-
Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση Golf με Βrera.
Δεν το συζητάω....
BRERA. -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
:lol: Ειδες όμως το τεστ στους 4Τ ? Ρίχνει για πλάκα στ'αυτιά και των δυο μονομάχων χαλαρά !!!Ναι, αλλα αυτό ειναι γιαπωνέζικο χρέπι δίχως ιστορία... Τι κι αν στρίβει καλύτερα και ειναι πιο γρήγορο...
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
:lol: Ειδες όμως το τεστ στους 4Τ ? Ρίχνει για πλάκα στ'αυτιά και των δυο μονομάχων χαλαρά !!!ακριβώς. Αν και απ' ευθείας σύγκριση στις στροφές δεν υπάρχει -στο περιοδικό εννοώ μεταξύ των τριών- οι επιδόσεις του MPS είναι αλλού -μάλλον πάτησαν πολύ το γκάζι επειδή τα παίρνουν από τη Mazda-
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Ψήφισα Golf γιατί πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του.
Ότι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμο με τη Brera είναι γεγονός, αλλά αν τη συγκρίναν με το 350Ζ που είναι στην ίδια κατηγορία από άποψη τιμής και αμαξώματος, τότε μάλλον θα μιλούσαμε για βιασμό...Αυτό δεν το είδε κανείς? Η μήπως δεν μπορεί να συγκριθεί με το Z επειδή α) είναι 'datsun' μπασκλασαρία και έτσι και β) είναι πισωκίνητο...
-
αλλά αν τη συγκρίναν με το 350Ζ που είναι στην ίδια κατηγορία από άποψη τιμής και αμαξώματος, τότε μάλλον θα μιλούσαμε για βιασμό...
Επ, αφηστε τον Καμικαζι απ εξω....ειπαμε ειναι πολυ ψηλα για τον Ιταλο...ο Ιταλος εκει να συγκριθει με το VAG - που οπως φαινεται - και εκει λαχανιαζει για να τον φτασει πλεον... Kαι για να επανελθουμε στο θεμα μας..
Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση Golf με Βrera.
Nε οντως εχεις δικιο. Μην το κουραζουμε αλλο.
Και ξαναλεω μολις ειχα πρωτοδει τις φωτογραφιες της μπρερα περιμενα να δω αν θα βγει κανονικα στην παραγωγη επειδη ηταν πραγματικα ομορφο αυτοκινητο...και τελικα τι βγηκε? Μια κοκκινη ντοματα με ωραια μουρη. Eνταξει δεν λεω να την εβγαζαν ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια...πχ εσωτερικα οκ αλλα το εξωτερικο επρεπε να μινει ανεπαφο -ευτυχως δεν αλλαξαν και το μπροστα - Λογικα πιστευω οτι σε κανα 1-2 χρονια η επομενη μπρερα θα εχει καπως διαφορετικη μουρη με τον καπως διαφοροποιημενο ποπο της GT. Αυτο μαλιστα
...zzzz.....
γι αυτο με ξυπνησατε..? τι θελει αυτος ο ασπρος κουραμπιες..?
ωχουυυ...ξανακοιμαμαι..Και καλα θα κανεις. Καλυτερα να μην εισαι ξυπνιος οταν θα δεις ρ36 στο δρομο. Το πολυ πολυ αυτος ο ασπρος κουραμπιες οπως ειπες να σου δωσει λιγη ζαχαριτσα για το exclusive Lipton που θα ακολουθησει μπροστα στο τζακι του σπιτιου σου
-
Έχει πλάκα πάντως που τη συγκεκριμένη στιγμή στην ψηφοφορία το R32 παίρνει 50% και η Brera 49%.
Ποιος έφαγε το 1% ρε παιδιάαααα -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ØÞöéóá Golf ãéáôß ðéóôåýù ðùò áîßæåé ôá ëåöôÜ ôïõ.
¼ôé äåí åßíáé Üìåóá óõãêñßóéìï ìå ôç Brera åßíáé ãåãïíüò, áëëÜ áí ôç óõãêñßíáí ìå ôï 350Æ ðïõ åßíáé óôçí ßäéá êáôçãïñßá áðü Üðïøç ôéìÞò êáé áìáîþìáôïò, ôüôå ìÜëëïí èá ìéëïýóáìå ãéá âéáóìü...Áõôü äåí ôï åßäå êáíåßò? Ç ìÞðùò äåí ìðïñåß íá óõãêñéèåß ìå ôï Z åðåéäÞ á) åßíáé 'datsun' ìðáóêëáóáñßá êáé Ýôóé êáé â) åßíáé ðéóùêßíçôï...
êáé ìåôÜ ìáò ðéÜóáíå ôá ãÝëéá
÷ùñßò ðáñåîÞãçóç áëëÜ áò áöÞóïõìå ôá Áõôïêßíçôá Ð.Ï. Ýîù áðï ôá óõãêñéôéêïýëéá óáí áõôü
*Á êáé ìéá åñþôçóç ðþò åßíáé äõíáôüí Ýíá êïõðÝ 4,41 ìÝôñùí ìÞêïõò ìå 3,2 V6 êáé ôåôñáêßíçóç íá åßíáé âáñýôåñï áðï 4èõñï óåíôÜí ìÞêïõò 4,5 êáé âÜëå ìåôñùí ðïõ åßíáé êáé áõôü ôåôñáêßíçôï êáé Ý÷åé V8 4,2 ê.åê ?
Êáé ðéï èåùñåßôáé ðéï óðüñ ?
Ôç Åñþôçóç áõôÞ èá ôçí îáíáêÜíù ìå ôçí åìöÜíéóç ôçò GTA ôï íïý óáò -
R GT Concepts?
http://www.worldcarfans.com/photos.cfm/ ... t-conceptsAAAA τι θα γίνει, αυτή η VW δεν σέβεται τίποτα πια. Ούτε ιστορίες, ούτε όμορφα (?) σχήματα, ούτε τίποτα! Τι ιερόσυλοι ειν' τούτοι?
Άντε να βγει καμμιά GTA-R όχι τίποτα άλλο αλλά να ανέβει και λίγο ο ανταγωνισμός που ως γνωστόν ωφελεί εμάς τους καταναλωτές σε τελική ανάλυση. Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρξει και η ανάλογη κερδοφορία. Είδωμεν...
-
Aυτά τα υποννοούμενα περί συγχρόνου alfisti να τα αφήσετε. Δεν είμαστε όλοι σαν αυτόν
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
*Α και μια ερώτηση πώς είναι δυνατόν ένα κουπέ 4,41 μέτρων μήκους με 3,2 V6 και τετρακίνηση να είναι βαρύτερο απο 4θυρο σεντάν μήκους 4,5 και βάλε μετρων που είναι και αυτό τετρακίνητο και έχει V8 4,2 κ.εκ ?
Και πιο θεωρείται πιο σπόρ ?
Τη Ερώτηση αυτή θα την ξανακάνω με την εμφάνιση της GTA το νού σας...ποιό λες ;
-
Στο SEMA Show ισως?
-
Φανταστειτε τωρα φαση, μολις να εχεις αποχωριστει 45-50 χιλιαρικα για τη γκολφω και να σου τυχει καμια αλλη διλιτρη γκολφω με λιγο πειραγμενο τουρμπο(220-230 αλογα),η εστω με τα 200 αλογακια και να εχεις τα φωτα του ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ πισω σου.. Τοτε θα καταλαβεις 2 πραγματα:
- Τα 15-20 χιλιαρικα που εδωσες παραπανω, πρεπει να αρχισεις να τα κλαις
2)Η εμφανιση του απλου GTI ειναι πιο ομορφη και αποδεκτη απο αυτην του R32.
Ενα ακομη μειονεκτημα ειναι οτι 'δεν λεει' να εχεις το ιδιο σουλουπι με χιλιαδες αυτοκινητα στην πολη τα οποια στοιχιζουν το 1/3 της τιμης σου...
Η BRERA οπως και να το κανουμε κουβαλαει την μυρωδια του καινουριου και ειναι και κεφαλογυριστρα, και μου..ο..π..γιδα και παει και αερας.
Τα ιταλικα αυτοκινητα ειναι οπως οι γυναικες.
Θελουν οικονομικη ενισχυση συνεχως για να μενουν νεες
Θελουν φροντιδα και στοργη μετα απο το κρεββατι
Αν εισαι συνεπης με τα παραπανω, μπορεις να τους αλλαζεις τα φωτα και να στα δινουν ολα !!!
Βεβαια καποια στιγμη θα ερθει καποια αλλη πιο ωραια την οποια θα ερωτευθεις και της οποιας οι απαιτησεις θα ειναι ιδιες με της προηγουμενες.... και δωστου παλι τα ιδια...
Και ολα αυτα μεχρι να ωριμασουμε και να αρχισουμε να επιζηταμε την σταθεροτητα ετσι θα αναζητησουμε μια που:
δεν μας ζηταει και τοσα πολλα
Θα ειναι καλη στο κρεββατι αλλα οχι τοσο παθιασμενη
Θα στα δινει ολα επειδη το θεωρει καθηκον...
Καπως ετσι ειναι τα γερμανικα αυτοκινητα
Το πρωτο μου αμαξι ηταν η Γκολφω και εχω μια ιδιαιτερη συμπαθεια στη σειρα αλλα, τα συκα συκα και η σκαφη σκαφη. - Τα 15-20 χιλιαρικα που εδωσες παραπανω, πρεπει να αρχισεις να τα κλαις
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να λένε ότι το R32 υστερεί σε αίσθηση τιμονιού και μετά να λένε ότι, σε ό,τι αφορά την αίσθηση, υπερτερεί παντού.
-
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Φανταστειτε τωρα φαση, μολις να εχεις αποχωριστει 45-50 χιλιαρικα για τη γκολφω και να σου τυχει καμια αλλη διλιτρη γκολφω με λιγο πειραγμενο τουρμπο(220-230 αλογα),η εστω με τα 200 αλογακια και να εχεις τα φωτα του ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ πισω σου.. Τοτε θα καταλαβεις 2 πραγματα:- Τα 15-20 χιλιαρικα που εδωσες παραπανω, πρεπει να αρχισεις να τα κλαις
2)Η εμφανιση του απλου GTI ειναι πιο ομορφη και αποδεκτη απο αυτην του R32.
Ενα ακομη μειονεκτημα ειναι οτι 'δεν λεει' να εχεις το ιδιο σουλουπι με χιλιαδες αυτοκινητα στην πολη τα οποια στοιχιζουν το 1/3 της τιμης σου...
Η BRERA οπως και να το κανουμε κουβαλαει την μυρωδια του καινουριου και ειναι και κεφαλογυριστρα, και μου..ο..π..γιδα και παει και αερας.
σκέψου να 'χεις δώσει το ίδιο ποσό για... γυναίκα και να σου κάνουν πλάκα πολύ περισσότεροι στο δρόμο
αν βέβαια αγοράζετε αυτοκίνητο για να ρίχνετε γυναίκες και να πουλάτε μούρη πάσο.-
- Τα 15-20 χιλιαρικα που εδωσες παραπανω, πρεπει να αρχισεις να τα κλαις
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Aυτά τα υποννοούμενα περί συγχρόνου alfisti να τα αφήσετε. Δεν είμαστε όλοι σαν αυτόνΚαλά,τραγούδα! Οι περισσότεροι σαν αυτόν είμαστε....
Τι Αλφίστι, Μπεμπεδίστι κα πάει λέγοντας! Περνάν τα χρόνια ρεεεεε.......! -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να λένε ότι το R32 υστερεί σε αίσθηση τιμονιού και μετά να λένε ότι, σε ό,τι αφορά την αίσθηση, υπερτερεί παντού.τι δεν καταλαβες δεν καταλαβα..........
-
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Φανταστειτε τωρα φαση, μολις να εχεις αποχωριστει 45-50 χιλιαρικα για τη γκολφω και να σου τυχει καμια αλλη διλιτρη γκολφω με λιγο πειραγμενο τουρμπο(220-230 αλογα),η εστω με τα 200 αλογακια και να εχεις τα φωτα του ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ πισω σου.. Τοτε θα καταλαβεις 2 πραγματα:- Τα 15-20 χιλιαρικα που εδωσες παραπανω, πρεπει να αρχισεις να τα κλαις
2)Η εμφανιση του απλου GTI ειναι πιο ομορφη και αποδεκτη απο αυτην του R32.
Ενα ακομη μειονεκτημα ειναι οτι 'δεν λεει' να εχεις το ιδιο σουλουπι με χιλιαδες αυτοκινητα στην πολη τα οποια στοιχιζουν το 1/3 της τιμης σου...
Η BRERA οπως και να το κανουμε κουβαλαει την μυρωδια του καινουριου και ειναι και κεφαλογυριστρα, και μου..ο..π..γιδα και παει και αερας.
Τα ιταλικα αυτοκινητα ειναι οπως οι γυναικες.
Θελουν οικονομικη ενισχυση συνεχως για να μενουν νεες
Θελουν φροντιδα και στοργη μετα απο το κρεββατι
Αν εισαι συνεπης με τα παραπανω, μπορεις να τους αλλαζεις τα φωτα και να στα δινουν ολα !!!
Βεβαια καποια στιγμη θα ερθει καποια αλλη πιο ωραια την οποια θα ερωτευθεις και της οποιας οι απαιτησεις θα ειναι ιδιες με της προηγουμενες.... και δωστου παλι τα ιδια...
Και ολα αυτα μεχρι να ωριμασουμε και να αρχισουμε να επιζηταμε την σταθεροτητα ετσι θα αναζητησουμε μια που:
δεν μας ζηταει και τοσα πολλα
Θα ειναι καλη στο κρεββατι αλλα οχι τοσο παθιασμενη
Θα στα δινει ολα επειδη το θεωρει καθηκον...
Καπως ετσι ειναι τα γερμανικα αυτοκινητα
Το πρωτο μου αμαξι ηταν η Γκολφω και εχω μια ιδιαιτερη συμπαθεια στη σειρα αλλα, τα συκα συκα και η σκαφη σκαφη.πππφ
πολύ φιλοσοφία και θεωρία για ένα παντιλίκι κ μια γκόμενα ρε φιλος..
ΜΠΑΟΚ ρεαν βέβαια αγοράζετε αυτοκίνητο για να ρίχνετε γυναίκες και να πουλάτε μούρη πάσο.-
BAN ρε
επειδή εσύ την έχεις δει ερημίτης, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά δε μπορούν να χαρούν τον έρωτα;
ρομαντισμός ρε..
τι κενός άνθρωπος που είσαι..
θα περνάς εκεί με τη μπρερα την κόκκινη θα ακους στο r/cd volaaaaaaare oooooo ή stasera mi butto κλπ ρομαντικά τραγούδια, ανέμελο το μαλλί λιγάκι μακρύ να φυσσάει ο αέρας απ'το ανοιχτό παράθυρο.. γκρίζους κροταφους ( = γοητεία ) και λίγο αξύριστος για να δείχνεις ωριμότητα και εμπειρία.. been there, done that..
*sorry για το off topic - Τα 15-20 χιλιαρικα που εδωσες παραπανω, πρεπει να αρχισεις να τα κλαις
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να λένε ότι το R32 υστερεί σε αίσθηση τιμονιού και μετά να λένε ότι, σε ό,τι αφορά την αίσθηση, υπερτερεί παντού.
τι δεν καταλαβες δεν καταλαβα..........
Kαι εγώ...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να λένε ότι το R32 υστερεί σε αίσθηση τιμονιού και μετά να λένε ότι, σε ό,τι αφορά την αίσθηση, υπερτερεί παντού.
τι δεν καταλαβες δεν καταλαβα..........
Kαι εγώ...
Καλά τώρα.....
-
Είναι όντως αντιφατικό αν γράφτηκε έτσι.
Διότι δεν μπορεί να υστερεί σε αίσθηση τιμονιού και να υπερτερεί σε αίσθηση παντού.Μπορεί να υπερτερεί σε αίσθηση σε όλα πλην του τιμονιού.
Ή μπορεί να υπερτερεί σε αίσθηση παντού, αλλά να μην υστερεί σε αίσθηση τιμονιού.
Ένα από τα δύο.
R32 vs Brera 3.2