Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειροκινητο vs Αυτοματο κιβωτιο για Ρυμουλκηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χειροκινητο vs Αυτοματο κιβωτιο για Ρυμουλκηση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lolis last edited by

      Εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα σχετικα με το παραπανω ερωτημα.
      Παρακαλω μπορει να μου ξεκαθαρισει καποιος σε ενα αυτοκινητο με ποιο κιβωτιο επιτυγχανεις καλυτερη ρυμουλκηση και οταν εννοω καλυτερη εννοω με λιγοτερες καταπονησεις για το αυτ/το και πιο ομαλη ρυμουλκηση.
      Επισης με δεδομενο οτι αφου μιλαμε για το ιδιο αυτ/το με την ιδια ροπη και τον ιδιο κινητηρα ποτε επιτυγχανουμε μεγαλυτερα φορτια ρυμουλκησης με αυτοματο κιβωτιο η με χειροκινητο.
      Εχω μπερδευτει πραγματικα καθως αλλοι κατασκευαστες στα site τους αναφερουν φοτρια ρυμουλκησης μεγαλυτερα με χειροκινητο και αλλοι το αντιθετο.
      Τελικα τι ισχυει.
      Αν υπαρχει αναλογο ερωτημα στο forum συγχωρεστε με αλλα δεν το βρηκα οσο και αν εψαξα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lolis last edited by

        Εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα σχετικα με το παραπανω ερωτημα.
        Παρακαλω μπορει να μου ξεκαθαρισει καποιος σε ενα αυτοκινητο με ποιο κιβωτιο επιτυγχανεις καλυτερη ρυμουλκηση και οταν εννοω καλυτερη εννοω με λιγοτερες καταπονησεις για το αυτ/το και πιο ομαλη ρυμουλκηση.
        Επισης με δεδομενο οτι αφου μιλαμε για το ιδιο αυτ/το με την ιδια ροπη και τον ιδιο κινητηρα ποτε επιτυγχανουμε μεγαλυτερα φορτια ρυμουλκησης με αυτοματο κιβωτιο η με χειροκινητο.
        Εχω μπερδευτει πραγματικα καθως αλλοι κατασκευαστες στα site τους αναφερουν φοτρια ρυμουλκησης μεγαλυτερα με χειροκινητο και αλλοι το αντιθετο.
        Τελικα τι ισχυει.
        Αν υπαρχει αναλογο ερωτημα στο forum συγχωρεστε με αλλα δεν το βρηκα οσο και αν εψαξα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lolis last edited by

          Εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα σχετικα με το παραπανω ερωτημα.
          Παρακαλω μπορει να μου ξεκαθαρισει καποιος σε ενα αυτοκινητο με ποιο κιβωτιο επιτυγχανεις καλυτερη ρυμουλκηση και οταν εννοω καλυτερη εννοω με λιγοτερες καταπονησεις για το αυτ/το και πιο ομαλη ρυμουλκηση.
          Επισης με δεδομενο οτι αφου μιλαμε για το ιδιο αυτ/το με την ιδια ροπη και τον ιδιο κινητηρα ποτε επιτυγχανουμε μεγαλυτερα φορτια ρυμουλκησης με αυτοματο κιβωτιο η με χειροκινητο.
          Εχω μπερδευτει πραγματικα καθως αλλοι κατασκευαστες στα site τους αναφερουν φοτρια ρυμουλκησης μεγαλυτερα με χειροκινητο και αλλοι το αντιθετο.
          Τελικα τι ισχυει.
          Αν υπαρχει αναλογο ερωτημα στο forum συγχωρεστε με αλλα δεν το βρηκα οσο και αν εψαξα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Έχω ρυμουλκήσει και με αυτόματο και με χειροκίνητο. Προτιμώ χειροκίνητο σαφώς. Το αυτόματο δείχνει να ζορίζει υπερβολικά το συμπλέκτη στις αλλαγές. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόλαβε να μου μυρίσει ο συμπλέκτης σε διαδρομή Αθήνα - Πάτρα, δηλαδή μόλις 200+ χιλιόμετρα. Με το χειροκίνητο, πρόβλημα κανένα, ακόμα και μετά από 2000-2500 χιλιόμετρα σερί.

            Για τι αυτοκίνητο και τι ρυμουλκούμενο μιλάμε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lolis last edited by

              Ευχαριστω krus
              Μιλαμε για cherokee 3.7 auto ολικο βαρος ρυμουλκησης 2 τονους

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Krusenstern τι εννοείς ζορίζεται ο συμπλέκτης στο αυτόματο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Krusenstern τι εννοείς ζορίζεται ο συμπλέκτης στο αυτόματο?

                  Σαν να τον κρατάει πατιναρισμένο για λίγο στα ανεβάσματα, ειδικά στις ανηφόρες. Σε Hyundai Galloper (το θυμάται κανένας?) μύριζε σε κάθε αλλαγή, και το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν καινούριο.

                  Επίσης, με το χειροκίνητο είναι πιο πολύ στο χέρι (και το πόδι) του οδηγού το πώς θα οδηγηθεί το αυτοκίνητο. Είναι πιο εύκολο να έχεις την σχέση που θέλεις και την κατανάλωση που θέλεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που το αυτόματο κάνει κατέβασμα που δεν χρειάζεσαι, όταν πατήσεις λίγο γκάζι παραπάνω.

                  Κάτι ακόμα: το αυτόματο καταπονεί περισσότερο τον κοτσαδόρο και την άρθρωση του τρέιλερ, γιατί οι αλλαγές του είναι πιο απότομες από μια καλή χειροκίνητη αλλαγή (κατέβασμα με συγχρονισμό στροφών πχ.).

                  Με cherokee δεν έχω ρυμουλκήσει πάντως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ανάλογα με το αυτοκίνητο. Συνήθως τα αυτόματα κιβώτια δεν μπορούν να ρυμουλκήσουν μεγάλα φορτία γιατί υπερθερμαίνεται το λάδι τους (χρειάζονται έξτρα ψυγείο λαδιού εκτός από αυτό στο ψυγείο). Τα μεγάλα όμως αμερικάνικα SUV έχουν μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης με αυτόματο κιβώτιο παρά με χειροκίνητο κιβώτιο.

                    Μη ρυμουλκείτε με αυτόματα κιβώτια αν δεν βάλετε εξωτερικό (δεύτερο) ψυγείο λαδιού στο σαζμάν. Τα καλύτερα είναι stacked (όπως τα καλοριφέρ με φέτες) και όχι αυτά που μοιάζουν με το συμπυκνωτή (ψυγείο) του a/c - π.χ. μάρκα Long tru-cool.
                    http://stores.ebay.com/MURPHY-AUTOMOTIV ... esstQQtZkm

                    Αν το λάδι στο αυτόματο σαζμάν υπερθερμανθεί ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ το σαζμάν και το καμμένο λάδι έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστική μυρωδιά - δύο αλλαγές λαδιού αμέσως (δεν αδειάζει όλο).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ένα 4x4 με αυτόματο υπερτερεί σε εκτός δρόμου καταστάσης. ΙΚΕ, ανέλυσέ μας το τεχνικά, σε παρακαλώ, γιατί δυσκολεύομαι. Για να το λέει μπαρμπα-Σάμπας όμως...

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Σαφώς καλύτερη ρυμούλκηση με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο γιαλαντζί!!! (δηλαδή κλασικό κιβώτιο με μηχανισμό για αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων).
                        Αν είναι ανάγκη να γίνει ρυμούλκηση με αυτόματο κλασικό κιβώτιο ποτέ με τον μοχλό στο D!!!! Πάντα με επιλεγμένη την πρώτη για εκκίνηση και κατόπιν Δευτέρα για να πιάσει κάποια ταχύτητα το όχημα με το ρυμουλκό. Κατόπιν στο D για να συνεχιστεί η κίνηση. Η ίδια διαδικασία σε κάθε σταμάτα ξεκίνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Το αυτόματο σε εκτός δρόμου έχει το πλεονέκτημα της ομαλής μετάδοσης (όταν με το πιο απότομο χειροκίνητο μπορείς να σπινάρεις και να κολλήσεις), της μη φθοράς του συμπλέκτη όταν πας πολύ αργά-προσεκτικά και κυρίως την πολύ μεγαλύτερη διαθέσιμη ροπή (λόγω της ύπαρξης μετατροπέα ροπής που πρακτικά είναι πολλαπλασιαστής ροπής) για δύσκολα σημεία.
                          Για το λόγο αυτό, τη μεγάλη ροπή στην εκκίνηση, μερικά αυτόματα μπορούν και να ρυμουλκούν περισσότερο βάρος από τα χειροκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Το ίδιο: Αν καταφέρεις να κολλήσεις βαθιά και τους 4 τροχούς στην άμμο, τότε θα εκτιμήσεις τη μεγάλη ροπή στην εκκίνηση που δίνει το αυτόματο κιβώτιο (ο μετατροπέας ροπής) καθώς δεν θα βρωμοκοπάει ο συμπλέκτης μέχρι να το ξεκολλήσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              ¨Είναι γεγονός ότι σε ρυμούλκηση σε σαθρά εδάφη είναι το αυτόματο καλύτερο πάντα με προεπιλεγμένη την πρώτη ταχύτητα. Πουθενά αλλού όμως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr