-
Όλοι λένε οτι το παλιό Civic VTi με τα 160 άλογα ήταν ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο μόνο για ευθείες. Πόσο αλήθεια είναι όμως αυτό?
Σήμερα είδα το Best Motoring - Type R legends οπου παρουσίαζαν μεταξύ άλλων και το παλιό Civic Type R. Σύμφωνα με το video, οι διαφορές του απλού με το Type R (πέρα απο τον κινητήρα) είναι οτι έχει θολόμπαρες σύν ορισμένες ενισχύσεις στον πίσω προφυλακτήρα.
To Type R στο video γ@μούσε και έδερνε, το VTi γιατί θεωρείται τόσο χάλια?
-
Όλοι λένε οτι το παλιό Civic VTi με τα 160 άλογα ήταν ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο μόνο για ευθείες. Πόσο αλήθεια είναι όμως αυτό?
Σήμερα είδα το Best Motoring - Type R legends οπου παρουσίαζαν μεταξύ άλλων και το παλιό Civic Type R. Σύμφωνα με το video, οι διαφορές του απλού με το Type R (πέρα απο τον κινητήρα) είναι οτι έχει θολόμπαρες σύν ορισμένες ενισχύσεις στον πίσω προφυλακτήρα.
To Type R στο video γ@μούσε και έδερνε, το VTi γιατί θεωρείται τόσο χάλια?
-
Όλοι λένε οτι το παλιό Civic VTi με τα 160 άλογα ήταν ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο μόνο για ευθείες. Πόσο αλήθεια είναι όμως αυτό?
Σήμερα είδα το Best Motoring - Type R legends οπου παρουσίαζαν μεταξύ άλλων και το παλιό Civic Type R. Σύμφωνα με το video, οι διαφορές του απλού με το Type R (πέρα απο τον κινητήρα) είναι οτι έχει θολόμπαρες σύν ορισμένες ενισχύσεις στον πίσω προφυλακτήρα.
To Type R στο video γ@μούσε και έδερνε, το VTi γιατί θεωρείται τόσο χάλια?
-
μακαρι να πεφτε στα χερια μου ενα τετοιο...
-
Δεν είναι μόνο αυτές οι διαφορές, έχουν και άλλες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και πολλές μικροβελτιώσεις που κάνουν τη διαφορά.
-
Είδα κι εγώ αυτό το επεισόδιο εχτές και απόρησα. Σίγουρα έχουν πολλές διαφορές, σκέψου ότι το σημερινό Type-R είχε μπλοκέ διαφορικό και καμιά 20αριά άλογα πάνω από το δικό μας. Πόσο μάλλον αυτό σε σχέση με το VTi...
-
βασικα το civic Vti ειχε 4 ψαλιδια στις 4 γωνιες τα οποια μαλλον (το λεω με επιφυλαξη) δεν ηταν και τοσο καλορυθμισμενα...... ισως με μια καλη ρυθμιση και ναι μια μπαρα θολων για καλυτερη ακαμψια του μπροστινου μερους να πηγαινε πολυ καλυτερα.......
απο εκει και μετα η θεση οδηγησης ηταν για τα πανηγυρια , μιας και ηταν πολυ ψηλη (δεν μπορουσες με τιποτε να κατσεις με 90 μοιρες πλατη), το τιμονι ειχε μεγαλη διαμετρο, μετρια σαφηνεια και ελλειπη πληροφοριση........
να σου πω την αληθεια ουτε το γκαζι του με συγκλονισε.... δεν εμοιζε το αμαξι για τοσα αλογα......αυτο που χαιρεσαι φυσικα ειναι ο επιλογεας......respect μεγαλο......
για τα χρηματα που ζητουσαν τοτε μαλλον ακριβο ηταν ....... -
ρωτήστε το Νίκο-lotusnick- για τα κρατήματα του vti.....
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
ρωτήστε το Νίκο-lotusnick- για τα κρατήματα του vti.....κοιτα εχει τα φοντα να κρατησει πανω στη στροφη αλλα πιστευω χανει στις λεπτομερειες......
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
ρωτήστε το Νίκο-lotusnick- για τα κρατήματα του vti.....Anaferese se auto to post mou
Exo odigisei kai to VTi kai to Esi ...
Timoni mapa eixan kai auto ta xalouse.
Orea frena, kai tromero moter sazman (panta gia tin epoxi tous) -
Οπως τα λέει ο lotusnick , εκτός από τα φρένα.
Δυνατό μοτέρ ψηλά , άριστο κιβώτιο , μάπα φρένα και τιμόνι και ακόμη πιο χάλια ... ακαμψία σασί. Πρέπει να είναι χειρότερο και από τη Delta !!
Ομως με μερικές επεμβάσεις στο σασί (μπάρες θόλων κλπ.) το αυτοκίνητο μεταμορφωνόταν , αν άλλαζες και φρένα γινόταν όπλο ! -
To παλιό Type-R είχε και μπλοκέ (όπως όλα τα σωστά (= Japan ) Type-R) και 185 άλογα από 1600 κυβικά και ενισχύσεις στο σασί (μπάρες κτλ.) και άλλα αμορτισέρ-ελατήρια-αντιστρεπτικές.
Δεν ήταν λοιπόν ίδιο με το VTi.
(Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 και άρα δεν έχω (και δεν εκφράζω ) άποψη)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
, το τιμονι ειχε μεγαλη διαμετρο, να σου πω την αληθεια ουτε το γκαζι του με συγκλονισε....Για το πρώτο συμφωνώ.Φίλος που είχε το αυτοκίνητο αντικατάστησε το τιμόνι με μικρότερης διαμέτρου της sparco.
Για το γκάζι θα διαφωνήσω.Πρέπει να το κρίνουμε με τα δεδομένα εκείνης της εποχής.Μία φορά το οδήγησα τότε και ακόμη το θυμάμαι(μην ξεχνάμε ότι τέλη του 89,αρχές του 90 κυκλοφορούσαν αυτοκίνητα των 60 και 70 ίππων. )
Ως προς τον τίτλο του topic δεν θεωρώ ότι είναι υποτιμημένο απλά όλοι θεωρούν ότι το πλαίσιο δεν μπορούσε να υποστηρίξει επαρκώς αυτόν τον πρωτοποριακό κινητήρα παραγωγής.
(Στο extra τεύχος μάλιστα των 4Τ ''Tα καλύτερα αυτοκίνητα των τελευταίων 35 χρόνων'' συμπεριλαμβάνεται,λόγω ακριβώς αυτού του κινητήρα-σταθμού ) -
Το μοτέρ είναι φανταστικό. Ακόμα και το VTEC των αρχών του 1990 με τα 150 άλογα ήταν απίστευτο. Και τι ήχος...
-
Tι λέτε ρε παιδία, με τα μισά λεφτά έπαιρνες sunny GTi, αυτοκινητάρα απο όλες τις απόψεις, δηλωμένο 1400 για 5 χρόνια και με συγχωρείτε αλλά κανένα VTi δεν το έπιασε ποτέ.
Και τόσο που πούλησε το VTi κακώς πούλησε κατ'εμέ την περίοδο που κατασκευζόταν το Nissan-στο Βόλο μάλιστα-. -
Αυτό το 'δηλωμένο' 1400 για 5 χρόνια, τι ακριβώς σημαίνει;
Πόσο έκανε το ένα και πόσο το άλλο;
Πάντως, το VTi είναι πολύ γρήγορο για κάποιον που του αρέσει η ευθεία (και είναι πολλοί αυτοί, άλλο που όλοι νομίζουν τους εαυτούς τους 'στροφάκηδες' ). Κάθεσαι χαμηλά (πολύ χαμηλά), το σφηνοειδές σχήμα είναι ωραίο στο μάτι, μερικές βελτιωτικές λύσεις υπάρχουν για να έχεις να ασχολείσαι...Κατά την άποψή μου, τώρα τουλάχιστον, λέει σαν αγορά μεταχειρισμένου.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Tι λέτε ρε παιδία, με τα μισά λεφτά έπαιρνες sunny GTi, αυτοκινητάρα απο όλες τις απόψεις, δηλωμένο 1400 για 5 χρόνια και με συγχωρείτε αλλά κανένα VTi δεν το έπιασε ποτέ.
Και τόσο που πούλησε το VTi κακώς πούλησε κατ'εμέ την περίοδο που κατασκευζόταν το Nissan-στο Βόλο μάλιστα-.Ποια μισά λεφτά που το ένα ήταν δίλιτρο και το άλλο 1.6; Αυτό με το δηλωμένο 1.4 ισχύει μάλλον στη δικιά σου περίπτωση, όχι στις υπόλοιπες, έτσι; Και στις ευθείες, το Honda πρέπει να ήταν πιο γρήγορο.
-
Με μισά λεφτά, έπαιρνες το 1.400αρι και το ονόμαζες GTi. Μη σου πω και το GTi-R! Και είχες και τετρακίνηση και αγωνιστικές δάφνες και 220 άλογα έτοιμα!
Σοβαρά τώρα, τι εννοεί ο ποιητής PapaZent;
-
Μήπως κάποιο 1.4 αναβαθμίστηκε στη πορεία σε GTi; Γιατί, από όσα ξέρω, όντως κυκλοφορεί ο Papazent με Sunny GTi (ε, και με μερικά άλλα τετρακίνητα τουρμπάτα )!
-
Προφανώς...
Honda Civic VTi. Υποτιμημένο?