-
Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.
Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις... -
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...είναι απροβλημάτιστος κινητήρας γενικά.........απλά ''πίνει'' πολλή βενζίνη!
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...Θες να αλλαξοπιστήσεις Εδώ μέσα και σε άλλα φόρουμς διαβάζω καλά λόγια...
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:Η φιατ προτεινει για αυτο το μοτερ 5/40!!!!!
Εμενα 120000χμ και 10/40 που βαζω, δεν καιει γραμμαριο. Και ξεσκισμα. Απλα φυγε απο selenia, ειναι νερο...
Οσο για την αλφα, να πας... Αφηστε τον ggab να λεει, στα 10 του ποστ, τα 12 κραζουν τα φιατ. Μια χαρα αξιοπιστα αμαξια ειναι. -
Ο χρήστης cac έγραψε:
Υπάρχει διαφορα στις διαστασεις των δύο εκδόσεων city και cross του 500χ?Οχι, μονο οτι το ενα ειναι πιο υπερυψωμενο το κρος και με διαφορετικους προφυλακτηρες σε σχεση με την πιο 'πολιτισμενη' εκδοση city
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:Η φιατ προτεινει για αυτο το μοτερ 5/40!!!!!
Εμενα 120000χμ και 10/40 που βαζω, δεν καιει γραμμαριο. Και ξεσκισμα. Απλα φυγε απο selenia, ειναι νερο...
Οσο για την αλφα, να πας... Αφηστε τον ggab να λεει, στα 10 του ποστ, τα 12 κραζουν τα φιατ. Μια χαρα αξιοπιστα αμαξια ειναι. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Χαιρετώ την παρέα της Fiat. Θα ήθελα από όποιους έχουν σχετική εμπειρία, μια γνώμη σε σχέση με αυτό: Fiat Bravo T-JET 120HP 2008.
Ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας: έχουν αναφερθεί προβλήματα από τον συγκεκριμένο κινητήρα? Και γενικότερα για τα Bravo?
Προσωπικά εχω ανδρωθεί με τις αρχές και αξίες της Άπω Ανατολής και δεν ακουμπάω εύκολα σε Γαλλο - Ιταλικα... έλα όμως που μου μπαίνουν σκέψεις...Θες να αλλαξοπιστήσεις Εδώ μέσα και σε άλλα φόρουμς διαβάζω καλά λόγια...
Με τρώει ο κώλος μου μάλλον... Η αλήθεια είναι ότι μετά από 4 αμάξια Hyundai / Toyota θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο ρε παιδί μου. Το Ατος που έχω τώρα δεν γίνεται να χαλάσει με τίποτα. Προχτές νομιζα ότι έχανε παραφλού αλλά τελικά ήταν μαλ**ια δικιά μου.
Τώρα για την αλλαξοπιστία: εδώ ακομη και ο GGAB μου έδωσε ευλογία... λέει ότι ειναι απροβλημάτιστα, τι να κάνω?
-
Εγω δεν εχω εμπειρια απο αυτο το μοτερ,αλλα δεν εχω ακουσει τιποτα περαν της καταναλωσης.....
Αν μου ελεγες για το προηγουμενο μοντελο θα σου ξετυλιγα τον παπυρο μου,με τα προβληματα που βιωσα(απειρα). -
Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.
Για εντός πόλης έχω το Atos!
Το θέμα είναι ότι με έχει κουράσει στο ταξίδι για Θεσσαλονίκη. Παλιά δεν είχα πρόβλημα αλλά τώρα μάλλον τα χρόνια έχουν αρχίσει να φαίνονται . Επομένως το Bravo - αν καταλήξω εκεί - θα είναι για εκτός.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Ως tjet μοτερ να ξερεις ειναι πολυ αξιοπιστο. Το συγξεκριμενο μοτερ δεν εχει βγαλει ζημιες, μονο θελει μαλακο ποδι γιατι ρουφαει. Αλλα αν το προσεχεις, θα δεις σχετικα καλα νουμερα... Μιλαμε παντα για εντος πολης, εκτος καιει σχετικα καλα.
Τα μπραβο βγηκαν γενικα πολυ καλα αμαξια, πολλοι ιδιοκτητες λενε οτι μεσα ειναι σαν καινουργια, οπως τα πηραν την πρωτη μερα, μονο το δερματινο τιμονι ηξερα οτι φθειρεται στην 5ετια-6ετια ως προβλημα ποιοτητας.Το βρισκεις και σε πολυ καλα λεφτα, για εμενα αν βρεις ενα προσεγμενο και ατρακαριστο με τα σερβις ολα στην ωρα του, προχωρα και δεν θα το μετανιωσεις.
Για εντός πόλης έχω το Atos!
Το θέμα είναι ότι με έχει κουράσει στο ταξίδι για Θεσσαλονίκη. Παλιά δεν είχα πρόβλημα αλλά τώρα μάλλον τα χρόνια έχουν αρχίσει να φαίνονται . Επομένως το Bravo - αν καταλήξω εκεί - θα είναι για εκτός.
Τοτε κοιτα κατι σε diesel......
-
Παρε το και δεν θα μετανιωσεις. Καλυτερα βενζινη για εμενα αν δεν κανεις πολλα χμ το χρονο. Ειναι αξιοπιστο αμαξι, ευρυχωρο και σε πολυ καλες τιμες
-
-
Ο χρήστης Dim84 έγραψε:
http://www.skai.gr/news/auto/article/281966/fiat-500x14-turbo-multiair-2-140-hp-axiopisti-crossover-odigiki-ebeiria/Πολυ φθηνα το πουλανε......
-
Τα πρώτα Bravo με κινητήρα Multiair κυκλοφόρησαν μέσα του 2011, σωστά?
-
Ναι την χρονια που βγηκαν και αυτοι οι κινητηρες.
Οσο για το 500χ επειδη ημουν σημερα στη φιατ και το εβλεπα... Η τιμη του ειναι μια χαρα με βαση τα οσα προσφερει αυτο το αμαξι. Ειναι φοβερο, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και προσωπικα μ αρεσει και σχεδιαστικα.
Με αποσυρσεις, προσφορες κλπ η τιμη ειναι αρκετα χαμηλοτερη... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πολυ φθηνα το πουλανε......
Η FIAT και γενικά οι Ιταλικές τα τελευταία χρόνια πασχίζουν και μάχονται να εδραιωθούν ως 'premium' κατασκευαστές με διάφορες κινήσεις (π.χ. αλλαγή σχεδίασης, επαναφορά ρετρό ονομάτων, αύξηση τιμών κλπ...).
Και καλά κάνουν (αν και μου άρεσαν περισσότερο τα παλιότερα Ιταλικά, ειδικά τα FIAT).Αναρωτιέμαι όμως αν πράγματι οι Ιταλικές έχουν κάνει άλματα προόδου, ώστε να δικαιολογούνται και οι αυξημένες τιμές.
Εκτός αν και αυτό είναι στα πλαίσια του marketing, που ακολουθούν πολλά brandnames στο εμπόριο.
Δηλαδή 'ακριβό προϊόν = ποιοτικότερο και όχι για όλους'. -
Για Φιατ δε λεγαμε;;;premium;;;
Στρατηγικη Αλφα Ρομεο..........και φαγανε τα μουτρα τους. -
Η FIAT τα τελευταία χρόνια έχει δείξει έντονη εξωστρέφεια και μέσα από την ανταλλαγή τεχνογνωσίας με μεγάλους κατασκευαστές έχει κάνει άλματα. Τα αυτοκίνητα της στις μικρές κατηγορίες παραδοσιακά δεν έχουν αντίπαλο σε οδική συμπεριφορά ενώ πλέον έχει να δείξει πολύ καλά στοιχεία και σε ανώτερες κατηγορίες. Προσοχή ιδιαίτερη όταν προσπαθεί κάποιος να ειρωνευτεί την alfa. Πέρα από το ότι παραμένει μία εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα για τον οδηγό που ζητά το κάτι παραπάνω... νωπή είναι η άρνηση της οικογένειας Ανιέλι έναντι 18δυς να την πουλήσει στα βλαχαδερά του Βορρά. Η φίατ που πριν λίγα χρόνια παρολίγο να απορροφηθεί από την GM κατάφερε να εντάξει στους κόλπους της την jeep. Μόνο γέλια λοιπόν μπορεί να προκαλέσει σε αυτούς που γνωρίζουν κάποιος που θα προσπαθήσει να μειώσει την συνολική εικόνα του ομίλου.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Είναι ποιο έντονο από 1η σε 2α παρά από 2α σε 3η κοκ.
Δεν φαίνεται τόσο έντονα στις αλλαγές όσο στο απλό άφημα του γκαζιού όπου και πάλι ισχύει πως με 2α είναι ποιό έντονο από ότι με 3η.
δεν πας να καθαρίσεις καμιά πεταλούδα;;;
Αυτό ήταν, ευχαριστώ GGAB (ο μηχανικός μου συνέδεσε μετά την τοποθέτησή της το laptop του ώστε να κάνει reset την συγκεκριμένη ρύθμιση του εγκεφάλου).
Το πρόβλημα εξαφανίστηκε με 20€
FIAT FORUM