-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ναι, ωραία τα ignis sport τα πατάμε κάτω...τα 206 1.6 (κυρίως εκείνου του pskarm) βάζουμε μια 3η και εξαφανιζόμαστε! Με τα Type-R τι θα γίνει; Πέφτει το ηθικό μου...
oxi ρε παιδια μη μου το κανετε αυτο
που το εχει γραψει το τζιμανι τουτο???
και να φανταστεις οτι δεν εχω πει κουβεντα πουθενα για το φιεστα...
φαντασου να ειχα μιλησει -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
δε ξερω αν και ποσο εχει 0-100 το ιγκνις...
αλλα εμενα με 206 1.6 ΔΕ μου ξεκολαει απο σταση...σε ρεπριζ λογω του οτι εχω πολυ μακρυ σαζμαν μου κανει μια διαφορα στην αρχη που μενει σταθερη μετα .......
και εμενα με τη δικη σας λογικη εχει 9.4 0-100............
(απο περιοδικα οχι πεζο)και εγω το εχω οδηγησει οπως εγραψα πιο πανω .........................
και χωρις παρεξηγηση η συμπεριφορα του στις στροφες που εμενα με ενδιαφερει εμοιαζε αρκετα με το αξεντ ενος φιλου με αναρτησεις και ζαντολαστιχα ...TEST στο 4Τ - 206 1.6 gti 0-100 9,9 το 9,4 που το βρήκες; μάλιστα η Peugeot το δίνει περισσότερο 0-100 σε 10 περίεργο!
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10494Οποια μικρά, χαμηλωμένα με αμορτισερ και κοντά ελατήρια έχουν περίπου την ίδια συμπεριφορά εκτώς αν υποτιμάς και τα φτιαγμένα αξεντ εκτώς από τα μαμά IS.
Μετά τα 185 που τελικιάζει το IS ναι όντως το τρως εκτώς βέβαια αν έχει ευνοικό άνεμο και σπρώχνει τον κώλο του IS.....
βέβαια πάντα μιλάμε για κόντρα 0-3.000 χλμ. και το IS να είναι ματιασμένο! -
ρε παιδια ..στα λεφτα του το ΙS ειναι απιστευτα καλο!!
σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο της κατηγοριας..αλλα ..
ειναι ενα φτηνο γκαζι...(κατι σαν τα swiftakia των 90'ς)για μενα και μονο γι'αυτο αξιζει!
πιστευω οτι ενας τρελαμενος πιτσιρικας θα γουσταρει πολυ!
απο το να παρει στα ιδια λεφτα κανα γερμανικο κουβα με 75ps 1000 φορες το ignis!/εγω με το μονο που θα το συγκρινα μιας και εχουν παρομοια τιμη ειανι to sportka...
τρελη διαφορα σε επιδοσεις..(οχι τοσο σε ρεπριζ)
ομως το Κα πιστευω τι ειναι καλυτερο σαν 'βαση' ωστε να το εξελιξεις..
και απο οτι λεγεται εχει και πιο καλο πατημα στο δρομο...μην βαζετε στη συγκριση αμαξια που εχουν αρκετα χρηματα παραπανω...
μονο και μονο επειδη εχουν τις επιδοσεις του ιgnis..οι σπορτιφ εναλλακτικες στα 12000 ειναι ελαχιστες..
-
Καλα, νομιζω εχει πεσει τρελο πλατειασμα στο συγκεκριμενο τοπικ..
Τεσπα, δεκτο αφου ως γνωστον ολοι εχουν μια αποψη οπως κ κατι αλλο οποτε δικαιουμαι κ γω πιστευω να παραθεσω τη δικη μου.. αποψη επι του θεματος παντα Οι λογοι λοιπον που με ωθησαν προσωπικα να αγορασω τελικα το συγκεκριμενο μοντελο (οπως εμμεσα ή αμεσα εχω ξαναγραψει στο παρελθον) κ μεχρι στιγμης ευτυχως δεν το εχω μετανιωσει, ειναι η λογικη τιμη αγορας του με επαρκη -για τα δικα μου κριτηρια παντα- εξοπλισμο, το χαμηλο κοστος συντηρησης, η αξιοπιστια (πλην της γνωστης ιστοριας με το ημιαξονιο) κ η ανοχη του σε σκληρη μεταχειριση, το user friendly setup του-προβλεψιμοτητα κ βεβαια η ευστροφια του κ οι επιδοσεις του. Κ συμφωνω οτι η αχιλλειος πτερνα του ειναι φυσικα ο πισω ακαμπτος που αποτελει ενα συμβιβασμο που κανεις συνειδητα αν σε καλυπτει στα υπολοιπα. Απο εκει κ περα προσωπικα λιγο με νοιαζει αν ειναι μπροστα ή πισω σε κοντρα με σαξοραλλο ή φιεστα ή 206 ή whatever οπως λιγο με νοιαζει αν εχει 0-100 8.9 ή 9.4 ή 9.395 ή αν εγραψε στην πιστα 1.12.349 ενω το ταδε 1.11.286 κ ΙΜΗΟ μαλλον κ τους περισσοτερους δεν τους πολυενδιαφερουν τετοιες ανευ ουσιαστικης σημασιας λεπτομερειες.. Ειναι πιστευω απλα ενα τιμιο για τα λεφτα του αμαξακι, διασκεδαστικο στην οδηγηση που οποιος ξερει τι θελει κ γιατι το θελει δεν θα το μετανιωσει. Οποιος παλι εχει διαφορετικα κριτηρια κ προτεραιοτητες, η αγορα διαθετει αρκετες εναλλακτικες αξιολογες επιλογες. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Ειναι πιστευω απλα ενα τιμιο για τα λεφτα του αμαξακι, διασκεδαστικο στην οδηγηση που οποιος ξερει τι θελει κ γιατι το θελει δεν θα το μετανιωσει. Οποιος παλι εχει διαφορετικα κριτηρια κ προτεραιοτητες, η αγορα διαθετει αρκετες εναλλακτικες αξιολογες επιλογες.Έτσι.Τώρα μάλιστα.
Με το να το συγκρίνετε με ό,τι κυκλοφορεί και κάνει τα 0-100 σε 9''+- εσείς οι ίδιοι το αδικείτε και εισπράττετε 'χειροκροτήματα'(ειρωνείες κλπ).
Μαζί με το sportka(το οποίο όμως σε οδική συμπεριφορά είναι αλλού..)είναι τα πιο διασκεδαστικά (super)mini κάτω από 14000Ε. Χρόνοι και λοιπές παπαριές δεν έχουν κανένα νόημα.Άλλωστε τους χρόνους δεν τους γράφει μόνο το αυτοκίνητο,τους γράφει και ο οδηγός.Και τότε πολλά δεδομένα αλλάζουν
-
Το sportKa είναι πιο διασκεδαστικό από το Ignis? (Σοβαρά ρωτάω, όχι ειρωνικά)
-
Ναι .... το sportka είναι το πιο διασκεδαστικό μικρό που μπορεί κάποιος να αγοράσει αυτή την στιγμη.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ναι .... το sportka είναι το πιο διασκεδαστικό μικρό που μπορεί κάποιος να αγοράσει αυτή την στιγμη.Μπράβο και σε σένα ρε. Βάζε μου ιδέες.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ναι .... το sportka είναι το πιο διασκεδαστικό μικρό που μπορεί κάποιος να αγοράσει αυτή την στιγμη.
Μπράβο και σε σένα ρε. Βάζε μου ιδέες.
Με τις ευχές μου καλορίζικο!!
-
Κid καλορίζικο. Θα ξεχωρίζεις κιόλας!
-
Να το πάρεις σε ρόζ με μώβ go faster stripes
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Να το πάρεις σε ρόζ με μώβ go faster stripesΆλλο μπλούζα άλλο αυτοκίνητο.
Τουλάχιστον δεν θα χει σήμα το γουρούνι.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το sportKa είναι πιο διασκεδαστικό από το Ignis? (Σοβαρά ρωτάω, όχι ειρωνικά)Ξέθαψε παλιά περιοδικά και διάβασε(και δεν θα χάσεις)
Και βγαίνει σε imperial blue,το χρώμα του FOCUS RS.
Μακράν το πιο ρυθμίσιμο,ουδέτερο και διασκεδαστικό στην κατηγορία του.Με μόλις 14000Ε.
Τσίμπα το
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τουλάχιστον δεν θα χει σήμα το γουρούνι.
Λάθος επιλογή η φωτο με το γουRooney
-
Να και η σωστή φωτο:
-
-
Πάρτο σε τέτοιο χρώμα και θα σε φωνάζουμε Πρόεδρο Jr.
-
Απ'οτι εχω ακουσει κ διαβασει, συστημα διευθυνσης κ στησιμο , χωροι , κινητηρας
-
Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά αν θεωρείται (ή θεωρείτε) το Ignis ολίγον τι outdated, τι πρέπει να ειπωθεί για το KA;Και, συν τοις άλλοις, το μοτέρ του είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Περί εσωτερικού, θα έπρεπε να επαναλάβουμε τουλάχιστον όσα ειπώθηκαν για το Ignis- μόνο που εδώ λείπει και η προσωπικότητα, πέραν των πολλών φρου- φρου.
Ως προς το ότι είναι διασκεδαστικό, δεν θα διαφωνήσω, αλλά είμαι σίγουρος πως μπορεί κάποιος να διασκεδάσει εξ΄ίσου με πληθώρα άλλων μοντέλων, τα οποία μπορεί να μην είναι- ίσως- τόσο καρτ, αλλά έχουν αξιοπρεπή κινητήρα και- πάλι ίσως- προσφέρονται περισσότερο για μετακινήσεις εκτός πόλης.
14000 ευρώ για ΚΑ; Που κλείνει δεκαετία; Και έχει τέτοιο μοτέρ; Αν δεν κάνω λάθος, από πωλήσεις δεν πρέπει να 'έλαμψε', και κάτι τέτοιο είναι απολύτως φυσιολογικό κατά τη δική μου εκτίμηση.
Δέχομαι πως μπορεί απλά να χάνω κάπου το νόημα αυτού του αυτοκινήτου, και ίσως τα κριτήρια μου να είναι γενικά ενώ μιλάμε για κάτι εξειδικευμένο, αλλά πραγματικά έχω την εντύπωση πως το εν λόγω ΚΑ ξεπεράστηκε την επόμενη μέρα της κυκλοφορίας του (ήρθε και αργά...).
Άποψη μου πάντα...
-
Και αυτουνού δεν έχει πέσει η τιμή με προσφορά; Δεν θυμάμαι να έκανε 14Κ...
Kid, με την ευχή μου!
Υπάρχει και ένα thread 'Πόσο Kaκο είναι το μικρό;'...ρίξε μια ματιά!
Πάντως, το κοντοκιβώτιο πρέπει να ψιλοκουράζει, αν το θέλεις για ολοτρόγυρα (all around) αυτοκίνητο...
προσφορά suzuki ignis sport