρακτικότητα και την άνεση, κι όμως,
      καταφέρνουν να ξεχωρίζουν προσφέροντας στον κάτοχό τους μια αίσθηση μοναδικότητας(Brera). Δεν
      λείπουν, όμως, και τα παραδείγματα αυτοκινήτων, που προσπαθούν να συμβιβάσουν τη «σπορ»
      εικόνα με τα πλεονεκτήματα ενός συμβατικού αυτοκινήτου(TT).

      Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φτιαγμένο για να στρίβει, να επιταχύνει και να
      επιβραδύνει εκμεταλλευόμενο τον ιδανικό συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων-συστήματος
      διεύθυνσης, που σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να υποφέρει από την αυξημένη ιπποδύναμη. O
      οδηγός, απλώς, σημαδεύει και στρίβει χωρίς κλίσεις και περίεργες αντιδράσεις, την ίδια
      στιγμή που το τιμόνι και ο επιλογέας μεταμορφώνονται σε διόδους επικοινωνίας με το
      αυτοκίνητο. Aκόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν
      είναι ιδανικές, η υποστροφή εμφανίζεται προοδευτικά και σε μικρές ποσότητες χωρίς να
      τρομάζει, ενώ η πίσω ανάρτηση θα συγχωρέσει ακόμα και το λάθος στην κορυφή της στροφής
      αποτρέποντας την εξέλιξη ακραίων φαινομένων.

      Tελικά;
      Λογική εναντίον συναισθήματος, λοιπόν, και ευτυχώς που, σε πολλές περιπτώσεις, οι
      επιλογές μας δεν κατευθύνονται από το μυαλό, αλλά την καρδιά. Aυτοκίνητο με ιδιόμορφο
      χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα η Alfa, σε πολλά σημεία δεν υπακούει στους κανόνες που
      διέπουν το κατεστημένο των συνήθως άχρωμων και οδηγικά
      αδιάφορων αυτοκινήτων. Tί και αν είναι «προικισμένη» με ιδιαιτερότητες, που στιγματίζουν
      την καθημερινή συμβίωση, ή αν μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσει να τρίζει; Aκόμα και
      αυτά αποκτούν άλλη διάσταση, κάθε φορά που ακούς τον κινητήρα και παρασύρεσαι στο
      παιχνίδι της αναζήτησης για την τέλεια διαδρομή. Mε το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, την
      αγοράζεις, συμβιβάζεσαι με τις ιδιοτροπίες της και με κάθε ευκαιρία δημιουργείς μοναδικές
      προσωπικές στιγμές, αφήνοντας τo TT σε όσους ψηφίζουν την ήρεμη δύναμη, τον
      πιστό σύντροφο που θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα σε κάθε μορφής αναζήτηση.

      O μοναδικός ήχος που παράγει ο «τρίλιτρος και κάτι» κινητήρας της Alfa είναι γνωστός

      Aνεπανάληπτος , λοιπόν, ο ήχος του V6 της Alfa, είτε
      το κουπέ είναι εν στάσει είτε επιταχύνει.

      Tην ίδια ώρα, ο ήχος του
      κινητήρα (σ.σ.: και η απόδοσή του) και το ύφος του αμαξώματος (πέρα, βέβαια, από το όνομα
      του κατασκευαστή που παραμένει στην πρώτη σειρά της άτυπης κατάταξης...) σε προκαλούν
      ώστε να την οδηγήσεις, και βέβαια θα αποζημιωθείς, αν τελικά το κάνεις και δεν επιλέξεις
      απλώς να τη μετακινήσεις, απολαμβάνοντας την αρχοντιά που δημιουργούν τα αποθέματα
      ιπποδύναμης που διαθέτεις στο δεξί σου πόδι.
      [/u]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      πολυ κυριοι δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει συναισθημα και κατογορουν τους κατοχους alfa πως δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα..
      η ακομα πως μενουν πισω απο ενα ονομα και αυτο μονο..
      κοροιδευουν και λενε διαφορα οταν μιλαμε για κοκκινα μεταλλα..

      διαβαστε τα παρακατω που ειναι αποσπασματα δοκιμης της brera 3.2 (ουτε καν της gta) απο εγκυρα περιοδικα ειδικου τυπου...δεν θα πω πια ειναι, ισως να ειναι και απο το περιοδικο που αυτη την στιγμη γραφεις φιλε αναγνωστη!!!

      δοκιμη Brera 3.2
      Όταν η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του οδηγού είναι το ζητούμενο, τότε το συναίσθημα
      επηρεάζει την επιλογή, που πολλές φορές δεν συμφωνεί με τη λογική.

      ΣYMΦΩNA με τις επιταγές της, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και δεν ικανοποιούν
      μόνο τις καθημερινές ανάγκες είναι καταδικασμένα σε αποτυχία. Όμως, όπως σε όλους τους
      τομείς της ζωής, πολλές φορές τον πρώτο λόγο έχει το συναίσθημα και η προσωπική
      ικανοποίηση. Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κουπέ αυτοκινήτων, που τις περισσότερες
      φορές αντίκεινται σε κάθε νόμο σχετικό με την πρακτικότητα και την άνεση, κι όμως,
      καταφέρνουν να ξεχωρίζουν προσφέροντας στον κάτοχό τους μια αίσθηση μοναδικότητας(Brera). Δεν
      λείπουν, όμως, και τα παραδείγματα αυτοκινήτων, που προσπαθούν να συμβιβάσουν τη «σπορ»
      εικόνα με τα πλεονεκτήματα ενός συμβατικού αυτοκινήτου(TT).

      Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, φτιαγμένο για να στρίβει, να επιταχύνει και να
      επιβραδύνει εκμεταλλευόμενο τον ιδανικό συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων-συστήματος
      διεύθυνσης, που σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να υποφέρει από την αυξημένη ιπποδύναμη. O
      οδηγός, απλώς, σημαδεύει και στρίβει χωρίς κλίσεις και περίεργες αντιδράσεις, την ίδια
      στιγμή που το τιμόνι και ο επιλογέας μεταμορφώνονται σε διόδους επικοινωνίας με το
      αυτοκίνητο. Aκόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν
      είναι ιδανικές, η υποστροφή εμφανίζεται προοδευτικά και σε μικρές ποσότητες χωρίς να
      τρομάζει, ενώ η πίσω ανάρτηση θα συγχωρέσει ακόμα και το λάθος στην κορυφή της στροφής
      αποτρέποντας την εξέλιξη ακραίων φαινομένων.

      Tελικά;
      Λογική εναντίον συναισθήματος, λοιπόν, και ευτυχώς που, σε πολλές περιπτώσεις, οι
      επιλογές μας δεν κατευθύνονται από το μυαλό, αλλά την καρδιά. Aυτοκίνητο με ιδιόμορφο
      χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα η Alfa, σε πολλά σημεία δεν υπακούει στους κανόνες που
      διέπουν το κατεστημένο των συνήθως άχρωμων και οδηγικά
      αδιάφορων αυτοκινήτων. Tί και αν είναι «προικισμένη» με ιδιαιτερότητες, που στιγματίζουν
      την καθημερινή συμβίωση, ή αν μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσει να τρίζει; Aκόμα και
      αυτά αποκτούν άλλη διάσταση, κάθε φορά που ακούς τον κινητήρα και παρασύρεσαι στο
      παιχνίδι της αναζήτησης για την τέλεια διαδρομή. Mε το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, την
      αγοράζεις, συμβιβάζεσαι με τις ιδιοτροπίες της και με κάθε ευκαιρία δημιουργείς μοναδικές
      προσωπικές στιγμές, αφήνοντας τo TT σε όσους ψηφίζουν την ήρεμη δύναμη, τον
      πιστό σύντροφο που θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα σε κάθε μορφής αναζήτηση.

      O μοναδικός ήχος που παράγει ο «τρίλιτρος και κάτι» κινητήρας της Alfa είναι γνωστός

      Aνεπανάληπτος , λοιπόν, ο ήχος του V6 της Alfa, είτε
      το κουπέ είναι εν στάσει είτε επιταχύνει.

      Tην ίδια ώρα, ο ήχος του
      κινητήρα (σ.σ.: και η απόδοσή του) και το ύφος του αμαξώματος (πέρα, βέβαια, από το όνομα
      του κατασκευαστή που παραμένει στην πρώτη σειρά της άτυπης κατάταξης...) σε προκαλούν
      ώστε να την οδηγήσεις, και βέβαια θα αποζημιωθείς, αν τελικά το κάνεις και δεν επιλέξεις
      απλώς να τη μετακινήσεις, απολαμβάνοντας την αρχοντιά που δημιουργούν τα αποθέματα
      ιπποδύναμης που διαθέτεις στο δεξί σου πόδι.
      [/u]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      007
      εγω θα συμφωνησω με το παιδι που εγραψε πως αυτος ο κινητηρας δεν μπορει να κινησει πιο βαρια οχηματα οχι λογο ιππων αλλα φυσικα λογω ροπης.. αν υπαρχει τοση υστερηση στα χαμηλα σε τετοια κιλα φαντασου τι θα γινετε στα 1500κ..
      ο κινητηρας το s δεν βγαζει στην καμια 250ιππους..
      ουτε καν το ιαπωνικο που ειναι 2.2

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      ntamp
      με εθιξες, εχουμε μια συζητηση και αντι να αναφερεις τα επιχειρηματα σου κανεις οτι θα εκανε η τατιανα στεφανιδου και η χριστινα λαμπυρη..
      δεν καταλαβες φιλε μου.. θαμου το δωσεις και θα το κρατησω και θα το κανω οτι θελω, δεν θα το σκισεις..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      ntamp
      εισαι για μια συναντηση???
      φυσικα αν δεις πως εχω διπλωμα ζητας συγνωμη
      και αν εχω evo χανεις το δικο σου διπλωμα για ενα μηνα...
      εισαι μεσα???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      οκ αφοπλιστηκα
      παω village να βρω την πιτσιρικα μου..
      με το evo φυσικα για να γυρνανε το κεφαλι οι ρωσσοποντιες καθε φορα που αφηνω το γκαζι..
      προς τερψιν και συμμορφωση δεν ειπα πως εχει σχεση η ομορφια και το γκαζι..
      κριμα γιατι ο υπογραφων του αντιλογου εχει αναφερει πολλακις αυτο που αισθανομαι και εγω σε αυτα τα κοκκινα αυτοκινητα (και δεν μιλαω για evo)..
      .
      .
      .
      ασχετο για οσους φυσικα ενδιαφερονται..
      η ferrari θα δωσει το γνησιο χρωμα red ferrari στις κοκκινες gta.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      Angel!!!!
      δεν εχω ακομα brera
      περιμενω την gta σαν μια πιο ολοκληρωμενη προταση απο την alfa..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      Kid
      θεωρεις δηλαδη οτι evo k sti ειναι δυο πολυ ομορφα αυτοκινητα?
      η νομιζεις οτι οποιος εχει sti k evo εχει πιασει τον παπα απ'τα αρ......?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      opterios
      οκ my friend..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      MANGO
      αν θες ετσι η brera ειναι μια ωριμη γυναικα και το ττ ενα πιτσιρικη
      αλλα ας αφησουμε αυτο γιατι τα αυτοκινητα και οι γυναικες εχουν μια πολυ σημαντικη διαφορα τα αυτοκινητα τα εχεις για μια ζωη και κανουν οτι θελεις ενω οι γυναικες οχι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vladimiros
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr