Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic VTi. Υποτιμημένο?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic VTi. Υποτιμημένο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    75
    1166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Όλοι λένε οτι το παλιό Civic VTi με τα 160 άλογα ήταν ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο μόνο για ευθείες. Πόσο αλήθεια είναι όμως αυτό?

      Σήμερα είδα το Best Motoring - Type R legends οπου παρουσίαζαν μεταξύ άλλων και το παλιό Civic Type R. Σύμφωνα με το video, οι διαφορές του απλού με το Type R (πέρα απο τον κινητήρα) είναι οτι έχει θολόμπαρες σύν ορισμένες ενισχύσεις στον πίσω προφυλακτήρα.

      To Type R στο video γ@μούσε και έδερνε, το VTi γιατί θεωρείται τόσο χάλια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dog80 last edited by

        Όλοι λένε οτι το παλιό Civic VTi με τα 160 άλογα ήταν ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο μόνο για ευθείες. Πόσο αλήθεια είναι όμως αυτό?

        Σήμερα είδα το Best Motoring - Type R legends οπου παρουσίαζαν μεταξύ άλλων και το παλιό Civic Type R. Σύμφωνα με το video, οι διαφορές του απλού με το Type R (πέρα απο τον κινητήρα) είναι οτι έχει θολόμπαρες σύν ορισμένες ενισχύσεις στον πίσω προφυλακτήρα.

        To Type R στο video γ@μούσε και έδερνε, το VTi γιατί θεωρείται τόσο χάλια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Όλοι λένε οτι το παλιό Civic VTi με τα 160 άλογα ήταν ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο μόνο για ευθείες. Πόσο αλήθεια είναι όμως αυτό?

          Σήμερα είδα το Best Motoring - Type R legends οπου παρουσίαζαν μεταξύ άλλων και το παλιό Civic Type R. Σύμφωνα με το video, οι διαφορές του απλού με το Type R (πέρα απο τον κινητήρα) είναι οτι έχει θολόμπαρες σύν ορισμένες ενισχύσεις στον πίσω προφυλακτήρα.

          To Type R στο video γ@μούσε και έδερνε, το VTi γιατί θεωρείται τόσο χάλια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            adis4gr last edited by

            μακαρι να πεφτε στα χερια μου ενα τετοιο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              techadmin admin last edited by

              Δεν είναι μόνο αυτές οι διαφορές, έχουν και άλλες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και πολλές μικροβελτιώσεις που κάνουν τη διαφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Είδα κι εγώ αυτό το επεισόδιο εχτές και απόρησα. Σίγουρα έχουν πολλές διαφορές, σκέψου ότι το σημερινό Type-R είχε μπλοκέ διαφορικό και καμιά 20αριά άλογα πάνω από το δικό μας. Πόσο μάλλον αυτό σε σχέση με το VTi...

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • P
                  popol-ros last edited by

                  βασικα το civic Vti ειχε 4 ψαλιδια στις 4 γωνιες τα οποια μαλλον (το λεω με επιφυλαξη) δεν ηταν και τοσο καλορυθμισμενα...... ισως με μια καλη ρυθμιση και ναι μια μπαρα θολων για καλυτερη ακαμψια του μπροστινου μερους να πηγαινε πολυ καλυτερα.......
                  απο εκει και μετα η θεση οδηγησης ηταν για τα πανηγυρια , μιας και ηταν πολυ ψηλη (δεν μπορουσες με τιποτε να κατσεις με 90 μοιρες πλατη), το τιμονι ειχε μεγαλη διαμετρο, μετρια σαφηνεια και ελλειπη πληροφοριση........
                  να σου πω την αληθεια ουτε το γκαζι του με συγκλονισε.... δεν εμοιζε το αμαξι για τοσα αλογα......αυτο που χαιρεσαι φυσικα ειναι ο επιλογεας......respect μεγαλο......
                  για τα χρηματα που ζητουσαν τοτε μαλλον ακριβο ηταν .......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    ρωτήστε το Νίκο-lotusnick- για τα κρατήματα του vti.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                      ρωτήστε το Νίκο-lotusnick- για τα κρατήματα του vti.....

                      κοιτα εχει τα φοντα να κρατησει πανω στη στροφη αλλα πιστευω χανει στις λεπτομερειες......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lotusnick last edited by

                        Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                        ρωτήστε το Νίκο-lotusnick- για τα κρατήματα του vti.....

                        Anaferese se auto to post mou

                        Exo odigisei kai to VTi kai to Esi ...
                        Timoni mapa eixan kai auto ta xalouse.
                        Orea frena, kai tromero moter sazman (panta gia tin epoxi tous)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Οπως τα λέει ο lotusnick , εκτός από τα φρένα.
                          Δυνατό μοτέρ ψηλά , άριστο κιβώτιο , μάπα φρένα και τιμόνι και ακόμη πιο χάλια ... ακαμψία σασί. Πρέπει να είναι χειρότερο και από τη Delta !!
                          Ομως με μερικές επεμβάσεις στο σασί (μπάρες θόλων κλπ.) το αυτοκίνητο μεταμορφωνόταν , αν άλλαζες και φρένα γινόταν όπλο !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            To παλιό Type-R είχε και μπλοκέ (όπως όλα τα σωστά (= Japan ) Type-R) και 185 άλογα από 1600 κυβικά και ενισχύσεις στο σασί (μπάρες κτλ.) και άλλα αμορτισέρ-ελατήρια-αντιστρεπτικές.

                            Δεν ήταν λοιπόν ίδιο με το VTi.

                            (Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 και άρα δεν έχω (και δεν εκφράζω ) άποψη)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              athanasios last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              , το τιμονι ειχε μεγαλη διαμετρο, να σου πω την αληθεια ουτε το γκαζι του με συγκλονισε....

                              Για το πρώτο συμφωνώ.Φίλος που είχε το αυτοκίνητο αντικατάστησε το τιμόνι με μικρότερης διαμέτρου της sparco.
                              Για το γκάζι θα διαφωνήσω.Πρέπει να το κρίνουμε με τα δεδομένα εκείνης της εποχής.Μία φορά το οδήγησα τότε και ακόμη το θυμάμαι(μην ξεχνάμε ότι τέλη του 89,αρχές του 90 κυκλοφορούσαν αυτοκίνητα των 60 και 70 ίππων. )
                              Ως προς τον τίτλο του topic δεν θεωρώ ότι είναι υποτιμημένο απλά όλοι θεωρούν ότι το πλαίσιο δεν μπορούσε να υποστηρίξει επαρκώς αυτόν τον πρωτοποριακό κινητήρα παραγωγής.
                              (Στο extra τεύχος μάλιστα των 4Τ ''Tα καλύτερα αυτοκίνητα των τελευταίων 35 χρόνων'' συμπεριλαμβάνεται,λόγω ακριβώς αυτού του κινητήρα-σταθμού )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Το μοτέρ είναι φανταστικό. Ακόμα και το VTEC των αρχών του 1990 με τα 150 άλογα ήταν απίστευτο. Και τι ήχος...

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  papazent last edited by

                                  Tι λέτε ρε παιδία, με τα μισά λεφτά έπαιρνες sunny GTi, αυτοκινητάρα απο όλες τις απόψεις, δηλωμένο 1400 για 5 χρόνια και με συγχωρείτε αλλά κανένα VTi δεν το έπιασε ποτέ.
                                  Και τόσο που πούλησε το VTi κακώς πούλησε κατ'εμέ την περίοδο που κατασκευζόταν το Nissan-στο Βόλο μάλιστα-.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Αυτό το 'δηλωμένο' 1400 για 5 χρόνια, τι ακριβώς σημαίνει;

                                    Πόσο έκανε το ένα και πόσο το άλλο;

                                    Πάντως, το VTi είναι πολύ γρήγορο για κάποιον που του αρέσει η ευθεία (και είναι πολλοί αυτοί, άλλο που όλοι νομίζουν τους εαυτούς τους 'στροφάκηδες' ). Κάθεσαι χαμηλά (πολύ χαμηλά), το σφηνοειδές σχήμα είναι ωραίο στο μάτι, μερικές βελτιωτικές λύσεις υπάρχουν για να έχεις να ασχολείσαι...Κατά την άποψή μου, τώρα τουλάχιστον, λέει σαν αγορά μεταχειρισμένου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                                      Tι λέτε ρε παιδία, με τα μισά λεφτά έπαιρνες sunny GTi, αυτοκινητάρα απο όλες τις απόψεις, δηλωμένο 1400 για 5 χρόνια και με συγχωρείτε αλλά κανένα VTi δεν το έπιασε ποτέ.
                                      Και τόσο που πούλησε το VTi κακώς πούλησε κατ'εμέ την περίοδο που κατασκευζόταν το Nissan-στο Βόλο μάλιστα-.

                                      Ποια μισά λεφτά που το ένα ήταν δίλιτρο και το άλλο 1.6; Αυτό με το δηλωμένο 1.4 ισχύει μάλλον στη δικιά σου περίπτωση, όχι στις υπόλοιπες, έτσι; Και στις ευθείες, το Honda πρέπει να ήταν πιο γρήγορο.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Με μισά λεφτά, έπαιρνες το 1.400αρι και το ονόμαζες GTi. Μη σου πω και το GTi-R! Και είχες και τετρακίνηση και αγωνιστικές δάφνες και 220 άλογα έτοιμα!

                                        Σοβαρά τώρα, τι εννοεί ο ποιητής PapaZent;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Μήπως κάποιο 1.4 αναβαθμίστηκε στη πορεία σε GTi; Γιατί, από όσα ξέρω, όντως κυκλοφορεί ο Papazent με Sunny GTi (ε, και με μερικά άλλα τετρακίνητα τουρμπάτα )!

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Προφανώς...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr