Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 62
    • Best 0
    • Groups 0

    lolis

    @lolis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    62
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΠΕΙΡΑΙΑΣ

    lolis Unfollow Follow

    Latest posts made by lolis

    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Ο χρήστης tourist έγραψε:

      Κοίταξε, το δύσκολο στην Ιταλία είναι η κυκλοφορία στους κυκλικούς κόμβους. Αν δεν έχεις συνοδηγό και στην ταμπέλα δεν αναγράφεται ο προορισμός σου, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις τον κύκλο 3-4 φορές .

      ...κι έχει πολύ πλάκα

      Χωρίς gps έχει αρκετή περιπέτεια.
      Η ελβετία έχει πιο φτηνή βενζίνη και πληρώνει στην είσοδο για τη βινιέτα 28,5(νομίζω τόσο έδωσα φέτος,αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς).Μπαίνοντας στη χώρα έχει κάτι σα διόδιο όπου στη μια λωρίδα πάνε όσοι έχουν το σήμα και στην άλλη όσοι δεν το έχουν.Σταματάς,πληρώνεις,κολλάς και φεύγεις.
      Φέτος σε αρκετά μαγαζιά στην Ελβετία όχι μόνο ΄δεχονταν ευρώ αλλά έδιναν και ρέστα σε ευρώ.
      Καλή εμπειρία το πέρασμα από το τούνελ του Σαν Γκοτχαρτ.
      Να περάσεις οποσδήποτε από το Μονακό,αξίζει!
      Πρόσεχε στην Ιταλία τα σημεία που έχει ταμπέλες με ''controllo elettronico con sistema tutor''.Νέο σύστημα των Ιταλών για τον έλεγχο της ταχύτητας στην autostrada με αισθητήρες στο οδόστρωμα σε συγκεκριμένη απόσταση.Μετράνε το χρόνο διέλυεσης από τους αισθητήρες,υπολογίζουν μέση ταχύτητα και αν είναι πάνω από το όριο,σε φωτογραφίζει.Δεν ξέρω αν στέλνουν κλήσεις στην Ελλάδα.Πάντως πρόσεχε γιατί πάνω από τα 160 ξηλώνουν δίπλωμα.
      Βενζίνη αν δεν σου κάνει κόπο βάζε μόνος σου...γλιτώνεις μερικά cents στο λίτρο (fai da te).
      Αυτά...μέχρι να θημηθώ κάτι άλλο

      Διαβασα ολο το post και επειδη την πεμπτη φευγω για μιλανο και απο εκει
      Πορτοφινο-Γενοβα-Καννες-Μοντεκαρλο-Κομο-Μιλανο τελικα πρεπει να κανω κατι για το διπλωμα εχω το ροζ το οποιο ειναι αντικατασταση παλαιου ροζ που χαθηκε και ηταν εκδοσης 1991 το νεο τωρα ειναι εκδοσης 2007
      Ξερει κανεις με σιγουρια αν ειναι οκ?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lolis
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Άντε-άντε !!!!. Πάλι καλά που κάηκε το ψυγείο και δεν του πέταξε καμμιά φλάντζα στα μούτρα. Χάθηκε η μπάλα, γιαυτό πλουτίζουν οι γάτοι οι μηχανικοί.

      Δηλαδη???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Σε φιλου το carisma καηκε το ψυγειο ψυξης της μηχανης ετσι μου ειπε και αναρωτιεται ποσο περιπου στοιχιζει αυτη η ζημια δηλαδη αλλαγη ψυγειου.
      Επισης πως μπορει να εχει γινει κατι τετοιο αφου απ'οτι ξερω στα μοντερνα αυτ/τα δεν προσθετεις ωερο στο ψυγειο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Εσύ LOLIS πρέπει να έχεις πέσει σε ελατωμματική παρτίδα, δεν εξηγείται αλλιώς. Βάλε άλλους ίδιους με τους δικούς σου after market.

      Εαν ξαναγινει και με αυτους που μου βαλανε προσφατα τοτε αυτο θα κανω.
      Καμια ιδεα για after market??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Σταύρο θα απαντήσω μόνο στην παράγραφο
      μου φένεται κάπως περίεργο να προτείνεις σε κάποιον που δν ξέρεις αν οδηγεί οριακά-κ από ότι φαίνεται από τα λεγόμενά του νομίζω δν το έχει συνήθεια,τόσο εξειδικευμένες λύσεις για τα φρένα τουο που λές

      Δεν ξέρω αν οδηγεί οριακά, και δεν είναι αυτό το θέμα. Το παιδί ανέφερε ότι κάθε φορά που πηγαίνει γρήγορα στην Εθνική και πατήσει δυνατά τα φρένα από τα 150-180 χλμ του στραβώνουν οι δίσκοι.

      Εξήγησα όσο μπορούσα απλοϊκά τεχνικά γιατί στραβώνουν οι δίσκοι γενικά στα αυτοκίνητα,και πια μπορεί να είναι η θεραπεία, κάτι που έχουν κάνει πολλοί στα αυτοκίνητα τους, επίσης αν δεν του στραβώνανε δεν θα ρώταγε, δεν με ανδιαφέρει πως οδηγεί, απάντηση έδωσα στο ΓΙΑΤΙ στραβώνουν, δεν προέτρεψα κανένα να οδηγεί οριακά και να πάει να αγοράσει άλλα φρένα, και δεν αρπάχτηκα μαζί σου και με κανέναν άλλο.

      Στον άλλο φίλο που απορεί γιατί δεν είχε ποτέ πρόβλημα με τα φρένα του σε κανένα αυτοκίνητο θα του πώ, **[b]γιατί ποτέ δεν τα έφερε στο όριό τους[/**b], φρένα που έρχονται στο όριο ή και πέρα απο αυτό έχουν αυτά τα προβλήματα, τώρα γιατί δεν τα φτιάχνουν ανθεκτικότερα δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω, εξηγήσεις όμως υπάρχουν πάρα πολλές και όποιος γνωρίζει την λειτουργία των αυτοκινητοβιομηχανιών απλά δεν απορεί.

      Και ομως ειλικρινα δεν θυμαμαι ποτε να πλησιασα καν στο οριο τους δηλαδη παντα μα παντα οδηγω πολυ ηρεμα μαλιστα το cherokee οδηγειται και πιο ηρεμα απο τα αλλα λογω φυσης του αυτοκινητου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

      Eγω δεν καταλαβαινω αρκετα απο αυτα που λεγονται εδω μεσα.
      οδηγω 18 χρονια και ποτε δεν ειχα προβλημα με τους δισκους και εχω οδηγησει και αρκετα ακριβα αυτοκινητα αλλα και φτηνα και ποτε μα ποτε δεν ειχα προβλημα τωρα με το cherokee δεν καταλαβαινω. Αλλα βλεπω και αλλους με παρομοια προβληματα (o φιλος με το rx-8) και τελικα αναρωτιεμαι
      δεν θα επρεπε οι αυτοκιν/χανιες να εχουν προβλεψει αυτο το θεμα με το στραβωμα των δισκοπλακων και βεβαια δεν μιλαμε σε αγωνιστικη οδηγηση
      αλλα οδηγηση νορμαλ εως τρομερα ηρεμη οπως η δικη μου παραδειγμα.
      Ειναι δυνατον πεζω 206 και bmw 325 αλλα και AUDI 100 που ειχα στην κατοχη μου να μην εχουν αλλαχθει οι δισκοι παρα μονο απο τα 85000 χλμ
      και πανω και τωρα στο cherokee να αλλαζονται στα 9000-10000χλμ;;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ (ΒΑΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΚΑΠΑΚΙΟΥ κλπ)...

      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

      Κατ αρχην εκφραζετε ολοι αποψη χωρις να μας διευκρινησει o σιμφουριστης για ποια ακριβως βαση μιλαει!

      Δεν νομιζω να του ειπε κανεις ποσο για τα εργατικα, απλα του ειπαμε οτι δεν θα χρειαστει να κατεβασει μοτερ.

      Για

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      Προ μηνών επιστρέφαμε από ταξίδι υπό βροχή με την Corolla του πατέρα μου και κάποια στιγμή αντιλήφθηκα ότι φρενάροντας έτρεμε πολύ η πίσω δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου.
      Φαίνεται ότι οι δισκόπλακες θα είχαν ζεσταθεί και με το νερό κρύωσαν απότομα και στράβωσε.
      Ε όπως είμαστε στην εθνική χωρίς άλλα αυτοκίνητα σε μεγάλη απόσταση πίσω μας και αφού η βροχή είχε σταματήσει** είπα στον πατέρα μου να φρενάρει δυνατά και με διάρκεια και ναι, η δισκόπλακα ίσιωσε**.

      Ανδρέα, αυτό που λες ισχύει μόνο αν έχει στραβώσει λίγο η δισκόπλακα...(πχ το καταλαβαίνεις αν 'τσιμπήσεις' το φρένο) και πάλι όμως δεν επανέρχονται πάντα...(όχι σε ευθύγραμμη θέση, αλλά τουλάχιστον δεν το καταλαβαίνεις 'εσύ').
      Συγκεκριμένα:
      Στο δικό μου (Golf ΙV 1.4lt) όταν από δική μου μαλακία στράβωσαν οι μπροστά δίσκοι (τους έβρεξα με νερό μετά από μία 'γερή'/γρήγορη βόλτα για να φύγει η άχνη κι από τα τακάκια, χωρίς όμως να σκεφτώ τις πυρωμένες δισκόπλακιες ) και τα φρέναρα δυνατά 2-3 φορές (από τα 140-150km/h στα ~10km/h) , ήρθαν στα 'ίσια' τους.Οπότε γλύτωσα την αλλαγή.
      Μετά από αρκετά km (περίπου 10.000km) που άρχισε να 'επανέρχεται' το φαινόμενο (λόγω βροχών. προσωπικά δεν τα ξαναέβρεξα ζεστά τα φρένα.Τώρα εν ώρα βροχής που οι δρόμοι γίνονται ποτάμια και σε κάποια σημεία τα αμάξια γόνδολες...άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου) και είπα να ξαναδοκιμάσω την ίδια μέθοδο, δεν έπιασε...(οπότε πήγα για αλλαγή δισκόπλακων).

      ΥΓ:Επίσης ο φίλος μας με το Cherokee δεν παίζει να πατάει 'γερό' φρένο κάθε τρις και λίγο...

      ΥΓ2:Προσωπικά αυτή τη δικαιολογία πρώτη φορά την ακούω...Και άντε πες πως είσαι καλόπιστός...και να γίνει 1, άντε 2 φορές...μετά όμως δεν παίζει να φταίς εσύ συνέχεια!!!

      ΥΓ3:Επίσης...αφού είναι Jeep, ουσιαστικά τα φρένα του, η ανάρτησή του κτλ δεν είναι φτιαγμένα για 'κακές' διαδρομές με λάσπες κτλ?Άρα δεν έπρεπε τα εκτεθημένα εξαρτήματα να είναι πιο ανθεκτικά ή προστατευμένα? Μήπως μας δουλεύουν κανονικά ορισμένες φορές?

      Μαλλον μας δουλευουν κανονικα δηλαδη τι πρεπει να κανω να μην κυκλοφορω οταν εχει νερα ο δρομος.
      Αλλωστε σε αλλα 2 αυτοκινητα που εχω στην κατοχη μου εχω αλλαξει δισκους μετα απο 85000 χλμ οποτε το η δικαιολογια 'στυλ οδηγησης'
      δεν παιζει.Επισης μου ειπαν οτι παιζει ρολο οτι ειναι αυτοματο και τα φρενα καταπονουνται συνεχως αλλα αφου ειναι ετσι δεν θα επρεπε να εχουν προβλεψει αυτο το γεγονος απο το εργοστασιο και να βαλουν πιο ανθεκτικα φρενα?Ενημερωνω οτι το αμαξι ακομα δεν εχει βγει off road και οτι γενικα ειμαι πολυ ηρεμος σε φρεναρισμα γιατι προσπαθω συνηθως να προβλεψω καταστασεις ωστε να χρειαστει κατα το ελαχιστο να φρενατω δυνατα και τελευταια στιγμη.
      Μονη λυση ειναι μαλλον αν ξαναγινει το κακο να παω σε aftermarket
      λυση με ισως ανθεκτικοτερους δισκους.
      Τωρα οσον αφορα τα τακακια παροτι ηταν σχετικα καινουργια μου ειπαν οτι λογω αλλαγης των δισκων πρεπει να βαλω καινουργια ωστε να πατησουν σωστα και απο τις λιγες γνωσεις που εχω σε αυτο μαλλον εχουν δικιο αλλα τι φταιω εγω να πληρωνω καθε τρεις και λιγο 150αρες?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • RE: Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)

      Βοηθηστε με σας παρακαλω γιατι θα τρελλαθω.
      Πριν ενα μηνα στα 9800 χλμ και 14 μηνες απο την αγορα του πηγα το cherokee gια το πρωτο σερβις και περα απο τα λαδια κτλ τους ειχα πει για ενα θορυβο που ακουγα πισω κατα το φρεναρισμα και τελικα ηταν στραβες δισκοπλακες πισω και αλλαχτηκαν και αυτες και τα τακακια.Καθοτι ομως η εγγυηση για δισκους και τακακια ειναι ενας χρονος κατεξαιρεση βαλαν μονο τους καινουργιους δισκους στην εγγυηση και πληρωσα τα τακακια 170ευρω.
      Τωρα ενα μηνα μετα και με 10300 χλμ αισθανθηκα ενα τρεμουλο στο τιμονι σε φρεναρισμα απο πολλα και σημερα το πρωι το πηγα παλι αντιπροσωπεια.
      Μου λενε λοιπον οτι μαλλον ειναι τα φρενα και επειδη εγγυηση ενας χρονος και λοιπα θα δουνε τι θα κανουν.
      Πριν δεκα λεπτα με παιρνει τηλεφωνο ο υπευθυνος και μου λεει οτι τελικα η αιτια ειναι μια στρεβλωση στην εξωτερικη πλευρα των μπροστινων δισκοπλακων και οτι κατ'εξαιρεση (παλι) θα βαλουν στην εγγυηση τις δισκοπλακες και θα πρεπει να πληρωσω τα τακακια (ευρω 160).
      Σε ερωτηση μου γιατι παλι προβλημα με τις δισκοπλακες τις μπροστα αυτη τη φορα μου ειπαν απ'εξω απ'εξω οτι μαλλον φταιει το στυλ οδηγησης μου και οτι συμβαινει οταν βραχουν και ειναι ζεστες.Δηλαδη του λεω να μην οδηγουμε οταν βρεχει και μου λεει οτι δεν ειναι μονο η βροχη αλλα μπορει καποια στιγμη να κατεβαινεις κατηφορα με απανωτα φρεναρισματα και στο τελος να υπαρχει λακκος με νερο οποτε καθως ειναι ζεστοι οι δισκοι να στραβωσουν.
      Καλα ειμαστε σοβαροι εχω αλλα δυο αυτοκινητα και αλλαζω δισκους στα 85000 χλμ και στα 91000 χλμ αντιστοιχα και οδηγουνται χωρις προσοχη και στη βροχη και σε λακκους με νερο μπαινω και απ'ολα μονο τα cherokee εχουν προβλημα??
      Του το λεω και μου λεει οτι αλλο 2 τοννοι και αλλο ενα αυτοκινητο
      1600 κ.εκ.
      Τελικα τι γινεται μπορει να μου πει καποιος γιατι δεν καταλαβαινω πω γινεται στα αλλα αυτ/τα να μην εχω προβλημα με τα νερα και να εχω στο cherokee.Επισης μηπως το γεγονος οτι 'ΚΑΤ'ΕΞΑΙΡΕΣΗ ' αλλαξαν και τις δυο φορες τουσ δισκους δηλωνει οτι ξερουν το προβλημα η αστοχια υλικου μηπως απλα δεν το βγαζουν παρα εξω??
      Συγγνωμη για το μεγαλο post.Παρακαλω οι mods na το μεταφερουν οπου νομιζουν οτι ταιριαζει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ (ΒΑΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΚΑΠΑΚΙΟΥ κλπ)...

      Καλημερα σας
      Λοιπον σε φιλο που εχει ΚΙΑ CLARUS του ειπαν στο συνεργειο που πηγε το αμαξι του οτι εχει ραγισει η βαση της μηχανης και θα πρεπει να αλλαχθει.
      Ξερει κανεις περιπου που κυμαινεται το κοστος γιατι ψιλιαζομαι οτι περισσοτερο ειναι τα εργατικα παρα η βαση η ιδια.
      Και επισης αν ξερετε η μονη λυση ειναι η αλλαγη η μπορει να γινει κατι αλλο ξερω γω οξυγονοκοληση μηπως μπορει να λεω και βλακειες??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lolis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr