-
Geia se olous,
Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :
- Opel Meriva 1.4
- Honda Jazz 1.4
- Nissan Note 1.4
- Toyota Yaris (neo) 1.3
- Ford Fusion 1.4
An kopoios exei kapoio apo ta parapanw kai ta xrhsimopoiei gia paromoious skopous as grapsei tis parathrhseis tou.
-
Geia se olous,
Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :
- Opel Meriva 1.4
- Honda Jazz 1.4
- Nissan Note 1.4
- Toyota Yaris (neo) 1.3
- Ford Fusion 1.4
An kopoios exei kapoio apo ta parapanw kai ta xrhsimopoiei gia paromoious skopous as grapsei tis parathrhseis tou.
-
Geia se olous,
Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :
- Opel Meriva 1.4
- Honda Jazz 1.4
- Nissan Note 1.4
- Toyota Yaris (neo) 1.3
- Ford Fusion 1.4
An kopoios exei kapoio apo ta parapanw kai ta xrhsimopoiei gia paromoious skopous as grapsei tis parathrhseis tou.
-
Ο χρήστης okyalos έγραψε:
Geia se olous,Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :
Honda Jazz 1.4
Έχεις ότι ζήτησες και με το παραπάνω
-
Πραγματικα οσα ζητας θα μπορουσαν να ειναι το διαφημιστικο σποτακι του Jazz
Παλια λεγαν ολοι οτι ειναι πολυ ακριβο.Τωρα που τα νεα μοντελα του ανταγωνισμου ειναι ακριβοτερα ή εστω στην ιδια τιμη, 'επεσε' και το τελευταιο μειονεκτημα του.(αν θυμαστε στα περιοδικα το μονο μειονεκτημα που ανεφεραν ηταν η τιμη του)
-
Jazz και από μένα... μικρό και παρόλα αυτά απίστευτοι χώροι.
Τώρα μάλιστα στην έκδοση f/l έχει ποιοτικό και ενδιαφέρον εσωτερικό. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Jazz και από μένα... μικρό και παρόλα αυτά απίστευτοι χώροι.
Τώρα μάλιστα στην έκδοση f/l έχει ποιοτικό και ενδιαφέρον εσωτερικό.Πήγαινε στις αντιπροσωπίες και πάρε τιμές.
Τo Jazz 1.4 (μεσαίος εξοπλισμός) πρέπει τώρα να βγαίνει περίπου 14.800 με το κλειδί
στο χέρι. Το Meriva (λίγο μεγαλύτερο, 9 ίπποι παραπάνω) με ελάχιστα καλύτερο εξοπλισμό
κάνει ακριβώς 800 Euro παραπάνω. To ΝΟΤΕ περίμενε να φθηνήνει.Οπτικά το Jazz είναι σαφώς καλύτερο, και για οικογένεια με ένα παιδί είναι super επιλογή,
θα έχεις και 7 χρονάκια το κεφάλι σου ήσυχο. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Jazz και από μένα... μικρό και παρόλα αυτά απίστευτοι χώροι.
Τώρα μάλιστα στην έκδοση f/l έχει ποιοτικό και ενδιαφέρον εσωτερικό.Πήγαινε στις αντιπροσωπίες και πάρε τιμές.
Τo Jazz 1.4 (μεσαίος εξοπλισμός) πρέπει τώρα να βγαίνει περίπου 14.800 με το κλειδί
**14.450 **,εκτος αν ζηταει καμια αντιπροσωπεια πανω απο 350 Ε για τελη-πινακιδες κτλ!!!.Το μεταλλικο χρωμα ειναι στην τιμη καταλογου 14.100 οποτε πληρωνεις μονο τελη-πινακιδες.
-
Times exw parei to Jazz bgainei 14500, kai paei 15400 me CVT (automato), to note 15600 (mesaia ekdosh), to fusion, meriva stis ekdoseis me to A/C ftanoun ta 15500 peripou, to yaris 14700 kai me to automato (MMT) 15600 peripou.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Τo Jazz 1.4 (μεσαίος εξοπλισμός) .
Απο αποψη εξοπλισμου το Jazz 'ποναει' λιγο στο θεμα αεροσακοι(2 θεωρουνται λιγοι για τα σημερινα δεδομενα)και στο οτι δεν εχει πισω ηλ. παραθυρα .Κατα τα αλλα νομιζω ειναι πολυ καλος για τα δεδομενα της κατηγοριας
Ηλ.Κλιματισμος
Ηλ. παραθυρα-καθρεπτες-κλειδαριες
Ραδιο-CD
Χειριστηρια ηχου στο τιμονι
Διαρουμενο 60-40 πισω καθισμα +προσκεφαλαΜε 420 ευρω επιβαρυνση παιρνεις ζαντες αλουμινιου 14' και διακοσμητικα μαρσπιε(εκδοση Tempo).Εχει και ενα πιο ακριβο πακετο με δερματινα καθισματα κτλ. που κοστιζει 1750 περιπου.
-
Το Fusion με ΤΙΠΟΤΑ!!!Φίλος έχει το 1600 και έχει πάει δύο φορές για δίσκο και μια για συμπλέκτη στα 3 χρόνια!!Άσε που είναι το πιο άχρωμο,άοσμο,άγευστο από όλα!!Το Yaris πολύ ακριβό αν και ωραιότερο και ποιοτικότερο από το προηγούμενο,το οποίο όσες φορές οδήγησα ήταν ικανοποιητικό για αστικές μετακινήσεις.Θα κοίταζα κιεγώ προς το Honda χωρίς όμως να έχω προσωπική εικόνα.Είναι όμως φρέσκο και από παντού ακούγονται καλά λόγια.Ίσως και το Nissan σαν αξιοπιστία και κάτι το εντελώς καινούριο στην αγορά (με όλα τα συν και πλην που αυτό μπορεί να έχει)...
-
okyalos
καλωσόρισες στο φόρουμ. Σε παρακαλώ γράφε με ελληνικά. Aν θέλεις μπορώ να προσθέσω ψηφοφορία.[moderator]
Για το θέμα σου, από μένα Honda Jazz.
-
Jazz CVT.-
-
jazz..
-
Μέχρι τώρα όλες οι γνώμες είναι υπέρ του Jazz. Αξίζει το CVT από το απλό με 1000 € διαφορά ?
Έχει μήπως περισσότερα προβλήματα από το απλό ? -
Jazz κι απο εμενα.
Οσο για την ερωτηση σουΟ χρήστης okyalos έγραψε:
Αξίζει το CVT από το απλό με 1000 € διαφορά ?εδωσες μονος την απαντηση:
To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi.
Τα 1.000 Ε θα τα δωσεις μια φορα, το αυτοματο κιβωτιο θα το απολαυσετε οσο εχετε το αυτοκινητο. Η γυναικα σου θα σε ευγνωμονει, ασε που και εκτος πολης θα ειναι ωραια, γιατι θα παιζεις με τα 'αυτια' στο τιμονι και θα αισθανεσαι Loeb. Απο ομαλοτητα λειτουργιας, τοσο στο αυτοματο οσο και στο 'manual' ειναι μαλλον το κορυφαιο αυτοματο κιβωτιο (σε μικρο αυτοκινητο).
Έχει μήπως περισσότερα προβλήματα από το απλό ?
Για αυτο δεν ξερω, ας απαντησουν οι κατοχοι. Τα 7 χρονια εγγυηση ομως θα πρεπει να σε κανουν να αισθανεσαι ηρεμος.
-
το σίγουρο είναι ότι δε σου κάνει το yaris και το fusion
Aν σε ενδιαφέρει περισσότερο η χρήση στην πόλη πάρε το jazz
Αν σε ενδιαφέρουν περισσότερο οι χώροι, πάρε το meriva
το note δεν το έχω δει
-
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους φίλους που γράψαν πριν. Νομίζω πως το jazz είναι η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά και κατηγορία. Το είχα δει όταν πρωτοβγήκε, Οκτώβρη του 2002 (η πρώτη έκδοση προ facelift) και με είχε εντυπωσιάσει και σαν χώροι και σαν ευχρηστία-άνεση. Αν δεν ήταν ακριβό για εκείνη την εποχή (περίπου 13.800 η βασική αλλά σχετικά καλά εξοπλισμένη έκδοση τότε) θα το αγόραζα δαγκωτό. (Για την ιστορία, αγόρασα Renault Clio 1.2 5Θ 16V με καλό εξοπλισμό με 11275 ευρώ...). Τα υπόλοιπα που αναφέρεις αν και δεν έχω προσωπική άποψη, από όσα έχω διαβάσει δεν τα θεωρώ καλύτερες επιλογές από το Jazz και είναι και ακριβότερα, οπότε jazz και πάλι jazz...Ίσως πάντως θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά και το αυτόματο κιβώτιο που από ότι έχω ακούσει είναι και πολύ καλό στη λειτουργία του με τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας.
-
Φαίνεται ότι το Jazz έχει πολλούς οπαδούς, και απότι διαπιστώνει κανείς στους δρόμους, αρκετούς αγοραστές. Όμως έχει ένα θεμελιώδες μειονέκτημα που είναι προφανώς η αντιπροσωπεία, με τα όσα (βάσιμα στην πλειοψηφία) της καταμαρτυρούν δηλ. πολύ ακριβές τιμές ανταλλακτικών φανοποιίας, μέτρια συνεργεία, ακριβά service κλπ. κακή νοοτροπία ΣΑΡΑΚΑΚΗ.
Το πρόσφατο Note αν και δεν έτυχε καλής κριτικής από τον (ελληνικό) ειδικό τύπο για το στήσιμο της ανάρτησης - άλλα γράφουν τα ξένα περιοδικό, οπότε διαμορφώστε μόνοι σας γνώμη - είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Τεράστιοι χώροι, ειδικά με το σύστημα του πίσω καθίσματος που μετακινείται
Σωστή εσωτερική εργονομία - καλή θέση οδήγησης
Υπεραρκετός εξοπλισμος στη βασική έκδοση - μόνο το radio/CD λείπει.
Πολύ δυνατός 1.600cc κινητήρας - οδήγησα για ένα τέταρτο ένα άστρωτο με 1000χλμ Note 1.6 και εντυπωσιάστηκα. Αν είχε στρώσει μάλλον θα έσκαβε...
Πολύ ικανοποιητικός και ροπάτος είναι και ο 1,400cc αν κρίνουμε από τον αντίστοιχο του Micra.
Περισσότερα πολυμορφικά στοιχεία απότο Jazz, λιγότερα από το Meriva
Eλαφρό συγκριτικά αμάξωμα γύρω στα 1100 κιλά.
Αξιοπιστία με βάση τη μέχρι τώρα συμπεριφορά του Micra που βγαίνει στο ίδιο αγγλικό εργοστάσιο.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ. Το Jazz έχει ανταγωνισμό.. -
Όσο αφορά την αντιπροσωπεία θα συμφωνήσω μαζί σου, όντας κάτοχος ενός άλλου Honda. Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεσαι να συναλλάσσεσαι συχνά μαζί τους. Τους έχω ρωτήσει 2 βδομάδες τώρα αν υπάρχει Jazz CVT για να κάνω test-drive και ακόμα απάντηση δεν έχω πάρει. Το απλό το έχω οδηγήσει από φίλο.
Όσο αφορά το NOTE δεν είναι άσχημο, απλά στην μεσαία έκδοση στα 1.4 κοστίζει όσο το Jazz CVT. Και ήταν λίγο μουντό μέσα. Στο δρόμο δεν είναι άσχημο.
Αγορά μικρού οικογενειακού