Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο πόλεμος τών κόσμων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο πόλεμος τών κόσμων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    30
    136
    109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου,πού διοργανώνει μιά φορά τό χρόνο μία μεγάλη κόντρα στήν πίστα τών Σερρών,βρήκα το εξής:

      Η Corvete C6 έκανε χρόνο πίστας 1.33.2,ενώ πέρισυ η BMW M3 SMG είχε κάνει 1.35.15

      Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά μέσα στήν πίστα τών Σερρών.

      Οι τιμές τών δύο αυτοκινήτων στήν Ελλάδα εμφανίζονται παραπλήσιες
      87.500 γιά τήν Κορβέτα,82.800 για τήν 'μπέμπα'

      Τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:

      ..................................C6.........................................M3

      ccm......................5976...........................................3246

      HP/rpm..............404/6000..................................343/7900

      torq..................55.6/4400..................................37.2/4900

      0-100.................5.3'...............................................5.2'

      Kgr/Hp..................3.73............................................4.36

      κατανάλωση............11.7/100 ( )...........................11,9/100 ( )

      κιβώτιο.....................Χ6...........................................Χ6

      βάρος.................1508kg.......................................1495kg

      Τί συμβαίνει εδώ ρε παιδιά;
      Οπως τα βλέπω τα πράγματα,η κορβέτα είναι περισσότερο σπόρ από ότι η 'μπεμπα',με παραπλήσια τιμή τιμοκαταλόγου,καί πιθανότατα παραπλήσια κατανάλωση καυσίμου.
      Πώς γίνεται λοιπών να θεωρούμε 'κατώτερα' τα Αμερικανικά σούπερ-κάρς,όταν ρίχνουν δύο δεύτερα ανά γύρο στήν Μ3;
      Τί ρόλο παίζει τό ότι η τεχνολογία τής Μ3 θεωρείται 'αιχμής' ενώ τής κορβέτ θεωρείται 'αρχαιολογία',από τή στιγμή πού η αρχαιολογία δικαιώνεται στήν πίστα;

      Βοηθάτε,γιατί μπερδεύομαι πολύ άσχημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hunter last edited by

        Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου,πού διοργανώνει μιά φορά τό χρόνο μία μεγάλη κόντρα στήν πίστα τών Σερρών,βρήκα το εξής:

        Η Corvete C6 έκανε χρόνο πίστας 1.33.2,ενώ πέρισυ η BMW M3 SMG είχε κάνει 1.35.15

        Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά μέσα στήν πίστα τών Σερρών.

        Οι τιμές τών δύο αυτοκινήτων στήν Ελλάδα εμφανίζονται παραπλήσιες
        87.500 γιά τήν Κορβέτα,82.800 για τήν 'μπέμπα'

        Τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:

        ..................................C6.........................................M3

        ccm......................5976...........................................3246

        HP/rpm..............404/6000..................................343/7900

        torq..................55.6/4400..................................37.2/4900

        0-100.................5.3'...............................................5.2'

        Kgr/Hp..................3.73............................................4.36

        κατανάλωση............11.7/100 ( )...........................11,9/100 ( )

        κιβώτιο.....................Χ6...........................................Χ6

        βάρος.................1508kg.......................................1495kg

        Τί συμβαίνει εδώ ρε παιδιά;
        Οπως τα βλέπω τα πράγματα,η κορβέτα είναι περισσότερο σπόρ από ότι η 'μπεμπα',με παραπλήσια τιμή τιμοκαταλόγου,καί πιθανότατα παραπλήσια κατανάλωση καυσίμου.
        Πώς γίνεται λοιπών να θεωρούμε 'κατώτερα' τα Αμερικανικά σούπερ-κάρς,όταν ρίχνουν δύο δεύτερα ανά γύρο στήν Μ3;
        Τί ρόλο παίζει τό ότι η τεχνολογία τής Μ3 θεωρείται 'αιχμής' ενώ τής κορβέτ θεωρείται 'αρχαιολογία',από τή στιγμή πού η αρχαιολογία δικαιώνεται στήν πίστα;

        Βοηθάτε,γιατί μπερδεύομαι πολύ άσχημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου,πού διοργανώνει μιά φορά τό χρόνο μία μεγάλη κόντρα στήν πίστα τών Σερρών,βρήκα το εξής:

          Η Corvete C6 έκανε χρόνο πίστας 1.33.2,ενώ πέρισυ η BMW M3 SMG είχε κάνει 1.35.15

          Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά μέσα στήν πίστα τών Σερρών.

          Οι τιμές τών δύο αυτοκινήτων στήν Ελλάδα εμφανίζονται παραπλήσιες
          87.500 γιά τήν Κορβέτα,82.800 για τήν 'μπέμπα'

          Τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:

          ..................................C6.........................................M3

          ccm......................5976...........................................3246

          HP/rpm..............404/6000..................................343/7900

          torq..................55.6/4400..................................37.2/4900

          0-100.................5.3'...............................................5.2'

          Kgr/Hp..................3.73............................................4.36

          κατανάλωση............11.7/100 ( )...........................11,9/100 ( )

          κιβώτιο.....................Χ6...........................................Χ6

          βάρος.................1508kg.......................................1495kg

          Τί συμβαίνει εδώ ρε παιδιά;
          Οπως τα βλέπω τα πράγματα,η κορβέτα είναι περισσότερο σπόρ από ότι η 'μπεμπα',με παραπλήσια τιμή τιμοκαταλόγου,καί πιθανότατα παραπλήσια κατανάλωση καυσίμου.
          Πώς γίνεται λοιπών να θεωρούμε 'κατώτερα' τα Αμερικανικά σούπερ-κάρς,όταν ρίχνουν δύο δεύτερα ανά γύρο στήν Μ3;
          Τί ρόλο παίζει τό ότι η τεχνολογία τής Μ3 θεωρείται 'αιχμής' ενώ τής κορβέτ θεωρείται 'αρχαιολογία',από τή στιγμή πού η αρχαιολογία δικαιώνεται στήν πίστα;

          Βοηθάτε,γιατί μπερδεύομαι πολύ άσχημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            o gabriel έκλεψε το pass του κυνηγού

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              catalyst last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              o gabriel έκλεψε το pass του κυνηγού

              όχι, ο ΙΚΕ είναι

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kouk last edited by

                Αντρέα, θα σου εξηγήσει ο Βασίλης!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                  Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου...

                  Δε χρειάζεται να πάμε παρακάτω. Βρήκαμε πού βρίσκεται το λάθος της υπόθεσης

                  Δεν εξετάζω αν τα συγκεκριμένα αποτελέσματα είναι ακριβή. Η τελευταία Corvette είναι ένα πανάξιο sportscar και οι Αμερικανοί γενικώς έχουν δείξει σαφή σημάδια βελτίωσης.

                  Όμως...ένας kouk δε φέρνει την άνοιξη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    taurus last edited by

                    Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά η μπέμπα ήταν ιδιώτη (με ό,τι και να σημαίνει αυτό) και όχι με τέλεια λάστιχα. Μπορεί όμως και να θυμάμαι λάθος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Η Corvette έχει transaxle, διπλά ψαλίδια και παραπάνω άλογα.

                      Δηλαδή ειναι ανώτερη απο προδιαγραφές.
                      Τι το περίεργο να είναι και γρηγορότερη ???

                      Οποιος δεν βλέπει το αυτονοητο έχει παρωπίδες και προπέλες... στα μάτια του

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Οι αριθμοί δεν έχουν καμία σημασία, όλα ειναι μια πλάνη, στο κάτω κατω αν ήταν τόσο καλή η Corvette ή το Viper θα νίκαγαν και σε αγώνες και όχι μόνο στα σικέ τεστ των περιοδικών

                        ΥΓ. Αυτό ειναι το 3ο τόπικ που ασχολείται με το θέμα αυτό και προβλέπω να πάει άκλαφτο επίσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Πώς δεν έχουν σημασία οι αριθμοί βρε Γιάννη; 2 secs δεν είναι αμελητέα ποσότητα. Φαντάζομαι εννοείς ότι η αίσθηση είναι σημαντικότερη, ειδικά από τη στιγμή που δεν είμαστε οδηγοί αγώνων να εξαρτάται το ψωμί μας ή η δόξα από τα seconds, αλλά ερασιτέχνες που χαιρόμαστε τα αμάξια μας στο δρόμο, άντε και στην πίστα, χωρίς όμως το άγχος του χρονομέτρου. Μάλλον αυτό εννοείς, έτσι;
                          Για το σικέ θα διαφωνήσω κάθετα. Οι διαφορετικές συνθήκες τις μέρες των δοκιμών επηρεάζουν σημαντικά τους χρόνους.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Αμαν ρε driftsaba, εσύ τουλάχιστον έπρεπε να πιάσεις την ειρωνία

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Ακόμα κι εγώ, δε σε ξέρω τόσο καλά ...

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                obelix last edited by

                                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                Φίλε Elteo, σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση αλλά προτιμώ τις πραγματικές !

                                Μπροστά από την διαφήμιση του GT4

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Πότε πρόλαβες ρε κατάρα; Γράψτε λάθος .

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Οι αριθμοί δεν έχουν καμία σημασία, όλα ειναι μια πλάνη, στο κάτω κατω αν ήταν τόσο καλή η Corvette ή το Viper θα νίκαγαν και σε αγώνες και όχι μόνο στα σικέ τεστ των περιοδικών

                                    ΥΓ. Αυτό ειναι το 3ο τόπικ που ασχολείται με το θέμα αυτό και προβλέπω να πάει άκλαφτο επίσης.

                                    Αλλο η Vette και αλλό το Viper...μην μπερδέυουμε τις π.... με τις βούρτσες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      ÄéáâÜæïíôáò Ýíá ðåñéïäéêü ôïý åéäéêïý ôýðïõ,ðïý
                                      ..........................................................................
                                      Ôß óõìâáßíåé åäþ ñå ðáéäéÜ;
                                      **1...**Ïðùò ôá âëÝðù ôá ðñÜãìáôá,ç êïñâÝôá åßíáé ðåñéóóüôåñï óðüñ áðü üôé ç 'ìðåìðá',ìå ðáñáðëÞóéá ôéìÞ ôéìïêáôáëüãïõ,êáß ðéèáíüôáôá ðáñáðëÞóéá êáôáíÜëùóç êáõóßìïõ.
                                      **2...**Ðþò ãßíåôáé ëïéðþí íá èåùñïýìå 'êáôþôåñá' ôá ÁìåñéêáíéêÜ óïýðåñ-êÜñò,üôáí ñß÷íïõí äýï äåýôåñá áíÜ ãýñï óôÞí Ì3;
                                      **3....**Ôß ñüëï ðáßæåé ôü üôé ç ôå÷íïëïãßá ôÞò Ì3 èåùñåßôáé 'áé÷ìÞò' åíþ ôÞò êïñâÝô èåùñåßôáé 'áñ÷áéïëïãßá',áðü ôÞ óôéãìÞ ðïý ç áñ÷áéïëïãßá äéêáéþíåôáé óôÞí ðßóôá;

                                      ÂïçèÜôå,ãéáôß ìðåñäåýïìáé ðïëý Üó÷çìá.

                                      1...
                                      Eäþ óõãêñßíåéò êüóôïò áðüêôçóçò ðñüò áðüäïóç .ÏðïóäÞðïôå åßíáé Ýíá èåôéêü óôçí ÊïñâÝôôá áõôü áëëÜ óôïí ôïìÝá áõôü õðÜñ÷ïõí êáé Üëëá ðïõ ôï êÜíïõí êáëõôåñá ..
                                      2... Êáôþôåñá óôï åõñùðáéêü ðåäßï ìÜ÷çò ìå ôéò áíáâÜóåéò êáôáâÜóåéò öïõñêÝôåò êáé ëïéðÜ óõíáöÞ ïäéêÜ ÷áñáêôçñéóôéêÜ ...Ï êáèåßò óôï åßäïò ôïõ êáé ï Ëïõìßäçò óôïõò êáöÝäåò.Ç åí ëüãù ÊïñâÝôá åßíáé êáëÜ óôçìÝíç óßãïõñá
                                      3.. Íï comments

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Σχετικό τόπικ:

                                        http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=15355

                                        και φυσικά αυτό:

                                        http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=1934

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                          [1...
                                          Eδώ συγκρίνεις κόστος απόκτησης πρός απόδοση .Οποσδήποτε είναι ένα θετικό στην Κορβέττα αυτό αλλά στον τομέα αυτό υπάρχουν και άλλα που το κάνουν καλυτερα ..
                                          **2... Κατώτερα στο ευρωπαικό πεδίο μάχης με τις αναβάσεις καταβάσεις φουρκέτες και λοιπά συναφή οδικά χαρακτηριστικά **...Ο καθείς στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες.Η εν λόγω Κορβέτα είναι καλά στημένη σίγουρα
                                          3.. Νο comments

                                          Εδώ είναι ντέ τό πρόβλημα.Η πίστα τών Σερρών έχει μεγάλη ποικιλία στροφών (εντάξει,δέν υπάρχει ανηφόρα-κατηφόρα) καί τα δύο δευτερόλεπτα διαφορά ακούγονται αρκετά.
                                          Οπωσδήποτε αυτή η πίστα δέν αποτελεί συγκρίσιμο μέγεθος απέναντι στήν άσφαλτο του οδικού δικτύο τής Ελλάδας,αλλά καί πάλι είναι μία ισχυρή ένδειξη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                            Η Corvette έχει transaxle, διπλά ψαλίδια και παραπάνω άλογα.

                                            Δηλαδή ειναι ανώτερη απο προδιαγραφές.
                                            Τι το περίεργο να είναι και γρηγορότερη ???

                                            Οποιος δεν βλέπει το αυτονοητο έχει παρωπίδες και προπέλες... στα μάτια του

                                            Αυτό που εγώ γνώριζα,είναι ότι τα 'φύλλα σούστας' τής κορβέτας,θα τήν μετέτρεπαν σέ ακυβέρνητο καράβι.
                                            Μήπως τελικά εντυπωσιαζόμαστε εύκολα με οτιδήποτε αντι-αμερικάνικο,καί χάνουμε ένα μεγάλο μέρος από τό νόημα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr