-
Οι μετρήσεις κατά ECE 1994 είναι αναγκαίο να αλλάξουν. Εδώ όμως βρίσκεται η νομοθετική λούμπα. Γιατί καθώς η κατανάλωση άμεσα πια (μέσω του εκπεμπόμενου CO2) συνδέεται και με την φορολόγηση και με τους στόχους που έχουν τεθεί στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην Ευρώπη τουλάχιστον κάτι τέτοιο δεν πρόκειται σύντομα να γίνει.
Όλη η εικονική πραγματικότητα που μας σερβίρουν, σε λίγες μόνο λέξεις.
-
Αθηνα- Κομοτηνη- Αλεξανδρουπολη- Κομοτηνη
7.3 λτ/100 χλμ
Μεση ταχυτητα 93 χλμ νομιζω εγραφε
Ford Fiesta 1,6
Θεωρω οτι ειναι καπως αυξημενη κυριως λογω των χειμερινων ελαστικων... -
1237 χιλ --->87,79 λιτρα --->7,1 λιτ/100
Διαδρομη Λάρισα-Νοτια ευβοια-Σουνιο-Ν.Ευβοια-Λάρισα
Στην ΕΟ cc στα 145, παντου 5 ατομα και αποσκευές.
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι απο το καλοκαιρι και μετα δεν μπορω να πεσω κατω απο τα 7 λίτρα (μαλλον θα φταινε τα χειμερινα λαστιχα... )
Ανέβηκα και σε ενα βουνο στην ευβοια που μου ανεβασε την καταναλωση...
-
Συνοπτικά αποτελέσματα χρήσης περιόδου 1/1/2010 - 1/1/2011
Αυτοκίνητο: Volkswagen Golf 1,4 TSI 122hp
Χρήση: πόλη: 70% / επαρχιακοί δρόμοι: 20% / αυτοκινητόδρομοι: 10%
A/C ανοιχτό από μέσα Μαρτίου ως τέλη Οκτωβρίου
Κατανάλωση: 9,02 lt/100km
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 17.200
Λίτρα βενζίνης (95άρα): 1551
Κόστος: 2181 EUR
Γεμίσματα: 28Μέση τιμή: 1,406€/l
Υψηλότερη τιμή: 1,577€/l στη shell (Γ. Σεφέρη 113) στη Ρόδο (11/08/2010)
Χαμηλότερη τιμή: 1,018€/l ( ) στη cyclon στην κάθοδο της Πειραιώς (01/02/2010)Κόστος ανά χλμ: 0,127€/km
-
Χρήση 2010
Consumption: 5,12 l/100km 13.564 km and 695 l
CO2 emission: 119 g/km 13.564 km and 1.618 kgTires:
All-year 5.12 l/100km 13.564 km and 695 lDriving style:
Moderate 4.83 l/100km 3.903 km and 189 l
Normal 5.24 l/100km 9.661 km and 506 lRoutes:
Motor-way 5.11 l/100km 12.821 km and 655 l
City 5.17 l/100km 12.151 km and 628 l
Country roads 5.09 l/100km 12.771 km and 650 lFuel costs: 7,00 EUR/100km 13.564 km and 950 EUR
Χρήση 2009
Consumption: 5,57 l/100km 19.867 km and 1.107 l
CO2 emission: 130 g/km 19.867 km and 2.579 kgTires:
Summer 5.66 l/100km 14.608 km and 827 l
All-year 5.31 l/100km 5.259 km and 279 lDriving style:
Moderate 4.79 l/100km 1.666 km and 80 l
Normal 5.64 l/100km 18.201 km and 1.027 lRoutes:
Motor-way 5.22 l/100km 7.890 km and 412 l
City 5.62 l/100km 18.054 km and 1.014 l
Country roads 5.12 l/100km 7.037 km and 360 lFuel costs: 5,45 EUR/100km 19.867 km and 1.083 EUR
πηγή spritmonitor
Δεδομένα. Παρόλο που σημειώθηκε μείωση της κατανάλωσης το κόστος ανά χιλιόμετρο αυξήθηκε από 5.45 λεπτά στο χιλιόμετρο στα 7.0 λεπτά. Όμως από τα 19,900 χιλιόμετρα πέσαμε στα 13,500 με αποτέλεσμα να πέσουν τα έξοδα για βενζίνη από τα 1083 στα 950 ευρώ.
Ως all-weather έχω τα νέα ελαστικά.
-
μη τις παραλογες αυξησεις στη τιμη της βενζινης αυτο που παρατηρω ειναι οτι μαλλον ξοδευουμε λιγοτερα ευρω απο οτι παλιοτερα. τελικα αυτο το κερδος ειναι αποδοτικο για το κρατος , ή ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μη τις παραλογες αυξησεις στη τιμη της βενζινης αυτο που παρατηρω ειναι οτι μαλλον ξοδευουμε λιγοτερα ευρω απο οτι παλιοτερα. τελικα αυτο το κερδος ειναι αποδοτικο για το κρατος , ή ?με το κόστος της βενζίνης στα ίδια επίπεδα προ φόρων μπορεί να ξόδεψα λιγότερα αλλά τελικά στο κράτος έφτασαν περισσότερα χρήματα γιατί αυτό εισέπραττε το 70% του ποσού έναντι 50% το 2009.
-
απλα αναρωτιεμαι μηπως υπηρχε καποια 'χρυση τομη' ωστε να υπαρξει μια σημαντικη αυξηση , αλλα οχι τοσο μεγαλη ωστε να πεσει τοσο πολυ η καταναλωση
ξερω παρα πολυ κοσμο που πλεον κανει πολυ λιγα χλμ αλλα το πιο σημαντικο για μενα ειναι οτι ξοδευει λιγοτερα ευρω.
υπαρχουν βεβαια πολλοι που δεν εχουν επιλογη, αλλα οι 'ασκοπες' βολτες εχουν μειωθει κατακορυφα και πιστευω οτι αν υπηρχε μια πιο λογικη αυξηση τα εσοδα του κρατους θα ηταν ακομα μεγαλυτερα
βεβαια εχει μπει και στη μεση και ο ψυχολογικος παραγοντας
-
Δεν έχω δει από την Κυβέρνηση να έχει καμία μα καμία δυσκολία να γαμ@σει εντελώς την ψυχολογία της αγοράς. Να μιλήσουμε για το τι έγινε με την απόσυρση που μόνον από εκεί έχασαν τόσα χρήματα όσο τους έλειπαν στο τέλος της χρονιάς?
Εγώ ξέρω ότι 95070% = 665 € για το κράτος έναντι 108350%=541.50 € πριν. Το γεγονός βέβαια είναι ότι απλά το κράτος λειτουργεί ως μεγαλύτερος συγκεντρωτής χρήματος που έχει ως αποτέλεσμα να στεγνώσει η αγορά από χρήμα και να μπούμε σε ένα φαύλο κύκλο αύξησης των επιτοκίων με αντίστοιχη μείωση επενδύσεων που οδηγεί σε μεγαλύτερη μείωση της κατανάλωσης που οδηγεί σε μείωση του κινούμενου χρήματος και ούτω καθ' εξής.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απλα αναρωτιεμαι μηπως υπηρχε καποια 'χρυση τομη' ωστε να υπαρξει μια σημαντικη αυξηση , αλλα οχι τοσο μεγαλη ωστε να πεσει τοσο πολυ η καταναλωσηξερω παρα πολυ κοσμο που πλεον κανει πολυ λιγα χλμ αλλα το πιο σημαντικο για μενα ειναι οτι ξοδευει λιγοτερα ευρω.
Σίγουρα υπήρχε κάποια χρυσή τομή με την οποία θα έβγαζε το κράτος περισσότερα, χωρίς να ρίξει την κατανάλωση ούτε λίτρο, με δεδομένη την απόλυτη ανελαστικότητα των καυσίμων σε κάποια σημεία. Άριστη φορολόγηση λέγεται αυτό που περιγράφεις.
-
Παιδιά αφού σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας, επανέρχομαι στο θέμα με την κατανάλωση στο κορόλλα
Δυστυχώς στην τελευταία μου μέτρηση πήρα κατανάλωση γύρω στα 12,5 εντός πόλης.
Με 30 ευρώ έβγαλα περίπου 150 χλμ Η προηγούμενη μέτρηση μου πάντως ήταν καλύτερη γύρω στο 9,5.Είναι και να αλλάξω λάδια τώρα, αν είναι να πάω σε κάτι καλό πχ τίποτα motul που έχω ακούσει ότι είναι κορυφαία, αν παίζει ρόλο αυτό. Θα ήθελα τη γνώμη σας αν είναι να κοιτάξω μήπως είναι τπτ μηχανολογικό...
-
Ο χρήστης paranoid έγραψε:
Παιδιά αφού σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας, επανέρχομαι στο θέμα με την κατανάλωση στο κορόλλα
Δυστυχώς στην τελευταία μου μέτρηση πήρα κατανάλωση γύρω στα 12,5 εντός πόλης.
Με 30 ευρώ έβγαλα περίπου 150 χλμ Η προηγούμενη μέτρηση μου πάντως ήταν καλύτερη γύρω στο 9,5.Είναι και να αλλάξω λάδια τώρα, αν είναι να πάω σε κάτι καλό πχ τίποτα motul που έχω ακούσει ότι είναι κορυφαία, αν παίζει ρόλο αυτό. Θα ήθελα τη γνώμη σας αν είναι να κοιτάξω μήπως είναι τπτ μηχανολογικό...
Μην υπολογιζεις με € αλλα με λιτρα .
-
Το υπολόγισα και με λίτρα και δεν είναι καθόλου λογικό.
Με 19 λίτρα έβγαλε 150 χιλιόμετρα... (eko 95+ τιμή λίτρου 1,606)
Το θέμα είναι μήπως να αρχίσω να κοιτάω μηχανολογικά θέματα. Σόρρυ αλλά δεν γνωρίζω πολλά γύρω από τα αμάξια, γι αυτό είμαι και εδώ για να μαθαίνω -
Πρέπει να κάνεις αρκετές μετρήσεις και καλύτερα από φουλάρισμα σε φουλάρισμα με ίδιον οδηγό και είδος διαδρομής. Πόλη είναι να ρολλάρεις σε Συγγρού και παραλιακή τη νύχτα, πόλη να κάνεις κόντρες από φανάρι σε φανάρι, πόλη είναι και το κόλλημα που τρως όταν κάποια διαδήλωση σου κλείσει το δρόμο! Θέλεις αρκετά γεμίσματα για να αρχίσεις να βλέπεις μέση κατανάλωση. Αν έχεις υπολογιστή με μέση ωριαία ταχύτητα (μωτ) μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μωτ και για επιβεβαίωση της συγκρισιμότητας των μετρήσεων.
Σχετικά με τα λάδια. Ναι μπορούν να κάνουν διαφορά σε κατανάλωση αλλά όχι τόσο μεγάλη. Και ναι η Motul έχει πολύ καλά λάδια αλλά όλες οι γνωστές μάρκες έχουν καλά λάδια. Και όλες έχουν και τα λιγότερο καλά λάδια. Σημασία έχει να διαλέξεις ένα καλό αλλά ακόμα πιο σημαντικό το να διαλέξεις ένα κατάλληλο.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Θα φύγω από Σάμο στις 28-01 και θα** φτάσω** 18-2 αν στο μεσοδιάστημα βρω ιντερνετ θα σας πω τα νέα αλλιώς με την επιστροφή μετά τις 18-2!!!!!!
fixed
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Θα φύγω από Σάμο στις 28-01 και θα** φτάσω** 18-2 αν στο μεσοδιάστημα βρω ιντερνετ θα σας πω τα νέα αλλιώς με την επιστροφή μετά τις 18-2!!!!!!
fixed
Γιατί γελάς ; βρήκα ιντερνετ από τον γαμπρό μου , μένει στο από πάνω διαμέρισμα και μου το έχει αφήσει ανοικτό!!!!!!
-
Delta 1.8 Di
24000χλμ, οκ ολίγον γρήγορα!
Μέση στα 13.8lt/100 από αγορά!!! Πολλά...
Θα είχα παραπάνω, αλλά μυστηριωδώς, μετά από αλλαγή λαδιών (1η) έπεσε 1.5lt!
Σε Ε.Ο. με C.C. στα 140, 8.5lt/100 συχνά-πυκνά όταν έχω τα παιδιά, αλλά μόνος μου, πάντα κάποιος θα βρεθεί... -
Είσαι ένα μικρό έσοδο για τα δάνεια του Παπακωνσταντίνου, αλλά τουλάχιστον το χαίρεσαι!
Καλοτάξιδη η Delta, έχεις κάνει ριβιού να μας πεις για τον 1.8αρη;
-
Ford Focus SW 1,6 4 χρόνια τώρα και η κατανάλωση παραμένει αξιθαύμαστα σταθερή από γέμισμα σε γέμισμα στα 8,5 λ/100 ανεξάρτητα από φορτίο και χρήση aircondition. Αν κινηθώ αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο (με 130) και σε επαρχιακούς δρόμους πέφτει μέχρι 8 (ποτέ όμως πιό κάτω) και στην πόλη (επαρχία) λίγο πάνω από 9. Θεωρώ οτι οδηγώ οικονομικά, παλιότερα με Almera 1,4 ο μέσος όρος ήταν 7,4. Η απορία μου είναι γιατί η Ford (και όλες οι εταιρείες) αναφέρουν στα χαρτιά μέση κατανάλωση κατά πολύ χαμηλότερη και πρακτικά ανέφικτη; (στο Ford 6,7 αν θυμάμαι καλά). Σε ποιούς απευθύνονται αυτά τα νούμερα; Υπάρχει έστω ένας που να τα έχει πλησιάσει;
-
Οι εργοστασιακές καταναλώσεις είναι βάσει ενός κύκλου δοκιμών που έχει ορίσει η ΕΕ και δεν γίνονται καν στον δρόμο αλλά σε κυλιόμενο διάδρομο (άρα χωρίς αεροδυναμικές απώλειες) και είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις ύπνου. Πλησιάζονται με απελπιστικά αργή και οικονομική οδήγηση μόνο...
Έρευνα Κατανάλωσης