-
Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου,πού διοργανώνει μιά φορά τό χρόνο μία μεγάλη κόντρα στήν πίστα τών Σερρών,βρήκα το εξής:
Η Corvete C6 έκανε χρόνο πίστας 1.33.2,ενώ πέρισυ η BMW M3 SMG είχε κάνει 1.35.15
Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά μέσα στήν πίστα τών Σερρών.
Οι τιμές τών δύο αυτοκινήτων στήν Ελλάδα εμφανίζονται παραπλήσιες
87.500 γιά τήν Κορβέτα,82.800 για τήν 'μπέμπα'Τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:
..................................C6.........................................M3
ccm......................5976...........................................3246
HP/rpm..............404/6000..................................343/7900
torq..................55.6/4400..................................37.2/4900
0-100.................5.3'...............................................5.2'
Kgr/Hp..................3.73............................................4.36
κατανάλωση............11.7/100 ( )...........................11,9/100 ( )
κιβώτιο.....................Χ6...........................................Χ6
βάρος.................1508kg.......................................1495kg
Τί συμβαίνει εδώ ρε παιδιά;
Οπως τα βλέπω τα πράγματα,η κορβέτα είναι περισσότερο σπόρ από ότι η 'μπεμπα',με παραπλήσια τιμή τιμοκαταλόγου,καί πιθανότατα παραπλήσια κατανάλωση καυσίμου.
Πώς γίνεται λοιπών να θεωρούμε 'κατώτερα' τα Αμερικανικά σούπερ-κάρς,όταν ρίχνουν δύο δεύτερα ανά γύρο στήν Μ3;
Τί ρόλο παίζει τό ότι η τεχνολογία τής Μ3 θεωρείται 'αιχμής' ενώ τής κορβέτ θεωρείται 'αρχαιολογία',από τή στιγμή πού η αρχαιολογία δικαιώνεται στήν πίστα;Βοηθάτε,γιατί μπερδεύομαι πολύ άσχημα.
-
Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου,πού διοργανώνει μιά φορά τό χρόνο μία μεγάλη κόντρα στήν πίστα τών Σερρών,βρήκα το εξής:
Η Corvete C6 έκανε χρόνο πίστας 1.33.2,ενώ πέρισυ η BMW M3 SMG είχε κάνει 1.35.15
Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά μέσα στήν πίστα τών Σερρών.
Οι τιμές τών δύο αυτοκινήτων στήν Ελλάδα εμφανίζονται παραπλήσιες
87.500 γιά τήν Κορβέτα,82.800 για τήν 'μπέμπα'Τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:
..................................C6.........................................M3
ccm......................5976...........................................3246
HP/rpm..............404/6000..................................343/7900
torq..................55.6/4400..................................37.2/4900
0-100.................5.3'...............................................5.2'
Kgr/Hp..................3.73............................................4.36
κατανάλωση............11.7/100 ( )...........................11,9/100 ( )
κιβώτιο.....................Χ6...........................................Χ6
βάρος.................1508kg.......................................1495kg
Τί συμβαίνει εδώ ρε παιδιά;
Οπως τα βλέπω τα πράγματα,η κορβέτα είναι περισσότερο σπόρ από ότι η 'μπεμπα',με παραπλήσια τιμή τιμοκαταλόγου,καί πιθανότατα παραπλήσια κατανάλωση καυσίμου.
Πώς γίνεται λοιπών να θεωρούμε 'κατώτερα' τα Αμερικανικά σούπερ-κάρς,όταν ρίχνουν δύο δεύτερα ανά γύρο στήν Μ3;
Τί ρόλο παίζει τό ότι η τεχνολογία τής Μ3 θεωρείται 'αιχμής' ενώ τής κορβέτ θεωρείται 'αρχαιολογία',από τή στιγμή πού η αρχαιολογία δικαιώνεται στήν πίστα;Βοηθάτε,γιατί μπερδεύομαι πολύ άσχημα.
-
Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου,πού διοργανώνει μιά φορά τό χρόνο μία μεγάλη κόντρα στήν πίστα τών Σερρών,βρήκα το εξής:
Η Corvete C6 έκανε χρόνο πίστας 1.33.2,ενώ πέρισυ η BMW M3 SMG είχε κάνει 1.35.15
Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά μέσα στήν πίστα τών Σερρών.
Οι τιμές τών δύο αυτοκινήτων στήν Ελλάδα εμφανίζονται παραπλήσιες
87.500 γιά τήν Κορβέτα,82.800 για τήν 'μπέμπα'Τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:
..................................C6.........................................M3
ccm......................5976...........................................3246
HP/rpm..............404/6000..................................343/7900
torq..................55.6/4400..................................37.2/4900
0-100.................5.3'...............................................5.2'
Kgr/Hp..................3.73............................................4.36
κατανάλωση............11.7/100 ( )...........................11,9/100 ( )
κιβώτιο.....................Χ6...........................................Χ6
βάρος.................1508kg.......................................1495kg
Τί συμβαίνει εδώ ρε παιδιά;
Οπως τα βλέπω τα πράγματα,η κορβέτα είναι περισσότερο σπόρ από ότι η 'μπεμπα',με παραπλήσια τιμή τιμοκαταλόγου,καί πιθανότατα παραπλήσια κατανάλωση καυσίμου.
Πώς γίνεται λοιπών να θεωρούμε 'κατώτερα' τα Αμερικανικά σούπερ-κάρς,όταν ρίχνουν δύο δεύτερα ανά γύρο στήν Μ3;
Τί ρόλο παίζει τό ότι η τεχνολογία τής Μ3 θεωρείται 'αιχμής' ενώ τής κορβέτ θεωρείται 'αρχαιολογία',από τή στιγμή πού η αρχαιολογία δικαιώνεται στήν πίστα;Βοηθάτε,γιατί μπερδεύομαι πολύ άσχημα.
-
o gabriel έκλεψε το pass του κυνηγού
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
o gabriel έκλεψε το pass του κυνηγούόχι, ο ΙΚΕ είναι
-
Αντρέα, θα σου εξηγήσει ο Βασίλης!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Διαβάζοντας ένα περιοδικό τού ειδικού τύπου...Δε χρειάζεται να πάμε παρακάτω. Βρήκαμε πού βρίσκεται το λάθος της υπόθεσης
Δεν εξετάζω αν τα συγκεκριμένα αποτελέσματα είναι ακριβή. Η τελευταία Corvette είναι ένα πανάξιο sportscar και οι Αμερικανοί γενικώς έχουν δείξει σαφή σημάδια βελτίωσης.
Όμως...ένας kouk δε φέρνει την άνοιξη
-
Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά η μπέμπα ήταν ιδιώτη (με ό,τι και να σημαίνει αυτό) και όχι με τέλεια λάστιχα. Μπορεί όμως και να θυμάμαι λάθος...
-
Η Corvette έχει transaxle, διπλά ψαλίδια και παραπάνω άλογα.
Δηλαδή ειναι ανώτερη απο προδιαγραφές.
Τι το περίεργο να είναι και γρηγορότερη ???Οποιος δεν βλέπει το αυτονοητο έχει παρωπίδες και προπέλες... στα μάτια του
-
Οι αριθμοί δεν έχουν καμία σημασία, όλα ειναι μια πλάνη, στο κάτω κατω αν ήταν τόσο καλή η Corvette ή το Viper θα νίκαγαν και σε αγώνες και όχι μόνο στα σικέ τεστ των περιοδικών
ΥΓ. Αυτό ειναι το 3ο τόπικ που ασχολείται με το θέμα αυτό και προβλέπω να πάει άκλαφτο επίσης.
-
Πώς δεν έχουν σημασία οι αριθμοί βρε Γιάννη; 2 secs δεν είναι αμελητέα ποσότητα. Φαντάζομαι εννοείς ότι η αίσθηση είναι σημαντικότερη, ειδικά από τη στιγμή που δεν είμαστε οδηγοί αγώνων να εξαρτάται το ψωμί μας ή η δόξα από τα seconds, αλλά ερασιτέχνες που χαιρόμαστε τα αμάξια μας στο δρόμο, άντε και στην πίστα, χωρίς όμως το άγχος του χρονομέτρου. Μάλλον αυτό εννοείς, έτσι;
Για το σικέ θα διαφωνήσω κάθετα. Οι διαφορετικές συνθήκες τις μέρες των δοκιμών επηρεάζουν σημαντικά τους χρόνους. -
Αμαν ρε driftsaba, εσύ τουλάχιστον έπρεπε να πιάσεις την ειρωνία
-
Ακόμα κι εγώ, δε σε ξέρω τόσο καλά ...
-
-
Πότε πρόλαβες ρε κατάρα; Γράψτε λάθος .
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι αριθμοί δεν έχουν καμία σημασία, όλα ειναι μια πλάνη, στο κάτω κατω αν ήταν τόσο καλή η Corvette ή το Viper θα νίκαγαν και σε αγώνες και όχι μόνο στα σικέ τεστ των περιοδικώνΥΓ. Αυτό ειναι το 3ο τόπικ που ασχολείται με το θέμα αυτό και προβλέπω να πάει άκλαφτο επίσης.
Αλλο η Vette και αλλό το Viper...μην μπερδέυουμε τις π.... με τις βούρτσες.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ÄéáâÜæïíôáò Ýíá ðåñéïäéêü ôïý åéäéêïý ôýðïõ,ðïý
..........................................................................
Ôß óõìâáßíåé åäþ ñå ðáéäéÜ;
**1...**Ïðùò ôá âëÝðù ôá ðñÜãìáôá,ç êïñâÝôá åßíáé ðåñéóóüôåñï óðüñ áðü üôé ç 'ìðåìðá',ìå ðáñáðëÞóéá ôéìÞ ôéìïêáôáëüãïõ,êáß ðéèáíüôáôá ðáñáðëÞóéá êáôáíÜëùóç êáõóßìïõ.
**2...**Ðþò ãßíåôáé ëïéðþí íá èåùñïýìå 'êáôþôåñá' ôá ÁìåñéêáíéêÜ óïýðåñ-êÜñò,üôáí ñß÷íïõí äýï äåýôåñá áíÜ ãýñï óôÞí Ì3;
**3....**Ôß ñüëï ðáßæåé ôü üôé ç ôå÷íïëïãßá ôÞò Ì3 èåùñåßôáé 'áé÷ìÞò' åíþ ôÞò êïñâÝô èåùñåßôáé 'áñ÷áéïëïãßá',áðü ôÞ óôéãìÞ ðïý ç áñ÷áéïëïãßá äéêáéþíåôáé óôÞí ðßóôá;ÂïçèÜôå,ãéáôß ìðåñäåýïìáé ðïëý Üó÷çìá.
1...
Eäþ óõãêñßíåéò êüóôïò áðüêôçóçò ðñüò áðüäïóç .ÏðïóäÞðïôå åßíáé Ýíá èåôéêü óôçí ÊïñâÝôôá áõôü áëëÜ óôïí ôïìÝá áõôü õðÜñ÷ïõí êáé Üëëá ðïõ ôï êÜíïõí êáëõôåñá ..
2... Êáôþôåñá óôï åõñùðáéêü ðåäßï ìÜ÷çò ìå ôéò áíáâÜóåéò êáôáâÜóåéò öïõñêÝôåò êáé ëïéðÜ óõíáöÞ ïäéêÜ ÷áñáêôçñéóôéêÜ ...Ï êáèåßò óôï åßäïò ôïõ êáé ï Ëïõìßäçò óôïõò êáöÝäåò.Ç åí ëüãù ÊïñâÝôá åßíáé êáëÜ óôçìÝíç óßãïõñá
3.. Íï comments -
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
[1...
Eδώ συγκρίνεις κόστος απόκτησης πρός απόδοση .Οποσδήποτε είναι ένα θετικό στην Κορβέττα αυτό αλλά στον τομέα αυτό υπάρχουν και άλλα που το κάνουν καλυτερα ..
**2... Κατώτερα στο ευρωπαικό πεδίο μάχης με τις αναβάσεις καταβάσεις φουρκέτες και λοιπά συναφή οδικά χαρακτηριστικά **...Ο καθείς στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες.Η εν λόγω Κορβέτα είναι καλά στημένη σίγουρα
3.. Νο commentsΕδώ είναι ντέ τό πρόβλημα.Η πίστα τών Σερρών έχει μεγάλη ποικιλία στροφών (εντάξει,δέν υπάρχει ανηφόρα-κατηφόρα) καί τα δύο δευτερόλεπτα διαφορά ακούγονται αρκετά.
Οπωσδήποτε αυτή η πίστα δέν αποτελεί συγκρίσιμο μέγεθος απέναντι στήν άσφαλτο του οδικού δικτύο τής Ελλάδας,αλλά καί πάλι είναι μία ισχυρή ένδειξη. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Η Corvette έχει transaxle, διπλά ψαλίδια και παραπάνω άλογα.Δηλαδή ειναι ανώτερη απο προδιαγραφές.
Τι το περίεργο να είναι και γρηγορότερη ???Οποιος δεν βλέπει το αυτονοητο έχει παρωπίδες και προπέλες... στα μάτια του
Αυτό που εγώ γνώριζα,είναι ότι τα 'φύλλα σούστας' τής κορβέτας,θα τήν μετέτρεπαν σέ ακυβέρνητο καράβι.
Μήπως τελικά εντυπωσιαζόμαστε εύκολα με οτιδήποτε αντι-αμερικάνικο,καί χάνουμε ένα μεγάλο μέρος από τό νόημα;
Ο πόλεμος τών κόσμων