Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μικρού οικογενειακού
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μικρού οικογενειακού
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    19
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      okyalos last edited by

      Geia se olous,

      Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :

      1. Opel Meriva 1.4
      2. Honda Jazz 1.4
      3. Nissan Note 1.4
      4. Toyota Yaris (neo) 1.3
      5. Ford Fusion 1.4

      An kopoios exei kapoio apo ta parapanw kai ta xrhsimopoiei gia paromoious skopous as grapsei tis parathrhseis tou.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        okyalos last edited by

        Geia se olous,

        Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :

        1. Opel Meriva 1.4
        2. Honda Jazz 1.4
        3. Nissan Note 1.4
        4. Toyota Yaris (neo) 1.3
        5. Ford Fusion 1.4

        An kopoios exei kapoio apo ta parapanw kai ta xrhsimopoiei gia paromoious skopous as grapsei tis parathrhseis tou.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          okyalos last edited by

          Geia se olous,

          Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :

          1. Opel Meriva 1.4
          2. Honda Jazz 1.4
          3. Nissan Note 1.4
          4. Toyota Yaris (neo) 1.3
          5. Ford Fusion 1.4

          An kopoios exei kapoio apo ta parapanw kai ta xrhsimopoiei gia paromoious skopous as grapsei tis parathrhseis tou.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            athanasios last edited by

            Ο χρήστης okyalos έγραψε:
            Geia se olous,

            Briskomai sto psa3imo gia agora mikrou (mexri 4 metra) oikogeneiakou (na xwraei kai to karotsaki kai 2 pragmata) gyrw sta 15000 eur. To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi. Ena allo zhtoumeno na einai oikonomiko sthn xrhsh tou. Ystera apo arxikh ereuna katalh3a sta ejhs :

            Honda Jazz 1.4

            Έχεις ότι ζήτησες και με το παραπάνω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anemar last edited by

              Πραγματικα οσα ζητας θα μπορουσαν να ειναι το διαφημιστικο σποτακι του Jazz

              Παλια λεγαν ολοι οτι ειναι πολυ ακριβο.Τωρα που τα νεα μοντελα του ανταγωνισμου ειναι ακριβοτερα ή εστω στην ιδια τιμη, 'επεσε' και το τελευταιο μειονεκτημα του.(αν θυμαστε στα περιοδικα το μονο μειονεκτημα που ανεφεραν ηταν η τιμη του)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                meco last edited by

                Jazz και από μένα... μικρό και παρόλα αυτά απίστευτοι χώροι.
                Τώρα μάλιστα στην έκδοση f/l έχει ποιοτικό και ενδιαφέρον εσωτερικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zardoz last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:
                  Jazz και από μένα... μικρό και παρόλα αυτά απίστευτοι χώροι.
                  Τώρα μάλιστα στην έκδοση f/l έχει ποιοτικό και ενδιαφέρον εσωτερικό.

                  Πήγαινε στις αντιπροσωπίες και πάρε τιμές.

                  Τo Jazz 1.4 (μεσαίος εξοπλισμός) πρέπει τώρα να βγαίνει περίπου 14.800 με το κλειδί
                  στο χέρι. Το Meriva (λίγο μεγαλύτερο, 9 ίπποι παραπάνω) με ελάχιστα καλύτερο εξοπλισμό
                  κάνει ακριβώς 800 Euro παραπάνω. To ΝΟΤΕ περίμενε να φθηνήνει.

                  Οπτικά το Jazz είναι σαφώς καλύτερο, και για οικογένεια με ένα παιδί είναι super επιλογή,
                  θα έχεις και 7 χρονάκια το κεφάλι σου ήσυχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    anemar last edited by

                    Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                    Jazz και από μένα... μικρό και παρόλα αυτά απίστευτοι χώροι.
                    Τώρα μάλιστα στην έκδοση f/l έχει ποιοτικό και ενδιαφέρον εσωτερικό.

                    Πήγαινε στις αντιπροσωπίες και πάρε τιμές.

                    Τo Jazz 1.4 (μεσαίος εξοπλισμός) πρέπει τώρα να βγαίνει περίπου 14.800 με το κλειδί

                    **14.450 **,εκτος αν ζηταει καμια αντιπροσωπεια πανω απο 350 Ε για τελη-πινακιδες κτλ!!!.Το μεταλλικο χρωμα ειναι στην τιμη καταλογου 14.100 οποτε πληρωνεις μονο τελη-πινακιδες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      okyalos last edited by

                      Times exw parei to Jazz bgainei 14500, kai paei 15400 me CVT (automato), to note 15600 (mesaia ekdosh), to fusion, meriva stis ekdoseis me to A/C ftanoun ta 15500 peripou, to yaris 14700 kai me to automato (MMT) 15600 peripou.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        anemar last edited by

                        Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                        Τo Jazz 1.4 (μεσαίος εξοπλισμός) .

                        Απο αποψη εξοπλισμου το Jazz 'ποναει' λιγο στο θεμα αεροσακοι(2 θεωρουνται λιγοι για τα σημερινα δεδομενα)και στο οτι δεν εχει πισω ηλ. παραθυρα .Κατα τα αλλα νομιζω ειναι πολυ καλος για τα δεδομενα της κατηγοριας

                        Ηλ.Κλιματισμος
                        Ηλ. παραθυρα-καθρεπτες-κλειδαριες
                        Ραδιο-CD
                        Χειριστηρια ηχου στο τιμονι
                        Διαρουμενο 60-40 πισω καθισμα +προσκεφαλα

                        Με 420 ευρω επιβαρυνση παιρνεις ζαντες αλουμινιου 14' και διακοσμητικα μαρσπιε(εκδοση Tempo).Εχει και ενα πιο ακριβο πακετο με δερματινα καθισματα κτλ. που κοστιζει 1750 περιπου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          b_x last edited by

                          Το Fusion με ΤΙΠΟΤΑ!!!Φίλος έχει το 1600 και έχει πάει δύο φορές για δίσκο και μια για συμπλέκτη στα 3 χρόνια!!Άσε που είναι το πιο άχρωμο,άοσμο,άγευστο από όλα!!Το Yaris πολύ ακριβό αν και ωραιότερο και ποιοτικότερο από το προηγούμενο,το οποίο όσες φορές οδήγησα ήταν ικανοποιητικό για αστικές μετακινήσεις.Θα κοίταζα κιεγώ προς το Honda χωρίς όμως να έχω προσωπική εικόνα.Είναι όμως φρέσκο και από παντού ακούγονται καλά λόγια.Ίσως και το Nissan σαν αξιοπιστία και κάτι το εντελώς καινούριο στην αγορά (με όλα τα συν και πλην που αυτό μπορεί να έχει)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            okyalos
                            καλωσόρισες στο φόρουμ. Σε παρακαλώ γράφε με ελληνικά. Aν θέλεις μπορώ να προσθέσω ψηφοφορία.

                            [moderator]

                            Για το θέμα σου, από μένα Honda Jazz.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Jazz CVT.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                g47 last edited by

                                jazz..

                                Γειά σας θάλασσες και όρη
                                γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                για της Αστραπής την Κόρη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  okyalos last edited by

                                  Μέχρι τώρα όλες οι γνώμες είναι υπέρ του Jazz. Αξίζει το CVT από το απλό με 1000 € διαφορά ?
                                  Έχει μήπως περισσότερα προβλήματα από το απλό ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    Jazz κι απο εμενα.
                                    Οσο για την ερωτηση σου

                                    Ο χρήστης okyalos έγραψε:
                                    Αξίζει το CVT από το απλό με 1000 € διαφορά ?

                                    εδωσες μονος την απαντηση:

                                    To autokinhto kata kurio logo tha to odhgaei h gunaika mou mesa sthn Athina gia na paei sthn douleia ths alla tha prepei na mas boleybei kai gia ekdromes mazi me to paidi.

                                    Τα 1.000 Ε θα τα δωσεις μια φορα, το αυτοματο κιβωτιο θα το απολαυσετε οσο εχετε το αυτοκινητο. Η γυναικα σου θα σε ευγνωμονει, ασε που και εκτος πολης θα ειναι ωραια, γιατι θα παιζεις με τα 'αυτια' στο τιμονι και θα αισθανεσαι Loeb. Απο ομαλοτητα λειτουργιας, τοσο στο αυτοματο οσο και στο 'manual' ειναι μαλλον το κορυφαιο αυτοματο κιβωτιο (σε μικρο αυτοκινητο).

                                    Έχει μήπως περισσότερα προβλήματα από το απλό ?

                                    Για αυτο δεν ξερω, ας απαντησουν οι κατοχοι. Τα 7 χρονια εγγυηση ομως θα πρεπει να σε κανουν να αισθανεσαι ηρεμος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kobourk last edited by

                                      το σίγουρο είναι ότι δε σου κάνει το yaris και το fusion

                                      Aν σε ενδιαφέρει περισσότερο η χρήση στην πόλη πάρε το jazz

                                      Αν σε ενδιαφέρουν περισσότερο οι χώροι, πάρε το meriva

                                      το note δεν το έχω δει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lazarefa last edited by

                                        Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους φίλους που γράψαν πριν. Νομίζω πως το jazz είναι η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά και κατηγορία. Το είχα δει όταν πρωτοβγήκε, Οκτώβρη του 2002 (η πρώτη έκδοση προ facelift) και με είχε εντυπωσιάσει και σαν χώροι και σαν ευχρηστία-άνεση. Αν δεν ήταν ακριβό για εκείνη την εποχή (περίπου 13.800 η βασική αλλά σχετικά καλά εξοπλισμένη έκδοση τότε) θα το αγόραζα δαγκωτό. (Για την ιστορία, αγόρασα Renault Clio 1.2 5Θ 16V με καλό εξοπλισμό με 11275 ευρώ...). Τα υπόλοιπα που αναφέρεις αν και δεν έχω προσωπική άποψη, από όσα έχω διαβάσει δεν τα θεωρώ καλύτερες επιλογές από το Jazz και είναι και ακριβότερα, οπότε jazz και πάλι jazz...Ίσως πάντως θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά και το αυτόματο κιβώτιο που από ότι έχω ακούσει είναι και πολύ καλό στη λειτουργία του με τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kalmik last edited by

                                          Φαίνεται ότι το Jazz έχει πολλούς οπαδούς, και απότι διαπιστώνει κανείς στους δρόμους, αρκετούς αγοραστές. Όμως έχει ένα θεμελιώδες μειονέκτημα που είναι προφανώς η αντιπροσωπεία, με τα όσα (βάσιμα στην πλειοψηφία) της καταμαρτυρούν δηλ. πολύ ακριβές τιμές ανταλλακτικών φανοποιίας, μέτρια συνεργεία, ακριβά service κλπ. κακή νοοτροπία ΣΑΡΑΚΑΚΗ.
                                          Το πρόσφατο Note αν και δεν έτυχε καλής κριτικής από τον (ελληνικό) ειδικό τύπο για το στήσιμο της ανάρτησης - άλλα γράφουν τα ξένα περιοδικό, οπότε διαμορφώστε μόνοι σας γνώμη - είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
                                          Τεράστιοι χώροι, ειδικά με το σύστημα του πίσω καθίσματος που μετακινείται
                                          Σωστή εσωτερική εργονομία - καλή θέση οδήγησης
                                          Υπεραρκετός εξοπλισμος στη βασική έκδοση - μόνο το radio/CD λείπει.
                                          Πολύ δυνατός 1.600cc κινητήρας - οδήγησα για ένα τέταρτο ένα άστρωτο με 1000χλμ Note 1.6 και εντυπωσιάστηκα. Αν είχε στρώσει μάλλον θα έσκαβε...
                                          Πολύ ικανοποιητικός και ροπάτος είναι και ο 1,400cc αν κρίνουμε από τον αντίστοιχο του Micra.
                                          Περισσότερα πολυμορφικά στοιχεία απότο Jazz, λιγότερα από το Meriva
                                          Eλαφρό συγκριτικά αμάξωμα γύρω στα 1100 κιλά.
                                          Αξιοπιστία με βάση τη μέχρι τώρα συμπεριφορά του Micra που βγαίνει στο ίδιο αγγλικό εργοστάσιο.
                                          ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ. Το Jazz έχει ανταγωνισμό..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            okyalos last edited by

                                            Όσο αφορά την αντιπροσωπεία θα συμφωνήσω μαζί σου, όντας κάτοχος ενός άλλου Honda. Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεσαι να συναλλάσσεσαι συχνά μαζί τους. Τους έχω ρωτήσει 2 βδομάδες τώρα αν υπάρχει Jazz CVT για να κάνω test-drive και ακόμα απάντηση δεν έχω πάρει. Το απλό το έχω οδηγήσει από φίλο.
                                            Όσο αφορά το NOTE δεν είναι άσχημο, απλά στην μεσαία έκδοση στα 1.4 κοστίζει όσο το Jazz CVT. Και ήταν λίγο μουντό μέσα. Στο δρόμο δεν είναι άσχημο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr